Valkoiset sukat?

g-allu-ppi

Mies, onko sinulle tärkeää minkä väriset sukat milloinkin on jalassa? Voisitko laittaa esim. valkeat tai harmaat sukat mustien farkkujen kanssa?
Käytätkö tennissukkia?

19

1483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värillä ei ole väliä, kunhan ne ovat mustat. No jaa, tummaharmaat tiettyjen vaatteiden kanssa. Tennissukat eivät vielä ole tarpeeksi retroa.

    • kunhan ne ei ole valkoiset!..en ole juuri koskaan käyttänyt valkoisia sukkia!

    • väliaika

      kunhan ovat mustat.

      Käytäntö on osoittanut tämän ratkaisun toimivimmaksi.

      • sirpamaikkarilta

        Ei väliä kunhan ovat mustat... =D


      • Levemir
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Ei väliä kunhan ovat mustat... =D

        syystä mieheni omistaa vain mustia sukkia...


      • sirpamaikkarilta
        Levemir kirjoitti:

        syystä mieheni omistaa vain mustia sukkia...

        on kyl kaikista käytännöllisimmät. Ja jos vielä samanlaisia ni ei haittaa vaikka yks häviäiski. =D


      • väliaika
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Ei väliä kunhan ovat mustat... =D

        on usein sopiva lähestymistapa näihin maallisiin ongelmiin.

        Jos sukka on aamupäivän villasukan ja ei niin puhtaan saappaan kanssa tekemisissä ja iltapäivän toimisto- tms. sandaalissa, niin vaalea sukka ei aina toimi.

        Entäs se pyykkääminen sitte? Jos on vaan yhdenvärisiä sukkia, niin ongelmat vähenee :)


      • väliaika
        Levemir kirjoitti:

        syystä mieheni omistaa vain mustia sukkia...

        tämä metodi on muillakin käytössä.


      • Levemir
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        on kyl kaikista käytännöllisimmät. Ja jos vielä samanlaisia ni ei haittaa vaikka yks häviäiski. =D

        tarvi hävetä...meillä ei ainakaan osaa yhtään kattoo mitä päällensä lykkää...Kaikella rakkaudella olen ehdottomasti kieltänyt sitä käyttämästä vaatetta, joka oli ekatapaamisellamme :) Aivan hirveän värinen luomus (anoppi värisokea??)...


      • Levemir
        väliaika kirjoitti:

        tämä metodi on muillakin käytössä.

        metodin käyttöön, koska miehen vaatetushan on yleensä vaimon hankkimaa, ja "virheetkin" menee emännän piikkiin, kuinkas muutenkaan.


      • sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

        on usein sopiva lähestymistapa näihin maallisiin ongelmiin.

        Jos sukka on aamupäivän villasukan ja ei niin puhtaan saappaan kanssa tekemisissä ja iltapäivän toimisto- tms. sandaalissa, niin vaalea sukka ei aina toimi.

        Entäs se pyykkääminen sitte? Jos on vaan yhdenvärisiä sukkia, niin ongelmat vähenee :)

        Kunha vaa huvitti se ettei värillä väliä kuha on mustat.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Kunha vaa huvitti se ettei värillä väliä kuha on mustat.

        käytännöllisyys näkyy heti miehen logikaassa..valkoisissa sukissa paska näkyy!;))..mustat sukat taas saattavat lipsahtaa parikikin päivää jalassa..ja haju ei näy;))


    • gek-ko

      tennissukissa on? Olen aina halunnut tietää.

      Niin, ja mistä niitä tennissukkia saa, kysyn vaan.

      • sirpamaikkarilta

        ei tykkää. Vai olikse Lenita Airisto?


      • gek-ko
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ei tykkää. Vai olikse Lenita Airisto?

        kummastakaan, eli nyt on suorastaan pakko hankkia tennissukat. Sellaset jotka nukkaantuu, niinhän? Rumat raidat ja huonoa laatua.


      • sirpamaikkarilta
        gek-ko kirjoitti:

        kummastakaan, eli nyt on suorastaan pakko hankkia tennissukat. Sellaset jotka nukkaantuu, niinhän? Rumat raidat ja huonoa laatua.

        on aina kamalan puristavat ne resorit. Jää nilkkoihin sellaset painaumaraidat.


    • mitä mulla on jalassa. Esim valkosten kenkien ja vaaleiden housujen kanssa ne mustat sukat näyttää aika koomisilta. Etenki jos niille ei anneta mitään tukee esim vyöllä tms.

      Jos sitten laitan muun väriset sukat ku mustat jalkaan niin niiden ois syytä käydä yksiin esim kenkien ja housun ompeleiden väriin. Mut joo mustat sukat on turvallinen valinta niitähän mulla pääasiassa on.

      Käytän tennissukkia urheilujalkineissa

    • -ukko-

      harmaat urheilusukat, joissa on mustia raitoja... Niitä saa 5 paria 4 eurolla. Mulla on niita 20 paria, eikä mulla sit muita sukkia olekaan, paitsi villasukkia.
      Oon vienyt tyylittömyyden ihan masentavalle tasolle.

    • Anonyymi

      Myllylä hulluus sukat jatkuva tarve kantapään takia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe