Ohessa tietoa uudesta keksinnöstä. .
http://www.retkijarullaluistelu.com/ajankohtaista.html#loistava_keksinto
ps. Ferrareissa ja McLareneissa nämä näyttävät ainakin toimivan
Vesi- ja pölysuojat
7
1208
Vastaukset 7
- J.M.J.
Minä ostin myös mazet ja paljon niitä näkyy rullistapahtumissa muillakin olevan. Minua on hieman arvelluttanut vanteen peittävän suojamuovin kestävyys. Se kun on kovin ohutta ja kovan tuntuista muovia. En mä suojista huolimatta sateella ole arvannu vielä luistella. Oletteko te muut antaneet niiden kastua jo useampaan kertaan ja onko sillä ollut mitään vaikutusta rullaavuuteen? Entä oletteko ajatelleen lainkaan voidella laakereita missään vaiheessa? Jalkaan mazet tuntuu mukavammilta kuin mun vanhat K2 radical 90 luistimet.
- Hancock
Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)
- hyvin
Hancock kirjoitti:
Siis samat Radicalit nuo on kuin muuallakin mutta noihin suomen Radicaleihin asennetaan nuo laakerinsuojat - näin käsittääkseni. Itse ostin nuo luistimet keväällä mutta vaihdoin niihin Bontin kengät. Ja voin suositella, meno on nyt entistä maukkaampaa. Kerran sateella luistelin, ja silloin ainakin laakerit olivat vielä ihan kuivat päällepäin ja hyvin ne vieläkin rullaan. :)
eivät kastuneet vaikka menin kerran reippaassa sateessa.
ei myöskään kerry pölyä laakereihin. - J.M.J.
Hancock kirjoitti:
Minä ostin omani Tallinnasta. Hinta oli n. 260€. Sielläkin niitä oli useassa liikkeessä.
- vastus
Vaikuttaa loistavalta keksinnöltä, mutta mikä vaikutus näillä staattisilla levyillä sekä nk. 'ilmapussin muodostumisella' on pyörintävastukseen?
- skaterboy
siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!
- pahus..
skaterboy kirjoitti:
siitä kertoo se, että SM -maratonin voittaja Teemu Ylänen käytti kisassa Mazeja!
pitää kuulemma ostaa koko paketti, pyörät, laakerit, levyt, vannekin kustomoitu. Olis kätsä kun sais pelkät suojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011613
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä391165Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23930Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164771Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13740Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46679
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588- 33580