Tietääkö joku suositella pääkaupunkiseudulla jotain tiettyä autokorjaamoa joka olisi erityisen hyvä jenkkiautojen kanssa?
Jenkkiautohuoltamo pääkaupunkiseudulla?
3
2684
Vastaukset
- paljon valinnanvaraa
Tuossa yksi hakutulos.
http://omakaupunki.hs.fi/mesta/1331465/American Service Oy- Mikki Kansi
Vaihtoehtoja löytyy pääkaupunkiseudulta varmasti , mutta tunnetuimmat lienevät Specialty Engineering (nykyisin Viikissä), American Service Konalassa ja Motortyme, jonka mykyistä sijaintia en tiedä (oli ennen Kauklahdessa teollisuusalueella).
Itselläni kokemuksia kaikista noista, Motortymessä kävin yhden kerran, homma kyllä hoitui siellä asiallisesti, kun oli selkeä toimeksianto.
Hakkaraisen pajassa (Konala) olen käyttänyt tosi usein, teettänyt mm. ison viritysoperaation, ja vaikka budjetti hiukan kusi ja aikaakin vierähti, kaverit kyllä osoitti oikeesti palveluhalua, ja tekivät pirun hyvää jälkeä. En ole katunut. Muut pikku rempat ja huollot on aina tapahtunu asiallisesti ja koko porukan kanssa voi ihan fiksusti sopia asioista, ei ole sellaista "älä meitä tuu neuvomaan" henkeä.
Specialty toimii mielestäni kanssa kuten lupaa, ja mukavaa siellä on se, että annettu kustannusarvio tupataan säännöllisesti ALITTAMAAN. Tää on tietysti ihan mukavaa, joskin arviot onkin usein aika yläkanttiin. Mutta siellä kanssa kaverit tietää mitä tekee.
Nää kaikki pajat on varmaan niitä kalliimmasta päästä, mutta noiden jenkkien kanssa kannattaa hiukan kattoa mihin läävään sen vie laitettavaksi.
Joo, ja onhan aina Metro-Auto...
- päälle vielä
Aallon Autokorjaamo Tammistossa Markan talon vieressä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749