Heillä on ollut pientä nokankoputusta tässä taannoin ja veikkaan ettei riidan aiheuttaja ollut runontaja...
Papeete1 vs runontaja
34
1148
Vastaukset
- ketä kiinnostaa
Antaa asian olla. Ei riita riitelemällä parane, sinänsä kaikki varmaan ovat huomanneet, että p. on äkkiväärä suttuutja, ja R. itsehillintään kykenevä mies, joten ei nyt tarvi kauheasti miettiä kumman puolelta kuppi on mennyt nurin jos on.
- saas nähä...
Ainaskii Tampereen tytsy on purru rabieskoiran vauhkolla kaikkea mikä liikkuu. Jos pitäis pantata jonkun puolesta, nii sanoisin että papu raatelis ton runopojan 6-0!
Nää on näitä, tää on täitä. Tämmöttissii lisää.P1 tyyliä:
Taidat olla niitä idiootteja, jotka kuvittelee omistavansa maailman.Mutta olet pelkkä perseitä nuoleva luuseri.
Ja sinun kaltaiset luusetit ovat niitä ensimmäisiä pilareita, mitkä kaatuvat parkuen.
Mitä todennäköisemmin olet myös täysi idiootti ja tunnet itsesi sankariksi, vietyäsi vauvalta tikkarin.
Painu helvettiin tältä palstalta, minä vihaan sinua.
- myytikki
ihmettelen minäkin miksi runontaja ottaa kaiken roskan vastaan D:
Minä ainakin sanoisin suorat sanat, jos joku kävisi vittuileen ilman syytä...
Murrr! :D- Untuvamurrikko <3
Aika pikkasen haluisin nusasta sua murr.
ottaa hernepalkon nenäänsä muutamasta sanasta, on turha aloittaa järkevää keskustelua henkilön kanssa, joka myöntää ettei ole edes kirjautunut palvelun omalla nimellään.
Aikanaan P1 kuva antoi mielleyhtymän Pikku Myyhyn.
Tosin pikku Myy on ankara totuuden etsijä, vastaavasti P1 katsoo totuuden olevan hänen päässään.
P1 kasvojen ilme johtuu enimäkseen auringosta, joka osuu silmiin, niin hän kertoi aikoinaan.
Muutaman kirjoituksen perusteella, P1 kuva kertoo minulle henkilöstä, joka on häikäistynyt omasta olemassaolostaan.
Kuluneella viikolla P1 myöskin vastasi Mr Gallupin yhteenkysymykseen "Minä olen oikeassa, muut väärässä" vastauksen.
Turhaa voimien kulutusta alkaa riidellä henkilöiden kanssa, jotka ei edes yritä katsoa asioita kuin omalta näkökannalta.ollut niin koti- kuin koulukiusatti.
Joten omasta mielestä olen oppinut suhtautumaan asioihin ja tapahtumiin enimmäkseen tasapainoisesti.
Välillä tosin pinna palaa minullakin.
P1 tapauksessa katsoin, ettei ole mitään järkeä alkamaan kinaamaan, koska P1 on antanut ymmärtää, ettei hän hyväksy muita kuin heitä, jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan.
Ja saa raivarin, jos joku on eri mieltä hänelle tärkeässä asiassa.
Tuo oli sitten minun mielipiteeni.
Toisinsanoen, mikäli olisin lähtenyt P1:stä kohtaan samalle linjalle, lokaa lentäisi edelleen meidän välillä.
Mikäli ylläpito ei olisi heittänyt jompaakumpaa karanteeniin.
Joku viisas on aikanaan kirjoittanut:
"Älä runoile valheita!
Maailma valehtelee puolestasi."
Tässä tapauksessa to tarkoittaa sitä, että P1 on halunnut tietoisesti antaa minusta valheellisen kuvan.- oli...
runontaja kirjoitti:
ottaa hernepalkon nenäänsä muutamasta sanasta, on turha aloittaa järkevää keskustelua henkilön kanssa, joka myöntää ettei ole edes kirjautunut palvelun omalla nimellään.
Aikanaan P1 kuva antoi mielleyhtymän Pikku Myyhyn.
Tosin pikku Myy on ankara totuuden etsijä, vastaavasti P1 katsoo totuuden olevan hänen päässään.
P1 kasvojen ilme johtuu enimäkseen auringosta, joka osuu silmiin, niin hän kertoi aikoinaan.
Muutaman kirjoituksen perusteella, P1 kuva kertoo minulle henkilöstä, joka on häikäistynyt omasta olemassaolostaan.
Kuluneella viikolla P1 myöskin vastasi Mr Gallupin yhteenkysymykseen "Minä olen oikeassa, muut väärässä" vastauksen.
Turhaa voimien kulutusta alkaa riidellä henkilöiden kanssa, jotka ei edes yritä katsoa asioita kuin omalta näkökannalta.minä olen ok, muut eivät ole ok.
Kyseisen neidin luonne on käynyt jo aikoja sitten selväksi meille palstaveteraaneille. Hänen kanssaan kannattaa keskustella korkeintaan silloin kun on asiasta samaa mieltä, muutoin jättää omaan rauhaansa. - Papeete1
oli... kirjoitti:
minä olen ok, muut eivät ole ok.
Kyseisen neidin luonne on käynyt jo aikoja sitten selväksi meille palstaveteraaneille. Hänen kanssaan kannattaa keskustella korkeintaan silloin kun on asiasta samaa mieltä, muutoin jättää omaan rauhaansa.Nousi hassu ajatus päähän mutta antaa sen nyt olla :)
Jos sä nyt haluat oikeaa tietoa niin meneppäs lukaseen mut jos haluat jostain syystä vääristellä vihamielisyytesi takia, niin sitten ihan rauhassa saat sen tehdä. Kyllä ton tervejärkisemmät ovat tajunneet, ja vääristelijöiden mielipiteet eivät kiinnosta :D
Tätä käsiteltiin
"(ts. et luota vieraisiin ihmisiin ennen kuin olet oppinut tuntemaan heidät)"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036930720 - kanssasi..
Papeete1 kirjoitti:
Nousi hassu ajatus päähän mutta antaa sen nyt olla :)
Jos sä nyt haluat oikeaa tietoa niin meneppäs lukaseen mut jos haluat jostain syystä vääristellä vihamielisyytesi takia, niin sitten ihan rauhassa saat sen tehdä. Kyllä ton tervejärkisemmät ovat tajunneet, ja vääristelijöiden mielipiteet eivät kiinnosta :D
Tätä käsiteltiin
"(ts. et luota vieraisiin ihmisiin ennen kuin olet oppinut tuntemaan heidät)"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036930720taas sitten kun olemme jostain asiasta samaa mieltä.
oli... kirjoitti:
minä olen ok, muut eivät ole ok.
Kyseisen neidin luonne on käynyt jo aikoja sitten selväksi meille palstaveteraaneille. Hänen kanssaan kannattaa keskustella korkeintaan silloin kun on asiasta samaa mieltä, muutoin jättää omaan rauhaansa.kohdan, kyselyn kirjoitti MarttyyriMallari, ei Mr gallup.
Runontaja ei mielestäni ole siinä kunnossa, että hänen kanssaan voisi riidellä hyvillä mielin.
- Kysyn...
minusta R. on pohjiakin koetelleen oloisen kypsän ja stabiilin oloinen persoona, B-L:lla ennemminkin on tätä itsetehostavaa hybristä päällä...
Kysyn... kirjoitti:
minusta R. on pohjiakin koetelleen oloisen kypsän ja stabiilin oloinen persoona, B-L:lla ennemminkin on tätä itsetehostavaa hybristä päällä...
Että itsetehostimeeni on juuri vaihdettu uudet tehokkaammat softat. Runontajan persoonassa näyttäisi tekstien perusteella olevan sen verran masennusta, etten itse lähtisi häntä kiusaamaan.
- .......
buddy-love kirjoitti:
Että itsetehostimeeni on juuri vaihdettu uudet tehokkaammat softat. Runontajan persoonassa näyttäisi tekstien perusteella olevan sen verran masennusta, etten itse lähtisi häntä kiusaamaan.
.....
buddy-love kirjoitti:
myöskin E. Auvinen oli masentunut.
Voi käydä pahastikkin, vihamiehilleni!
Ei syyttömille.- lukija-
Varsinkin kun miettii kiinnostustasi käyttäytymiseltään epävakaisiin naisiin. Sinulla ei ole tietoa psykologiasta/psykiatriasta.
"Hyvin mielin"?
Toinen mikä mietityttää on sanapari "Sopivasti mustasukkainen", mustasukkaisuus kertoo omistushalusta, joten sopivuutta on aika turha ajatella.- ...
"Runontaja ei mielestäni ole siinä kunnossa, että hänen kanssaan voisi riidellä hyvillä mielin."
Olen ihan samaa mieltä ton toisen kirjoittajan kanssa, joka kirjoitti "ihme vainosta". Pysy kuule ainakin musta KILOMETRIN päässä (tolla nikilläs ja kaikilla muillakin...), jollet ton asiallisempaan keskusteluun pysty. Onko toi yleistyylisi keskustella? Outoa keskustelua.
Enemmän juttus perusteella tulis mieleen _sun_ kuntosi, kuin runontajan.
-e.W - ...
... kirjoitti:
"Runontaja ei mielestäni ole siinä kunnossa, että hänen kanssaan voisi riidellä hyvillä mielin."
Olen ihan samaa mieltä ton toisen kirjoittajan kanssa, joka kirjoitti "ihme vainosta". Pysy kuule ainakin musta KILOMETRIN päässä (tolla nikilläs ja kaikilla muillakin...), jollet ton asiallisempaan keskusteluun pysty. Onko toi yleistyylisi keskustella? Outoa keskustelua.
Enemmän juttus perusteella tulis mieleen _sun_ kuntosi, kuin runontajan.
-e.W"Olen ihan samaa mieltä ton toisen kirjoittajan kanssa, joka kirjoitti "ihme vainosta"."
Niin siis. Olin samaa mieltä ton yhden toisen kirjoittajan kanssa lähinnä siitä, että toi yksi nimim. runontajaan kohdistuva buddy-loven kommentti näyttäis lähinnä "ihme vainolta" (todella outoa keskustelua!). Buddy-loven naiskiinnostuksen kohteisiin/häntä kiinnostavien naisten luonteisiin en ota mitään kantaa, mutta toivon, että hän pysyy KAUKANA ainakin minusta, mikäli hänellä on ihan yleistyylinäkin(?) keskustella noin, että leimailee tasapainottomiksi kirjoittajia tolta pohjalta.
-e.W ... kirjoitti:
"Olen ihan samaa mieltä ton toisen kirjoittajan kanssa, joka kirjoitti "ihme vainosta"."
Niin siis. Olin samaa mieltä ton yhden toisen kirjoittajan kanssa lähinnä siitä, että toi yksi nimim. runontajaan kohdistuva buddy-loven kommentti näyttäis lähinnä "ihme vainolta" (todella outoa keskustelua!). Buddy-loven naiskiinnostuksen kohteisiin/häntä kiinnostavien naisten luonteisiin en ota mitään kantaa, mutta toivon, että hän pysyy KAUKANA ainakin minusta, mikäli hänellä on ihan yleistyylinäkin(?) keskustella noin, että leimailee tasapainottomiksi kirjoittajia tolta pohjalta.
-e.WEhkä kannattaa huomioida että käsitykseni hänen persoonallisuudestaan perustuu siihen, millaisia reaktioita hänellä on ollut minun suuntaani.
Mielestäni on sivistynyttä ja reilua etten reagoi kun hän yrittää provosoida suuntaani.- ,,,,,,,,,,
buddy-love kirjoitti:
Ehkä kannattaa huomioida että käsitykseni hänen persoonallisuudestaan perustuu siihen, millaisia reaktioita hänellä on ollut minun suuntaani.
Mielestäni on sivistynyttä ja reilua etten reagoi kun hän yrittää provosoida suuntaani.sä kuulostat häiriintyneeltä, hakisit apua itsellesi. runontaja on palstan tasapainoisimpia tyyppejä.
sä taas oot outo ja sua näyttää kiihottavan epätasapainoiset naiset... - voi:
buddy-love kirjoitti:
Ehkä kannattaa huomioida että käsitykseni hänen persoonallisuudestaan perustuu siihen, millaisia reaktioita hänellä on ollut minun suuntaani.
Mielestäni on sivistynyttä ja reilua etten reagoi kun hän yrittää provosoida suuntaani.olla ihan hiljaa, ei sun jutut ja itseriittoisuus ketään kiinnosta.
- näi o... :)
kannatan runontajaa shefuksi!!!!!1111
että P1 on vannonut ettei avaa kirjoituksiani, lukisi niitä ja kaiken käsityksen mukaan, ei myöskään kirjoita vastakommenteja.
- Papeete1
Että mä olen nauranut tälle vatsani kipeäksi, on se sen verran paradoksaalinen juttu.
Enivei.. sen verran korjaan että sanoin etten avaa niitä sun huorakeskusteluun liittyviä juttuja enää. Ja ne viimeisimmät onkin edelleen lukematta.
Näitä sun riidanhaastojasi luen oikein mielelläni. Näen oikein sieluni silmin kuinka jokainen uusi sinun laittama minua koskema haukkumaviesti naulaa nauloja sun uskottavuuden arkkuun. Huomaathan että mä en hauku sua mutta sä oletkin jo haukkunut mua vaikka kuinka monessa viestissä usean päivän ajan aina tilaisuuden tullen. Eli minä lopetin sen keskustelun jättämällä lukematta sun juttusi ja vastaamatta siihen, en myöskään jatka sitä. Sä taas jatkat ja haukut päivästä toiseen ja kehut samalla kuinka olet lopettanut jutun yms. Ei kauhean uskottavaa enää kenellekkään joka näitä vähän enemmän lukee. Provot tykkää viedä sua kuin pässiä narussa ja sä sallit sen ja rustailet näitä itsellesi vahingollisia juttuja. Sulla olisi vielä paljon opittavaa.
Noin. Taas lopetan sulle kommentoinnin joksikin aikaa vaikka kuinka nettikiusaisit ja provoaisit :D Papeete1 kirjoitti:
Että mä olen nauranut tälle vatsani kipeäksi, on se sen verran paradoksaalinen juttu.
Enivei.. sen verran korjaan että sanoin etten avaa niitä sun huorakeskusteluun liittyviä juttuja enää. Ja ne viimeisimmät onkin edelleen lukematta.
Näitä sun riidanhaastojasi luen oikein mielelläni. Näen oikein sieluni silmin kuinka jokainen uusi sinun laittama minua koskema haukkumaviesti naulaa nauloja sun uskottavuuden arkkuun. Huomaathan että mä en hauku sua mutta sä oletkin jo haukkunut mua vaikka kuinka monessa viestissä usean päivän ajan aina tilaisuuden tullen. Eli minä lopetin sen keskustelun jättämällä lukematta sun juttusi ja vastaamatta siihen, en myöskään jatka sitä. Sä taas jatkat ja haukut päivästä toiseen ja kehut samalla kuinka olet lopettanut jutun yms. Ei kauhean uskottavaa enää kenellekkään joka näitä vähän enemmän lukee. Provot tykkää viedä sua kuin pässiä narussa ja sä sallit sen ja rustailet näitä itsellesi vahingollisia juttuja. Sulla olisi vielä paljon opittavaa.
Noin. Taas lopetan sulle kommentoinnin joksikin aikaa vaikka kuinka nettikiusaisit ja provoaisit :DP1 jälleen söi sanansa ja käytti sitä hyökkäykseensä.
Mietoon sellaiseen tosin.- palstailija vuodesta 2005
Papeete1 kirjoitti:
Noin. Taas lopetan sulle kommentoinnin joksikin aikaa vaikka kuinka nettikiusaisit ja provoaisit :Dtekstistä on totta, joka sinua koskee!
- ....
Papeete1 kirjoitti:
Noin. Taas lopetan sulle kommentoinnin joksikin aikaa vaikka kuinka nettikiusaisit ja provoaisit :Djoka itse kiusasit ja mustamaalasit erästä palstalaista (en nyt puhu ex-wastaajasta), syytät toisia nettikiusaamisesta. LOL. Ja taas otit esille tuon provoamiskortin. Kaikki, joita et hyväksy tai ymmärrä, provoavat. :D
- ...
...
- aika
surkuhupaisaa..
- ...
SAIRAS!
- Rauhoittukaa ::::
täällä täytyy käyttäytyä aivan yhtä arvokkaasti kuin kaikissa muissakin arvohuoneustoissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52791- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä322622Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,8614Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594