Vesi- ja pölysuojat

Maze..

7

1171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.M.J.

Minä ostin myös mazet ja paljon niitä näkyy rullistapahtumissa muillakin olevan. Minua on hieman arvelluttanut vanteen peittävän suojamuovin kestävyys. Se kun on kovin ohutta ja kovan tuntuista muovia. En mä suojista huolimatta sateella ole arvannu vielä luistella. Oletteko te muut antaneet niiden kastua jo useampaan kertaan ja onko sillä ollut mitään vaikutusta rullaavuuteen? Entä oletteko ajatelleen lainkaan voidella laakereita missään vaiheessa? Jalkaan mazet tuntuu mukavammilta kuin mun vanhat K2 radical 90 luistimet.

• Hancock

Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)

• hyvin
        Hancock kirjoitti:

Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)

eivät kastuneet vaikka menin kerran reippaassa sateessa.
        ei myöskään kerry pölyä laakereihin.

• J.M.J.
        Hancock kirjoitti:

Minä ostin omani Tallinnasta. Hinta oli n. 260€. Sielläkin niitä oli useassa liikkeessä.

• vastus

Vaikuttaa loistavalta keksinnöltä, mutta mikä vaikutus näillä staattisilla levyillä sekä nk. 'ilmapussin muodostumisella' on pyörintävastukseen?

• skaterboy

siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!

• pahus..
        skaterboy kirjoitti:

siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!

pitää kuulemma ostaa koko paketti, pyörät, laakerit, levyt, vannekin kustomoitu. Olis kätsä kun sais pelkät suojat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109