siis tällänen kyssäri et mistä sais näitä gootti tyylisiä vaatteita edullisesti?varsinkun noita lenkki vaatteita.kun musta toi 60e on paljon rahaa,,kiitos asiallisista vastauksista!
mistä te
3
556
Vastaukset
- halvalla koskaan
Asennevaatteista saa maksaa eikä mikää 100€ tai ylikää housuista oo ihme. Se on sitte eri haluaako laatua vai ei. Tätä tyyliä et halvalla saa!
- gootin tiedän..
No noita asennevaatteita ei oikeastaan mistään saa halvalla mitään.. Jos haluaa näyttää erilaiselta, kuulua tiettyyn ryhmään, niin niistä on maksettava ihan kelpo summa.. ei pidä tyytyä halpafirmojen feikkikuteisiin, sit tulee kuitenkin jälkikäteen aina katumus.
Hyvä paikka on Mortabella, sieltä hyvää kokemusta tilauksista ja kun täydelliset kuteen haluat, niin kyllä rahaa palaa 300-500e...
- se1ene
itse tekemaan, nain saan edullisesti upeita vaatteita =)
Jos kuitenkin ostat kaupasta, osta edes laadukasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099