Kertokaas jos tiedätte, missä kannattaisi käydä pilateksessa kun ei halua liittyä mihinkään jäseneksi. Haluaisin käydä silloin tällöin pilateksessa, muutaman kerran kuussa, joten kertamaksulla maksaisin. En yli 10e/kerta halua maksaa, niin kun monissa paikoissa joutuu maksamaan.
Edullista pilatesta PK-seudulla
2
1678
Vastaukset
- bubastis.tmi
- liikkuja25
...mutta jollekin ehkä juuri nyt ajankohtaista.
www.urheiluhallit.fi
Jos haluaa kuukausikortin sekä salille että jumpille, edullisin vaihtoehto on tosiaankin elixiat, motivukset, satsit, finnbodyt yms. Mutta näihin pitää sitoutua vähintään vuodeksi.
Urheiluhallit ei sido jäsenyyksiin, mutta ei mikään halpakaan. Ehkä kympin halvempi pelkkä jumppakortti (riippuen tietenkin ketjusta), kun taas muilla ketjuilla sisältää mahdollisuuden sekä sali, että jumppakäyttöön, mutta taas sitoo... mikä on tympeä juttu. Kannattaa ottaa vaikka vuorokuukausin jumppa ja salikortti. Jos riittää jumpat ja pumpit pelkkä 1kk jumppakortti kerrallaan ja väliin ajoittaa lomat ja jos sairastuu flunssaan niin pitkittää ostoa....
Nyt urheiluhalleilla on tunteja juhannukseen saakka. Juhannuksen jälkeen on vain Kontula auki. Suurin osa saleista taitaa aueta jälleen 28.7.
Normaalisti tunnit on 9,5e, nyt kesän-elokuun loppuun 6,5e. (Eikä vaadi mitään ainais yms jäsenyyksiä!) Kannattaa hyödyntää.
Lisäksi kannattaa katsoa naisvoimistelijoiden yms sivuja googlettaa, löytyy lisää ja oman kodin läheltä parempia ja vielä halvempia vaihtoehtoja.
Muistakaa kesän ilmaiset puistojumpat. Hyviä vetäjiä löytyy ja mikäs mukavampaa kuin ulkosalla hyppiä!! :)
Liikunnaniloa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807