Miten saan kirjoitussuojauksen pois?

summer.i.

Mulla kävi nyt niin kun löysin jostakin ohjeet kuinka siirtää ostetulta dvd:ltä creative Zeniin että menin levyn resurssienhallintaan ja sieltä kopioin sen zeniini. Nyt kun totesin ettei leffa näy zenissä yritin poistaa sitä. Kun klikkaan poista tulee ettei voi poistaa koska on kirjoitussuojaus ja se pitää saada pois päältä. Miten teen sen? auttakaa joku ja äkkiä!!!1

10

3613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy resurssinhalintaan

tavallisena usb levyasemana, joten klikkaa hiiren oikealla napilla tiedostoa ja valitse Settings tai Preferences, riippuen mikä käyttis sulla on. Sitten sulle aukeaa ikkuna, mistä voi valita onko tiedosto kirjoitussuojattu (Write protected) vai ei.

• summer.i.

klikattaessa oikeella hiiren painikkeella sen päältä et resurssienhallinta, avaa, luo soittoluettelo, leikkaa, kopioi, liitä poista, nimeä uudelleen ja ominaisuudet

• summer.i.

eli siis joo windows vista tässä on

• osastoon,
        summer.i. kirjoitti:

klikattaessa oikeella hiiren painikkeella sen päältä et resurssienhallinta, avaa, luo soittoluettelo, leikkaa, kopioi, liitä poista, nimeä uudelleen ja ominaisuudet

siellä on täppä joka liittyy kirjoitussuojaukseen. Mullakin on vista mutta på engelska, eli mulla Attributes: Read only.

• summer.i.
        osastoon, kirjoitti:

siellä on täppä joka liittyy kirjoitussuojaukseen. Mullakin on vista mutta på engelska, eli mulla Attributes: Read only.

..että yleiset, viittaukset ja tiedot. siinä yleisessä näkyy nimi, tyyppi, sijainti ja koko. viittauksissa lukee joku arvo mutta ei mitään muuta. sitten tiedoissa lukee alkuperäinen tiedostonimi ja koko ja joku luku. Nämä tiedostot mitkä nyt täytyisi poistaa ovat kaikki eri muotoa: BUP,IFO tai VOB- tiedostoja.

• summer.i.

kopioin zenistä tiedoston koneeelle. koneelta sen voi poistaa ja siirtää ja myös laittaa kirjoitus suojaukset pois mutta jostain syystä tämä ei onnistu samalla lailla zenissä. Toivoisin että nyt löytyisi joku nero joka tietäisi tämän homman ja osaisi auttaa ettei tarvitsisi viedä laitetta korjaukseen sillä eihän tämän nyt pitäisi kovin hankalaa loppujen lopuksi olla, vai? :/

• Ti3tämätön
        summer.i. kirjoitti:

kopioin zenistä tiedoston koneeelle. koneelta sen voi poistaa ja siirtää ja myös laittaa kirjoitus suojaukset pois mutta jostain syystä tämä ei onnistu samalla lailla zenissä. Toivoisin että nyt löytyisi joku nero joka tietäisi tämän homman ja osaisi auttaa ettei tarvitsisi viedä laitetta korjaukseen sillä eihän tämän nyt pitäisi kovin hankalaa loppujen lopuksi olla, vai? :/

Mulla on sama ongelma ja sama laite!

• ärsyttävä probleemi

Sama ongelma ja sama vekotin.

• johannees

Mul olis niikusta probleema yritän kopioida tiedostoon mut on kirjoitussuojus auttakaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe