Viikon kohokohdat

Jälleen on yksi palstaviikko takanamme ja on aika julkistaa parhaat aloitukset ja kommentit.

(Aika ikävä homma, koska te ette ole taaskaan saaneet mitään järkevää aikaiseksi, saatana!)

No, jos sitten tyydyn kiittämään niitä keskustelijoita jotka kykenevät hillitsemään tunteensa ja käyttäytymään kuten aikuisten kuuluu, eli rauhallisesti, asiallisesti ja muita syyllistämättä.



http://www.youtube.com/watch?v=jLD5H4uQ1xs



"Ja ne jotka eivät siihen pysty hävetköön silmät päästään"



MarttyyriMallari-TTt

59

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      sinä pitkä vittu. Sun syytä kaikki, tunnelman pilaaja.

      • suksi helvettiin vitun mumisija!


        "Palstan johtajalle ei puhuta tuohon sävyyn"


        MarttyyriMallari-TTt


    • hyvä.

      Minäkin kiitän niitä, jotka käyttäytyvät aikuisten tavalla eivätkä nimittele, haistattele tai haasta turhaa riitaa.

      Hossi pisti muuten tällä viikolla köyden pakkaseen. Siinä yksi kohokohta. Saamme lukea seikkailuista vielä tulevinakin aikoina, kun köysi jäi tänä kesänä käyttämättä. Ei tullu kait tarpeeksi hyviä kelejä tai sitte sitä vahvaa oksaa ei löytynyt.

    • monte1

      se viikon kohokohta.
      perjantai yön kahden naisen kanssa käymä silmäpeli on sit seuraava.
      toinen oli ihan julia ormondin näköinen,eli supersöpö.

      • kyse oli palstan tapahtumista.


        "Naiset eivät ole pelkkiä objekteja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • monte1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyse oli palstan tapahtumista.


        "Naiset eivät ole pelkkiä objekteja"


        MarttyyriMallari-TTt

        perskeles kun olen niin malttamaton,anteeksi.


      • monte1

    • MillaM
      • kai se liittyy?


        "En lähde selvittelemään tapauksen taustoja"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papun fanit

      ♥ La.ra
      ♥ Cranky_Geek
      ♥ Ratikkakuski
      ♥ Buddy-love
      ♥ Monte1
      ♥ ☼Timanttia☼
      ♥ Gek-ko
      ♥ Vakuutusmies
      ♥ Ryynänen ♥
      ♥ K32v
      ♥ Tosivaitaru
      ♥ Suminagashi
      ♥ NtiBebs
      ♥ WhatsUpDoc

      Rakkaat stalkkerini:
      ♥ Richartti
      ♥ Gek-ko
      ♥ Monta ujoa ja anonyymiä pikkustalkkeria

      *säälittävää*

      • tulee mieleen Tukholma syndrooma.



        "Heikot samaistuvat vahvempaan osapuoleen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tulee mieleen Tukholma syndrooma.



        "Heikot samaistuvat vahvempaan osapuoleen"


        MarttyyriMallari-TTt

        Onks tää nyt sitä nettikiusaamista!? Tiekkö kun täällä valitetaan koko ajan että yksien perässä pyöritään ja haukutaan niitä ja väännetään kaikki vitsitkin niin ilkeiksi jutuiksi kuin luonne antaa myöten??

        Kuhan nyt tarkistan että voinko mäkin alkaa itkeen nyt sitten kun vähän tuntuu siltä, että olen joutunut vainon, ajojahdin sun muun nettikiusaamisen kohteeksi :p
        Vai olikse niinku niin päin että jos mua haukutaan, niin se on ihan ok, ja on vielä oikein lyödä lisää löylyä puskista keksimällä valheita. Mutta jos mä sanon sille haukkujalle takasin, niin olen sitten vainoojakiusaaja?


      • mielestä
        Papeete1 kirjoitti:

        Onks tää nyt sitä nettikiusaamista!? Tiekkö kun täällä valitetaan koko ajan että yksien perässä pyöritään ja haukutaan niitä ja väännetään kaikki vitsitkin niin ilkeiksi jutuiksi kuin luonne antaa myöten??

        Kuhan nyt tarkistan että voinko mäkin alkaa itkeen nyt sitten kun vähän tuntuu siltä, että olen joutunut vainon, ajojahdin sun muun nettikiusaamisen kohteeksi :p
        Vai olikse niinku niin päin että jos mua haukutaan, niin se on ihan ok, ja on vielä oikein lyödä lisää löylyä puskista keksimällä valheita. Mutta jos mä sanon sille haukkujalle takasin, niin olen sitten vainoojakiusaaja?

        parasta viihdettä palstalla on lukea noita sun juttujas ja sit sä kiistät ne.


      • Papeete1
        mielestä kirjoitti:

        parasta viihdettä palstalla on lukea noita sun juttujas ja sit sä kiistät ne.

        Pitää nyt turpansa kiinni eikä provoa yhtään enempää. Teidän tarkoitusperät kyllä tiedetään.. sen huomaa jo ihan selvästi tuostakin yhdestä valheellisesta lauseesta.

        Mä kysyin Mallarilta :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Pitää nyt turpansa kiinni eikä provoa yhtään enempää. Teidän tarkoitusperät kyllä tiedetään.. sen huomaa jo ihan selvästi tuostakin yhdestä valheellisesta lauseesta.

        Mä kysyin Mallarilta :D

        Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Onks tää nyt sitä nettikiusaamista!? Tiekkö kun täällä valitetaan koko ajan että yksien perässä pyöritään ja haukutaan niitä ja väännetään kaikki vitsitkin niin ilkeiksi jutuiksi kuin luonne antaa myöten??

        Kuhan nyt tarkistan että voinko mäkin alkaa itkeen nyt sitten kun vähän tuntuu siltä, että olen joutunut vainon, ajojahdin sun muun nettikiusaamisen kohteeksi :p
        Vai olikse niinku niin päin että jos mua haukutaan, niin se on ihan ok, ja on vielä oikein lyödä lisää löylyä puskista keksimällä valheita. Mutta jos mä sanon sille haukkujalle takasin, niin olen sitten vainoojakiusaaja?

        olet varmasti huomannut, että hyvin monet palstalaiset ovat kiinnittäneet erikoiseen käytökseesi huomiota-joka sivumennen sanotuna ei todellakaan sovi naiselle-ja toivon että otat nyt järjen käteesi tässä asiassa.



        "Usko pois vaan ettet ole kenenkään yläpuolella"



        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet varmasti huomannut, että hyvin monet palstalaiset ovat kiinnittäneet erikoiseen käytökseesi huomiota-joka sivumennen sanotuna ei todellakaan sovi naiselle-ja toivon että otat nyt järjen käteesi tässä asiassa.



        "Usko pois vaan ettet ole kenenkään yläpuolella"



        MarttyyriMallari-TTt

        Niin tuo korkeusongelma poistuu näppärästi.


      • pidä ihan
        Papeete1 kirjoitti:

        Pitää nyt turpansa kiinni eikä provoa yhtään enempää. Teidän tarkoitusperät kyllä tiedetään.. sen huomaa jo ihan selvästi tuostakin yhdestä valheellisesta lauseesta.

        Mä kysyin Mallarilta :D

        rauhassa vaan, mutta miksi sä niin usein kirjotat jotain ja sitten käyt kiistämään sanomaasi. Sitä mä en ymmärrä.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa.

        Se vois olla kyllä kivaa mutta valitettavasti nyt en ole vireessä enkä jaksa tehdä mitään. Yritän kytätä vielä yhden dokumentin dvd:ltä, ja menen nukkuun sitten. Huomenna on taas pitkä päivä tiedossa.. niin siis se pitkä päivä on seuraavan kuukauden :)


      • buddy-love kirjoitti:

        Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa.

        pitää neitimäisen turpansa kiinni eikä kiihoita keskustelijoita toisiaan vastaan.


        "Tuliko selväksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet varmasti huomannut, että hyvin monet palstalaiset ovat kiinnittäneet erikoiseen käytökseesi huomiota-joka sivumennen sanotuna ei todellakaan sovi naiselle-ja toivon että otat nyt järjen käteesi tässä asiassa.



        "Usko pois vaan ettet ole kenenkään yläpuolella"



        MarttyyriMallari-TTt

        Vastannut kysymykseen vaan yrität provota lisää vaan.

        *avuttomat yritykset sucks*

        :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vastannut kysymykseen vaan yrität provota lisää vaan.

        *avuttomat yritykset sucks*

        :D

        vastasin kyllä tai ainakin siihen että miksi sinua vihataan :)


        "No, sinä ymmärrät varmasti syy-yhteydet"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        pidä ihan kirjoitti:

        rauhassa vaan, mutta miksi sä niin usein kirjotat jotain ja sitten käyt kiistämään sanomaasi. Sitä mä en ymmärrä.

        Koska et ole alunperinkään ymmärtänyt kirjoittamaani ja kaunantunteesi minua kohtaan estää objektiivisen ajattelusi. Ei sille mitään voi, koita pärjätä :D


      • tämä..
        Papeete1 kirjoitti:

        Onks tää nyt sitä nettikiusaamista!? Tiekkö kun täällä valitetaan koko ajan että yksien perässä pyöritään ja haukutaan niitä ja väännetään kaikki vitsitkin niin ilkeiksi jutuiksi kuin luonne antaa myöten??

        Kuhan nyt tarkistan että voinko mäkin alkaa itkeen nyt sitten kun vähän tuntuu siltä, että olen joutunut vainon, ajojahdin sun muun nettikiusaamisen kohteeksi :p
        Vai olikse niinku niin päin että jos mua haukutaan, niin se on ihan ok, ja on vielä oikein lyödä lisää löylyä puskista keksimällä valheita. Mutta jos mä sanon sille haukkujalle takasin, niin olen sitten vainoojakiusaaja?

        vielä täyttää nettikiusaamisen kriteereitä, mutta jos sinusta siltä tuntuu, niin ainahan voit pitää matalampaa profiilia.

        Olen marttyyrin kanssa samaa mieltä, että sinun riemastumisesi eivät aina oikein pysy mittasuhteissaan. Voisitko koettaa hillitä itseäsi? Tai no, teet niin kuin tahdot, mutta kun kura alkaa lentää, niin tiedät ettei se synny tyhjästä.


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vastasin kyllä tai ainakin siihen että miksi sinua vihataan :)


        "No, sinä ymmärrät varmasti syy-yhteydet"


        MarttyyriMallari-TTt

        Muutama kajahtanut, provo ja katkerat/kateelliset on vaan vauhdissa. Niiden ajatukset ei ole hyttysen paskankaan arvoiset joten en välitä.

        Myös sinun tulkintasi siitä "miksi" on erittäin väärin. Objektiivisuus ei näytä kuuluvan sinunkaan hyveisiin :D

        Mutta sä et vastannut edelleenkään onko toi vainoaminen yms nettikiusaamista.

        Pinnistele nyt vielä vähän että saat vastatuksi. Tarkista se ap kyssä ekasta viestistä :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Se vois olla kyllä kivaa mutta valitettavasti nyt en ole vireessä enkä jaksa tehdä mitään. Yritän kytätä vielä yhden dokumentin dvd:ltä, ja menen nukkuun sitten. Huomenna on taas pitkä päivä tiedossa.. niin siis se pitkä päivä on seuraavan kuukauden :)

        Vähän on sama vika ja kunnollinen operaatio vaatii virkeän mielen.

        Muista ottaa päivätorkkuja jos on kuukauden mittainen päivä (raportoi sitten joskus jos viitsit ja voit, siis kuulostaa mielenkiintoiselta).


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        pitää neitimäisen turpansa kiinni eikä kiihoita keskustelijoita toisiaan vastaan.


        "Tuliko selväksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        *Hakee megafonin ja korkkarit*

        EMPÄS


      • Papeete1
        tämä.. kirjoitti:

        vielä täyttää nettikiusaamisen kriteereitä, mutta jos sinusta siltä tuntuu, niin ainahan voit pitää matalampaa profiilia.

        Olen marttyyrin kanssa samaa mieltä, että sinun riemastumisesi eivät aina oikein pysy mittasuhteissaan. Voisitko koettaa hillitä itseäsi? Tai no, teet niin kuin tahdot, mutta kun kura alkaa lentää, niin tiedät ettei se synny tyhjästä.

        Olet oikeassa. Aina kun joku käy mun kimppuun haukkuen henkilökohtaisella tasolla, saan raivarin. Tai ainakin yritän kovasti saada. Nyt on täytynyt jo skipata paria kirjoittajaa, kun jos niiden haukkumisiin vastaisi koko ajan, niin menis ikä ja terveys. Ei maksa vaivaa :)


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Vähän on sama vika ja kunnollinen operaatio vaatii virkeän mielen.

        Muista ottaa päivätorkkuja jos on kuukauden mittainen päivä (raportoi sitten joskus jos viitsit ja voit, siis kuulostaa mielenkiintoiselta).

        Ne päivätorkut osuu edes yölle, ettei mene rytmit liian sekaisin :)

        Joo, kyllä täytyy edes pari viestiä päivässä naputtaa. Vaikka piruuttaan :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Ne päivätorkut osuu edes yölle, ettei mene rytmit liian sekaisin :)

        Joo, kyllä täytyy edes pari viestiä päivässä naputtaa. Vaikka piruuttaan :D

        Ei näitten eräiden kanssa viitsisi yksin kirjoitellakaan.

        Pistetään ne sitten joskus myöhemmin kunnolla sekaisin.


      • noin..
        Papeete1 kirjoitti:

        Muutama kajahtanut, provo ja katkerat/kateelliset on vaan vauhdissa. Niiden ajatukset ei ole hyttysen paskankaan arvoiset joten en välitä.

        Myös sinun tulkintasi siitä "miksi" on erittäin väärin. Objektiivisuus ei näytä kuuluvan sinunkaan hyveisiin :D

        Mutta sä et vastannut edelleenkään onko toi vainoaminen yms nettikiusaamista.

        Pinnistele nyt vielä vähän että saat vastatuksi. Tarkista se ap kyssä ekasta viestistä :D

        voimakasta termiä kuin viha, mutta kyllä täällä on monia jotka ei paljon välitä tyylistäsi. Monet heistä ei vain uskalla sitä suoraan sinulle sanoa, kun tietävät minkälaisen kaunan saisivat siitä niskaansa.

        Jos arvon neidille sopii, niin voin laittaa aloituksen jossa äänestetään pidätkö papun tyylistä keskustella. Nimenomaan nimettömänä pitäis äänestää. Saisit sinäkin hieman realistisemman kuvan siitä mitä sinusta ollaan mieltä.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Ei näitten eräiden kanssa viitsisi yksin kirjoitellakaan.

        Pistetään ne sitten joskus myöhemmin kunnolla sekaisin.

        Ei niin ja tehdään näin :D


      • Mihnäkuhna
        noin.. kirjoitti:

        voimakasta termiä kuin viha, mutta kyllä täällä on monia jotka ei paljon välitä tyylistäsi. Monet heistä ei vain uskalla sitä suoraan sinulle sanoa, kun tietävät minkälaisen kaunan saisivat siitä niskaansa.

        Jos arvon neidille sopii, niin voin laittaa aloituksen jossa äänestetään pidätkö papun tyylistä keskustella. Nimenomaan nimettömänä pitäis äänestää. Saisit sinäkin hieman realistisemman kuvan siitä mitä sinusta ollaan mieltä.

        Oon pruukannu sanoo jotta Papu on paras.


      • Papeete1
        noin.. kirjoitti:

        voimakasta termiä kuin viha, mutta kyllä täällä on monia jotka ei paljon välitä tyylistäsi. Monet heistä ei vain uskalla sitä suoraan sinulle sanoa, kun tietävät minkälaisen kaunan saisivat siitä niskaansa.

        Jos arvon neidille sopii, niin voin laittaa aloituksen jossa äänestetään pidätkö papun tyylistä keskustella. Nimenomaan nimettömänä pitäis äänestää. Saisit sinäkin hieman realistisemman kuvan siitä mitä sinusta ollaan mieltä.

        Kyllä aika tyhmä saa olla jos ei tajua, että tuollaisessa voi yksi ihminen väkertää vaikka sata erinäköistä mutta samansisältöistä vastausta suutuspäissään.

        En mäkään pidä monien keskustelutyyleistä enkä tavasta alkaa haukkuun minua henkilökohtaisella tasolla kun ovat eri mieltä. En kuitenkaan roiku perseessä kiinni, sen jälkeen kun olen mieleipiteeni niistä sanonut ja hauku ikuisuuksia jokaisessa sopivassa välissä mitä eteen tulee. Samaa toivoisin niiltä.

        Voi ne sanoa ettei pidä musta, en välitä siitä yhtään. Ei mun kanssa tarvi olla eikä mun tarvi olla kaikkien kanssa. Enkä mäkään pidä kaikista. Toi on ihan yksinkertainen juttu jonka kaikki tietää, ja muutkin ovat ihan samanlaisia.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Muutama kajahtanut, provo ja katkerat/kateelliset on vaan vauhdissa. Niiden ajatukset ei ole hyttysen paskankaan arvoiset joten en välitä.

        Myös sinun tulkintasi siitä "miksi" on erittäin väärin. Objektiivisuus ei näytä kuuluvan sinunkaan hyveisiin :D

        Mutta sä et vastannut edelleenkään onko toi vainoaminen yms nettikiusaamista.

        Pinnistele nyt vielä vähän että saat vastatuksi. Tarkista se ap kyssä ekasta viestistä :D

        täytyykö tämä vääntää rautalangasta? :) Sinä solvaat ihmisiä ihan aiheetta ja sellaista tyyppiä joka niin tekee pidetään omituisena.

        Sinua ei ole kukaan vainonnut ja siksi mitään nettikiusaamistakaan ei ole tapahtunut.



        "Tietysti sinulla on oikeus puolustaa itseäsi, mutta liika on liikaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1 kirjoitti:

        Ei niin ja tehdään näin :D

        Mistähän tuo Mihnäkuhna taas tuonne alemmas ilmestyi.


      • on aika..
        Papeete1 kirjoitti:

        Koska et ole alunperinkään ymmärtänyt kirjoittamaani ja kaunantunteesi minua kohtaan estää objektiivisen ajattelusi. Ei sille mitään voi, koita pärjätä :D

        säälittävän yksinkertaisen mustavalkonen maailma.

        "mutta syytön minä siihen olen"


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        täytyykö tämä vääntää rautalangasta? :) Sinä solvaat ihmisiä ihan aiheetta ja sellaista tyyppiä joka niin tekee pidetään omituisena.

        Sinua ei ole kukaan vainonnut ja siksi mitään nettikiusaamistakaan ei ole tapahtunut.



        "Tietysti sinulla on oikeus puolustaa itseäsi, mutta liika on liikaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ole ketään solvannut aiheetta, se ei kuulu mun luonteeseen eikä käytöstapoihin.

        "Sinua ei ole kukaan vainonnut ja siksi mitään nettikiusaamistakaan ei ole tapahtunut."
        -Noniin, tulihan se sieltä ku vähän potki. Ollaan taas tästäkin sitten eri mieltä. Mutta ainahan me ollaan, joten ei mitään uutta auringon alla :D


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa.

        ..mitä mahdollisesti tarkoitat tällä, nimim. "buddy-love"?:

        "Haa
        buddy-love 3.8.2008 klo 18.41
           Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa."

        Minkälaisesta hauskuudesta nimimerkki buddy-love nautiskelit, silloin "viime kerralla"? Minkähänmoista "operaatiota" mahdat tarkoittaa, liittyykö tähän keskustelupalstaan mainitsemasi "hauskuus", ehkäpä? Kerrohan siinä ihan leppoisasti.:)

        Tänään aiemmin olet ilmeisesti jo mm. haukkunut aikuisen ja tasapainoisesti kirjoittavan mieskirjoittajan ( nimimerkki "runontajan") tasapainottomaksi (viittailit sen suuntaisia kirjoittelussasi tossa yhdessä toisessa tän palstan ketjussa).

        Lisäksi näyt ilmiselvästi pissittävän älykkäämpiäsi linssiin sillä, että esität olevasi joku uusi ja palstaa ilmeisesti muka(?) vielä tuntematonkin kirjoittaja? Jopa minä voin lyödä vetoa, että se ei tasan pidä paikkaansa.:) Sinä näyt tuntevan tätä palstaa aika hyvinkin juttujesi perusteella (ja olet varmasti heilunut tällä palstalla enemmänkin, eikös? Rekisteröity nimimerkki vaan tiuhaan väliin vaihtunut, niinkö ehkäpä kenties?).

        Jos vastaat asiallisesti tämän viestini _kahteen kysymykseen_, lupaan ilomielin, että tämä on viimeinen viestini sinulle ja jollet vastaisikaan (asiallisesti tai muutenkaan/ollenkaan), on tämä silti viimeinen viestini sinulle.:) ( Tosin muist laittaa lista uusista nikeistäs sit/jos kun vaihdat, että tiedän välttää, kiitos!) Tossa toisessa ketjussa jo ilmaisin, että toivon sinun pysyvän kaukana minusta (ja mistään muhun/ mun kirjoittamaani liittyvästä!), päätellen syntyneen toiveeni edellä mainituista runontajaan liittyvistä kirjoittamistasi epäasiallisista kommenteista. Mielipiteeni on muodostunut ainoastaan käytöksestäsi. Aiemmin mulla ei ollut sinusta erityistä mielipidettä.

        -e.W

        Ps. Mikäli joukossa sattuisi olemaan vainoharhaisiakin (?), kerrottakoon, että tämä on ensimmäinen ( ja hyvin todennäköisesti myös viimeinen) kirjoittamani viesti tähän ketjuun.


      • unohdetaan
        Papeete1 kirjoitti:

        Kyllä aika tyhmä saa olla jos ei tajua, että tuollaisessa voi yksi ihminen väkertää vaikka sata erinäköistä mutta samansisältöistä vastausta suutuspäissään.

        En mäkään pidä monien keskustelutyyleistä enkä tavasta alkaa haukkuun minua henkilökohtaisella tasolla kun ovat eri mieltä. En kuitenkaan roiku perseessä kiinni, sen jälkeen kun olen mieleipiteeni niistä sanonut ja hauku ikuisuuksia jokaisessa sopivassa välissä mitä eteen tulee. Samaa toivoisin niiltä.

        Voi ne sanoa ettei pidä musta, en välitä siitä yhtään. Ei mun kanssa tarvi olla eikä mun tarvi olla kaikkien kanssa. Enkä mäkään pidä kaikista. Toi on ihan yksinkertainen juttu jonka kaikki tietää, ja muutkin ovat ihan samanlaisia.

        sitten koko juttu.

        Luulen vaan että ihan ilman bluffia tuollaisessa gallupissa äänet puolesta ja vastaan eivät olisi mitenkään päivänselvästi puolesta.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mistähän tuo Mihnäkuhna taas tuonne alemmas ilmestyi.

        Keksin sen kyllä :)

        Noita komppaajia ilmaantuu yleensä haukkujia komppaamaan. Sekin on aika outoa.. seuraappas. Tietyillä nimimerkeillä on heti puolustajia haukkumassa kun niiden kanssa vääntää.

        Dvd:n pariin nyt ennenku menee tämäkin ehtoo riitelyksi noiden objektiivisuutensa hukanneiden provoajien kanssa :)


      • Papeete1
        on aika.. kirjoitti:

        säälittävän yksinkertaisen mustavalkonen maailma.

        "mutta syytön minä siihen olen"

        Sunkaan maailmassa mitään hurraamista ole. Mä säälin sua syvästi :(


      • kiitos...
        ... kirjoitti:

        ..mitä mahdollisesti tarkoitat tällä, nimim. "buddy-love"?:

        "Haa
        buddy-love 3.8.2008 klo 18.41
           Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa."

        Minkälaisesta hauskuudesta nimimerkki buddy-love nautiskelit, silloin "viime kerralla"? Minkähänmoista "operaatiota" mahdat tarkoittaa, liittyykö tähän keskustelupalstaan mainitsemasi "hauskuus", ehkäpä? Kerrohan siinä ihan leppoisasti.:)

        Tänään aiemmin olet ilmeisesti jo mm. haukkunut aikuisen ja tasapainoisesti kirjoittavan mieskirjoittajan ( nimimerkki "runontajan") tasapainottomaksi (viittailit sen suuntaisia kirjoittelussasi tossa yhdessä toisessa tän palstan ketjussa).

        Lisäksi näyt ilmiselvästi pissittävän älykkäämpiäsi linssiin sillä, että esität olevasi joku uusi ja palstaa ilmeisesti muka(?) vielä tuntematonkin kirjoittaja? Jopa minä voin lyödä vetoa, että se ei tasan pidä paikkaansa.:) Sinä näyt tuntevan tätä palstaa aika hyvinkin juttujesi perusteella (ja olet varmasti heilunut tällä palstalla enemmänkin, eikös? Rekisteröity nimimerkki vaan tiuhaan väliin vaihtunut, niinkö ehkäpä kenties?).

        Jos vastaat asiallisesti tämän viestini _kahteen kysymykseen_, lupaan ilomielin, että tämä on viimeinen viestini sinulle ja jollet vastaisikaan (asiallisesti tai muutenkaan/ollenkaan), on tämä silti viimeinen viestini sinulle.:) ( Tosin muist laittaa lista uusista nikeistäs sit/jos kun vaihdat, että tiedän välttää, kiitos!) Tossa toisessa ketjussa jo ilmaisin, että toivon sinun pysyvän kaukana minusta (ja mistään muhun/ mun kirjoittamaani liittyvästä!), päätellen syntyneen toiveeni edellä mainituista runontajaan liittyvistä kirjoittamistasi epäasiallisista kommenteista. Mielipiteeni on muodostunut ainoastaan käytöksestäsi. Aiemmin mulla ei ollut sinusta erityistä mielipidettä.

        -e.W

        Ps. Mikäli joukossa sattuisi olemaan vainoharhaisiakin (?), kerrottakoon, että tämä on ensimmäinen ( ja hyvin todennäköisesti myös viimeinen) kirjoittamani viesti tähän ketjuun.

        puhut taas kerran asiaa. Tämä kakkumiehen pelleily ja omien juttujensa mukaan hauskan pitäminen on muiden mielestä vähän niin ja näin.

        Olen myös samaa mieltä kanssasi muiden kirjoittajien arvostelusta. On aina kiva lukea älykkäitä kirjoituksiasi.


      • sinun ..
        Papeete1 kirjoitti:

        Sunkaan maailmassa mitään hurraamista ole. Mä säälin sua syvästi :(

        läpinäkevä katseesi ilmeisesti tuntee kaikki puskat läpikotaisin, kiitän sanojeni vahvistamisesta.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Keksin sen kyllä :)

        Noita komppaajia ilmaantuu yleensä haukkujia komppaamaan. Sekin on aika outoa.. seuraappas. Tietyillä nimimerkeillä on heti puolustajia haukkumassa kun niiden kanssa vääntää.

        Dvd:n pariin nyt ennenku menee tämäkin ehtoo riitelyksi noiden objektiivisuutensa hukanneiden provoajien kanssa :)

        Hus oikeisiin juttuihin.


      • Papeete1
        unohdetaan kirjoitti:

        sitten koko juttu.

        Luulen vaan että ihan ilman bluffia tuollaisessa gallupissa äänet puolesta ja vastaan eivät olisi mitenkään päivänselvästi puolesta.

        Olen sellainen että jaan yleensä mielipiteet. Joku tykkää, joku ei. Kenenkään persettä en rupea tuollaisien turhanpäiväisten juttujen takia nuoleen :DD Ja noi kyselyt on oikeasti turhia, koska niissä voidaan melskata mitä tahansa. Luotan niiden tuloksiin vähemmän kuin poliitikkoihin, jos on ollut paljon puskia liikkeellä.

        Pysyis nyt kuitenkin edes jotenkin objektiivisena. Täällä puskien (ja muutaman provorekatun) mielipiteisiin kannattaa suhtautua varauksella, oli ne mihin suuntaan hyvänsä, koska provoilun yms. mahdollisuus on suuri. Jopa niin suuri, että sen mahdollisuus on todennäköinen.

        Mutta kuten totesin, niin mun kanssa pärjää aina riidellessäkin, kun ei vaan ala haukkuun mua henkilökohtaisella tasolla :)

        Hyvät illanjatkot. Mä alan kyttään dokkaria Sambesista :D


      • Papeete1
        sinun .. kirjoitti:

        läpinäkevä katseesi ilmeisesti tuntee kaikki puskat läpikotaisin, kiitän sanojeni vahvistamisesta.

        Kaikkia mutta sinut näkee. Muutama lausekkin jo kertoo paljon. Noin, nyt me ollaan vahvistettu toistemme mielikuvat ja voidaan siirtyä tärkeimpiin asioihin tyytyväisinä :D


      • ei ole..
        Papeete1 kirjoitti:

        Kaikkia mutta sinut näkee. Muutama lausekkin jo kertoo paljon. Noin, nyt me ollaan vahvistettu toistemme mielikuvat ja voidaan siirtyä tärkeimpiin asioihin tyytyväisinä :D

        sinua vastaan mitään. Olet mukava ongelmainen suomalainen nainen.

        "yksinkertainen ei ole kaunista"


      • ...
        kiitos... kirjoitti:

        puhut taas kerran asiaa. Tämä kakkumiehen pelleily ja omien juttujensa mukaan hauskan pitäminen on muiden mielestä vähän niin ja näin.

        Olen myös samaa mieltä kanssasi muiden kirjoittajien arvostelusta. On aina kiva lukea älykkäitä kirjoituksiasi.

        Tällä palstallahan näkyy esiintyvän vähän turhankin omituista keskustelukulttuuria nykyisin: Siksi oli sanottava tohon. Lähinnä kiinnosti ton buddy-loven näkemys hauskuudesta, kun hän tuossa niin naureskeli "viime kertaisilla" hauskuuksillaan. Jos buddy-loven "hauskuus" ja "operaatiot" koskevat tätä palstaa, voinee hyvin olettaa, että kaikki kirjoittajat tuskin jakavat siinä hänen näkemyksiään...

        Mutta. En nyt enää laajemmin halua tähän ottaa kantaa (olkoot tämä asia/keskustelu siis osaltani tässä).

        :)

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        ..mitä mahdollisesti tarkoitat tällä, nimim. "buddy-love"?:

        "Haa
        buddy-love 3.8.2008 klo 18.41
           Pitäisiköhän meidän taas joskus pistää jokin pikku operaatio käyntiin. Viimeksi oli aika hauskaa."

        Minkälaisesta hauskuudesta nimimerkki buddy-love nautiskelit, silloin "viime kerralla"? Minkähänmoista "operaatiota" mahdat tarkoittaa, liittyykö tähän keskustelupalstaan mainitsemasi "hauskuus", ehkäpä? Kerrohan siinä ihan leppoisasti.:)

        Tänään aiemmin olet ilmeisesti jo mm. haukkunut aikuisen ja tasapainoisesti kirjoittavan mieskirjoittajan ( nimimerkki "runontajan") tasapainottomaksi (viittailit sen suuntaisia kirjoittelussasi tossa yhdessä toisessa tän palstan ketjussa).

        Lisäksi näyt ilmiselvästi pissittävän älykkäämpiäsi linssiin sillä, että esität olevasi joku uusi ja palstaa ilmeisesti muka(?) vielä tuntematonkin kirjoittaja? Jopa minä voin lyödä vetoa, että se ei tasan pidä paikkaansa.:) Sinä näyt tuntevan tätä palstaa aika hyvinkin juttujesi perusteella (ja olet varmasti heilunut tällä palstalla enemmänkin, eikös? Rekisteröity nimimerkki vaan tiuhaan väliin vaihtunut, niinkö ehkäpä kenties?).

        Jos vastaat asiallisesti tämän viestini _kahteen kysymykseen_, lupaan ilomielin, että tämä on viimeinen viestini sinulle ja jollet vastaisikaan (asiallisesti tai muutenkaan/ollenkaan), on tämä silti viimeinen viestini sinulle.:) ( Tosin muist laittaa lista uusista nikeistäs sit/jos kun vaihdat, että tiedän välttää, kiitos!) Tossa toisessa ketjussa jo ilmaisin, että toivon sinun pysyvän kaukana minusta (ja mistään muhun/ mun kirjoittamaani liittyvästä!), päätellen syntyneen toiveeni edellä mainituista runontajaan liittyvistä kirjoittamistasi epäasiallisista kommenteista. Mielipiteeni on muodostunut ainoastaan käytöksestäsi. Aiemmin mulla ei ollut sinusta erityistä mielipidettä.

        -e.W

        Ps. Mikäli joukossa sattuisi olemaan vainoharhaisiakin (?), kerrottakoon, että tämä on ensimmäinen ( ja hyvin todennäköisesti myös viimeinen) kirjoittamani viesti tähän ketjuun.

        Se oli tylsyydenvähennysoperaatio ja suurimmalla osalla lukijoista oli luultavasti hauskaa. Ei pidä kuvitella asioista pahinta, sillä se oli täysin viatonta.

        Runontajan suhteen en ole harrastanut minkäänlaista haukkumista (enkä yleensäkään hauku ketään), olen ainoastaan todennut etten voi vastata hänelle silloin kun hän kirjoittaa aggressiivisesti suuntaani (ja täysin syyttä). Masennus ei ole tasapainottomuutta ja kai useammallekin on selvää, ettei hänen elämänsä ole ollut kovin mukavaa. Teksteistään näkee helposti hänen kärsivän.

        Olen kuvitellut että kirjoitustyylini olisi helppo todeta palstalla aiemmin olleista poikkeavaksi. Ensimmäinen rekisteröity nikki käytössä. Lisäksi huomautan että tähän palstaan ainakin minä pääsen nopeasti sisälle, eikä se ole mielestäni mitenkään kummallista.

        Kyllä minulle saa kirjoitella ja tuskin pysyn sinustakaan kaukana, sillä en usko että meillä voisi olla mitään syytä vältellä toisiamme.
        Motiivini ovat sinulle yhä tuntemattomia ja voit kuitenkin olla täysin rauhallinen (ihan totta).

        Mielestäni sinun kohdallasi on huomattava ongelma, ettei sinua aina tunnista kopioistasi. Suosittelen nikin hankintaa.


      • -keltainen kortti-
        buddy-love kirjoitti:

        Se oli tylsyydenvähennysoperaatio ja suurimmalla osalla lukijoista oli luultavasti hauskaa. Ei pidä kuvitella asioista pahinta, sillä se oli täysin viatonta.

        Runontajan suhteen en ole harrastanut minkäänlaista haukkumista (enkä yleensäkään hauku ketään), olen ainoastaan todennut etten voi vastata hänelle silloin kun hän kirjoittaa aggressiivisesti suuntaani (ja täysin syyttä). Masennus ei ole tasapainottomuutta ja kai useammallekin on selvää, ettei hänen elämänsä ole ollut kovin mukavaa. Teksteistään näkee helposti hänen kärsivän.

        Olen kuvitellut että kirjoitustyylini olisi helppo todeta palstalla aiemmin olleista poikkeavaksi. Ensimmäinen rekisteröity nikki käytössä. Lisäksi huomautan että tähän palstaan ainakin minä pääsen nopeasti sisälle, eikä se ole mielestäni mitenkään kummallista.

        Kyllä minulle saa kirjoitella ja tuskin pysyn sinustakaan kaukana, sillä en usko että meillä voisi olla mitään syytä vältellä toisiamme.
        Motiivini ovat sinulle yhä tuntemattomia ja voit kuitenkin olla täysin rauhallinen (ihan totta).

        Mielestäni sinun kohdallasi on huomattava ongelma, ettei sinua aina tunnista kopioistasi. Suosittelen nikin hankintaa.

        Varoitus: e.W:lle ei saa ehdottaa rekatun nikin hankkimista. Ehdotus kasvattaa hänen kulmahampaansa huimiin mittoihin. Kohta täällä raadellaan.


      • -keltainen kortti- kirjoitti:

        Varoitus: e.W:lle ei saa ehdottaa rekatun nikin hankkimista. Ehdotus kasvattaa hänen kulmahampaansa huimiin mittoihin. Kohta täällä raadellaan.

        Muistan hänen vastustaneen ajatusta.

        Jospa hän hankkisi jonkin muun kiinteän ja käyttäisi tuota nykyistä kuten ennenkin.


      • ...
        -keltainen kortti- kirjoitti:

        Varoitus: e.W:lle ei saa ehdottaa rekatun nikin hankkimista. Ehdotus kasvattaa hänen kulmahampaansa huimiin mittoihin. Kohta täällä raadellaan.

        Kirjoitan vielä yhden ( tämän = 1.kpl) viestin tähän ketjuun. Sen jälkeen en kirjoita muuta. Haluaisin kyllä jo päättää tämän keskustelun. Sain nimim. buddy-lovelta vastauksen, kiitos. Se riittää.

        "Varoitus: e.W:lle ei saa ehdottaa rekatun nikin hankkimista. Ehdotus kasvattaa hänen kulmahampaansa huimiin mittoihin. Kohta täällä raadellaan."

        Mussutus pois! Ei pullaakaan tungeta kokonaisena suuhun, eikä suunraosta räitä murusia! Puhu ( ts. kirjoita) sitten, kun siitä saa selvän. Ei likaisia lauseita.:)

        -e.W


      • -keltainen kortti-
        ... kirjoitti:

        Kirjoitan vielä yhden ( tämän = 1.kpl) viestin tähän ketjuun. Sen jälkeen en kirjoita muuta. Haluaisin kyllä jo päättää tämän keskustelun. Sain nimim. buddy-lovelta vastauksen, kiitos. Se riittää.

        "Varoitus: e.W:lle ei saa ehdottaa rekatun nikin hankkimista. Ehdotus kasvattaa hänen kulmahampaansa huimiin mittoihin. Kohta täällä raadellaan."

        Mussutus pois! Ei pullaakaan tungeta kokonaisena suuhun, eikä suunraosta räitä murusia! Puhu ( ts. kirjoita) sitten, kun siitä saa selvän. Ei likaisia lauseita.:)

        -e.W

        itselleni. En koskaan muista, miten kovaa e.W puree takaisin.


      • se:
        buddy-love kirjoitti:

        Se oli tylsyydenvähennysoperaatio ja suurimmalla osalla lukijoista oli luultavasti hauskaa. Ei pidä kuvitella asioista pahinta, sillä se oli täysin viatonta.

        Runontajan suhteen en ole harrastanut minkäänlaista haukkumista (enkä yleensäkään hauku ketään), olen ainoastaan todennut etten voi vastata hänelle silloin kun hän kirjoittaa aggressiivisesti suuntaani (ja täysin syyttä). Masennus ei ole tasapainottomuutta ja kai useammallekin on selvää, ettei hänen elämänsä ole ollut kovin mukavaa. Teksteistään näkee helposti hänen kärsivän.

        Olen kuvitellut että kirjoitustyylini olisi helppo todeta palstalla aiemmin olleista poikkeavaksi. Ensimmäinen rekisteröity nikki käytössä. Lisäksi huomautan että tähän palstaan ainakin minä pääsen nopeasti sisälle, eikä se ole mielestäni mitenkään kummallista.

        Kyllä minulle saa kirjoitella ja tuskin pysyn sinustakaan kaukana, sillä en usko että meillä voisi olla mitään syytä vältellä toisiamme.
        Motiivini ovat sinulle yhä tuntemattomia ja voit kuitenkin olla täysin rauhallinen (ihan totta).

        Mielestäni sinun kohdallasi on huomattava ongelma, ettei sinua aina tunnista kopioistasi. Suosittelen nikin hankintaa.

        vaan jaksaa jauhaa paskaa. Mees vaan ykkösnikilläs takas seuraa etsimään.


      • se: kirjoitti:

        vaan jaksaa jauhaa paskaa. Mees vaan ykkösnikilläs takas seuraa etsimään.

        On se kumma miten joku ei vain tajua.


    • on se, että olen ihan pihalla palstan tapahtumista viimeisen viikon aikana. Mutta toisaalta, kuvittelen kyllä tietäväni shown laadun, miksipä tämä koskaan muuttuis, sehän edellyttäis ihmisten muuttumista.

    • rusalkaa

      on huomattu :D

      *Kulli_Kellinen*

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3009
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      877
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      832
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      794
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      790
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      712
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      614
    Aihe