Tänään pelataan runkosarjan viimeinen kierros ja kolmikko Pattijoki, Kouvola ja Sotkamo ovat jo sijalukunsa varmistaneet. Pattijoki voittaa runkosarjan ylivoimaisesti. Viime kaudella se romahti jatkosarjassa paalupaikalta peräti seitsemänneksi. Onko joukkue pystynyt unohtamaan tuon katastrofin ja marssiin nyt seuran ensimmäiseen Suomen mestaruuteen vai onko paineet liian isot? Siinäpä yksi pesissyksyn jännäyskohteista. Kouvolan taso tiukoissa, hermoja raastavissa loppupeleissä on myös arvoitus. Sen sijaan Sotkamo - vaikka ei olekaan tänä kesänä ollut entisensä - tietää tarkalleen mitä on painepelaaminen. Näinköhän Sotkamo kokoaa rivinsä ja hoitaa kuitenkin homman lopulta Kainuuseen.
Kestääkö Pattijoen...
kantti?
2
718
Vastaukset
- elmo
Eikö Pattijoelta loukkaantunut lukkari silloin? En ole minkään kärkijoukkueen kannattaja,mutta pattijoen voitto olisi piristävä.
- olli..
Joo Pattijoelta loukkaantui vähän liioiteltuna puoli porukkaa viime kauden jatkosarjassa. Tänä vuonna tilanne onkin toinen ja Pattu jatkaa vastustamattomasti ensimmäiseen mestaruuteensa. Finaalivastustaja tulee joko Kouvolasta tai Sotkamosta, muihin en oiken luottaisi. Piristävää mielestäni olisi Pattijoki-Kouvola finaalit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219