Hei. olen 15 vuotias poika. Tulin tuossa ajatelleeksi että kuuluuko miesten ajella säärikarvoja? Itsestäni se tuntuu niin homolta edes ajatella sitä. kyllä kulmakarvoja siistin ynnä muuta perus settiä mutta sääri karvat? Se on vain homoa jos on ihan sileät sääret miehillä. Kertokaa mielipiteitä. Kiitos!!
MIESTEN SÄÄRIKARVAT?
9
2478
Vastaukset
- tarkennus
Siis olet 55-vuotias setä, tarkoitit sanoa.
- ajella
... jos haluaa, eikä asialla ole mitään tekemistä suuntausten kanssa.
Tai jos niin haluat luulla, niin ajattelepa, että jotkut homot pitävät eniten miehekkään karvaisista herkuleksista, eli karvaisuus se vasta homoa onkin! - nuorivaa,,,
No mä ainakin kierrän kaukaa kaikki jätkät jotka sääriään ajelee tai kulmiaan nyppii,,se on iha homoa,,eikä miehistä,,
mut kainalokarvojen ajelu on minust kyl iha ok,,koska jos karvoi ni voi haista aika pahalle,,,
eikä sekään oo mitää kivaa jos toinen suihkuttaa itteensä jotain axee täyteen,,et lemuaa kilsojen päähän,,
muuten kaikki sheivailu sääris ,kulmien vahaus on ällöö,, - Nauskista
miesten kaikenlainen sheivailua on ällöä ja todella naismaisena pidän ajeltua miestä. YÖÖÖÖÖKKKK!!!!!!! Karvat kunniaan miehillä.
- silosääri
Tsekkaa kuvia 80-luvulta: naisilla karvapehkot rehottaa. Nyt nekin on YÖÖÖÖÖÖKK!!!
Usko pois, kun luet mielipitees 20 vuoden päästä jossain Internetmuseossa, niin naurat ittes kuoliaaksi. Ajat muuttuu. Ja karvat.
- lissu
kuhan et pippelistä ajele
- Rane karjujen karju
Pippelistä HÄHÄ...
- Mies 25 v
Jotenkin hämäävä tuo aloitusviesti. Mikä pistää kysymään tuollaista? Tekisikö mieli ajella säärikarvat muttei uskalla, koska se on "homoa" ?
Itse ajelen. Ehkä se on naismaista, mutta sileitä sääriä nyt vaan mielummin katselee kuin karvoja (rumat, ärsyttää). (Tosin täytyy todeta, että karvani ovat sen verran vaaleita ja harvoja, ettei eroa varmaan kauempaa edes huomaa. Eri asia sellaisella jolla on tuuhea gorillakarvoitus.)
Pikaisen havaintoni perusteella naiset ainakin näyttävät katsovan ihaillen (vaiko nauraen - sitä en tiedä :P) ajeltuja sääriä.
Jos jotakuta häiritsee, niin toivottavasti saa hermoromahduksen. Ei nimittäin kiinnosta mitä elämäänsä kyllästyneet valittajat selittävät. Ihmisten pitäisi enemmän tehdä niin kuin itse huvittaa eikä niin kuin muut olettavat. Ajelkaa karvat vaikka vain toisten kiusaksi, hahaa!- Silosääri
Jees, onkohan syynä taas saada jotain ihmeen itsetuntoa ylös tai jotakin, kun täytyy tehdä aihe jossa voidaan oikein joukolla haukkua karvojen ajelua... ensinnäkin kannattaa tarkistaa wikipediasta mitä homoseksuaalisuus on, ja sitten kannattaa miettiä säärien ajelua uudestaan - ehkä siinä ei olekaan mitään pahaa? Tosiaan, muutama vuosikymmen eteenpäin ja munakarvatkin ajellaan heti pienestä pitäen. Tai jos nyt ihan tosissaan haukkuu säärien ajelijoita hinteiksi, voi aivan hyvin mennä jyystämään naista jolla kasvaa mustia, millin paksuisia sentin pituisia karvoja sääret täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781