Laihdutan , mutta ostan aina
maksallatikkoa köska se
on ainoa halpa
ruoka kaupassani.
Onko s e lihottavaa. koskapåa en tunnu laihtuvan?
TAIDAN ITSEASIASSA LIHOA KOKO ajan ...
LihottaakoMaksalaatikko ?
7
2411
Vastaukset
- kunt
tottakai se lihottaa jo sitä liikaa syö, ota jotakin vihannesta, vaikka tomaattia lisukkeeksi, ne on nyt edullisia.
- lihova laih...
erityisen lihoittavaa-
vai ei.
Olen luullut ettei s e lihota seim niin paljon kun makkara? - ......
lihova laih... kirjoitti:
erityisen lihoittavaa-
vai ei.
Olen luullut ettei s e lihota seim niin paljon kun makkara?sitä voi ja kannattaakin syödä sopivissa määrin :)
Kyse voi olla ehkä siitä ettet liiku tarpeeksi.
Tai kuinka paljon otat. Itse syön neljänneksen sellaisesta normipaketista. Tiedän tyyppejä jotka vetelevät "välipalaksi" koko lootan!!! Ja myös siihen kannattaa kiinnittaa huomiota että kuinka usein syö. Max kerran viikossa mielummin harvemminkin niin hyvää tulee.
En osaa tarkkaa sanoa mutta kaiketi maksalaatikko on ihan perus muonaa. Ei erityisen vähärasvaista muttei mikään rasvakasakaan. Mutta kuten itsekkin olet varmaan huomannut niin joskus maksalaatikossa näkyy sellaista kellertävää ja kiiltävää pinnalla; se on nimenomaa rasvaa! - toinen laihduttaja
lihova laih... kirjoitti:
erityisen lihoittavaa-
vai ei.
Olen luullut ettei s e lihota seim niin paljon kun makkara?noin 150 kcal/100 g, ja rasiassa on 400 grammaa eli 600 kcal. Lihottavuus tai ei-lihottavuus riippuu syötävästä määrästä ja siitä, mitä muuta syöt. Rasvaa maksalaatikossa ei ole kovin paljoa, mutta esim. riisi ja rusinat ovat kaloripitoisia. Vertailun vuoksi esim. kaupan valmis kanaviillokkiannos (jossa myös riisiä, mutta vähemmän) sisältää 300 kcal 300 grammassa. 400 gramman annokselle tuosta tulee 400 kcal.
Kalorimäärän perusteella voit laskea, paljonko voit maksalaatikkoa osana päivän ruokiasi syödä niin, että se mahtuu omaan kalorimäärääsi.
- rasvaista
katsoppa sitä ravintosisältöä, muistaakseni maksalaatikko on aika rasvaista.
- toinen laihduttaja
väärin. Nimittäin maksalaatikossa on rasvaa alle 10 prosenttia, joissakin jopa alle viiden. Ja nämä nimenomaan teollisissa laatikoissa. Maksalaatikon suurehko kalorimäärä tulee riisin runsaasta määrästä ja rusinoista, joissa molemmissa on reilusti kaloreita. Esim. keitetyssä riisissä on 100 kcal/1 dl. Suurin osa maksalaatikosta on juuri sitä.
kJ/100g-merkintä löytyy paketin kannesta. Vaikutus painoon riippuu sittenn syödystä energiamäärästä.
Maksalaatikko on muuten hyvää perusruokaa, mutta maksan syöntiä päivittäin ei suositella sen sisältämien epäterveellisten aineiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837