Kysyisin, että miten teette hiuksiinne kiharat?
Minulla on pitkät alaselkään asti ulottuvat hiukset ja ongelmana on, että en osaa kihartaa niitä.
Leteillä kiharat alkavat vasta puolivälistä hiuksia, koska en osaa tehdä ranskanlettejä.
Omistan on myös erilaisia rautoja mm. korkkiruuvirauta, mutta siinä kestää iäisyys ja taas sama ongelma, että kun hiuksia on paljon, niin vaikka kuinka vähän yrittäisi ottaa kerralla, niin aina uloimmat hiukset jäävät suoriksi ja vain latvaan tulee kihara.
Siis kysymyksiä:
1. millä välineellä teette kiharat?
2. miten saatte ne pysymään?(hiukseni ovat myös painavat)
3.Käytättekö jotain muotoilutuotteita?
Pitäisi saada kiharat????
6
1910
Vastaukset
- :::::::
Itse teen niillä "patukoilla" tai foliorullilla. Kosteisiin hiuksiin laitan kampausnestettä ja annan rullien olla yön yli. Kun puran kiharat, avaan niitä vain vähän sormin ja suihkautan vähän hiuskiinnettä. Pysyi ainakin viimeksi ihan seuraavaan aamuun asti, minulla tosin on hiukset vähän olkapäiden yli, ei siis niin pitkät. Kampausnesteellä ja kiinteellä pitäisi pysyä.
- märkiin hiuksiin
muotovaahtoa.
Tee kiharat SUORISTUSRAUDALLA. Tekniikan oppii nopeasti. Kiharat kestää pitkään ja ovat kauniit. Voit tehdä erilaisia ja -kokoaisia kiharoita. Siitä et enää mihinkään paplareihin vaihda.- on paras!
laineraudalla tulee ihana kestävä lopputulos ja helppo tehdä
- Pitkät suorat hiukset
Muotovaahto, hiuskiinne, papiljotit, foliopatukat eivät toimi. Vaikka pitäisi yön yli, hiukset suoristuvat parissa tunnissa. Ainoa toimiva konsti on ollut kreppirauta, mutta kaunista korkkiruuvikiharaa en saa.
- HIUSTENSUORISTAJA
SILLÄ SAAt vaikka korkkarikiharat. tai laineet, tai pörröpään. ja koska on rauta, pysyy yhtälailla kuin 90 -luvun krepit
- on...
Itsellänikin on paksut, alaselkään asti ulottuvat hiukset. Ei toimi mitkään kihartimet tai suoristimet - vaikka toimisikin, niin aikaa kuluisi vähintään tunti tämän pehkon kihartamiseen.
Itse teen näin:
1. Laitan muotovaahtoa hiuksiin ja föönaan
2. Kääräisen "patukat", eli semmoiset pötköt, joiden sisällä rautalankaa - saa vaikka prismasta - hiuksiin. Joskus pidän ne yön yli, mutta helposti sotkeentuvat ja takkuuntuvat - tuskallista saada irti. Joskus taas pidän vaan muutaman tunnin.
3. Otan pötkylät pois hiuksista, suihkutan hiuskiinnettä ja valmis.
Joskus olen laittanut yön yli kosteisiin hiuksiin, mutta vaarana on, että ne aamulla ovat vielä kosteat, jolloin patukat avattuaan kiharat suoristuvat hetkessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.555978Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461806
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341692Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181650- 1021457
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281450Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163