paksut pohkeet:(

mitä mieltä?

Olen muuten mielestäni kaunis ja seksikäs, alle 160 senttii ja hoikka/muodokas-vartaloinen, mutta... kärsin todella paljon paksuista pohkeista :( Mulla on ollu aina paksut pohkeet, oon aina urheillu, mut tuntuu et pohkeet on (lähes) yhtä paksut ku reidet, no ei nyt ihan mut paksut kuitenki.. Treenaan spinningiä ja oon muuten tyytyväinen jalkoihini, mutta pohkeet ovat RUMAT! Lihakset ovat alla mutta päällä on jonku verran läskiä.. vaikka treenaan ja treenaan ni ei lähde pois!

Ovatko ne laihapohkeiset niitä kauneimpia, ihannenaisia? Vielä kun olen niin lyhyt ni paksut pohkeet ällöttää.

Mut, onpa elämässä tärkeämpiäkin asioita :)

14

6600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      No ei oo mitään väliä. Se, että tykkää urheilusta, on mulle henkilökohtasesti oleellista, mutta pohkeet on kriteerilistalla ehkä jollain sijalla 143 että silleen... Ei tuollaiset yksittäiset jutut merkkaa mitään.

    • yx-mies

      Minun mielestä juuri pohkeet tekee sääristä kauniit.

      Mikään tikkujalka jolla ei pohkeita ollenkaan ei kyllä liikauta päätä ollenkaan.

      • tikkujalka

        Kävi niin kateeks ku tänään kaupungilla näin hameeseen pukeutuneen paksukoipisen neitosen! Voi niitä sääriä kun ulottuvuutta oli joka suuntaan, kyllä niillä kelpais kylillä jolkotella!


    • nuori nainen

      Oletko varma ettei sinulla ole turvotusta jostain ruokaaineesta, lääkkeestä tai vastaavasta?

      Tuo nimittäin kuulostaa todella oudolta.

      Itse olen joskus harrastanut spinnausta ja nykyään juoksua päivittäin ½ h ja sääret ovat todella hoikat!?

      Toisaalta lajin vaihtokin voisi tehdä terää?

      • erittäin outoa

        voi että mä en jaksa ihmisiä, jotka sanoo, että toinen kuulostaa OUDOLTA, jos ei ole samanlainen kuin itse. Hyvä ettei jotain sairautta epäile. Täällä samanlainen paksupohkeinen, juoksen ja pyöräilen minäkin, ja pohkeet on ja pysyy. Ja lajeja on kokeiltu jos jonkinnäköistä. Toisilla on pohkeet ja toiset ei niitä saa vaikka tekis mitä.
        Se on geenit.

        Ja lakatkaa oudoksumasta ihmisen pohkeita? Voiko olla tottakaan, että jostakin toisen pohkeet on peräti OUDOT? Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.


      • erittäin outoa kirjoitti:

        voi että mä en jaksa ihmisiä, jotka sanoo, että toinen kuulostaa OUDOLTA, jos ei ole samanlainen kuin itse. Hyvä ettei jotain sairautta epäile. Täällä samanlainen paksupohkeinen, juoksen ja pyöräilen minäkin, ja pohkeet on ja pysyy. Ja lajeja on kokeiltu jos jonkinnäköistä. Toisilla on pohkeet ja toiset ei niitä saa vaikka tekis mitä.
        Se on geenit.

        Ja lakatkaa oudoksumasta ihmisen pohkeita? Voiko olla tottakaan, että jostakin toisen pohkeet on peräti OUDOT? Jotain suhteellisuudentajua, kiitos.

        Itselläni ihan sama juttu, eli pohkeet ovat paksut, eivätkä kyllä reidetkään kovin kapeat ole... Eli massaa löytyy niistä. Myös nilkkani ovat paksut (kun etsin esim nilkkureita ja saappaita, niin jotkut eivät yksinkertaisesti mene kiinni). Turha tulla väittämään, että NILKKANI olisivat läskit...

        Itse olen tajunnut, että se nyt vaan on ruumiinrakenteeni, joka on sellainen. Kun aloin sitä jossain vaiheessa miettimään, niin muistin, että isäni oli samankaltainen, sekä kaikilla serkuillani isän puolelta myös samantyylinen ruumiinrakenne.

        Niin, ja pohkeeni ovat olleet suuret aina, silloin kun en ole paljon liikkunut ja myös silloin kun olen harrastanut paljon liikuntaa. Eli silläkään ei merkitystä.


    • miehet edes

      huomais tollasia pikkuvikoja.

    • jhfguyly

      Itse kyllä taas ainakin vaadin että oman naisen pohkeillakin olisi kans jonkun verran paksuutta, eikä mitkään sellaiset vitun hoikat, näyttää pikemminkin ihan poikamaisilta/tyttömäisiltä semmoiset. Paksuudellakin tietty rajansa ettei myöskään liian, mut jonkun verran, sillein sopivasti. Kunnon naisella on mun mielestä kylläkin pohkeet, reidet, pakarat ja rinnat (isot).

      • sama jätkä

        että älä myöskään usko kaikkea mitä media antaa aina ymmärtää.


    • pohkeet..

      ..kyllä se on niin, että jos naisella on liian paksut reidet tai pohkeet, niin kyllä ne täytyy pitää piilossa. Naama voi olla miten kaunis tahansa, mutta jos tommosia paksuja reisiä putkahtaa esiin, niin kyllä halut lopahtaa.

      • ................

        suhteellisen paksut, mut sit pitää olla ohuet nilkat. muuten on tasapaksut pötkylät ja se ei ole kaunista.


      • Anonyymi

        Saat tämän kuulostamaan siltä että naiset on tässä maailmassa vain miehiä varten. Täällä kaivattiin vertaistukea eikä mitään keski-ikäistä valkoista heteromiestä kertomaan omia mieltymyksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tämän kuulostamaan siltä että naiset on tässä maailmassa vain miehiä varten. Täällä kaivattiin vertaistukea eikä mitään keski-ikäistä valkoista heteromiestä kertomaan omia mieltymyksiään.

        Keski-ikäinen heteromies tässä... Paksut pohkeet naisella ovat todella seksikkäät!


    • Anonyymi

      Uskon, että useimmat miehet ainakin pitävät hieman isompia pohkeita sexyinä. Mun mielestä naiselle sopii isommat pohkeet kuin usein miehillä näkee. Sanoisin että pohkeet ei ole kuitenkaan lähellekkään se tärkein asia määrittelemään kauneutta ja usein niiden kokoon tai muotoon ei paljoa pysty edes itse vaikuttamaan vaan riippuu pitkälti geeneistä. Paksummat pohkeet sopii hyvin myös tämän ajan trendiin treenatuista ja lihaksikkaista kropista ! ;) Go <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe