mitä tehdä ohuille hiuksille?

pörröpää

siis mulla on melko ohuet, aika nopeesti ravoittuvat hiukset. on inhottavaa nousta aamul vaa sen takii aikasemmin, et kerkee laittaa hiukset ees jotenkii siedettävän näkösix. oon nyt pitän joka yö kahta ranskanlettii ja sit aamul harjannu kosteel harjal vähä suoremmiks, et saisin ees vähä paksumman näköset hiukset. se kuiteskii rasittaa visiin hiuksii aika paljo... aattelinkii, et onx mitää kampausehdotuksii miten hiuksist sais paksumman näköset? Permanenttii oon harkinnu, mut en haluis mitää hirveetä afrookaa... saax permanentil sellasii ihan laineit? auttaisko jos ottais permanentin vaa hiusten latvoihin? mul on sit sellaset olkapäihin asti olevat hiukset...

16

13043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörröpää

Käy suihkus. Kuivaa hiukset hiustenkuivaajalla. Vielä kosteisiin hiuksiin laita vaahtoo, kuivaa. Piä pää alhaalla ja harjaa. Sit lopuks lakkaa.
      Ah niin paksu ja pehmee.

Kysy kampaajalta superextraturbomegalujaa hiusvaahtoo/- lakkaa.
      Jos lakka ei tahdo pysyä hiuksis, ainakaan kauan. Niin se on merkki TERVEISTÄ HIUKSISTA!!!

• pörröpää

...koko päivän? aattelin vaa, et pitäs kestää koko koulupäivän... :)

• pörröpää
        pörröpää kirjoitti:

...koko päivän? aattelin vaa, et pitäs kestää koko koulupäivän... :)

Niinku jo mainitsin että mikäli on terveet hiukset, niin sillon ei kestä.
        Kokeile!!

• mirva

loistavaaaa!! mulla on sitte huippu terveet hiukset jos se on terveen merkki ettei mitkään lakat ja mössöt pysy kyytis!! turha yrittää laittaa pörröä kuriin muuten ku äkäsellä kumirenksulla:)

• ninni

Permanentti ei ole pelkkää afro kiharaa. Niitä voi ottaa ihan afrosta laineisiin saakka. Jos kampaaja on hyvin varustautunut voi rullien muotoakin vaihtaa vaikkapa kolmioihin. Permanentti auttaa nopeasti rasvoittuvaan päänahkaan. Sinulla on kuitenkin sen verran pitkä tukka, pelkään ettei laineet sitä paksummaksi tee.
      Oletko ajatellut leikata hiukan kerroksittain? sillälailla veitsellä revityksi? Pääliosan saa helposti koholle parilla tarrarullalla. Kampaus ei ole ollenkaan hassumman näköinen ihan "liiskanakaan".
      Tietysti jos oikeen haluat panostaa ja maksaa voit ottaa tuuhennoksen. Takuuvarmasti saat paksummat hiukset :)

• pörröpää

mikä on tuuhennos? paljo maksaa? kauan tarrarullien vaikutus kestää?

• ninni
        pörröpää kirjoitti:

mikä on tuuhennos? paljo maksaa? kauan tarrarullien vaikutus kestää?

tuuhennos on hiukan niinkuin hiusten pidennys, mutta hiuksista ei tule pidemmät (olipas selkeesti kerrottu). Eli hiuksiin laitetaan joko nauha tekotukkaa keskelle päätä joka kiertää ohimolta ohimolle, tai pieniä tupsuja liimaillaan omien hiuksien sekaan.
        Tuuhennos kestää neljästä kuukaudesta puoleen vuoteen ja tarvitsee tietyn laista hoitoa tietyillä aineilla.
        Hintaa olen huono alkaa arvuuttelemaan, mutta jos heitän haitariksi 100-200 euroa osun varmaan jollain lailla melko lähelle. Hintaan tietysti vaikuttaa onko irtohius aitoa vai tekotukkaa... aito on luonnollisempaa ja tietysti kalliimpaa.

Tarrarullat laitetaan kuivaan tukkaan. Suihkauta kampausnestettä kuivaan tukkaan ja kierrä se rullalle mahdollisimman sileästi. Anna olla ainakin 15 minuuttia. Ota rullat pois, harjaa ja mikäli hiuksesi ovat erittäin liukkaat tupeeraa osiot, siloita ne ja päälle lakkaa.

• Kokeile
        ninni kirjoitti:

tuuhennos on hiukan niinkuin hiusten pidennys, mutta hiuksista ei tule pidemmät (olipas selkeesti kerrottu). Eli hiuksiin laitetaan joko nauha tekotukkaa keskelle päätä joka kiertää ohimolta ohimolle, tai pieniä tupsuja liimaillaan omien hiuksien sekaan.
        Tuuhennos kestää neljästä kuukaudesta puoleen vuoteen ja tarvitsee tietyn laista hoitoa tietyillä aineilla.
        Hintaa olen huono alkaa arvuuttelemaan, mutta jos heitän haitariksi 100-200 euroa osun varmaan jollain lailla melko lähelle. Hintaan tietysti vaikuttaa onko irtohius aitoa vai tekotukkaa... aito on luonnollisempaa ja tietysti kalliimpaa.

Tarrarullat laitetaan kuivaan tukkaan. Suihkauta kampausnestettä kuivaan tukkaan ja kierrä se rullalle mahdollisimman sileästi. Anna olla ainakin 15 minuuttia. Ota rullat pois, harjaa ja mikäli hiuksesi ovat erittäin liukkaat tupeeraa osiot, siloita ne ja päälle lakkaa.

Schwartzkopf*illa on monia tosi hyviä tuotteita ohuthiuksisille (mm.shampoo joka tekee hiukset n.50%tuuheammiksi; käytän itse tätä ja olin super onnellinen ja hämmästynyt eka kerran jälkeen !)
        Itse ostan hiustenhoitoaineeni Saksasta, mutta muistaakseni näitä tuotteita myydään Suomessa.

Permanentti(isot kiharat)ja hyvä leikkaus antavat lisää tuuheutta hiuksiin, suosittelen, mutta valitsethan huolella kampaajan !!!!

Silica kapseleilla olen saanut omat hiukseni terveemmiksi, paksummiksi ja kasvamaan nopeammin. Myös omenaviinietikka on hyvä apu mm.hiusongelmiin.

Toivon että näistä kokemuksistani on apua sinullekin.

• mandi3939

moi mulla on kans tosi ohuet hiukset ja laitoin permanentin, ne ei ollu kauheen hienot sitten kun ne oli kulunu se permanentti mut en suosittele permanennttii sulle

• ---

jos haluut tuuheet hiukset luonnollisesti : biotiini ja pii tuuheuttaa hiuksia ja sinkki kiihdyttää hiusten kasvua. A-vitamiini on myös tosi tärkee mutta sitä ei kannata syödä liikaa muuten se voi aiheuttaa hiustenlähtöä ja heikentää hiusten kuntoa. sinkkiä on lihassa, kalassa ja muissa meriruuissa jasisäelimissä. biotiinia myydää apteekeissa ja joissai normaali kaupois. esin piimax C biotiini vahvistaa hiuksia ja kynsiä eikä maksa paljoa. päänahan hierominen on kans tosi hyvä juttu koska se vilkastuttaa verenkiertoa ja siten kiihdyttää hiusten kasvuvauhtia. sitä kannattaa kokeilla.

• annapuu

moi! mulla on aika ohuet, helposti rasvottuvat ,pikkasen olkapäiden alle yltävät hiukset. ongelma on; en haluis rasittaa hiuksia, mutta haluisin tuuheutta lisää. onko mitään neuvoja? en oo pahemmin föönannu, pesen jokatoinen päivä (jos pesen yhtään harvemmin, näyttää KAUHEELTA) , en tykkää käyttää hiuskalakkaa, kun hiukset tulee niin koviks ja mull on raidat. joten: joudun käyttämään värjätyille hiuksille tarkotettuja shampoita, eikä niihin oo KOSKAAN "yhdistetty" tuuheuttavia, joita mun varmaan pitäs käyttää. onks apuu?

• Elise333333

jos haluut tuuheutta niin kannattas kyllä föönätä ja laittaa muotovaahtoo (joka sisältää lämpösuojan) ja laittaa vaikka vie lisäks ihan lämpösuojaa latvoihin. Kyllä tulisi tuuheat:)

• annapuu-nimimerkkine

okei kiitti:)

• lättä hiuksi

Minulla on puoli pitkät hiuset ja haluaisin että ne olisi tuuheammat joka lähtöön rakastan pitää hiuksia auki ja joskus nutturalla. Onko ajatukseni tyhmä jos laittaisin hiuksiini samanpituiset pidennykset kun on hiuksenikin että ne vain paksuntuisivat ? :/ Minulla on aina suorat hiuset eikä vahingossakaan tule kiekuroita hiuksiin ja haluaisin niihin vähän elokkuutta pöyhennystä..tupeeraan joskus hiusiani mulla ne näyttävät liian sotkuisitla ja hajoavaisilta, muotovaahto on jotenkin ällöä mutta pitääkö minun vaan sitten laittaa muotovaahtoa vai mitäs teen ? :)

• kyllästynyt korviin

Mulla on sama ongelma ja mun korvat näkyy aina vaikka tupeeraisin aamulla, silti ne jotenki tunkee sielt hiustenvälistä... :/

• hello.

Eivätkö aika usein kampaamossa leikkaa kerroksittain, jos on ohuet hiukset?
      Tai ainakin suositellaan näin, itselläni on lyhyet hiukset joissa ei paljoa onnekseen näy hiusten ohuisuus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1898
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1601
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1230
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      769
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      712
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe