Tyhmä kysymys. Pitääkö ottaa auton alkuperäiset kilvet (Ranska) pois vai voiko niillä ajella tarrakilpien (ikkunassa) kanssa?
Kiitos vastauksesta.
Tarrakilvet???
10
3071
Vastaukset 10
- AKE
Ettei autossa saisi olla kuin yhdet kilvet kerrallaan, eli voimassa olevat. Tässä tapauksessa tarrakilvet.
- Piki
...kyllä kovin moni ole noudattanut. Joka päivä näkee monikilpisiä autoja eikä ainakaan poliisi ole moksiskaan...
- kilvet
Piki kirjoitti:
...kyllä kovin moni ole noudattanut. Joka päivä näkee monikilpisiä autoja eikä ainakaan poliisi ole moksiskaan...
Vanhat kilvet kannattaa kääntää nurinpäin ja kiinnittää sitten tarra niiden päälle. Näin ei tarvitse liimailla ikkunoihin mitään ja näyttääkin vähän paremmalta.
- Nuhku
kilvet kirjoitti:
Vanhat kilvet kannattaa kääntää nurinpäin ja kiinnittää sitten tarra niiden päälle. Näin ei tarvitse liimailla ikkunoihin mitään ja näyttääkin vähän paremmalta.
Joo ei oo kukaan valittanu, ei poliisi eikä katsastusmies vaikka sakukilvet onkin paikallaan ja tarrat ikkunoissa. Kunhan ne tarrat on oikeassa paikassa näkyvillä.
- Peinu
Nuhku kirjoitti:
Joo ei oo kukaan valittanu, ei poliisi eikä katsastusmies vaikka sakukilvet onkin paikallaan ja tarrat ikkunoissa. Kunhan ne tarrat on oikeassa paikassa näkyvillä.
Ottaa muuten pannuun raapia niitä tarroja ikkunoista. Tuo ulkomaalaisten siirtokilpien päälle liimaaminen oli kyllä aika hyvä idea.
- Bmw
Peinu kirjoitti:
Ottaa muuten pannuun raapia niitä tarroja ikkunoista. Tuo ulkomaalaisten siirtokilpien päälle liimaaminen oli kyllä aika hyvä idea.
Kyllä kannattaa siirtokilvet liimata ikkunaan sisäpuolelle! Lähti nimittäin omasta tuonnista kesällä kilvet yönaikana ja tuli nyt kameratolpasta sakot ylinopeudesta vaikka oli Honda ja mulla BMW eli jos haluaa et ei kilpiä pöllitä niin ikkunaan ja sisäpuolelle ei sen tarvitse olla liimattu kun pikkusen kulmista!! Ja kun peset auton ja jos ei ole kilvet ikkunassa sisäpuolella niin jopas alkaa kilvet irrota ja sit kun ajelee vähän hiekkatiellä niin jopas on taas kilvet hukassa eli yksi ja ainoa oikea paikka on ikkunaan ja SISÄPUOLELLE!
- Jukep
kilvet kirjoitti:
Lisäksi kietaisin vielä kontaktimuovin päälle. Pysyy paremmin, eikä ole niin helppo katellisten kiskaista irti.
- Pate
Bmw kirjoitti:
Kyllä kannattaa siirtokilvet liimata ikkunaan sisäpuolelle! Lähti nimittäin omasta tuonnista kesällä kilvet yönaikana ja tuli nyt kameratolpasta sakot ylinopeudesta vaikka oli Honda ja mulla BMW eli jos haluaa et ei kilpiä pöllitä niin ikkunaan ja sisäpuolelle ei sen tarvitse olla liimattu kun pikkusen kulmista!! Ja kun peset auton ja jos ei ole kilvet ikkunassa sisäpuolella niin jopas alkaa kilvet irrota ja sit kun ajelee vähän hiekkatiellä niin jopas on taas kilvet hukassa eli yksi ja ainoa oikea paikka on ikkunaan ja SISÄPUOLELLE!
Samanlaisista ongelmista olen kuullut.
Työkaverini joutui todistamaan seuraavanlaista tapahtumaa: Oli kauppareissulla paikallisessa Prismassa perheineen ja parkkipaikalla oli joku kateellinen suomi-mersun omistaja repinyt vastaavanlaisesta tuonti-mersusta tarra-kilvet veke ja jäi kiinni itseteosta. Tuonti mersun omistajan vaimo sattui tulemaan paikalle sopivaan aikaan ja soitti poliisit asiaa selvittämään. Kyllä oli suomi-mersun omistajan vaimo hävennyt silmät päästään. Ei ollut ilennyt autosta nousta!
- Anonyymi00009
Poliisin viralliset tarrat jako kirjasto haapajätvi käden jälki kohta käsivamman lapset
- Anonyymi00010
Kurki putki avattu kuka!€&@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 68813
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395