Näyttää siltä, että osa tälle palstalle kirjoittavista kirjoittaa ihan omana itsenään, mutta osa rakentaa selvästi itsestään nettipersoonaa. Miksi joku haluaa tehdä niin? Ja nettipersoonan rakentamisen toinen potenssi näyttää olevan se, että on useampikin rekisteröity nimimerkki, joita käytetään tarpeen mukaan tai jopa luomaan muissa huomiota herättäviä tilanteita eri nikkejä vuorotellen käyttäen. Jonkinlaista ylikorostunutta huomiohakuisuutta, ilmeisesti.
Rakennetut nettipersoonat
30
1124
Vastaukset
- nimiä
tulemaan. Älä pidä tietoa itselläsi.
- Web-Freud
Mutta kyllähän buddy-love ja Kukkomies vaikuttavat olevan yksi ja sama ihminen. Nimimerkki, joka on ollut pidempään poissa, ilmestyy sopivasti yhden viestin muodossa kiistämään että on sama ihminen kuin tuo toinen juuri kun asiasta on kalabaliikkia palstalla...
Saahan sitä noin tehdä, ei siinä mitään. Kiinnostaisi vain, että miksi. - mä sanoin..
Web-Freud kirjoitti:
Mutta kyllähän buddy-love ja Kukkomies vaikuttavat olevan yksi ja sama ihminen. Nimimerkki, joka on ollut pidempään poissa, ilmestyy sopivasti yhden viestin muodossa kiistämään että on sama ihminen kuin tuo toinen juuri kun asiasta on kalabaliikkia palstalla...
Saahan sitä noin tehdä, ei siinä mitään. Kiinnostaisi vain, että miksi.ja laitetaan vielä alrunalle yks linkki .. :D
http://www.youtube.com/watch?v=dNaDg3T_viA - sanoa :)
Web-Freud kirjoitti:
Saahan sitä noin tehdä, ei siinä mitään. Kiinnostaisi vain, että miksi.liian helppoa.
- Kiinnostaa oikeasti
Ilmiöstä nimeltä identiteettiavoidanssi?
- tohtori.
on uskomattoman säälittävä suoritus. Ymmärrettävää.
- ...
"Rakennetut nettipersoonat
Web-Freud 10.8.2008 klo 01.18
Näyttää siltä, että osa tälle palstalle kirjoittavista kirjoittaa ihan omana itsenään, mutta osa rakentaa selvästi itsestään nettipersoonaa. Miksi joku haluaa tehdä niin? Ja nettipersoonan rakentamisen toinen potenssi näyttää olevan se, että on useampikin rekisteröity nimimerkki, joita käytetään tarpeen mukaan tai jopa luomaan muissa huomiota herättäviä tilanteita eri nikkejä vuorotellen käyttäen. Jonkinlaista ylikorostunutta huomiohakuisuutta, ilmeisesti."
Aika isokin ongelma on, ettei yhteentörmäyksiltä voida välttyä. Toisin ilmaisten: "Mielikuvituspersoonien" rakentajat on aika lailla erilaisilla keskusteluintresseillä liikenteessä katsottuna ihmisiin, jotka haluavat keskustella elämästä. Rehellisesti omana itsenään keskusteleva voi ihan aiheellisestikin joskus kokea vaikka loukkaukseksi ja ns. kusetukseksikin sen, jos havaitsee, ettei keskustelukumppani osoita minkäänasteista vakavuutta suhtautumisessaan.
Toki suvaitsevaisuus kannattaa aina, tiettyihin rajoihin asti ainakin. Itse en kuitenkaan erityisesti pidä esim. näistä rekisteröityä nimimerkkiä solkenaan vaihtavista kirjoittajista. Mulla on joskus vaikeuksia ottaa heidät vakavasti ihmisinä. Pidänkin lähinnä kirjoittajien fuulaamisena ja rankkana aliarvioimisena monien rekisteröityjen nimimerkkien kanssa keskusteluissa sotkemista tai esim. sellaisen esittämistä, että ollaan muka joku uusi kirjoittaja, vaikka on aivan päivänselvää, että kukaan ei voisi tuntea keskustelupalstan kulttuuria niin hyvin, kuin "uuden" käytöksestä ilmi käy...
Huomion tarve kanssa, joo...Aika jännä ilmiö sekin. Varmastikin joskus kyse lienee myös todellisuuspaosta(?) näillä "nettipersoonien" rakentajilla. Osa (tosin hyvin harvat) heistä ovat hauskojakin ja taitavat/ymmärtävät hyvin ns. rajan tehdyn nettipersoonan ja vakavasti otettavien asioiden välillä, mutta jotkut näkyvät (vastaavasti) todellakin olevan _aidosti_ tosissaan sen kanssa, mitä rakentamiinsa persooniin tulee. Se on ehkäpä kaikkein erikoisinta.
-e.WMinulla on vain tämä ensimmäinen nikkini, enkä ole kirjoittanut viime aikoina edes puskasta.
- ...
buddy-love kirjoitti:
Minulla on vain tämä ensimmäinen nikkini, enkä ole kirjoittanut viime aikoina edes puskasta.
"Viesti sinulle
buddy-love 10.8.2008 klo 14.33
Minulla on vain tämä ensimmäinen nikkini, enkä ole kirjoittanut viime aikoina edes puskasta."
Älä ota jokaista heittoa niin tosissasi. Niinhän mullekin on hoettu tällä palstalla vaikka minkälaisista törkyturpailuista huolimatta iät ja ajat, joten otanpa samaisen 'innovatiivisen' lausahduksen nyt itsekin käyttööni.:)
Mä en epäile sua mistään ja suoraansanottuna mulle on melko lailla sama, että oletko ensimmäisellä vai kymmenennellä rekisteröidyllä nimimerkillä liikenteessä. Voi hyvin olla niin, että olet ensi kertaa rekisteröitynyt. Pahoittelen, jos olet kokenut nykyisen yleisen ts. yleistyneen skeptisyyteni negatiivisena asiana. Sellaiseen tulkintaan sulla on luonnollisesti oikeus. Saattaisin itsekin vastaavassa tilanteessa kokea tarpeelliseksi puolustautua em. asenteellisuutta vastaan kertomalla asian todellisen tilan.
Mä en kuitenkaan ole ollut kertaakaan arvuuttelemassa sun identiteettiäsi ts. rinnastelemassa sua muihin rekisteröityihin nimimerkkeihin tällä palstalla. Sellaiset henkilöt (joita palstalla näemmä on kyllä ollut) ovat olleet ihan muita kirjoittajia. Nimimerkki Kukkomieheen sua on taidettu aika paljon rinnastaa (näemmä)?
Yhden kerran (tätä edeltävänä viikonloppuna) taisin tokaista sulle jotakin rekisteröitymisestäsi epäilevän sorttista (mistä pahoitteluni) ja se johtui pitkälti siitä, että ihmettelin omistautumistasi kirjoittajien (henkisestä) "voinnista" kirjoittamiseen. Erit. näyit tekevän siten nimimerkki runontajan kohdalla. Näyit myös olevan aika vahvasti (minun mielestäni)usein epämiellyttävällä tavalla käyttäytyneitä kirjoittajia puolustamassa, mitä lisäksi hieman ihmettelin. No, ehkäpä olet pidempään muuten seurannut keskusteluita, vaikket aiemmin olisi rekisteröitynytkään, kun sulla oli niin vahvan ja valmiin oloisia asenteita?
Se on toki luonnollista. Niin toimivat kaikki joskus. Asenteet voivat joskus syntyä nopeastikin ja mielipiteisiinsä on kai itse kullakin oikeus.
No hard feelings, eikös niin?
-e.W
Ps. Se, mistä olen suunnattoman pahoillani on, että eräässä keskustelussa käytin susta niin epäasiallista termiä, kuin "ämmä". Sellainen käytös ei ole itselleni tyypillistä, joskin sen verran puolustelen itseäni kuitenkin, että tympääntymiseni ei johtunut erityisesti sinusta, vaan aivan muista syistä = mun palsta-ahdistelijoistani, joihin olen lopen kyllästynyt ja joiden käytös vaikuttaa muhun (hyvin ilmeisesti!) jo epämiellyttävästi negatiivisella tavalla. Häpeä on yksin mun. Anteeksi. ... kirjoitti:
"Viesti sinulle
buddy-love 10.8.2008 klo 14.33
Minulla on vain tämä ensimmäinen nikkini, enkä ole kirjoittanut viime aikoina edes puskasta."
Älä ota jokaista heittoa niin tosissasi. Niinhän mullekin on hoettu tällä palstalla vaikka minkälaisista törkyturpailuista huolimatta iät ja ajat, joten otanpa samaisen 'innovatiivisen' lausahduksen nyt itsekin käyttööni.:)
Mä en epäile sua mistään ja suoraansanottuna mulle on melko lailla sama, että oletko ensimmäisellä vai kymmenennellä rekisteröidyllä nimimerkillä liikenteessä. Voi hyvin olla niin, että olet ensi kertaa rekisteröitynyt. Pahoittelen, jos olet kokenut nykyisen yleisen ts. yleistyneen skeptisyyteni negatiivisena asiana. Sellaiseen tulkintaan sulla on luonnollisesti oikeus. Saattaisin itsekin vastaavassa tilanteessa kokea tarpeelliseksi puolustautua em. asenteellisuutta vastaan kertomalla asian todellisen tilan.
Mä en kuitenkaan ole ollut kertaakaan arvuuttelemassa sun identiteettiäsi ts. rinnastelemassa sua muihin rekisteröityihin nimimerkkeihin tällä palstalla. Sellaiset henkilöt (joita palstalla näemmä on kyllä ollut) ovat olleet ihan muita kirjoittajia. Nimimerkki Kukkomieheen sua on taidettu aika paljon rinnastaa (näemmä)?
Yhden kerran (tätä edeltävänä viikonloppuna) taisin tokaista sulle jotakin rekisteröitymisestäsi epäilevän sorttista (mistä pahoitteluni) ja se johtui pitkälti siitä, että ihmettelin omistautumistasi kirjoittajien (henkisestä) "voinnista" kirjoittamiseen. Erit. näyit tekevän siten nimimerkki runontajan kohdalla. Näyit myös olevan aika vahvasti (minun mielestäni)usein epämiellyttävällä tavalla käyttäytyneitä kirjoittajia puolustamassa, mitä lisäksi hieman ihmettelin. No, ehkäpä olet pidempään muuten seurannut keskusteluita, vaikket aiemmin olisi rekisteröitynytkään, kun sulla oli niin vahvan ja valmiin oloisia asenteita?
Se on toki luonnollista. Niin toimivat kaikki joskus. Asenteet voivat joskus syntyä nopeastikin ja mielipiteisiinsä on kai itse kullakin oikeus.
No hard feelings, eikös niin?
-e.W
Ps. Se, mistä olen suunnattoman pahoillani on, että eräässä keskustelussa käytin susta niin epäasiallista termiä, kuin "ämmä". Sellainen käytös ei ole itselleni tyypillistä, joskin sen verran puolustelen itseäni kuitenkin, että tympääntymiseni ei johtunut erityisesti sinusta, vaan aivan muista syistä = mun palsta-ahdistelijoistani, joihin olen lopen kyllästynyt ja joiden käytös vaikuttaa muhun (hyvin ilmeisesti!) jo epämiellyttävästi negatiivisella tavalla. Häpeä on yksin mun. Anteeksi.Minua saa haukkua aivan vapaasti (kai olet huomannut).
Ole vain skeptinen, sillä se on selvästi osa sinua. Eikä minua sinänsä haittaa jos minuakin epäilet, mutta toisaalta koen sen jollain tasolla tärkeäksi ettei sinun tarvitsisi. Koska sinä olet tällä kanavalla "A-studio", niin sinulle olen "Ajankohtainen kakkonen". "Pikku kakkosille" olen "Muppet Show" ja toisille jotain muuta.
En nyt tähän listaa kaikkia motiivejani, mutta olet itse sillä tasolla että kykenet niitä päättelemään.
Eikä sinulla ole mitään syytä pyytää keneltäkään anteeksi (eikä varsinkaan minulta).
Sikäli on harmi ettei sinulla ole rekisteröityä tunnusta, sillä näitä keskusteluja kannattaisi siirtää meilien puolelle (ja siksi deletänkin joitakin keskustelujani, sillä koen ne enemmän yksityisiksi). Itsenikin pitäisi kyllä laittaa omalle sivulleni meiliosoite.
Onko niin että koet rekisteröitymisen periksi antamisena, etkä siksi halua sitä tehdä?
Halit- ...
buddy-love kirjoitti:
Minua saa haukkua aivan vapaasti (kai olet huomannut).
Ole vain skeptinen, sillä se on selvästi osa sinua. Eikä minua sinänsä haittaa jos minuakin epäilet, mutta toisaalta koen sen jollain tasolla tärkeäksi ettei sinun tarvitsisi. Koska sinä olet tällä kanavalla "A-studio", niin sinulle olen "Ajankohtainen kakkonen". "Pikku kakkosille" olen "Muppet Show" ja toisille jotain muuta.
En nyt tähän listaa kaikkia motiivejani, mutta olet itse sillä tasolla että kykenet niitä päättelemään.
Eikä sinulla ole mitään syytä pyytää keneltäkään anteeksi (eikä varsinkaan minulta).
Sikäli on harmi ettei sinulla ole rekisteröityä tunnusta, sillä näitä keskusteluja kannattaisi siirtää meilien puolelle (ja siksi deletänkin joitakin keskustelujani, sillä koen ne enemmän yksityisiksi). Itsenikin pitäisi kyllä laittaa omalle sivulleni meiliosoite.
Onko niin että koet rekisteröitymisen periksi antamisena, etkä siksi halua sitä tehdä?
Halit"Ole vain skeptinen, sillä se on selvästi osa sinua. Eikä minua sinänsä haittaa jos minuakin epäilet, mutta toisaalta koen sen jollain tasolla tärkeäksi ettei sinun tarvitsisi. Koska sinä olet tällä kanavalla "A-studio", niin sinulle olen "Ajankohtainen kakkonen". "Pikku kakkosille" olen "Muppet Show" ja toisille jotain muuta."
Miksihän mä haistan aavistuksen ylimielisyyttä? Osaisitko sinä kertoa mulle? Kerrottakoon, että omaa älyään ei kenenkään kannattaisi koskaan yliarvioida.:) En tiedä, että miten tyypillisesti olet mieltynyt ihmisten lokerointiin, mutta tuossa harjoitat juuri sitä ja aika syvällisesti.
Aliarvioitko mua? Minä olen "A-Studio", joten sä olet mulle "Ajankohtainen kakkonen"? *REPS* Sulla siis on jokin tietty käsitys musta, minkä pohjalta olet ajatellut muhun aina suhtautua? Varohan, etteivät valmiit käytösmallit estä sua liiaksi oivaltamasta asioita keskustelun kulussa... Joskus voi nimittäin niinkin käydä.
Sussa on eittämättä hyvin paljon samaa, kuin eräässä toisessa palstan kirjoittajassa (olit sitten sama tai eri kirjoittaja, kuin se eräs toinen palstalle kirjoittanut, mikä asia sitten taas voi olla miten päin vain...), mutta älä yhtään kuvittele mun olevan kiinnostunut spekuloimaan sitä enempää. En nimittäin tule uhraamaan mainitsemalleni (mieleeni äsken juontuneelle) ajatukselle kerrassaan yhtään tätä ohikiitänyttä hetkeä enempää energiaa.
En kuvittele tietäväni erityisiä totuuksia kenestäkään.
-e.W - ...
... kirjoitti:
"Ole vain skeptinen, sillä se on selvästi osa sinua. Eikä minua sinänsä haittaa jos minuakin epäilet, mutta toisaalta koen sen jollain tasolla tärkeäksi ettei sinun tarvitsisi. Koska sinä olet tällä kanavalla "A-studio", niin sinulle olen "Ajankohtainen kakkonen". "Pikku kakkosille" olen "Muppet Show" ja toisille jotain muuta."
Miksihän mä haistan aavistuksen ylimielisyyttä? Osaisitko sinä kertoa mulle? Kerrottakoon, että omaa älyään ei kenenkään kannattaisi koskaan yliarvioida.:) En tiedä, että miten tyypillisesti olet mieltynyt ihmisten lokerointiin, mutta tuossa harjoitat juuri sitä ja aika syvällisesti.
Aliarvioitko mua? Minä olen "A-Studio", joten sä olet mulle "Ajankohtainen kakkonen"? *REPS* Sulla siis on jokin tietty käsitys musta, minkä pohjalta olet ajatellut muhun aina suhtautua? Varohan, etteivät valmiit käytösmallit estä sua liiaksi oivaltamasta asioita keskustelun kulussa... Joskus voi nimittäin niinkin käydä.
Sussa on eittämättä hyvin paljon samaa, kuin eräässä toisessa palstan kirjoittajassa (olit sitten sama tai eri kirjoittaja, kuin se eräs toinen palstalle kirjoittanut, mikä asia sitten taas voi olla miten päin vain...), mutta älä yhtään kuvittele mun olevan kiinnostunut spekuloimaan sitä enempää. En nimittäin tule uhraamaan mainitsemalleni (mieleeni äsken juontuneelle) ajatukselle kerrassaan yhtään tätä ohikiitänyttä hetkeä enempää energiaa.
-e.W"Onko niin että koet rekisteröitymisen periksi antamisena, etkä siksi halua sitä tehdä?"
Ei ole noin. On vain sen verran aggressiivisia-, outoja valheita ja luuloja mulle suoltavia kirjoittajia ollut väliin perässäni, että rekisteröityminen mietityttäisi ainoastaan siitä syystä. Sitä olen joskus miettinyt, että miten järkevää se olisi. Puolensa ja puolensa kai lähinnä kaikilla asioilla.
-e.W ... kirjoitti:
"Ole vain skeptinen, sillä se on selvästi osa sinua. Eikä minua sinänsä haittaa jos minuakin epäilet, mutta toisaalta koen sen jollain tasolla tärkeäksi ettei sinun tarvitsisi. Koska sinä olet tällä kanavalla "A-studio", niin sinulle olen "Ajankohtainen kakkonen". "Pikku kakkosille" olen "Muppet Show" ja toisille jotain muuta."
-e.WKai huomaat että minä olen tehnyt sinustakin tiettyjä päätelmiä. Aika hauskaa :)
- ...
buddy-love kirjoitti:
Kai huomaat että minä olen tehnyt sinustakin tiettyjä päätelmiä. Aika hauskaa :)
"Kai huomaat että minä olen tehnyt sinustakin tiettyjä päätelmiä. Aika hauskaa :)"
Sä "olet tehnyt"? Sussa on kiinnostavaa lähinnä se , että miten kiinnostunut olet itseesi liittyvistä arvioista. Olet (havaitusti) kysellyt sellaisia jopa aloituksen tasolla.
Joo. Myös minä olen tehnyt susta päätelmiä. Vaikutat ns. melko orientoituneelta tähän keskustelupalstaan. Perustelu: Sulla näkyy olevan aika vahvoja näkemyksiä kirjoittajista. Ei sanomisista, vaan persoonista.
Yhä kehoittaisin sua olemaan yliarvioimatta itseäsi. Pahoittelen, jos tää loukkaa sua, mutta se on ainoastaan vaikutelma, mikä susta helposti tulee (ainakin mulle).
:)
-e.W ... kirjoitti:
"Kai huomaat että minä olen tehnyt sinustakin tiettyjä päätelmiä. Aika hauskaa :)"
Sä "olet tehnyt"? Sussa on kiinnostavaa lähinnä se , että miten kiinnostunut olet itseesi liittyvistä arvioista. Olet (havaitusti) kysellyt sellaisia jopa aloituksen tasolla.
Joo. Myös minä olen tehnyt susta päätelmiä. Vaikutat ns. melko orientoituneelta tähän keskustelupalstaan. Perustelu: Sulla näkyy olevan aika vahvoja näkemyksiä kirjoittajista. Ei sanomisista, vaan persoonista.
Yhä kehoittaisin sua olemaan yliarvioimatta itseäsi. Pahoittelen, jos tää loukkaa sua, mutta se on ainoastaan vaikutelma, mikä susta helposti tulee (ainakin mulle).
:)
-e.WEttä persoonallisuus välittyy sanomisien kautta. Myös keinotekoinen persoonallisuus; ja sekin mitä ei sanota vaikuttaa asiaan.
Ihmiset ovat mielenkiintoisempia kuin heidän ajatuksensa, sillä suurin osa omimmistakin ajatuksista on lainaa ja lainatun voi ulkopuoleltakin usein vaihtaa toiseksi.
Mikäli olisimme samassa tilassa, mitä luultavimmin jopa sinunkin ajatteluasi voisi aika helposti manipuloida (lisäksi pitäisit siitä).
Minun ei tarvitse yliarvioida itseäni, sillä olen pelkästään realisti.
*halaa manipuloivasti*- ...
buddy-love kirjoitti:
Että persoonallisuus välittyy sanomisien kautta. Myös keinotekoinen persoonallisuus; ja sekin mitä ei sanota vaikuttaa asiaan.
Ihmiset ovat mielenkiintoisempia kuin heidän ajatuksensa, sillä suurin osa omimmistakin ajatuksista on lainaa ja lainatun voi ulkopuoleltakin usein vaihtaa toiseksi.
Mikäli olisimme samassa tilassa, mitä luultavimmin jopa sinunkin ajatteluasi voisi aika helposti manipuloida (lisäksi pitäisit siitä).
Minun ei tarvitse yliarvioida itseäni, sillä olen pelkästään realisti.
*halaa manipuloivasti*"Mikäli olisimme samassa tilassa, mitä luultavimmin jopa sinunkin ajatteluasi voisi aika helposti manipuloida (lisäksi pitäisit siitä)."
Onneksi emme ole "samassa tilassa".
Ylipäätään: Pidän tavallisimmin hieman weeeeirdona ihmisiä, joita kiinnostaa keskustelupalstalla enemmän (esille nostamasi) kirjoittajien "manipulointi" ts. kuin keskusteleminen.:)
"sillä suurin osa omimmistakin ajatuksista on lainaa ja lainatun voi ulkopuoleltakin usein vaihtaa toiseksi."
Ihanko totta? Miten toi tapahtuu?
-e.W ... kirjoitti:
"Mikäli olisimme samassa tilassa, mitä luultavimmin jopa sinunkin ajatteluasi voisi aika helposti manipuloida (lisäksi pitäisit siitä)."
Onneksi emme ole "samassa tilassa".
Ylipäätään: Pidän tavallisimmin hieman weeeeirdona ihmisiä, joita kiinnostaa keskustelupalstalla enemmän (esille nostamasi) kirjoittajien "manipulointi" ts. kuin keskusteleminen.:)
"sillä suurin osa omimmistakin ajatuksista on lainaa ja lainatun voi ulkopuoleltakin usein vaihtaa toiseksi."
Ihanko totta? Miten toi tapahtuu?
-e.WOvat löyhiä, sillä ajatusten kantajalla ei yleensä ole perusteluja mielipiteelleen.
Näyttämällä asian toiselta kannalta mielipide kääntyy, sillä entinen alkaa tuntua typerältä.
(vaihdan vain haitallisia mielipiteitä vähemmän haitallisiksi - oikeaa mielipidettähän ei tietenkään ole olemassa).
Onko tämä keskustelua vai manipulointia.
Ja sinä viihtyisit samassa tilassa kanssani (sitä paitsi minä leivon hyvin).- ...
buddy-love kirjoitti:
Ovat löyhiä, sillä ajatusten kantajalla ei yleensä ole perusteluja mielipiteelleen.
Näyttämällä asian toiselta kannalta mielipide kääntyy, sillä entinen alkaa tuntua typerältä.
(vaihdan vain haitallisia mielipiteitä vähemmän haitallisiksi - oikeaa mielipidettähän ei tietenkään ole olemassa).
Onko tämä keskustelua vai manipulointia.
Ja sinä viihtyisit samassa tilassa kanssani (sitä paitsi minä leivon hyvin)."Onko tämä keskustelua vai manipulointia.
Ja sinä viihtyisit samassa tilassa kanssani (sitä paitsi minä leivon hyvin)."
Ei ole ainakaan jälkimmäistä, koska koen tylsyyden tunnetta.;D Aloin ajatella salsadippejäni, jotka odottavat mehevoitymistään jääkaapissani ( en ole syönyt klo. 16.sta jälkeen).:)
"Näyttämällä asian toiselta kannalta mielipide kääntyy, sillä entinen alkaa tuntua typerältä.
(vaihdan vain haitallisia mielipiteitä vähemmän haitallisiksi - oikeaa mielipidettähän ei tietenkään ole olemassa)."
Kai sulla kuitenkin on omiakin ajatuksia?
-e.W ... kirjoitti:
"Onko tämä keskustelua vai manipulointia.
Ja sinä viihtyisit samassa tilassa kanssani (sitä paitsi minä leivon hyvin)."
Ei ole ainakaan jälkimmäistä, koska koen tylsyyden tunnetta.;D Aloin ajatella salsadippejäni, jotka odottavat mehevoitymistään jääkaapissani ( en ole syönyt klo. 16.sta jälkeen).:)
"Näyttämällä asian toiselta kannalta mielipide kääntyy, sillä entinen alkaa tuntua typerältä.
(vaihdan vain haitallisia mielipiteitä vähemmän haitallisiksi - oikeaa mielipidettähän ei tietenkään ole olemassa)."
Kai sulla kuitenkin on omiakin ajatuksia?
-e.WMistä asiasta haluaisit ajatuksen joka on omani?
Syö kuitenkin välillä, sillä ajatus ei toimi jos energiaa puuttuu.buddy-love kirjoitti:
Mistä asiasta haluaisit ajatuksen joka on omani?
Syö kuitenkin välillä, sillä ajatus ei toimi jos energiaa puuttuu.Mitä muuten yleensä syöt. Esimerkiksi mitä silloin aiemmin?
- ...
buddy-love kirjoitti:
Mistä asiasta haluaisit ajatuksen joka on omani?
Syö kuitenkin välillä, sillä ajatus ei toimi jos energiaa puuttuu."Mistä asiasta haluaisit ajatuksen joka on omani?"
Ok.: Mistä asiasta sulla herää ajatuksia?
"Syö kuitenkin välillä, sillä ajatus ei toimi jos energiaa puuttuu."
Osaan kyllä syödä. Kiitos vain huolenpidosta.
-e.W ... kirjoitti:
"Mistä asiasta haluaisit ajatuksen joka on omani?"
Ok.: Mistä asiasta sulla herää ajatuksia?
"Syö kuitenkin välillä, sillä ajatus ei toimi jos energiaa puuttuu."
Osaan kyllä syödä. Kiitos vain huolenpidosta.
-e.WValitse nyt alue, sillä minulla on ajatuksia kaikesta. Urheilutuloksista ja sen tyyppisistä jutuista en ole kiinnostunut, mutta lähes kaikki muu käy.
- ...
buddy-love kirjoitti:
Mitä muuten yleensä syöt. Esimerkiksi mitä silloin aiemmin?
"Jatkoa
buddy-love 10.8.2008 klo 23.15
Mitä muuten yleensä syöt. Esimerkiksi mitä silloin aiemmin?"
Syön perusruokaa. Aiemmin söin puolitoista sämpylää paprika-ja juustopäällysteellä.
-e.W ... kirjoitti:
"Jatkoa
buddy-love 10.8.2008 klo 23.15
Mitä muuten yleensä syöt. Esimerkiksi mitä silloin aiemmin?"
Syön perusruokaa. Aiemmin söin puolitoista sämpylää paprika-ja juustopäällysteellä.
-e.WAika vähällä tulet toimeen jos noin vähän syöt. Tuo valinta olisi ollut itsellenikin sopiva vaihtoehto, mutta olisi tarvinnut jotain jo tässä välissä.
- ...
buddy-love kirjoitti:
Valitse nyt alue, sillä minulla on ajatuksia kaikesta. Urheilutuloksista ja sen tyyppisistä jutuista en ole kiinnostunut, mutta lähes kaikki muu käy.
"Valitse nyt alue, sillä minulla on ajatuksia kaikesta. Urheilutuloksista ja sen tyyppisistä jutuista en ole kiinnostunut, mutta lähes kaikki muu käy."
..Kysyin sulta, että: "Mistä asiasta sulla herää ajatuksia?" Kysymystä ei voi erityisesti täsmentää.
-e.W ... kirjoitti:
"Valitse nyt alue, sillä minulla on ajatuksia kaikesta. Urheilutuloksista ja sen tyyppisistä jutuista en ole kiinnostunut, mutta lähes kaikki muu käy."
..Kysyin sulta, että: "Mistä asiasta sulla herää ajatuksia?" Kysymystä ei voi erityisesti täsmentää.
-e.WEttä sinusta, mutta se ei tässä tilanteessa johda mihinkään. Minun pitää nähdä keskustelijan silmät jotta näen mitä hän ajattelee.
- ...
buddy-love kirjoitti:
Että sinusta, mutta se ei tässä tilanteessa johda mihinkään. Minun pitää nähdä keskustelijan silmät jotta näen mitä hän ajattelee.
..kysymys oli siitä, mistä _asiasta_ sulla herää ajatuksia.
Kysymys oli sun ajatuksistasi.
-e.W ... kirjoitti:
-e.WOn se, että mitä sinun nimimerkkisi taakse piiloutuu.
Mutta emmehän me tästä minnekään tässä pääse.
Sinulla on kuitenkin välillä generoituja reaktioita, jotka ovat mielenkiintoisia.... kirjoitti:
-e.WOnko sinulla muuten tunne, että tämä on tuttu tanssi?
- random_N
Kaikki nettipersoonat ovat kaksoisrakennettuja: ensin ne luo kirjoittaja, toisaalta ja sittemmin lukija / palstan seuraaja.
Nettipersoona ei koskaan vastaa yksi yhteen kirjoittajaa, kuten ei mikään muukaan rooli, jonka yksilö omaksuu ja joka hänelle annetaan tai määritetään ulkoa.
Narsistisesti käytän esimerkkinä itseäni: live-elämässäkin eri piireistä tutut näkevät minussa hyvin eri puolia, kaikki ovat osa minua mutta mikään kuva ei ole kokonainen.
Sama netissä.
Oma aktiivisuuteni vaihtelee kovasti, ja huomaan että mitä useammin kirjoittaa, sitä todennäköisemmin joku pyrkii konstruoimaan viesteistä yhtenäisen "persoonan" ja antaa sitten jossakin vaiheessa kiukkuista palautetta, kun en vastaakaan tätä mutumenetelmällä tuotettua sabloonaa.
Hassua sinänsä. Eihän randomia ole olemassa muualla kuin tällä palstalla, ei se siis voi vastata tai olla vastaamatta mitään tai ketään muualla operoivaa hahmoa.
Kaipa se on joillakin vaillinaista nettilukutaitoa se alituinen tarve verrata palstaa ja reaalielämää?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528