NYT KAIKKI! HUOMIO!
Kertokaa tänne maailman huonoimmat bändit/artistit BOTTOM 3.
Olisko se REM, Beastie Boys, Kid Rock vaiko Hurriganes?
Kerro omasta mielestäsi huonoimmat bändit/artistit, yhteensä 3 (kolme).
Jos viestissä mainitaan useampi kuin kolme (3) bändiä/artistia, kolme ensimmäistä huomioidaan laskennassa. Laskennalle ei ainakaan vielä ole mitään takarajaa, siis päivämäärää.
Joten kertokaa mielipitenne.
Maailman HUONOIN Bändi
10
915
Vastaukset
- JohanLewis
Twisted Sister, Oasis ja Red Hot Chili Peppers. Sori jos nää on jonku suosikkeja, itse en voi sietää
- ns. huonot
bändit on siitä hyviä että ne onnistuu edes ärsyttämään. Kaikkein pahimpia on nämä bändit jotka ei mitäänsanomattomuudessaan saa minkäänlaista reaktiota aikaan kuuntelijassa. Tällaisista kolmen lista voisi olla vaikkapa Neljä Ruusua, Suurlähettiläät ja Disco.
- kompatakseni voin todeta, että
hän on aivan oikeassa. Monet surkeat yhtyeet saavat edes aikaan sellaisen tunntilan että "ompa paskaa", mutta loppujen lopuksi kaikkein paskinpia taitavatkin olla ne yhtyeet, jotka eivät saa mitään reaktiota aikaan. Sellaiset kenen musiikista ei osaa olla mitään mieltä. Niin mitäänsanomatonta kamaa, ettei se ole hyvää eikä huonoa. Semmoinen on maailman paskinta musiikkia. Lähes kaikki emo- ja alternative rock-yhtyeet menevät tuohon kategoriaan aivan loistavasti. Joten tässä vastausta:
1. Fall Out Boy
2. Muse
3. 30 Seconds to Mars - jeejeejee.
1. TikTak:
(syypää negatiivissävytteiseen "tyttöbändistereotypiaan...")
2. Yö:
(yöK)
3. PMMP: (mielestäni bändin musiikissa on "hyvä idea," jotkut sanotukset ihan hassuja, mutta AAARGH; tä-tä-tä-täkä-täkä lässynlässyn... Ja sen nimi... Yhdistettynä siihen, miten usein sitä tulee radiosta tai jostain...)
Tässä on jo pitemmän aikaa päässäni ollut top3 yksittäisistä bändeistä. Jos pitäisi listata genrejä tai jos bändejä olisi saanut laittaa enemmän, olisi sieltä löytynyt pitkä lista emo/2000-luvun alternative mitä lie -osastoa. Emo ohittaisi ehkä jopa TikTakin... - paul...
1. fall out boy
2. Jonas brothers
3. 50cent ( kaikki sellainen paska ) - yhtään
Huonon on ilmeisesti vaikea päästä pinnalle.
- .........
U2
Lauri Tähkä ja Elonkerjuu
Trio Niskalaukaus - Anonyymi
Huonoin artisti on ehdottomasti Taylor Swift
- Anonyymi
Taylor Swift
- Anonyymi
Metallicweathers https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010759361.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513