Kiinnostaako olympialaiset?

Miksi tai miksi ei?
Jos kiinnostaa, niin minkä lajien osalta?
Mitä mieltä olet politiikan sotkemisesta olympialaisiin?
27647
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

tai ainoastaan siks kiinnostaa ku ne on Kiinassa. Mua ei vaan yleisurheilu itsessään kiinnosta ei harrastaa, eikä katsella, eikä pallopelienkään katsominen.

Politiikkaa ei pitäis sotkee urheiluun, saati olympialaisiin, mut miten silt vois välttyäkään, kun urheilujohtajat on 'kaikki' entisiä poliitikkoja, ja entiset urheilijat on nykysiä poliitikkoja. Joten samaa puuroahan se on, mitä sitä kieltämään.

Äänestä
  • Aloittaja

Yleisurheilua ja pallopelejä? Muutako ei ole tarjolla?

Minä katsoin avajaisia suurella mielenkiinnolla etenkin Taiwanin, Palestiinan, Pohjois-Korean ym. osalta. Olympiakomitea ei taida kuitenkaan olla ihan niin politisoitunut kuin ympäröivä maailma.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Minä katsoin avajaisia suurella mielenkiinnolla etenkin Taiwanin, Palestiinan, Pohjois-Korean ym. osalta. Olympiakomitea ei taida kuitenkaan olla ihan niin politisoitunut kuin ympäröivä maailma.

jaksa ammuntoja, purjehdusta, hikisten äijien toistensa nenään piereskelyä, tai muutakaan sellasta tv:stä vahdata.

En kerenny kattoo avajaisia, ku oltiin vauvaa katsomassa. Enkä oo nyt sit kotona jaksanu tv:tä avata.

Jajoo, olympiakomiteassa on ehkä vähä vähemmän politiikkaa kuin muualla.

Äänestä

Kesälajeista, tai -olympialaisista puuttuu se tietty vaaran ja vauhdin yhdistelmäelementti joka jaksais pitää mielenkiinnon mulla yllä.

Äänestä

kyl se olis hieno juttu, ku se olympia tuli syttyis.

eiköhä toi politiikka olis ollu melkei alust saakka osa olympiahenkee.. vaiks ne perusajatukset olis kui ylevät. jokaine järjestäjä vois halutessaa käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa.

varmaa tulee seurattuu vähä kaikkee. sen mitä ny ehtis.

Äänestä

tottapuhuen en varmaan ees tiedä kaikkia lajeja joita niihin kuuluu.

Politiikkaa ei pitäis sotkea urheiluun, ihan liian moneen asian sitä jo muutenkin sotketaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Täytyy olla tosi friikahtanut turhantiedonmestari, että tietäisi kaikki yli 300 lajia. Minä olen kohtuullisen innostunut asiasta (ainakin ML-aloituksen edestä), enkä varmaan osaisi luetella kuin 100.

Äänestä

Täytyy olla tosi friikahtanut turhantiedonmestari, että tietäisi kaikki yli 300 lajia. Minä olen kohtuullisen innostunut asiasta (ainakin ML-aloituksen edestä), enkä varmaan osaisi luetella kuin 100.

kuvittelin lajeja olevan ehkä joku parisenkymmentä.

Että sen verran vähän mua on kyseinen tapahtuma koskaan kiinnostanut.:D

Äänestä

Mitä hienoa siinä on, että toinen heittää keppiä pidemmälle kuin toinen. Niiku mitä hyötyä siitä olis?

"Mitä mieltä olet politiikan sotkemisesta olympialaisiin"

Ainoo miälenkiintonen asia koko jutussa.

Äänestä

Oli jo kirjottanu nimensä Tiibetin sortamisen vastaseen adrressiin. Ja nyt se saatanan neiti peru koko jutun. Mä toivon niin paljon että Thorkildsen voittaa! Tero tippukoon jatkoistaki! Saatanan nysväke seki! Periaatteesta jo olis nimi pitäny pitää listassa.

Mutta itse kysymykseen. Tuleehan niitä varmaan sivusilmällä seurattua. Yleisurheiluahan on kiva seurata. Ja sitten uinti on toinen mikä kiinnostaa.

Mitä politiikkaan tulee. Niin mahtaako se muuttaa asioita. Kiinnostaako Kiinan diktaattoria millään tavalla. Tietysti Pitkämäki saa multa anteeksi jos laittaa Dalai Lama-paidan päällensä. ;D

Äänestä
  • asiaa!

jotenki tuntuu et jos Sirpa tarttus keihääseen niin sitä sais hakee kaukaa

Äänestä

• Puolivelmu kirjoitti:

asiaa!

jotenki tuntuu et jos Sirpa tarttus keihääseen niin sitä sais hakee kaukaa

mä taas luulen että jos lykättäs se kuulaki käteen ni saattas varpaat jäädä alle. Ei mun lihava ja tytisevä vartaloni jaksa mitään keihäitä ja kuulia kannatella.

Äänestä

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

mä taas luulen että jos lykättäs se kuulaki käteen ni saattas varpaat jäädä alle. Ei mun lihava ja tytisevä vartaloni jaksa mitään keihäitä ja kuulia kannatella.

eiks ne lennä sillä loppukarjaisulla

Äänestä

• Puolivelmu kirjoitti:

eiks ne lennä sillä loppukarjaisulla

pitää jaksaa vielä heittäytyä nii et on polvet verillä. Siihen mä en kykene. =(

Potentiaaliahan mulla taasen siihen kiroomiseen olis kyllä. Huutasin vaa havuja perkele! Oli laji mikä hyvänsä.

Äänestä

keihäs,on tullut harrastettua tuota lajia nuorempana ja nyt ihan huvin ja urheulun kannalta

Uskon että Järvenpää yllättää kisoissa aika monet

Äänestä

katsoa keihään ja 100 metrin finaalit. Pituushypyn myös, jos Evilä pääsee finaaliin.

Varmaan tulis katteltua enemmänkin mutta olen ymmärtänyt että pitäis aamulla herätä kattomaan. Aamu-unet vie kyllä voiton.

En kyllä mieti politiikkaa, jos jotain aamuyöstä katson.

Äänestä

varmaan tulee katottua koripallo, keihäänheitto, uinti ja kunnon telkkarilaji ammunta

ajattelin katsoa kun ei tiedä minkälaisia hirviöitä on kisoissa neljän vuoden päästä, geeni- sunmuu-doping menee hirmuista vauhtia eteenpäin

Äänestä

Kiinnostaa. Yritän katsella kaikkea mitä näkyy silloin ku olen sohvalla. Voin taas katsella vaika jotain pingis-peliäkin.
Miesten uinnit on ainakin ihan p a k k o nähdä :)

En tykkää yhtään politiikan sekoittamisesta, tai ylipäätänsä minkään muun asian sekoittamisesta tohon. Taidan vastustaa taas ihan piruuttani kaikkea niitä protesteja tms joita noissa kisoissa näkyy :)

Äänestä
  • nykyään aika peittävät uintiasut vai sitä uintitekniikkaako seuraat silmä kovana ;)

Äänestä

• Enkä pelkästään niiden miesten takia. Vaikka ovatki oikein hyvä lisä. Harrastin joskus nuorena ite uintia. Mutta ei ollu tarpeeks voitotahtoa. Muut tuli jo vastaan ku minä uiskentelin rauhassa vasta ekaa altaanmittaa. Onneks siellä kisoissa oli aina toinen samanlainen tyttö. Me oltiin aina kisojen viimesiä. =D

Äänestä

• Puolivelmu kirjoitti:

nykyään aika peittävät uintiasut vai sitä uintitekniikkaako seuraat silmä kovana ;)

Sitä uintitekniikkaahan minä. perskeles.. onko semmoisia typeriä kumipukuja ruvennut käyttään. Toivottavasti ei kaikki sentään :)

Äänestä

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Enkä pelkästään niiden miesten takia. Vaikka ovatki oikein hyvä lisä. Harrastin joskus nuorena ite uintia. Mutta ei ollu tarpeeks voitotahtoa. Muut tuli jo vastaan ku minä uiskentelin rauhassa vasta ekaa altaanmittaa. Onneks siellä kisoissa oli aina toinen samanlainen tyttö. Me oltiin aina kisojen viimesiä. =D

Uiminen on ihanaa. Vesi on mun elementti ja mikään ei ole sen ihanampaa kuin kellua veden sylissä.
    Tuonne kun pääsis kroolaan niin voi onnea ja autuutta :)

http://homepages.wmich.edu/~m4young/Bora-Bora.jpg

Äänestä

olisin opiskellut lääkäriksi, parahin Ratikkamies.

Mutta näin ollen, enemmän kuin kuka käytti mitä ainetta ja kenen kanssa, minua kiinnostaa esimerkiksi eri parkettimateriaalien kovuusasteet, perhokalastuksen salat sekä länsimainen kirjallisuus.

Puhumattakaan proteiinikoostumuksen vaikutuksesta parinvalintaan ja artisokan kanssa parhaiten sopivista kanttarelliruokaresepteistä.

Äänestä

ei olympialaiset..se on niiiin ihana ;). Oli mun näytönsäästäjänä varmaan vuoden....

Äänestä

Että seuraan sitä montako terrori-iskua onnistuu kisoihin. TAi monenko maan dopingtoiminta on jääny antidoping toimikunnan kehityksen jalkoihin.

Minua ei jaksa kiinnostaa urheilu just nyt tippaakaan. Kaikki on jo alottanu selittelyn hyvissä ajoin ku ei menestytäkään kisoissa. Pitkämäki on jättäny kisoja väliin... Evilän hyppy ei kuljekaan. Keskisalo juoksee miten juoksee. Turha tuonne saakka on lähtee vaan maisemia kattelemaan.

Olympialaisistaki on kadonnu hohto. Ei jaksa kiinnostaa mua. Valheita, tyhjiä lupauksia, turhaa selittelyä ja pettymyksiä. ja miljoonia hukkaan heitettyä rahaa. Evvk

Äänestä

ja naisvoimistelut, muusta ei niin väliksi.

Äänestä

kiinnostaa jonkin verran.

Eniten voimistelulajit kiinnostavat. Myös perinteisiä lajeja juoksusta pituushyppyyn on ihan mukava seurata, samoin kamppailulajeja ja uintia, jos vaan ehtii kiireettömänä hetkenä seuraamaan ..

Ainoa politiikka jota olympialaisiin soisi sekoitettavan on ajatus siitä, että urheilu yhteisenä kulttuurina oikeasti edes jossain määrin yhdistäisi ja lähentäisi eri kansoja. Ajatus olympialaisista eri maitten polittisten näkemysten kilpailuna olisi ihan absurdi..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Miksi tai miksi ei?
Jos kiinnostaa, niin minkä lajien osalta?
Mitä mieltä olet politiikan sotkemisesta olympialaisiin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu