yksin viihtyvät miehet?

kuvailkaa..

Voiko yksin viihtyvä (pieni kaveripiiri eikä itseään asia vaivaa) mies saisi sinut kiinnostumaan? Yksin viihtyviä ihmisiä on monenlaisia monesta syystä, mutta millainnen saisi sinun pääsi kääntymään/ajatuksesi harhailemaan yön pimeinä tunteina?
Mitä hän tekee vapaa-aikanaan?
Miten hän pukeutuu?
Missä hän liikkuu?
Millainen ihminen hän on (rajoitteena vain se että viihtyy omissa oloissaan)

miksi sitten kysyn tällaista? Viihdyn itse yksin ja kaipaisin hieman inputtia suuntaa antamaan, tiedättehän?

6

3866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

kuin kaveripiirien koosta että herääkö henkilön x kiinnostus henkilöä y kohtaan. Mulla on yksi miespuolinen ystävä jonka kaikki ystävät on laskettavissa yhden käden sormilla (jos niilläkään) ja hän on aina ollut todella suosittu naisten keskuudessa. Hän on sen verran erikoinen mieheksi että ei ihmekään ;)

Eipä minullakaan nyt ole mitään megalomaanisia kaveripiirejä -onneksi. En jaksa olla kovinkaan sosiaalinen kun yksin on usein parempaa *ah*

• Yksin viihtyvä nainen

Koska itse olen vastaavanlainen nainen. Parisuhteessa arvostan paitsi yhteistä tekemistä ja mukavaa yhdessäoloa niin myös ajoittain omaa rauhaa ja oloa.

Vapaa aikanaan yksin viihtyvä mies tekee omia juttujaan/harrastuksiaan tai tapaa (harvoja) ystäviään. Parisuhteessa ollessaan antaa aikaa myös kumppanille sopivassa suhteessa ja arvostaa yhteistä tekemistä. Ei ole missään tapauksessa mikään epäsosiaalinen erakko. Yksin viihtyväkin voi olla sosiaalinen tarvittaessa.

Hän pukeutuu rennosti (sporttinen tai vähän "hipahtava" tyyli) silti siisti ja huoliteltu olematta "sliipattu". EI pukua/kravattia.

Hän liikkuu lenkkipolulla, luonnossa, salilla, hiihtoladulla, laskettelurinteessä, vesillä (meloen). Ehkä musiikkitapahtumissa ja klubeilla/keikoilla kuuntelemassa bändejä. Vähemmän baareissa/kapakoissa muuten.

Hän on huumorintajuinen, älykäs, itsenäinen, vihertävä, eläinrakas, luonto/ympäristöarvoja kunnioittava, selkeät mielipiteet omaava (ja ne perusteleva), keskusteleva, toiset huomioonottava, mutta ei mielistelijä (yes mies). Hyvän itsetunnon omaava, ei itsekorostuksen/pätemisen tarvetta.

Ei ole montaa vastaantullut.

• kuvailtu

on asia...

• kuvaus...

Tuo kuvaushan sopi justiinsa muhun ;) Tosin laskettelurinne ja melominen on jäänyt hieman vähemmälle..

• single man
        kuvaus... kirjoitti:

Tuo kuvaushan sopi justiinsa muhun ;) Tosin laskettelurinne ja melominen on jäänyt hieman vähemmälle..

Jätetään tuo 'hipahtava' pois. Muuten kyllä yltä löytyy joskus oma, jopa huomiota herättävä -ei niin tavallinen pukeutumistyyli. Ja lisätään mukaan klassikkoautoharrastus...joka ei sulje pois myöskään ympäristötietoista ajattelua...

• Aia! Tai yksin viihtyvä mies on vaan yksinkertaisesti naimisissä töiden kanssa. Ei hänellä ole kelle aika. OIkein maalais-juntti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe