Todistettavasti e.W on saanut melaa mekkoon joten palstan uroot, antakaa olla, Hän ei tutustu netissä kehenkään. Fiksu veto sinänsä. Te ette kykenisi tarjoamaan Hänelle sitä mitä sellainen Nainen tarvitsee :D
Odottakaahan kun Hän palaa palstalle entistä ehompana terapiajakson päätyttyä tämän kuun 25:s päivä, silloin saatte älyllistä haastetta kerrakseen. Kerron terkkuja :D
Todistettavasti Hän on saanut melaa mekondeerokseen.
3
224
Vastaukset 3
- skeptikko
todisteita!
Mistähän se mahtaa johtua että minusta tässä eW-myytikki ilmiössä on hiukan "astian makua".
Arvailenpa oikeaa tilannetta tässä ihan vain hiljaa itsekseni.- ...
Mikä ihmeen terapiajakso? Mulla ei ole mitään ihmisten terapioita vastaan, mutta tässä tapauksessa kehoittaisin tunkemaan terapiat lähinnnä syvälle kurkkuun! Jos siis kyse on mulle kiusaa tekevästä i***. Olen mäkin syönyt lähes syöpälääkitystä ja vaikka mitä elämässäni ( tosin mielenterveyslääkistystä en ole tarvinnut), mutta en mä mussuta vauikeuksiani joka käänteessä. Enkä AHDISTELE tuntemattomia!!
Sano sille SIALLE, että jättää mut RAUHAAN! Sori..Yritän siis rauhoittua: Puhun yhdestä ahdistelijoistani, jolla ei näy olevan innovatiivisuutta keksiä nimimerkkejä. "e.W" on mun keksimäni tällä palstalla. Joku haluaa ahdistella (esimerkki ahdistelusta..) kirjoittamalla erityisen typeriä kirjoituksdia juuri samaisella nimimerkillä.
-e.W
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371483- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi250726PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7561- 39537