Elixia vs. SATS

mitä eroja ?

SATS näköjään avaa uuden kuntosalin Helsingin Pitäjänmäkeen ihan Elixian viereen. Nyt on aloitettu agressiivinen "jäsentenkalastelukampanja". Sats tarjoaisi nyt liittyville koko ensi vuoden kuukausimaksut 42 e/kk kun Elixiassa vastaava on 69 e/kk. Ja loppuvuoden saisi kuntoilla pk-seudun muissa Satseissa ilmaiseksi.

27 e/kk säästö laittaa tosissaan miettimään asiaa. Olisikin mielenkiintoista kuulla kokemuksia niiltä jotka ovat käyttäneet sekä Elixian että Satsin saleja. Mitä eroja laitteissa, tuntitarjonnassa, jäseneduissa, tiloissa ylipääätään jne.

Mielenkiintoista muuten nähdä miten Elixia reagoi Satsin tarjoukseen...

9

4817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bodypumpia

      Siinä yksi ero...

      • ..........

        Kyllä ainakin itiksen elixialla on bodypump!


      • jäsen78
        .......... kirjoitti:

        Kyllä ainakin itiksen elixialla on bodypump!

        Elixia power on vain parempi kuin body bumppi,kummassakin ollut monesti!


      • jäsenE
        jäsen78 kirjoitti:

        Elixia power on vain parempi kuin body bumppi,kummassakin ollut monesti!

        Elixialla saa ainakin liittymisen yhteydessä kaksi personal trainer kertaa. En tiedä onko vastaavaa satsilla. Lisäksi joka päivä on host-tunnit, jossa pt kiertää ja auttaa laitteitten kans ja päivittää ohjelmia. Se on tosi hyvä, ni pääsee helpommin tavoitteisiin eikä tartte maksaa törkeen kalliita personal trainer palveluja.


      • dasha
        jäsenE kirjoitti:

        Elixialla saa ainakin liittymisen yhteydessä kaksi personal trainer kertaa. En tiedä onko vastaavaa satsilla. Lisäksi joka päivä on host-tunnit, jossa pt kiertää ja auttaa laitteitten kans ja päivittää ohjelmia. Se on tosi hyvä, ni pääsee helpommin tavoitteisiin eikä tartte maksaa törkeen kalliita personal trainer palveluja.

        satsilla liittymisen yhteydessä 4krt vuodessa pt käytettävissä


    • Iloinen Jumppa-Pirkko

      ELIXIA uudistuu jatkuvasti ja yleistasolla tilat todella paljon kivemmat kun SATSilla.

      ELIXIA Power korvasi pumpin viime kesänä, ja lähes kaikki ovat pitäneet poweria parempana ja tehokkaampana kun "vanhaa, kunnon bodypumpia"

      SUOSITTELEN ELIXIAA, ja kannattaa ensin käydä tutustumassa, ennen kuin valitsee hinnan perusteella..

      • Minnamaaret

        Itselläni on kokemuksia vain Ruoholahden satsista enkä näiden perusteella suosita satsia kenellekään. Personal Trainerin ohjaus oli se kun hän koneelta näytti liikkeitä - siis tietokoneelta. Kuntosalin laitteita ei käyty läpi, eikä ohjelmaa saanut printattuna. Juuri äsken katsoin iltapäivän tunteja - niihin jonoa 19 henkeä... Olin aiemmin Motivuksen jäsen ja sinne aijon palatakin! Heti kun pääsen satsista eroon !


      • yglyg
        Minnamaaret kirjoitti:

        Itselläni on kokemuksia vain Ruoholahden satsista enkä näiden perusteella suosita satsia kenellekään. Personal Trainerin ohjaus oli se kun hän koneelta näytti liikkeitä - siis tietokoneelta. Kuntosalin laitteita ei käyty läpi, eikä ohjelmaa saanut printattuna. Juuri äsken katsoin iltapäivän tunteja - niihin jonoa 19 henkeä... Olin aiemmin Motivuksen jäsen ja sinne aijon palatakin! Heti kun pääsen satsista eroon !

        Personal Trainer palvelu mättää näköjään joka paikassa. Itse kokeilin yhtä poikaa Käpylässä joka piti olla niin pätevä. Kävipä sitten ilmi että kaveri käyttää Personal Trainer titteliä vaikka ei ole kuin kuntosaliohjaajakurssin käynyt. Jätkä katso itseään peiliin enemmän kuin asiakasta. Taitaa näillä nykyajan nuorilla olla kiire päteä jopa ennenkuin on saanut koulutusta. Tosi vaarallista kun nössöt sitten on olevinaan niin päteviä, niin päteviä. Pitäisi olla niin että PTksi pyrkivän pitäisi omata usean vuoden kokemus alalta. Oli sitten Satsin tai Elixian PT niin varmasti kuitenkin heillä on koulutus taustalla joten siinä mielessä hyvä.


    • Noora8

      SATS pitänmäki on kaikin puolin OK mesta mut Igor Sergueev ahdistelee
      naisia siellä aikalailla.
      Minua ja minun gollegaa yrittänyt iskeä monet kerrat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe