Laulaja etsii bändiä/tuottajaa

Sinfonia

Heips! Olisi hakusessa bändi/tuottaja mikkelin suunnasta. Musiikki mitä vedän on: Jazz R&b,Pop, Rock, blues ja iskelmä. Ei siis örinä heviä kiitos! Itsestäni: Ulospäin suuntautunut, musikaalinen, huumorintajuinen, pehmeä,voimakas, ja hieman raspinen ääni. Monet sanoneet, että minulla on Nancy Sinatran ääni, ja samaa äänessä myös Mama Cassidyn kanssa. Lauluääni suht mukiin menevä. Laulukilpailuissa olen aina pärjännyt hyvin, mutta haluaisin lisää esiintymiskokemusta ja ihan varsinaisen levytyssopimuksen. Olen tehnyt kaikenlaista musiikkia, jotkut niin kakkaa, että ihan hävettää :) lol mutta mitäs näistä. Opiskellut hieman musiikkia. En ole ollut Idolsissa mukana, enkä tiedä menekö edes. Taitaa olla aika pelletohua minun makuuni, vaikka pelle olenkin. Asunut ulkomailla, vaikka niistä paljon käteen ole jäänyt. Mitäs muuta..tuottaja saa olla pidenmältäkin, sitä varten autot on keksitty. Eipä tässä kai muuta, kuin kuulemisiin. Tsau!

[email protected]

5

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • videoo
      • Sinfonia

Joo toi paska on mun vanhoja sekoiluja. Biisi ei oo mun (En ikinä tekis tollaista paskaa, ei siis melodiat, ei sanoitukset..)
        Mä vaan lauloin sen. Mulle uskoteltiin, että tästä tulee sellainen hauska musavideo, tyyli vois olla just jotain Euroviisun espanjan edustajan tapaista. Tiesin siis, että siitä piti tulla hauska video, mutta ei tollaista, mis olen kuin joku idiootti! Tein siis porukalla tuntemattomien ihmisten kanssa "olevinaan musiikkivideota". Kaikki tyypit suuttuivat toisilleen, katkaisivat homman poikki, minä en tiennyt tästä..Mulle kerrottiin vasta myöhemmin väkinäisesti..Sitten tulee nettiin tollainen skeida pätkä PELKÄSTÄÄN MINUSTA, EI KENESTÄKÄÄN MUUSTA, mikä vaikuttaa siltä vieläpä, että kaikki hyvä nauhoitus tanssijoineen ynnä muineen on deletoitu, ja ylimääräinen roska laitettu nettiin, että tyypit saa nauraa kipeinä kotona!!!??? En tiedä mitä tein kellekään, niille VITUN SAMMY KIMAREILLE, ARTUILLE JA MUILLE KUSIPÄILLE, JOTKA MULLE TEKI NÄIN, JA TAHRAS MUN MAINEEN, MUT TEKIS MIELI TEHDÄ PIENI KANNANOSOITUS TAKAISIN!
        P.S. On näitä muitakin aiempia sekoiluja, pitäis vain muistaa, ettei luota liikaa ihmisiin..Pelle mä olen, mutta liika on liikaa..

• Sinfonia

Kuvalaatu on paskaa, kuvaus oli paskaa, asiallisuus oli paskaa. Tyypit olivat niin olevinaan, mutta olivatkin oikeasti ihan surkeita vellihousuja! En olis lähtenyt edes tuohon sekoiluun mukaan, jos olisin tiennyt, että mitä toi homma on, ja se, että mua ei oteta enää missään tosissaan. Sekin, että olisin tiennyt millä periaatteella ihmiset oikeasti olivat hommassa mukana.. Toi on pilannut aika paljon multa mahdollisuuksia jne. Osaan oikeasti laulaa ihan ok, enkä ole tuollainen tollo tosielämässä. Ihmiset muuttuu, jopa ulkoisestikin.
        Tosin ne tyypit, jotka pitää tota pätkää netissä, no niillä taitaa olla nelivuotiaan älykkyys! HANKKIKAA ELÄMÄ!
        P.S. IHAN SE JA SAMA, MITÄ MIELTÄ OLETTE MUSTA, ENPÄ MÄKÄÄN TEITÄ ARVOSTA TON JÄLKEEN, MITEN MUA KAIKKI KOHTELITTE!

• hävis!
        Sinfonia kirjoitti:

Kuvalaatu on paskaa, kuvaus oli paskaa, asiallisuus oli paskaa. Tyypit olivat niin olevinaan, mutta olivatkin oikeasti ihan surkeita vellihousuja! En olis lähtenyt edes tuohon sekoiluun mukaan, jos olisin tiennyt, että mitä toi homma on, ja se, että mua ei oteta enää missään tosissaan. Sekin, että olisin tiennyt millä periaatteella ihmiset oikeasti olivat hommassa mukana.. Toi on pilannut aika paljon multa mahdollisuuksia jne. Osaan oikeasti laulaa ihan ok, enkä ole tuollainen tollo tosielämässä. Ihmiset muuttuu, jopa ulkoisestikin.
        Tosin ne tyypit, jotka pitää tota pätkää netissä, no niillä taitaa olla nelivuotiaan älykkyys! HANKKIKAA ELÄMÄ!
        P.S. IHAN SE JA SAMA, MITÄ MIELTÄ OLETTE MUSTA, ENPÄ MÄKÄÄN TEITÄ ARVOSTA TON JÄLKEEN, MITEN MUA KAIKKI KOHTELITTE!

Ajattelitko yhtään, ku kirjotit noita viestejäs ja haukuit kappaleen, sen tekijät jne. miltä se näyttää muiden silmissä. Itse olit suostunut tuon biisin laulamaan, ja esiintymään musavideossa ja nyt haukut kaikki kovaan ääneen. Ehkä olisi kannattanut miettiä, että haluaako lähteä tekemään tollasta musaa ennenkun menee hommaan mukaan. Mulle jäi susta kyllä sellanen kuva nyt, ettei monikaan tuottaja uskalla ottaa suhun yhteyttä, kun tulevaisuudessa voi löytyä tollasta tekstiä lauluntekijöistä. Jos haluaa "kuuluisaksi", kannattaa miettiä tarkkaan mitä suustaan päästää, vaikka kuinka ottaisi päähän. Kaikki voi kostautua jossain vaiheessa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja jälkiviisaus on tyhmyyttä.

• Sinfonia
        hävis! kirjoitti:

Ajattelitko yhtään, ku kirjotit noita viestejäs ja haukuit kappaleen, sen tekijät jne. miltä se näyttää muiden silmissä. Itse olit suostunut tuon biisin laulamaan, ja esiintymään musavideossa ja nyt haukut kaikki kovaan ääneen. Ehkä olisi kannattanut miettiä, että haluaako lähteä tekemään tollasta musaa ennenkun menee hommaan mukaan. Mulle jäi susta kyllä sellanen kuva nyt, ettei monikaan tuottaja uskalla ottaa suhun yhteyttä, kun tulevaisuudessa voi löytyä tollasta tekstiä lauluntekijöistä. Jos haluaa "kuuluisaksi", kannattaa miettiä tarkkaan mitä suustaan päästää, vaikka kuinka ottaisi päähän. Kaikki voi kostautua jossain vaiheessa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja jälkiviisaus on tyhmyyttä.

No ei saa ei tekemättömäksi. Se vaan, että kun luvattiin kaikkea ja, kaikki oli vaan valetta loppujen lopuksi. Ihmiset ajoivat vain loppupeleissä omia etujaan, eikä ajatelleet mua kuin vain pelinappulana! Arvaa miltä itsestäs tuntuisi, jos sut esineellistettäis täysin? Ei kovin mukavalta, ja olen syystäkin tuohtunut. Joku tyyppi otti ton linkin esille, vaikka mä aloin jo koko homman unohtamaan, tottakai se nostattaa ikäviä mielialoja ja muistoja. Sit vielä nauretaan, et onko toi sun musaa yms. Mä vain kerroin mielipiteeni, että miltä musta on tuntunut ton "brokkiksen" jälkeen. En siis ole väittäny, et olisin jotenkin viisas tai muuta vastaavaa. Viisasta olis ollut jättää touhu sikseen, mut niinkuin sanoit, tehtyä ei saa tekemättömäksi, ja bygones on bygones..
        PS. Mikä ihmeen kunnioitus, kukaan ei ole mua kunnioittanut! Jos olis, ei tota pätkää olis laitettu youtubeen LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      144
      6232
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      193
      3874
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      479
      2743
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2741
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2365
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      185
      2043
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      134
      1495
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1314
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1294
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1064
    Aihe