Aina kun olen aloittanut seurustelemaan, ni väen vängällä nainen haluaa pestä mun pyykit, vaikka ite sanois, et kyllä mä ite pyykkini pesen. Siitä nainen vasta intaankuukin ja sanoo, että 'minä HALUAN pestä sun pyykit'.
Pyykinpesu on nyt vaan yks esimerkki, mut iha yhtälailla naiset on väenvängällä niihin kaikkiin muihinkin kotihommiin ittensä ängeny. Ja tää on tietty vaan mun kokemus, mut en vaan sellaseen naiseen viel törmänny joka ei haluis miehen puolesta asioita tehdä.
Joten mitä tämä naisten vaikerrus nyt sitten tästä miesten kotihommien tekemättömyydestä on? Eiks se oo vähä niinku sitä, että sitä saa mitä tilaa?
Siis, onko se kusetusta?
38
1701
Vastaukset
- .......
nainen kuitenkin tietoisesti tai tiedostamattomasti tietää, ettet välitä hänestä. Koska hän on ihastunut/rakastunut hän haluaa tehdä itsestään edes tarpeellisen, toiveenaan, että pysyt hänen kanssaan kuitenkin, etkä vain valitse toista. Todella surullista, mutta ei kai naisella ole vaihtoehtoja. Paitsi tietysti elää yksin.
- .......
relaxed_eyes kirjoitti:
saati hyvä rakastaja, että nainen ihan huvikseen ihastuis/rakastuis.
naiset ihastuu ihmiseen. Ei se liity siihen mitä mies tekee tai on, rakastuuhan naiset väkivaltaisiinkin miehiin. Fiksuna naisena omasi ovat tienneet, että sinä et koskaan tule välittämään heistä, mutta jos he osaavat miellyttää sinua riittävän hyvin, jäät ehkä silti. En tosin ole koskaan ymmärtänyt miksi sellainen riittää naiselle, mutta jokainen tyylillään.
....... kirjoitti:
naiset ihastuu ihmiseen. Ei se liity siihen mitä mies tekee tai on, rakastuuhan naiset väkivaltaisiinkin miehiin. Fiksuna naisena omasi ovat tienneet, että sinä et koskaan tule välittämään heistä, mutta jos he osaavat miellyttää sinua riittävän hyvin, jäät ehkä silti. En tosin ole koskaan ymmärtänyt miksi sellainen riittää naiselle, mutta jokainen tyylillään.
Kuulostaa aika järjettömältä, mutta kuitenkin uskottavalta.
- .......
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuulostaa aika järjettömältä, mutta kuitenkin uskottavalta.
nainen valitsee miehen tunteen perusteella, mies taas rationaalisesti. Järjetöntäkö? On kyllä, mutta ilmeisesti sillä on kuitenkin joku logiikka jossain vaiheessa ollut, kun nainen on tuollaiseksi kehittynyt. Tai sitten se vain on vääristymä äidinrakkaudesta, joka on ollut ja on edelleenkin välttämätöntä ihmiskunnalle. Miehillä on tässä(kin) asiassa huomattavasti helpompaa.
....... kirjoitti:
nainen valitsee miehen tunteen perusteella, mies taas rationaalisesti. Järjetöntäkö? On kyllä, mutta ilmeisesti sillä on kuitenkin joku logiikka jossain vaiheessa ollut, kun nainen on tuollaiseksi kehittynyt. Tai sitten se vain on vääristymä äidinrakkaudesta, joka on ollut ja on edelleenkin välttämätöntä ihmiskunnalle. Miehillä on tässä(kin) asiassa huomattavasti helpompaa.
Emmä ainakaan oo ikinä naista saanu, jos oon sitä kohtaan jotain tuntenu, ni se on vaan ollu pakko sitte valita järjellä.
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä ainakaan oo ikinä naista saanu, jos oon sitä kohtaan jotain tuntenu, ni se on vaan ollu pakko sitte valita järjellä.
Eihän sitä naista kohtaan varsinaisesti oo muuta voinu tuntea kuin kiimaa ja himoa, mut tunteita kai nekin on.
- ..........
relaxed_eyes kirjoitti:
Eihän sitä naista kohtaan varsinaisesti oo muuta voinu tuntea kuin kiimaa ja himoa, mut tunteita kai nekin on.
miestä ei voi satuttaa, kun miehellä ei ole tunteita. Miehen on myös helpompi löytää kumppani, kun ei tosiaan tarvitse olla mitään muita "tunteita" kuin himo ja siihen kai käy kuka tahansa vähintään nätti nainen. Lisäksi nainen tunteidensä takia jää helposti huonoon suhteeseen, mies sitten taas vain etsii uuden. Jos ajatellaan elämän onnellisuutta ja sujuvuutta, niin kyllä miehen elämä on huomattavasti helpompaa.
- .........
relaxed_eyes kirjoitti:
siis sinäkö et ole koskaan saanut naista, jota olet seksuaalisesti halunnut?
......... kirjoitti:
siis sinäkö et ole koskaan saanut naista, jota olet seksuaalisesti halunnut?
mut yleensä vasta sitte hetken päästä, en siinä akuutissa tilanteessa. Ja sanotaan viel sekin, et siinä on iso lukumääräinen ero jota olen oikeesti halunnut, mutten ole saanu kuin jota en sit ole niin halunnut, mut paremman puutteessa kuitenkin kelpuuttanut.
- hehehehehe
....... kirjoitti:
mitä sontaa.
Kyllä komeilla rikkailla ja sosiaalisilla on kysyntää. Siinä ei ole mitään tekemistä tunteiden kanssa.
Näistä yksikin piirre parantaa mahdollisuuksia olennaisesti. Kaksi on todella hyvä ja kolmosia onkin sitten todella harvassa.
- rusalkaa
miestä pääsee jo aika lähelle, kun saa kosketella sen pyykkei...ja muita tavaroi. Pääsee henkilökohtaiselle alueelle.
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Sitteku muutetaan saman katon alle, ni sanotaan, että 'pese itte pyykkis perkele'.
ripottelet ne ympäri taloa.
Mulla kyllä on useesti ollut vääntöä siitä, että mies ei nimenomaan saa pestä pyykkiä, koska se tekee niin paljon tuhoa siinä. Esim. laittaa työhaalarit ja mun rinsikat tms. hienopesua vaativaa -kaikki samaan pyykkiin. Arvaa minkä näköstä jälkeä.
Tosin olen minäkin kerännyt kaikki miehen valkoiset paidat samaan koneelliseen ja pessyt erikoispesun valkoista. Lopputulos oli jostain käsittämättömästä syystä vaaleanpunainen!! Liottelin viikon niitä paitoja sitten valkoiseksi
alkuvaiheessa korostuu tämä "roolien" tekeminen, vaikka ei niitä rooleja nykyaikana olekaan. Pidä nyt kuitenkin taito yllä ja päivitä sitä vaikka vuoden välein, niin kyllä se liika pyykinpesuinto kymmenen vuoden jälkeen vähän laimenee :)
että akka saa hoitaa kaiken sen minkä se haluaa tehdä ja mihin se nyt vaan ikinä pystyy, mut minä huomioin ja palkitsen siitä sitten toisilla jutuilla.
relaxed_eyes kirjoitti:
että akka saa hoitaa kaiken sen minkä se haluaa tehdä ja mihin se nyt vaan ikinä pystyy, mut minä huomioin ja palkitsen siitä sitten toisilla jutuilla.
ihan hyvin niinkin, kun taustalla on vapaa tahto. Mitä sitä liiaksi ressaamaan ja suorittamaan tarpeettomasti homman toimiessa.
suminagashi kirjoitti:
ihan hyvin niinkin, kun taustalla on vapaa tahto. Mitä sitä liiaksi ressaamaan ja suorittamaan tarpeettomasti homman toimiessa.
Asian ydin on se vapaa tahto, ja vain siitä pitää pitää huoli, että se vapaa tahto säilyy.
- random_N
Semmosia me ollaan.
Alussa on aika täpinöissä ja se on kivaa höösätä. Miehet on samanlaisia, mun mielestä.
Se on semmoinen kirjoittamaton sääntö.
Alkumetrien japanilaisesta keittokirjasta ideoidut arki-iltapalat Keiko Matsuin tahdittamana jää jossain vaiheessa vähän vähemmälle ja niitä Ruispaloja päällystetään ihan tomaattiviipaleilla.
Suurta kusetusta siis kaikki. Mutta niin mukavaa :-D - En.kerro
Minulla on vähän ollut samaa vikaa aiemmin. Nykyisin otan kaiken avun ilolla vastaan.
Pyykinpesusta vielä, että mieheni on saanut pestä työvaatteensa itse sen jälkeen kun niistä kerran hyökkäsi parvi kuolleita ja eläviä hirvikärpäsiä kun olin laittamassa koneeseen. aika traumaattinen kokemus oli :Dmä kyl lähes 100%:sti ravistelen ja tyhjään taskut työvaatteista, ettei vastaavia yllätyksiä tulis.
- En.kerro
relaxed_eyes kirjoitti:
mä kyl lähes 100%:sti ravistelen ja tyhjään taskut työvaatteista, ettei vastaavia yllätyksiä tulis.
...ettei satu unohtumaan jonkun kerran :) Herkempinahkainen neito saattaa lähteä pysyvästi karkuun :D
- Varoitus
Pyykinpesu ym. kodinhoito on saelvä merkki siitä, etta muijasi on pahassa vauvakuumeessa. En voisi luottaa tuollaiseen naiseen.
että vauvakuumeista naista pitää juosta karkuun, mut sittemmin oon aatellut, et mikäs siinä, kyllä tenavia tähän maailmaan sopii. Meinas joskus tarttua toi nykyinen rakettitiedettä muistuttava lisääntymisajattelu. Paksuksi vaan jos se vauvaa haluaa.
- joo.
relaxed_eyes kirjoitti:
että vauvakuumeista naista pitää juosta karkuun, mut sittemmin oon aatellut, et mikäs siinä, kyllä tenavia tähän maailmaan sopii. Meinas joskus tarttua toi nykyinen rakettitiedettä muistuttava lisääntymisajattelu. Paksuksi vaan jos se vauvaa haluaa.
Jos hermot kestää tenavia ja lompakko niitten elättämistä, niin ei kait siinä mitään.
Toisilla ei kestä.
Itse teen tuonkaltaisia palveluksia miehelle ihan vaan rakkauden ja siitä kumpuavan huolehtimishalun takia... Tietysti suhteeen alussa se on vielä erityisen innokasta. Mutta täysin pyyteettömästi tai ilman miehen ajoittaista avuliaisuutta en varmaan jatkossa jaksaisi niin innolla.. Kyllähän sitä mies varmaan saisi itsekin paitansa pestä yms. kokata, mutta toivoisin vasta-huomionosoitukseksi ainakin sopivasti hellittelyä hellinä hetkinä.. =)
- Levemir
se nyt ole käytännöllistä pestä täysiä koneellisia, joita kehden vaatteista tulee paljon helpommalla, kun yksin.
Se "vaikerrus" mun mielestä tarkoittaa, että vaikka nainen ne tekeekin, mies voisi joskus vaikkapa jeesata saamalla ne pyykit edes omatoimisesti pyykkikoppaan asti :D ja tarttua imuriin ilman eri pyyntöä, kun näkee, että tarvetta moiseen oisi.- Levemir
relaxed_eyes kirjoitti:
ettei sitä tarviikaan nk. tehdä yhdessä?
no sitä sitten ehtii tehdä yhdessä, jos toinen on tehnyt ne huushollihommat ees melki valmiiksi toisen kotiutuessa. Ois se ainaski mulle aika nautinto löytää kämppä valmiina ja muksut ruokittuna kun tulee puolipuhki töistä kotiin. Yleensä vaan olen itse ensin kotona.
- k32v
nojaa tosta pesuvimmastahan sit seurais se, et tulee vääjäämät eteen se aika, ku pitäis alkaa luopuun niist kaikist rakkaimmist rievuist ;D ;D hähä
no ei vaa olisko se sit sitä, et ne haluais nimenomaa just sillä kerralla? vai onks ne sun kokemukse mukaa niinku vaatinu, et "haluan pestä tästä hetkest hamaan tappiin kaikki sun pyykit"?
tai jotai. tuli vaa miälee. tälle ku ei olis koskaa tollee käyny, tai ainakaa iha tos mittakaavas.Sä kyllä tiedät sen jutun. =D
>ne haluais nimenomaa just sillä kerralla? vai onks ne sun kokemukse mukaa niinku vaatinu, et "haluan pestä tästä hetkest hamaan tappiin kaikki sun pyykit"?
Joo, oleellinen virheoletus multa, pitäis jo tähän ikään mennessä tajuta, että naisten kans säännöt muuttuu tasasen epätasaseen.
- cookos
meillä ukko on halunnut aina pestä työvaatteensa, kuuleman tietää, että on armasti ne vaatteet, mitä tarvii puhtaana. Ja se kun vaihtaa joka aika usein päällysvaatteitakin, melkein joka päivä.
Mut juhlatamineisiin ei koske,..pilaa ne muuten. Tai värjää mun vaatteet. Tehköön se, joka homman taitaa.
Yks mitä se ei voi sietää ja mistä en oo päässyt eroon, on ruuan tuputtaminen :)..mistä lie tullut, lastenhoidosta, mut mä tuputan sille aina lisää ruokaa. Kun se syö niin vähän kerrallaan, ett tuntuu, ettei sillä elä. Ja ruoka on hyvää...
Mut jotenkin tuntuu, että koska ite osaa paremmin, ei anna toisen tehdä. Tosin nykysin ei tee, vaikka pyytäsin, ihan joskus harvoin, vaikka imuroimista. ja alkuaikoina sitä halusi olla hyvä vaimo, näyttää taitonsa ja ahkeruutensa miehelle, ei siinä mitään. Silloin tosin oli itelläkin aikaa enemmän..>alkuaikoina sitä halusi olla hyvä vaimo, näyttää taitonsa ja ahkeruutensa miehelle
sä oot jo kerenny opettamaan sen liian hyvälle, siltä raiteelta on aika vaikee ehjänä poistua.- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
>alkuaikoina sitä halusi olla hyvä vaimo, näyttää taitonsa ja ahkeruutensa miehelle
sä oot jo kerenny opettamaan sen liian hyvälle, siltä raiteelta on aika vaikee ehjänä poistua.puolin ja toisin ihan sama,..ei miltään raiteelta tarvii poistua. Aikojen saatossa elämä muuttuu vaatimustenkin muuttuesa ja sopeudutaan niin hyvin kuin mahdollista tai sitten ollaan sopeutumatta.
Toista on vaan koitettava kunnioittaa ja tukea..mut mulla on oltava elämää muuallakin kuin hellan ja "nyrkin" välissä..vapaasti.
- Topias
Ei kukaan täysjärkinen vaadi saada pestä sun paskaisia pyykkejäs. Kuhan keksit pätemisen tarpeesta.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895