tekeekö vaatteet muka miehen?

kalle

tykkääkö naiset kun mies pukeutuu kalliisiin merkkivaatteisiin esim Hugo Boss? vai pitävätkö he miestä pellenä?

24

6275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miax

onko kuteet kirppikseltä, H&M:ltä vai Hugo Bossilta mikäli kokonaisuus vain sopii kantajalleen. Fiksautuneisuus tiettyihin tuotemerkkeihin (Kaikki kalsareista lähtien samaa merkkiä logot näkyvästi esillä) antaa idiootin kuvan, samoin huono pukeutuminen (risaiset lenkkarit raidalliset urheilusukat liian lyhyet lahkeet kainalofarkuissa) ja itselle sopimaton tyyli (Älä osta Converseja vain ollaksesi trendikäs ja nuorekas äläkä ainakaan yhdistä niitä Lacosten pikeepaitaan tai löysiin farkkuihin.)

• pidä...

pellenä jos osaat pukeutua muutenkin hyvin. Siis ei tuo merkki pelkästään sitä tee että naiset tykkäisivät.

Yleisesti ottaen kyllä kalliit vaatemerkit istuvat usein paremmin ja näyttävät paremmilta ja laadukkaammilta(ei tietenkään kaikki..). Tärkein asia on tietenkin se, että on sitä "makua" pukeutua hyvin. Tietty makujakin on monenlaisia, mutta niin on myös naisia ;)

Olen myös edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä että voi myös näyttää hölmöltä jos on liikkaa merkkivaatteita yllä ja kaikki merkit näkyvät...

• Jan C.

Suomalainen Musta nahkatakki, tyköistuva kuin räätälin tekemä (superlöytö!) - 20 euroa Punaisenristin kirpputori.

Tumma kauluspaita punasävyisin "liituraitaraidoin". Exän synttärilahja. Siis ilmainen.

Uusi Hillitty leveä niittivyö, halpa-halli 16 euroa.

Farkut uudet, tummat, kivipesty, persettä korostava 20 euroa halpahalli.

Vagabondin nahkaiset kävelykengät,Ehkä kaks kertaa edellisen omistajan kävelemät, (superlöytö2) lähetyskirppikseltä. 20e

Ainiin: Hiustenleikkuu 16 euroa pikkukylän parturissa seutulippualueen sisällä. Kävi ilmi että olivat tilanneet firmastamme kotiinsa mittatilaustavaraa ja tyytyväisenä ilmeisesti antoi hiuksilleni erityisen huolellisen käsittelyn kun ei ollut muita asiakkaita edes höökäämässä niskaan :)

Hammasharja, tahna ja hammaslanka lidlistä 4e.

Saippua ja shampoo S-marketista 5 euroo.

Listerine S-marketista 5 euroo.

Parrantrimmaus saksilla ilmainen.

Huolellinen peseytyminen ilmainen.

Peilistä itsensä tarkistaminen ilmainen.

Ei se mitään salatiedettä ole. Pitää vaan keskittyä siihen mitä tekee ja ymmärtää mitkä on kokonaisuuden osat ja hoitaa ne kuntoon.

Tällä kokonaisuudella poikkesin kirjastossa. Siellä on yksi kirjastoneiti joka on älyttömän hyvännäköinen, yleensä hän hymyilee ja moikkaa minulle kun tulen kesärehotustukassani ja normivaatteissani kirjastoon. Tällä kertaa sievä neiti vilkaisi ja käänsi katseensa siveästi sivuun.

Taisi neiti nähdä jotain uutta tutussa miehessä ;-)

• ällö homo

tämä j c .täys hintti.

• nainen nainen

en tiedä sen merkin päälle mut kunhan näyttää hyvältä vaatteissaan. varmaan rahan perässä menevät mimmit katsoo mitä vaatteet maksaa. tiedän et niitäkin on, mulla frendinä yks ihan tolkuton pyrkyri..

mut totuushan on että käännythän itsekin herkemmästi katsomaan naista jonka vaatteet korostavat hänen parhaita puoliaan.
      unohtakaa miehet hyvät jo se ettei nainen muka kiihotu silmillään. kyllä mä ainakin kuolaan komeita miehiä, myönnän. lihakset jotka on sopivasti näkyvillä on vaan jotain niiin ihanaa. ja jos paita vähän roikkuu siellä lapojen välissä niin ei yhtään haittaa..

• tilanteen mukaan

tilanteen mukaan pukeutuminen on parasta pukeutumista. Eli ainakin jos joku on seuraan nähden ylipukeutunut, on se yhtä rimanalistus, kuin alipukeutuisi juhlaan. Osottaa, ettei osaa arvioida tilannetta.
      Henkilökohtaisesti pidän normaalista pukeutumisesta, joka ei saa viedä LIIKAA huomiota siltä kanssakäymiseltä. Hugo Bossit toivoisin johonkin erityistilanteisiin tai ei päivittäisiin käyttöihin.
      Jos mä vetäisen verkkarit, teepaidan ja villasukat jalkaan ja mulle tulee mies, jolla on hugot päällä, niin meillä ei synkkaa, ei. Ei sillä, et kummassakaan olis mitään vikaa, mut kiinnittäisin huomiota liikaa vaatteisiin. Jos taas mentäis raflaan, niin olis okei.

Ei voi sanoa, etteikö tykkää, mut niitä pitää osata käyttää sit oikeissa tilanteissa. Joskus on kiva laittautua, mut se ei saa olla liian tärkeetä jokapäivästä hommaa, jos lähikauppaan pitää laittautua, niin hmm... Remppahommia on turha tehdä puvuntakki päällä ja hikiliikuntaa ei harrasteta ykköset niskassa ja talvella ei kuljeta kesätamineissa, kärjistettynä näitä vanhoja.
      Väärässä tilanteessa pidän pellenä, oikeassa tosi fiksuna. :)
      Vaatteitten kalleus ei ole oleellista. Ei merkit lisää miehekkyyttä, vaikka olis kuinka merkit.. Merkkien YLIKOROSTAMINEN on minusta oman ajattelukyvyn tai itseluottamuksen puutetta, vaikka sinällää merkkivaatteet olis okei.

Mut vaatteet ei tee miestä.

• nöösi_poika

Olen tällainen rahamies, joka ei naisia saa.

Ostin viimekuussa Burberryn paidan ja koska se yksinään näyttää ankealta, niin kävin sitten hakemssa kaupasta myös Burberryn rannekellon. Se oli taas viisaasti käytetty 1000 euroa.

Onko tämä nyt huono juttu? Naiset kai liikaa kiinnittävät Iso B:n raitakuosiin homionsa. Paitaa en kehtaa juurikaan pitää, mutta kelloa kylläkin. Naiset eivät Suomessa onneksi kiinnitä miesten kellohin mitään huomiota! Saa olla rauhassa, onneksi.

Olen huomannut, etteivät naiset edes huomaa, mitä laittaa päälle. Laitapa aito Submariner ranteeseen, niin useimmat naiset eivät osaa edes apäillä sitä aidoksi, kun eivät ymmärrä mitä eroa on 40 euron ja 4000 euron rannekellolla.

• Kellomies
        nöösi_poika kirjoitti:

Olen tällainen rahamies, joka ei naisia saa.

Ostin viimekuussa Burberryn paidan ja koska se yksinään näyttää ankealta, niin kävin sitten hakemssa kaupasta myös Burberryn rannekellon. Se oli taas viisaasti käytetty 1000 euroa.

Onko tämä nyt huono juttu? Naiset kai liikaa kiinnittävät Iso B:n raitakuosiin homionsa. Paitaa en kehtaa juurikaan pitää, mutta kelloa kylläkin. Naiset eivät Suomessa onneksi kiinnitä miesten kellohin mitään huomiota! Saa olla rauhassa, onneksi.

Olen huomannut, etteivät naiset edes huomaa, mitä laittaa päälle. Laitapa aito Submariner ranteeseen, niin useimmat naiset eivät osaa edes apäillä sitä aidoksi, kun eivät ymmärrä mitä eroa on 40 euron ja 4000 euron rannekellolla.

En kyllä ikinä laittas ranteeseen minkään muotivaatemerkin kelloa. Paskoja leluja jossa ei oo muuta kuin merkki. Kyl se on niin et ne kellot otetaan oikeista valmistajista, Omega, Breitling, Rolex tms. Silloin saat sentään aidon hienon mekaanisen ihmeen jota kelpaa katella vaikka eukot ei siitä mitään tajuiskaan. Pidä vaan jatkossa sitä Submarineria ja heitä se Burberryn lelu vaikka seinään.

• nöösi_poika
        Kellomies kirjoitti:

En kyllä ikinä laittas ranteeseen minkään muotivaatemerkin kelloa. Paskoja leluja jossa ei oo muuta kuin merkki. Kyl se on niin et ne kellot otetaan oikeista valmistajista, Omega, Breitling, Rolex tms. Silloin saat sentään aidon hienon mekaanisen ihmeen jota kelpaa katella vaikka eukot ei siitä mitään tajuiskaan. Pidä vaan jatkossa sitä Submarineria ja heitä se Burberryn lelu vaikka seinään.

On totta, että muotimerkkien kellot on leluja. Se on faktaa! Burberryn kellon viimeistely on kuitenkin Raymond Weilin tasoa eli keskinkertainen.

Oikeasti en tosin omista Submarineria, se oli vain tuollainen esimerkki heittona. Itselläni on vain yksi mekaaninen kello (Tag Heuer). Silti pidän quartz-kellojani usein, koska pidän eri kelloja eri päivinä: ma Tissot, ti Certina, ke Burberry, to Tag...

Mekaanisissa kelloissa ärsyttää niiden pysähtely jo parin päivän käytön jälkeen. Uskomatonta onkin ehkä juuri se, että sen jälkeen kun ensin hankin tuon Tag Heuerin kellon ja maksoin siitä 2000 euroa, niin sen jälkeen olen ostanut kolme quartz-kelloa! Tätä kai kuulee aika harvoin. Siis että pääsee "oikean mekaanisen kronometrin" makuun ja sitten alkaa ostaa quartz-kelloja jatkossa!

Pitäisi löytää jostain kellon vetolaite, joka pyörittelee mekaanista kelloa ettei se pysähdy. Eihän tossa kronografissa ole komplikaatioita kuin päivämääränäyttö, mutta silti alkoi ärsyttää se, että viikonlopun jälkeen pysähtynyt kello oli aina vedettävä käyntiin ja laitettava aikaansa.

Mielipiteineni olen varmaan todellsiat marginaaliporukkaa, mutta mekaaninen kello on minulle kuin keisarin uudet vaatteet. jos kelloa tarvii pitää päivittäin ranteessa, että se jaksaa käydä, niin se on silloin "huono" kello. Lisäksi, Tag Heuerini on epätarkin omistamistani kelloista. (Mikä sinänsä ei ole yllättävää). Kesäaikaan siirtymisestä on kohta kulunut neljä kuukautta. Omistamistani kelloista tarkin on ollut Tissotin quartz-kello. Se heittää noin 4,5 sekuntia. Siis sen jälkeen kun siirryttiin kesäaikaan. Alle 1 sekunni heitto kuukaudessa on aika hyvin! Olen perfektionisti ja nautin siitä, että ranteessani on kello joka sekunnin tarkkuudella kertoo oikean ajan.

Mekaanisesta kellosta on turha katsella sekunteja, se kun voi parissa kuukaudessa alkaa heittää vaikka muutamalla minuutilla. Minulle siis vaan quartz-kellot käyvät paremmin, koska ne eivät pysähdy vaikka olisivat ranteesta pois viikon ja lisäksi ne näyttävät oikeaa aikaa.

Yritän ymmärtää ihmisiä, jotka ovat mieltyneet mekaanisiin kelloihin, mutta minulle mekaaniset kellot ovat kuin auto 5 litran bensatankilla! Sitä on tankattava koko ajan, muuten se pysähtyy! Quartz-kello näyttää erittäin pienellä käyntipoikkeamalla aikaa monta vuotta ennen kuin patteri on vaihdettava.

Valitettavasti minuun oudossa maailmassani quartz-kello on suurempi ihme kuin mekaaninen kello, joka näyttää vaihtelevalla käyntipoikkeamalla aikaa, jos ei ole sattunut pysähtymään kokonaan.

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

On totta, että muotimerkkien kellot on leluja. Se on faktaa! Burberryn kellon viimeistely on kuitenkin Raymond Weilin tasoa eli keskinkertainen.

Oikeasti en tosin omista Submarineria, se oli vain tuollainen esimerkki heittona. Itselläni on vain yksi mekaaninen kello (Tag Heuer). Silti pidän quartz-kellojani usein, koska pidän eri kelloja eri päivinä: ma Tissot, ti Certina, ke Burberry, to Tag...

Mekaanisissa kelloissa ärsyttää niiden pysähtely jo parin päivän käytön jälkeen. Uskomatonta onkin ehkä juuri se, että sen jälkeen kun ensin hankin tuon Tag Heuerin kellon ja maksoin siitä 2000 euroa, niin sen jälkeen olen ostanut kolme quartz-kelloa! Tätä kai kuulee aika harvoin. Siis että pääsee "oikean mekaanisen kronometrin" makuun ja sitten alkaa ostaa quartz-kelloja jatkossa!

Pitäisi löytää jostain kellon vetolaite, joka pyörittelee mekaanista kelloa ettei se pysähdy. Eihän tossa kronografissa ole komplikaatioita kuin päivämääränäyttö, mutta silti alkoi ärsyttää se, että viikonlopun jälkeen pysähtynyt kello oli aina vedettävä käyntiin ja laitettava aikaansa.

Mielipiteineni olen varmaan todellsiat marginaaliporukkaa, mutta mekaaninen kello on minulle kuin keisarin uudet vaatteet. jos kelloa tarvii pitää päivittäin ranteessa, että se jaksaa käydä, niin se on silloin "huono" kello. Lisäksi, Tag Heuerini on epätarkin omistamistani kelloista. (Mikä sinänsä ei ole yllättävää). Kesäaikaan siirtymisestä on kohta kulunut neljä kuukautta. Omistamistani kelloista tarkin on ollut Tissotin quartz-kello. Se heittää noin 4,5 sekuntia. Siis sen jälkeen kun siirryttiin kesäaikaan. Alle 1 sekunni heitto kuukaudessa on aika hyvin! Olen perfektionisti ja nautin siitä, että ranteessani on kello joka sekunnin tarkkuudella kertoo oikean ajan.

Mekaanisesta kellosta on turha katsella sekunteja, se kun voi parissa kuukaudessa alkaa heittää vaikka muutamalla minuutilla. Minulle siis vaan quartz-kellot käyvät paremmin, koska ne eivät pysähdy vaikka olisivat ranteesta pois viikon ja lisäksi ne näyttävät oikeaa aikaa.

Yritän ymmärtää ihmisiä, jotka ovat mieltyneet mekaanisiin kelloihin, mutta minulle mekaaniset kellot ovat kuin auto 5 litran bensatankilla! Sitä on tankattava koko ajan, muuten se pysähtyy! Quartz-kello näyttää erittäin pienellä käyntipoikkeamalla aikaa monta vuotta ennen kuin patteri on vaihdettava.

Valitettavasti minuun oudossa maailmassani quartz-kello on suurempi ihme kuin mekaaninen kello, joka näyttää vaihtelevalla käyntipoikkeamalla aikaa, jos ei ole sattunut pysähtymään kokonaan.

"Mekaanisissa kelloissa ärsyttää niiden pysähtely jo parin päivän käytön jälkeen"

Siis tietenkin: käyttämättömyyden jälkeen...

• Kellomies
        nöösi_poika kirjoitti:

" Mekaanisesta kellosta on turha katsella sekunteja, se kun voi parissa kuukaudessa alkaa heittää vaikka muutamalla minuutilla. "

No tuossa olet siinä mielessä väärässä että itse ihastuin aikoinani mekaanisiin kelloihin juuri tasaisesti lipuvan sekuntiviisarien takia. Se on hypnoottista, vois tuijottaa vaikka tunnin putkeen.

• nöösi_poika
        Kellomies kirjoitti:

" Mekaanisesta kellosta on turha katsella sekunteja, se kun voi parissa kuukaudessa alkaa heittää vaikka muutamalla minuutilla. "

No tuossa olet siinä mielessä väärässä että itse ihastuin aikoinani mekaanisiin kelloihin juuri tasaisesti lipuvan sekuntiviisarien takia. Se on hypnoottista, vois tuijottaa vaikka tunnin putkeen.

...jäädä ehkä koukkuun.

Harmittaa vaan, kun Tag Heuerini on kronografi ja sekunnit ovat vain pienenä omassa minikellotaulussa. Jos olisi suuren kellotaulun kokoinen viisari, niin sekuntiosoittimen lipuminen saattaisi olla vaikuttavampaa. Nyt kelloa on katsottava tosi läheltä, että sen tunnistaa automaattikoneistoiseksi.

Olen vähän haaveillut Omegan Co-axial koneistoisesta kellosta, mutta sellaiseen ei ole rahaa tällä hetkellä.

On se kyllä toisaalta totta, että tasaisesti lipuvassa sekuntiviisarissa on sitä jotain. Jos automaattikoneistinen kelloni ei olisi kronografi, niin olisin ehkä ihastunut juuri tuohon ominaisuuteen enemmän. Nimittäin minulla on herätyskello, johon japanin sedät ovat laittaneet tasaisesti pyyhkivän sekuntiviisarin. Vaikka se on tietenkin quartz-kello, niin tasaisesti liikkuva sekuntiviisari näyttää "jännältä".

• bossin farkut

bossi tekee aika paljon räsyjä, joita et tunnista bossiksi ellet lunttaa sisäpuolen merkistä, tai tiedä. ei siis vain pukuja!

• ruskeat silmät

pelkät boxerit riittää

• vaatteet ja

PUHTAUS

• funtsijainen

Ei erityisemmin vaikuta kumpaankaan suuntaan, arvostan miehissä niin paljon muita asioita enemmän kuin vaatetusta, mutta lähinnä voisin huolestua siitä, että jos mies olisi itse erittäin tarkka vaatteistaan, ja tyylistään, niin ilmeisesti hän olisi tarkka myös naisensa vaatteista ja tyylistä =
      (eli mies voisi olla helposti liian kriittinen, pinnallinen, vaativa, tai en kelpaisi hänelle tavallisine vaatteineni) Jos hän tuo itseään esille tavallista paremmilla vaatteilla, niin arvottaako hän muutkin ihmiset vaatteiden perusteella? Eli minä odottaisin kyllä mieheltä sitä näyttöä, mitä hän itse arvostaa muissa ihmisissä.

Vaatteet ei olis ongelma, mut aatteet niiden vaatteiden takana vois olla !?!
      Jos tyyli on samaa kuin ruotsin kuninkaallisilla kellonmerkkejä myöten, niin ei ehkä näillä kaduilla sellainen mies tepastelisikaan.

• teurastaja86567

vaatteet kertoo enemmänkin miehen elämäntyylistä/asenteesta kun muusta. ja huomiota saa komeemmilla vaatteilla (höyhenillä), niinhän se menee.

• tintti302

Kyllä tyylikkäät vaatteet (eivät siis välttämättä tarvitse olla merkkivaatteita) antavat todella fiksun ja itsevarman kuvan. Mutta sehän on vaan sitä pintaa. Olen tutustunut yhteen mieheen, joka mielestäni antoi todella itsevarman kuvan ja luulin semmoseksi naistenmieheksi, ihan vain vaatteitten perusteella mutta kun avasi suunsa niin osoittautui ihan joksikin muuksi. Itsevarmuun hävisi kuin savuna ilmaan. Sinun täytyy pukeutua niin kuin itse haluat ja mikä sinusta mukavalta tuntuu. Ei vaatteista kannata mansikoita maksaa. Tietysti jos aina vapaa-ajalla pidän vaikkapa farkut ja huppari -yhdistelmää, niin voithan kokeilla jotain muuta sitten baariin lähtiessä.

• spicy marmalade

Itse rakastan jos mies huolehtii ulkonäöstään ja pukeutuu muodikkaisiin vaatteisiin.
      Ei mitään huippu kalliita tarvi olla, mutta ei sitä farkku ja ruutupaita yhdistelmää missä on napit. Se oksetaa.. :D

• kilttiä päälle.

No ensinnäkään en ehkä tutustuisi sitten sen näköiseen mieheen, et näkee kaivolta kotiin asti, et se on seissyt kaks tuntia peilin edessä ja kahlannut kaikki trendikaupat näyttääkseen muotikuteissaan siltä, että tätä lookkia ei ole suunniteltu, vaikka siitä huokuis vaatetietoisuus kilometrin päähän.
      Sekään tuskin tutustuis muhun, pidän tavallisia vaatteita.

Oikeestaan mä en koskaan edes kiinnitä tuntemattomien vaatteisiin huomiota, paitsi siinä tapauksessa, et ne on jotenkin erityisen raflaavat. Tuttujen vaatteita en sen jälkeen enää ehkä edes näe, kun olen tutustunut ja ihmisen tuntee, siinä ei ole vaatteilla mitään väliä silloin. Monesti joku saattaa kysyä, et huomasitko hänen ja ton sitä ja sitä vaatetta ja minä en koskaan huomaa. En mä ole ajatellut, koska kiinnitän huomiota ehkä sit ihmisiin ja siihen mitä jutellaan ja tehdään.
      Merkkivaatteet saattaa jäädä noteeraamatta, mut kivat jutut, hymy ja silmät jää mieleen ja yleensä olemus. Mä en ehkä kuitenkaan älyäis, et miks mies pistää vaatteisiinsa ainakaan täälläpäin tonneittain rahaa, ne menee hukkaan, koska kivoja vaatteita varmaan löytyy muutenkin. Riippuu toki paikasta, ehkä jossain metropolissa bossit katukuvassa vois olla jees, mut täällä ampuis yli.

• lsdkfjsldkfj

Minä pidän pellenä. Mielestäni parempiakin käyttökohteita rahalle löytyy. En siis todennäköisesti tulisi toimeen keikarin kanssa, tosin en ole edes yrittänyt.

• defective

Ha ha. Mulla oli sama ongelma pitkään. Vaatekaappi oli kuin musta aukko kaikkine angsteineen.

Mustaa sen piti olla, kuinka esim. alusvaatteissa voi olla asennetta jos ne ovat valkoiset?

Sisko kävi koton ja sen jälkeen mun kaapin kimppuun. Teki pahaa nähdä kaikkien rakastamien vaatekappaleiden päätyvän roskikseen ja vielä enemmän uusien vaikutuksen hintalapulla.

Näin jälkikäteen kiitän itseäni taipumisesta siskoni tahtoon.

• Miia...........

No onhan se tyylikästä, mutta ei sekään kaikkiin tilanteisiin oikein käy. Itse ainakin pidän, en näe siinä mitään tyhmää.. :D Kaikkia ei tietenkään voi miellyttää..

• mitä on päällä

jos hiki ja hengitys haisee ja hilseet on olkapäällä. Eikä saa selvää onko tukassa vahaa vai ihan sitä itteään.

Kiinnitän siis huomion hygieniaan. Kunhan mies on puhdas ja siisti minulle on aivan sama mitä päällä on.

Olen nähnyt miehellä jalassa farkut jotka ovat liasta vihreän ruskeat. Kyllä siinä on aivan sama mikä merkki siinä farkun perseessä keikkuu. Tai istuuko ne farkut komeesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      109
      1022
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe