Tiesitkö,

että aurinko nousee lännestä ja laskee itään...jokainen hyvä teko palkitaan..tänään on Sylvin nimipäivä...klo on 18.25...on perjantai iltäpäivä...kesä on jo ohi...ulkona sataa vettä...tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä.



http://www.youtube.com/watch?v=PNpbgKn_cxo&feature=related




"Ja aiot viettää sen palstalla ja lukea tälläistä roskaa, hienoa"



MarttyyriMallari-TTt

42

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geqdwc

      Aurinko nousee idästä ja laskee länteen. Jokaista hyvää tekoa ei palkita.

      • jotain älyllistä elämää löytyy täältäkin.


        "En olisi uskonut"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jotain älyllistä elämää löytyy täältäkin.


        "En olisi uskonut"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jos tarkkoja ollaan, niin aurinko nousee näinä aikoina vielä Koillisesta ja laskee Luoteeseen.


    • aion tämän illan viettää palstalla ja lukee sekä tuottaa paskaa niin kauan kuin vaan jaksan.

    • Enrique_Lister
    • Uutisten katsoja

      *niiaa*

    • että aurinko

      nousee ja laskee?

      "Onko niin?"

    • analysoiden, kirjoitit klo on 18.25 ja viestiin kirjautunut kellonaika on 18.42. Näin olle sinulla meni loppun tekstin kirjoittamiseen ja linkin etsimiseen aikaa 17 minuuttia, olettaen viestissä olleen kellonajan päivittyneen viestin lähettämishetkenmuaisesti.

      Toinen vaihtoehto on tietenkin, että sinulla on itsellä kello väärässä :

      • *yöks

        rumakin olet.


      • *yöks kirjoitti:

        rumakin olet.

        tai tulen uniisi :)


    • ...

      ..jaat ajatuksesi laajan lukijakunnan kanssa.:)

      "Tiesitkö,
      MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 18.42
         että aurinko nousee lännestä ja laskee itään...jokainen hyvä teko palkitaan..tänään on Sylvin nimipäivä...klo on 18.25...on perjantai iltäpäivä...kesä on jo ohi...ulkona sataa vettä...tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä."

      Sellaista mietin kuitenkin, että miksi/ mistä olet opetellut tollasen ärsyttävän töp töp töp "kolme pistettä- metodin"? Itse nimittäin pidän sellaisia viljeleviä usein (mutta en toki missään nimessä aina) hieman kuihtuneina, mielikuvituksettomina ja usein myös tyhminä.

      "Mä ajattelin..töp töp töp..en osaa paremminkaan kirjoittaa..töp töp töp..tää on musta kuitenkin syvällisemmän oloista, kuin miettiä viestini muotoilua etenkään, kun en mä sitä kuitenkaan osaisi.. töp töp töp. Tän verran mä töp töp töp... arvostan lukijoitani."

      Sitä rataa.;(

      Itse teen enemmän kirjoitusvirheitä korkeintaan kyllästyneenä, välinpitämättömänä tai humalassa. Tarpeeksi kiinnostavan asian kohdalla koen joskus tietysti jopa erityistäkin tarvetta skarpata.:)


      -e.W

      • ...

        "Sellaista mietin kuitenkin, että miksi/ mistä olet opetellut tollasen ärsyttävän töp töp töp "kolme pistettä- metodin"?

        Oih! Minulle on usein valitettu (kieltämättä aiheesta) siitä, että liipaisen liikaa välilyöntejä. Itse en kylläkään, en koskaan, ole huomannut muiden välilyöntejä tai niiden puutetta. Sorry. Sekin voi (toki!) usein johtua juuri kyllästymisestä.:)

        Korjaus, täten: Tarkoitin sanoa, että: "Miksi/mistä olet opetellut tollasen ärsyttävän töp, töp töp "kolme pistettä-metodin?"."

        :)

        -e.W


      • ...

        Taas kommentoit vain ja ainoastaan viestin sisältöä, asiaperustein.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Taas kommentoit vain ja ainoastaan viestin sisältöä, asiaperustein.

        "Tiesitkö,
        Kirjoittanut: MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 18.42

           että aurinko nousee lännestä ja laskee itään...jokainen hyvä teko palkitaan..tänään on Sylvin nimipäivä...klo on 18.25...on perjantai iltäpäivä...kesä on jo ohi...ulkona sataa vettä...tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä."

        Joo. Niinhän se arska tekee. Hyvät teot on aina jees. Ai, Sylvin päivä! Joo: Niin onkin. Mun rannekello näyttää 19.27. Musta kesä ei ole vielä ohi (ikävä asenne sulla). Niin sataa (tai satoi) täälläkin. On joo loppuelämän ensimmäinen päivä.:) Ihan totta.

        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Tiesitkö,
        Kirjoittanut: MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 18.42

           että aurinko nousee lännestä ja laskee itään...jokainen hyvä teko palkitaan..tänään on Sylvin nimipäivä...klo on 18.25...on perjantai iltäpäivä...kesä on jo ohi...ulkona sataa vettä...tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä."

        Joo. Niinhän se arska tekee. Hyvät teot on aina jees. Ai, Sylvin päivä! Joo: Niin onkin. Mun rannekello näyttää 19.27. Musta kesä ei ole vielä ohi (ikävä asenne sulla). Niin sataa (tai satoi) täälläkin. On joo loppuelämän ensimmäinen päivä.:) Ihan totta.

        -e.W

        Palsta kiittää tietämyksestäsi.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Palsta kiittää tietämyksestäsi.

        "Palsta kiittää tietämyksestäsi."

        Juuri nyt olen ihan koto-Suomessa.:)


        -e.W


      • tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä.



        "Ole iloinen siitä että suhtaudun sinuun ystävällisesti"



        MarttyyriMallari-TTt


      • ... kirjoitti:

        "Sellaista mietin kuitenkin, että miksi/ mistä olet opetellut tollasen ärsyttävän töp töp töp "kolme pistettä- metodin"?

        Oih! Minulle on usein valitettu (kieltämättä aiheesta) siitä, että liipaisen liikaa välilyöntejä. Itse en kylläkään, en koskaan, ole huomannut muiden välilyöntejä tai niiden puutetta. Sorry. Sekin voi (toki!) usein johtua juuri kyllästymisestä.:)

        Korjaus, täten: Tarkoitin sanoa, että: "Miksi/mistä olet opetellut tollasen ärsyttävän töp, töp töp "kolme pistettä-metodin?"."

        :)

        -e.W

        opin sen vasta äsken ja kyllä se minuakin ärsyttää :)


        "Taidan luopua siitä tyylistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä.



        "Ole iloinen siitä että suhtaudun sinuun ystävällisesti"



        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 19.53
           tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä.



        "Ole iloinen siitä että suhtaudun sinuun ystävällisesti"



        MarttyyriMallari-TTt"

        Älykkyys ja älyllinen suhtautuminen ovat älyllinen asia. Perslävillä ei ole erityisesti tekemistä ajatustoiminnan kanssa.:) Sellaisista en ole kiinnostunut ja toivon mukaan (nyt viimeistään) ilmaisin näkemykseni tarpeeksi selvästi. Näädät siis pois kimpustani! Hyh!

        -e.W


      • Mr.Kalluppi
        ... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 19.53
           tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä.



        "Ole iloinen siitä että suhtaudun sinuun ystävällisesti"



        MarttyyriMallari-TTt"

        Älykkyys ja älyllinen suhtautuminen ovat älyllinen asia. Perslävillä ei ole erityisesti tekemistä ajatustoiminnan kanssa.:) Sellaisista en ole kiinnostunut ja toivon mukaan (nyt viimeistään) ilmaisin näkemykseni tarpeeksi selvästi. Näädät siis pois kimpustani! Hyh!

        -e.W

        Miten jaksat tuon kaiken provosoinnin keskellä?


      • ...
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Miten jaksat tuon kaiken provosoinnin keskellä?

        "Miten jaksat tuon kaiken provosoinnin keskellä?"

        ..ylimielisyyden keskellä voin itsekin mielelläni joskus olla provokaattorinakin. Kaipaan lähinnä älyllisyyttä. Jos se puuttuu lähes täydellisesti tai täysin, alkaa mua ärsyttää.   

        -e.W
              
           


      • Mr.Kalluppi
        ... kirjoitti:

        "Miten jaksat tuon kaiken provosoinnin keskellä?"

        ..ylimielisyyden keskellä voin itsekin mielelläni joskus olla provokaattorinakin. Kaipaan lähinnä älyllisyyttä. Jos se puuttuu lähes täydellisesti tai täysin, alkaa mua ärsyttää.   

        -e.W
              
           

        Eihän voi itsekkään olla provosoitumatta jos sitä koko ajan kerjätään.

        Älyllinen keskustelu on ihan ok. Silti, jos se jää pelkästään "älykkyyksiin" lopputulos on kuivahko.


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä.



        "Ole iloinen siitä että suhtaudun sinuun ystävällisesti"



        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 8.8.2008 klo 19.53
           tiesitkö, että...arvostelet kiusaajaa...kirjoitustyylisi houkuttelee kiusaajat kimppuusi...olet hieman ylimielinen...voisit olla arvostelematta myytikkiä."

        Tota. Mites hyvän itsetunnon sä ajattelisit noin yleisesti ottaen omaavasi? Ainakin, jos omaat sisälukutaitoa, luulisi sun huomanneen edeltävästä kirjoittamastani, etten suoraan arvostellut sua. Toki olisin voinut jättää mainitsematta "kolmen pisteen" kirjoitusmetodistasi, mutta suoraan sanottuna sun aloituksessasi oli niin vähän asiaa, että viestisi sisältöä itsessään oli hyvin vaikea kommentoida mitenkään. Mua nyt vain joskus kyrsii keskustelupalstan täyttäminen jutuilla, joita ei ilmiselvästi ole mietitty yhtään ja siihen (ainakin) mulla on käsittääkseni täysi oikeus. Ajattelitko ihan oikeasti, että aloituksestasi olisi mahdollista saada aikaiseksi keskustelua?

        Kyllä mä ainakin itse (jos tuonkaltaisen aloituksen itse olisin tehnyt) kestäisin siihen koohdistuvan kritiikin. Ikävää, jos sun kohdallasi on toisin.

        Nettikiusaajista sitten... Sellaisia en arvosta pätkän vertaa, vaikka tiedän toki, että S24:n kaltaisilta foorumeiltahan ne suurimmat porsaat tietysti löytyvät: Sellaiset, joita ei varmaankaan pelota ja arveluta touhussaan mikään muu, kuin korkeintaan oma kiinnijäämisensä. Muuta arveluttavaa sellaiset eivät aivan varmastikaan sikailuissaan näe. Musta on niin, että ihminen, joka haaskaa energiaansa tietoiseen ja systemaattiseen nettikiusaamiseen ja yksittäisten valitsemiensa kirjoittajien ahdisteluun ei ole suurella henkisellä ymmärryksellä varustettu. Hyvin arveluttavaa on, jos sellaisen toiminnan harjoittaja on kypsään ikään ehtinyt ihminen ja vähintään yhtä arveluttavia ovat nekin, jotka touhun mukisematta hyväksyvät. Tällä palstalla on molemman edellä mainitun kaltaisia ihmisiä (myös). Hah. Puhu sellaisille ylimielisyydestä.


        -e.W


      • ...
        Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Eihän voi itsekkään olla provosoitumatta jos sitä koko ajan kerjätään.

        Älyllinen keskustelu on ihan ok. Silti, jos se jää pelkästään "älykkyyksiin" lopputulos on kuivahko.

        "Älyllinen keskustelu on ihan ok. Silti, jos se jää pelkästään "älykkyyksiin" lopputulos on kuivahko."

        Juuri noin. Älyllisyys on kiehtovaa ainoastaan yhdistyneenä inhimillisyyteen. Inhimillisyys ei kuki valheellisessa tai vihamielisessä ympäristössä, joskaan eipä siinä kuki (edes) se älyllisyyskään.


        -e.W    
              
           


    • sirpamaikkarilta

      Joudun suruksesi ilmoittelemaan että olet saanut varteen otettavan vastustajan kamppailussasi palstan herruudessa.


      "Naissovinisti puhuu asiaa. Ja paljon."


      Asian ilmoittanut suomalainen akka

      • kuka hän on?


        "En usko että hylkäisit minut"


        MarttyyriMallari-TTt


      • martsa..

        ei puhu asiaa koskaan ja sitä paitsi se on hauska. Sen höpineille voi nauraa, vaikka ne välillä terävän oivaltavia ovatkin.

        En nyt tarkoittanut tätä avausta. Mestarikin rypee joskus mudassa.


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kuka hän on?


        "En usko että hylkäisit minut"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olikohan se keskiviikkoilta kun naissovinisti oli paikan päällä. Alisti miehiä oikein kunnioitettavalla tavalla mennen tullen. Jostain syystä tykästyin häneenkin samantien. =D


        "Jokin teitä yhdistää"


        Kunnioittava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        martsa.. kirjoitti:

        ei puhu asiaa koskaan ja sitä paitsi se on hauska. Sen höpineille voi nauraa, vaikka ne välillä terävän oivaltavia ovatkin.

        En nyt tarkoittanut tätä avausta. Mestarikin rypee joskus mudassa.

        älykkäällä johtamistaidollaan.


        "En usko naissovinistin yltävän samaan"


        Mallaria pokkuroiva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        älykkäällä johtamistaidollaan.


        "En usko naissovinistin yltävän samaan"


        Mallaria pokkuroiva suomalainen akka

        tuosta kommentista, sirpa :)


        "Tiesin että sinuun voi luottaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • naimisiin.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuosta kommentista, sirpa :)


        "Tiesin että sinuun voi luottaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Alistaja ja alistuja sopis hyvin toisilleen :)


      • sirpamaikkarilta
        naimisiin. kirjoitti:

        Alistaja ja alistuja sopis hyvin toisilleen :)

        suurelle johtajalle. Kataiselle taasen järjestäisin ihan omat kinky-menot. Ja voin luvata ettei silloin minun ahterini punottaisi.


        "Mistähän sen Kataisen mahtaisi tavoittaa?"


        Hekumoiva suomalainen akka


      • voi..
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        suurelle johtajalle. Kataiselle taasen järjestäisin ihan omat kinky-menot. Ja voin luvata ettei silloin minun ahterini punottaisi.


        "Mistähän sen Kataisen mahtaisi tavoittaa?"


        Hekumoiva suomalainen akka

        auttaa.

        Katainen taitaa tosin olla naimisissa jo entuudestaan.


      • sirpamaikkarilta
        voi.. kirjoitti:

        auttaa.

        Katainen taitaa tosin olla naimisissa jo entuudestaan.

        olevan salainen numero. Enkä minä ole missään nimessä menossa hänen kanssaan naimisiin. Joten So Not?


        "Syntynyt rankaisijaksi"


        Väärästä ajattelusta rankaiseva suomalanen akka


      • silloin kun istuu töissä, niin voi yllättäen tulla jotain tärkeämpääkin tekemistä kuin viestin päivittäminen. No sinä tiedät mitä tarkoitan.


        "Vai tiedätkö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        silloin kun istuu töissä, niin voi yllättäen tulla jotain tärkeämpääkin tekemistä kuin viestin päivittäminen. No sinä tiedät mitä tarkoitan.


        "Vai tiedätkö"


        MarttyyriMallari-TTt

        Joskus joutu tekemään muutakin, kuin sitä, mitä haluaisi tehdä.
        Menneellä viikolla piti kahdesti lähteä kesken työn hoitamaan tämän viikonlopun töihin liittyviä asioita.
        Eri työ, eri paikassa.

        Perjantaina puolenpääivän aikana pomo kysyi, kuinka monta ikkuna olen saanut valmiiksi.
        Vastasin kaksi, koska lopuissa oli ainakin yksi ruutu säpäleinä, eikä uusia ruutuja ole tomitettu.
        Muuten valmiiksimalattuja, lue;
        - vanhat maalit kaavittu pois
        - sovitettu karmeihin
        - korjattu rikkoutuneet kohdat (paitsi poistetut lasit)
        -maalattu 3 x

        Sellaisia kymmenen valmiina.

        Mitä nyt hakoja ei ole maalattu, maalaan ne kun saa pokat paikoilleen.


    • Olen tyttönen

      Rakkaani...! Elämäni valo...!


      *kaipaava sydän*

      • no, entäs jos tuotan pettymyksen sinulle?


        "Silloin et enää kaipaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Olen tyttönen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no, entäs jos tuotan pettymyksen sinulle?


        "Silloin et enää kaipaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olen syvästi kiintynyt sinuun, jalosukuinen ihastukseni!


        *poimii kukkia kedolla*


    • tähtitiede kunniaan.

      hyvä asia joka tulee IDÄSTÄ (aurinko nousee idästä) on auringonnousu.

      Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa ja valo tulee valitettavasti Venäjältä ja päätyy Ruotsiin. Ilmankos suomalaiset on masentuneita.

    • cookos

      kiitos sinulle näistä kauniista sanoista...varsinkin tuo loppuelämän ensimmäinen päivä kuulosti hyvälle ja se, että kaikki on hyvin..epävirallisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe