Ostin 55 euron 10X jumppakortin.... ....En uskalla aloittaa sitä! Minulla ei oo ketään kaverii jonka kanssa sinne menisin..Olen menossa yksin! Mulla on ylimääräsiä kiloja ja todella huono kunto! Kun menin sinne ostamaan tuon 10 kerran lipukkeen nii siellä oli vaan semmosia hyvin kunnossa olevia naisia. Ne oli juuri lopettanut sen tunnin jumpan ja eivät näyttäneet niin hirveän puhki olevilta. Minä ku jumppaisin tunnin verran nii olisin varmaa ihan läkähdyksissäni naama punasena ja hikisenä!
Jumpan aloitus pelottaa!=/
5
570
Vastaukset
- Nolo nainen 45 v.
Miten sitä onkin niin repsahtanut. On korkea aika aloittaa liikunta mutta kauhistuttaa ajatus ryhmistä, joissa ei pärjää. Onkohan jossakin aloittelijajumppaa? Kertokaa entiset aloittelijat miten pääsitte vauhtiin?
- minä vain;)
Niin että auttakaa meitä!=)
Minun yksi kaverini kävi jumpassa ja sanoi sen olevan raskasta. Hän on kuitenki hoikka ja urheilullisen näköinen. Minä taas hänen vastakohtansa.. ..Jos se oli kaverilleni rankkaa, mitä se minulle on?!?!..................Sitten kaverini sanoi että jumpan jälkeen he tekivät monta punnerrusta ja vatsoja! Minä ehkä saan 10 N punnerrusta tsäkällä ja silloinkin olen ihan hengästynyt jne...
Jumppa kyllä kiinnostaisi minua. Olisi edes joku kaveri joka on vähän samassa tilanteessa kanssani (eli ei niin hyvä kuntoinen) mukana ekaa kertaa..Olisi paljon helpompi aloittaa...Kerta maksu sinne on vain joku 7e ja kavereillani ei ole yleensä joko rahaa tai kiinnostusta;(... - minä vain;)
minä vain;) kirjoitti:
Minun yksi kaverini kävi jumpassa ja sanoi sen olevan raskasta. Hän on kuitenki hoikka ja urheilullisen näköinen. Minä taas hänen vastakohtansa.. ..Jos se oli kaverilleni rankkaa, mitä se minulle on?!?!..................Sitten kaverini sanoi että jumpan jälkeen he tekivät monta punnerrusta ja vatsoja! Minä ehkä saan 10 N punnerrusta tsäkällä ja silloinkin olen ihan hengästynyt jne...
Jumppa kyllä kiinnostaisi minua. Olisi edes joku kaveri joka on vähän samassa tilanteessa kanssani (eli ei niin hyvä kuntoinen) mukana ekaa kertaa..Olisi paljon helpompi aloittaa...Kerta maksu sinne on vain joku 7e ja kavereillani ei ole yleensä joko rahaa tai kiinnostusta;(...Sanoin tuossa VAIN 7e kertamaksu...Ei se kyllä ihan vain 7e ole minun kukkarossani!...Sentakia ostin 10X kortin, koska se tulee halvemmaksi.
- pitkämäki
minä vain;) kirjoitti:
Sanoin tuossa VAIN 7e kertamaksu...Ei se kyllä ihan vain 7e ole minun kukkarossani!...Sentakia ostin 10X kortin, koska se tulee halvemmaksi.
Ensin venyttelyt http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=621 ja jos ei kokoajan jaksa niin voihan sitä muutaman liikkeen jättää välliin.
- jumppaaja myös
minä vain;) kirjoitti:
Jumppa kyllä kiinnostaisi minua. Olisi edes joku kaveri joka on vähän samassa tilanteessa kanssani (eli ei niin hyvä kuntoinen) mukana ekaa kertaa..Olisi paljon helpompi aloittaa...Kerta maksu sinne on vain joku 7e ja kavereillani ei ole yleensä joko rahaa tai kiinnostusta;(...Minä käyn ihan perusjumpassa, joita siis kaupungin naisvoimistelijat tai muut vastaavat ryhmät järjestää. Olen hieman päälle kaksikymppinen, jos sillä on merkitystä. Näissä ryhmissä on ihanaa se, että tunneilla ei ole "välineurheilijoita" tai muita "näyttäytymässä" olevia, vaan kaikennäköisiä ja -kokoisia (ja ikäisiä) tyyppejä. Jokainen tekee oman kuntonsa mukaan liikkeet, eli jumpasta saa melkeinpä niin rankan tai helpon kun itse haluaa. Lisäksi jostain syystä kammoan näitä "hienoja" jumppia, joiden nimetkin ovat yhtä hepreaa, kuten joku body compact, mitä hittoa sekin on?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408