On vähä vittumaista,

pientä paniikinomaistakin tunnetta, luopumisen tuskaa, mutta enimmäkseen kuitenkin mukavaa.

Pitäis muuttaa naisen kanssa yhteiseen asuntoon.

Jooh...kuhan avauduin.

69

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärinä Pete

siitä se lähtee. Mopo käsistä. Ei vaan. Onnee.

• sitä tullaan tarvitsemaan.

• Pärinä Pete
        relaxed_eyes kirjoitti:

sitä tullaan tarvitsemaan.

painat sen muijas paksuksi. Vai joko se on paksuna? Sitten on hyvä aloittaa se riitelykin.

• Pärinä Pete kirjoitti:

painat sen muijas paksuksi. Vai joko se on paksuna? Sitten on hyvä aloittaa se riitelykin.

mut kyl sekin aika viel koittaa jos luoja suo. Mä en usko, eikä muijakaan usko riitelyyn. Pitää vaan opetella sietämään ja tehdä se mitä vaan kykenee, enempää ei voi vaatia.

• Pärinä Pete
        relaxed_eyes kirjoitti:

mut kyl sekin aika viel koittaa jos luoja suo. Mä en usko, eikä muijakaan usko riitelyyn. Pitää vaan opetella sietämään ja tehdä se mitä vaan kykenee, enempää ei voi vaatia.

näin on. Mulla on tempperamenttinen muija. Enkä mä taida olla helppo itsekkään. Ei siinä mitään. Mä toivotan onnea yhteiseen arkeen ja skidi hankkeeseen. Harjottelun puutetta tuskin on.

• että..

isoa miestä ja kovanaamaakin pelottaa, vaikka sen melko hyvin osasit verhotakin.

• pelottaa sekin, et en ole kuin kaks kertaa elämässäni muuttanut ja toivon, että tää on toiseks viimenen kerta ja se viimenenkin muutto hoidetaan sit yhdessä.

• vaimo siihen

sanoo. Kait oot kertonut sille asiasta.

• mitään voi kertoa.

No tottapuhuen, asia on ollu kuukauden verran jo tapetilla, mut mä luulin, et se ei vielä toteudu pitkään aikaan ja nyt alkaakin olla tilanne päällä. Voi että, sisustussuunnittelua ja kaikkee muutaki mukavaa hommaa, mä sitte niin tykkään siitä.

• tämä kaks
        relaxed_eyes kirjoitti:

mitään voi kertoa.

No tottapuhuen, asia on ollu kuukauden verran jo tapetilla, mut mä luulin, et se ei vielä toteudu pitkään aikaan ja nyt alkaakin olla tilanne päällä. Voi että, sisustussuunnittelua ja kaikkee muutaki mukavaa hommaa, mä sitte niin tykkään siitä.

kertaa huolella, ettet tee mitää vika siirtoja naisten suhteen.

http://www.youtube.com/watch?v=8Q2qo2BAWkk

• En.kerro

elämä on...muutoksia ja niihin sopeutumista. Aina se sopeutuminen ei ole helppoa vaikka olisikin mukava muutos.

*sanoo joku, jolla itselläkin muutoksia edessä*

Onnea vaan sinulle :)

• sopeutumista, sopeutumista... Kiitos sullekin onnentoivotuksista, sitä onnea tullaan tarvitsemaan mun sietämättömyyden kanssa.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

sopeutumista, sopeutumista... Kiitos sullekin onnentoivotuksista, sitä onnea tullaan tarvitsemaan mun sietämättömyyden kanssa.

Ei kai kukaan nyt täydellisen sietämätön ole :)

Muutatko ensimmäistä kertaa naisen kanssa yhteiseen asuntoon kun se niin pelottaa?

• En.kerro kirjoitti:

Ei kai kukaan nyt täydellisen sietämätön ole :)

Muutatko ensimmäistä kertaa naisen kanssa yhteiseen asuntoon kun se niin pelottaa?

olen kerran asunut melkein 10 vuotta naisen kans yhdessä, siitä jutusta on pari muksuukin.

Kyllä mä oon arjessa melkolailla täydellisen sietämätön. Mut nyt tietty menee aika hyvin aluksi ainakin, ku olen ainaki seuraavat pari-kolme kuukautta viikot reissussa.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

olen kerran asunut melkein 10 vuotta naisen kans yhdessä, siitä jutusta on pari muksuukin.

Kyllä mä oon arjessa melkolailla täydellisen sietämätön. Mut nyt tietty menee aika hyvin aluksi ainakin, ku olen ainaki seuraavat pari-kolme kuukautta viikot reissussa.

sittenhän sen arjessa näkee miten sujuu :)

Ainahan niitä löytyy uusiakin puolia (eikä aina hyviä)kumppanista kun asutaan saman katon alla. Mutta se kuuluu asiaan... Ja jos enemmän niitä hyviä kuin huonoja puolia, niin hyvin se menee...

Eikö se iske ikävä kun noin pitkään reissussa viikot? Ootko muuten paljastanu tänne ammattias? Etkös se sinä ollu, jolle kerroin niistä hirvikärpäsistä :D?

Oma mies jätti pidemmät työreissut kun toinen lapsi syntyi meille (onneksi). Nyt kun ovat pieniä, niin ei olisi kiva olla yksin viikkoa.

• En.kerro kirjoitti:

sittenhän sen arjessa näkee miten sujuu :)

Ainahan niitä löytyy uusiakin puolia (eikä aina hyviä)kumppanista kun asutaan saman katon alla. Mutta se kuuluu asiaan... Ja jos enemmän niitä hyviä kuin huonoja puolia, niin hyvin se menee...

Eikö se iske ikävä kun noin pitkään reissussa viikot? Ootko muuten paljastanu tänne ammattias? Etkös se sinä ollu, jolle kerroin niistä hirvikärpäsistä :D?

Oma mies jätti pidemmät työreissut kun toinen lapsi syntyi meille (onneksi). Nyt kun ovat pieniä, niin ei olisi kiva olla yksin viikkoa.

Enkä paljasta ammattiani. :)

Ja parempi on ikävä, kun ei olis ikävä. On sit reissussa tai kotona, kotonakin voi olla poissa.

• Siinä
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ja parempi on ikävä, kun ei olis ikävä. On sit reissussa tai kotona, kotonakin voi olla poissa.

ne vaihtoehdot on sun koulutuspohjalla.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

pidetään se ammatti omana tietonamme ;)

Niinkin ikävästi voisi olla, että on fyysisesti läsnä, mutta muuten poissa... Siinä mielessä ikävä on hyvä tunne ja tottuuhan siihen reissaamiseen puolin ja toisin.

• En.kerro kirjoitti:

pidetään se ammatti omana tietonamme ;)

Niinkin ikävästi voisi olla, että on fyysisesti läsnä, mutta muuten poissa... Siinä mielessä ikävä on hyvä tunne ja tottuuhan siihen reissaamiseen puolin ja toisin.

Mäkin oon 17 vuotta enemmän tai vähemmän reissannu, ni on aika vaikee pysyy paikoillaankin. Kokeiltu on ja ero tuli nii, että napsahti.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mäkin oon 17 vuotta enemmän tai vähemmän reissannu, ni on aika vaikee pysyy paikoillaankin. Kokeiltu on ja ero tuli nii, että napsahti.

se on hirveesti ihmisestä kiinni kenelle sopii se reissutyö... Jos noin pitkään on jaksanu sitä, niin eihän se ole varmaan mikään ongelma sitten. Jotkut ei malta aina olla paikoillaan :)

Mutta ei kait se ero pelkästään paikoillaan olosta tullut sentään...

• En.kerro kirjoitti:

se on hirveesti ihmisestä kiinni kenelle sopii se reissutyö... Jos noin pitkään on jaksanu sitä, niin eihän se ole varmaan mikään ongelma sitten. Jotkut ei malta aina olla paikoillaan :)

Mutta ei kait se ero pelkästään paikoillaan olosta tullut sentään...

se pelkästään siitä syystä tullut, ainahan yhteen eroon on monta eri syytä, joita kaikki ei välttämättä siinä tilanteessa itse edes tiedosta, saati tiedä.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

se pelkästään siitä syystä tullut, ainahan yhteen eroon on monta eri syytä, joita kaikki ei välttämättä siinä tilanteessa itse edes tiedosta, saati tiedä.

ja ehkä parempi kun ei tiedäkään.

Nyt on mentävä nukkumaan, öitä :)

• En.kerro kirjoitti:

ja ehkä parempi kun ei tiedäkään.

Nyt on mentävä nukkumaan, öitä :)

kohta tien päälle, mut öitä.

• Kuinka kauan arvelet tuon mukavuuden tunteen kestävän? Ehditkö saada kamat sisään asuntoon? Vai katooko se jo pakatessa?

(Tuota The Penkkiä et tähän asuntoon tuo...)

• The Penkki on jo vähä toisessa paikassa ja ihan mun omasta ideasta ja alotteesta johtuen.

Sitei voi koskaan tietää mitä tapahtuu, mut nyt on tosissaan paineita onnistua ja pitää tää nainen. Meillei ole ollut viel yhtä ainoaa riitaakaan. Ja se on melko paljon se.

• relaxed_eyes kirjoitti:

The Penkki on jo vähä toisessa paikassa ja ihan mun omasta ideasta ja alotteesta johtuen.

Sitei voi koskaan tietää mitä tapahtuu, mut nyt on tosissaan paineita onnistua ja pitää tää nainen. Meillei ole ollut viel yhtä ainoaa riitaakaan. Ja se on melko paljon se.

"ihan mun omasta ideasta ja alotteesta johtuen."

Nyt sä oot ilmeisesti löytynyt sellaisen nainen, joka osaa syöttää sulle ajatuksensa, niin että sä luulet niitä omiksesi.

Tuostahan voi jopa tulla jotain....

• Richartti kirjoitti:

"ihan mun omasta ideasta ja alotteesta johtuen."

Nyt sä oot ilmeisesti löytynyt sellaisen nainen, joka osaa syöttää sulle ajatuksensa, niin että sä luulet niitä omiksesi.

Tuostahan voi jopa tulla jotain....

suustani :D Juups sehän näyttää hyvältä ku mies luulee määräväsä ja emäntä on täysin tyytyväinen tilanteeseen

• Frederico kirjoitti:

suustani :D Juups sehän näyttää hyvältä ku mies luulee määräväsä ja emäntä on täysin tyytyväinen tilanteeseen

mut ei ainakaan tarvii tapella, se riittää mulle ja sekin riittää mulle, että luulen määrääväni. Ei mun niin kaikkee tarvii tietääkään, miten ne päätökset syntyy.

mut ei ainakaan tarvii tapella, se riittää mulle ja sekin riittää mulle, että luulen määrääväni. Ei mun niin kaikkee tarvii tietääkään, miten ne päätökset syntyy.

...plussaa jos itse luulee päättävänsä, kunhan kukaan ei paljasta totuutta. ;)

• Enrique_Lister

Mkäpäs siinnä.
      Tuleehan se vähän halvemmaksi asua saman katon alla, kuin eri kattojen, jos ei muuta.

Vaik onhan se kova koetin suhteelle. Ei enää hilluta miehen logiikassa niin kuin ennen. :P

• ku mä en haluu, et akka tulee tänne hillumaan mun peräs, ni on pakko tulla sillo ku on siihen tarpeeks rauhaisaa. Se on osa sitä luopumista, mut puntarissa painaa kuitenkin tää nainen niin paljo, et kuvittelen saavani enemmän tilalle.

Ja joo, ohan se aika paljo halvempaa asua kaksin, se painaa vaakakupissa kans paljo.

• FiliaFerusFabulosus
        relaxed_eyes kirjoitti:

ku mä en haluu, et akka tulee tänne hillumaan mun peräs, ni on pakko tulla sillo ku on siihen tarpeeks rauhaisaa. Se on osa sitä luopumista, mut puntarissa painaa kuitenkin tää nainen niin paljo, et kuvittelen saavani enemmän tilalle.

Ja joo, ohan se aika paljo halvempaa asua kaksin, se painaa vaakakupissa kans paljo.

Toivottavasti vaakakupissa painaa eniten sydämen ääni. Muussa tapauksessa unohda koko juttu.
        Minä ainakin toivoisin naisena niin, että mies muuttaa kanssani yhteen siksi, että olen hänelle niin tärkeä, tärkeämpi kuin edullisempi ratkaisu asumismuotoon.

• .....
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

Toivottavasti vaakakupissa painaa eniten sydämen ääni. Muussa tapauksessa unohda koko juttu.
        Minä ainakin toivoisin naisena niin, että mies muuttaa kanssani yhteen siksi, että olen hänelle niin tärkeä, tärkeämpi kuin edullisempi ratkaisu asumismuotoon.

Relaxedeyes on täällä aina hehkuttamassa, ettei mies voi välittää naisesta ja että on tämän naisen kanssa vain käytännön syistä. Että aika turhan toiveen esitit. Niinhän me naiset toivottaisiin, mutta ainakin tässä tapauksessa ja ehkä kaikissa muissakin, turha toive.

• FiliaFerusFabulosus
        ..... kirjoitti:

Relaxedeyes on täällä aina hehkuttamassa, ettei mies voi välittää naisesta ja että on tämän naisen kanssa vain käytännön syistä. Että aika turhan toiveen esitit. Niinhän me naiset toivottaisiin, mutta ainakin tässä tapauksessa ja ehkä kaikissa muissakin, turha toive.

rivien välistä jo luinkin. Laitoin vain faktan, eli sydämen äänen kuuntelemisen.
        En ole aina itsekkään sitä kuunnellut (sydämen ääntä) ja siksi olenkin saanut siitä kärsiä vääriä valintoja. Elämä opettaa, vai pitäisikö sanoa Siperia. Tosin en ole koskaan ollut Siperiassa, enkä sinne halua.

Toivossa on hyvä elää..... sanoi lapamato. ;)

• Ja sitten tarkentavia kysymyksiä:

Muuttaako kauniimpi puoliskosi asuntoosi, sinä hänen nurkkinsa vai hommaatteko uuden puolueettoman maaperän?

Kauankos te nyt sitten ehdittekään heilastella?

Mitäs muksut tykkää ideasta?

• Siis, nyt luovutaan mun asunnosta ja mä meen toistaseksi sen asuntoon, ku meil on yks maatila nyt kiikarissa ja jos ei sitä saada, ni sit katellaan toine. Mut sillai siis, koska mä oon kuitenkin viikot reissussa, ni mun asunto on turhempi tässä tilanteessa.

Heilasteluun on vaikee antaa tarkkaa vastausta, mut yli puol vuotta, se on iha riittävän pitkä aika ku ei täs enää nuorruta. Menee sit syteen tai saveen.

Muksut tykkää kuin hullu puurosta ja on jopa alkanut epäilyttää, et koska ne alkaa ehdotella muuttoa iskän luokse. Aivan uskomaton suhtautuminen, jopa vanhemmalta varhaisteini-ikäseltä.

Siis, nyt luovutaan mun asunnosta ja mä meen toistaseksi sen asuntoon, ku meil on yks maatila nyt kiikarissa ja jos ei sitä saada, ni sit katellaan toine. Mut sillai siis, koska mä oon kuitenkin viikot reissussa, ni mun asunto on turhempi tässä tilanteessa.

Heilasteluun on vaikee antaa tarkkaa vastausta, mut yli puol vuotta, se on iha riittävän pitkä aika ku ei täs enää nuorruta. Menee sit syteen tai saveen.

Muksut tykkää kuin hullu puurosta ja on jopa alkanut epäilyttää, et koska ne alkaa ehdotella muuttoa iskän luokse. Aivan uskomaton suhtautuminen, jopa vanhemmalta varhaisteini-ikäseltä.

Sinullahan on sitten hyvin pullat uunissa! :-)

• gek-ko

He.

• kissanpennulla

Taitaa olla epätoivoinen Isovihan aikainen sotaleski?

• vänkyrä-nainen

matka siihen seuraavaan askeleeseen - jälkikasvun lisääntymiseen. =D

• ohan siitäkin puhetta ollut, mut kaikki ajallaan, jos luoja vaan suo, enkä mä kyl vastaankaan sitä asiaa ole.

• Pärinä Pete
        relaxed_eyes kirjoitti:

ohan siitäkin puhetta ollut, mut kaikki ajallaan, jos luoja vaan suo, enkä mä kyl vastaankaan sitä asiaa ole.

uuniin vaan. Sulla on kokemusta lapsista. Menee helpommin toi faijaksi ryhtyminen, kuin aloittelijalla. Joo. Ei se skidin tuleminen pahalle mustakaan tunnu. Faijana voi vaikka oppiakin jotain.

• pelottaisi.

Mulla on nyt niin hyvä asunto ettei ole ollut ikinä. Sijainti, koko, asumiskustannukset, naapurit... tästä en haluaisi luopua, koska vastaava on todella vaikea löytää. Puolentusinaa huonompaa tuli asuttua ennen kuin tähän pääsin.

En tosiaan tiedä, mita vastaisin jos löytyisi sellainen nainen, joka ei olisi omastaan valmis luopumaan vaan vaihtoehtona olisi jättää tämä kämppä tai hän...

• niin,,,

et muka tiedä mitä vastaisit? Hyvästit tietenkin.

• tää on ollu 14 vuotta mun paratiisi josta nyt sit pitää luopuu. Mut mä kyl uskon, että saan parempaa tilalle.

• Vedonvälittäjä

Yli vai alle vuoden?

• asuntoon,,,

järjestyy tarpeeksi privaatti nettinurkka, jossa voi runkata ja käydä miehen logiikassa paskalla.

• mut aika ei vaan niin enää tänne riitä. Toisille se voi olla onni, mut mulle ainakin se on vähä harmi.

• adrianleewerkuhn
        relaxed_eyes kirjoitti:

mut aika ei vaan niin enää tänne riitä. Toisille se voi olla onni, mut mulle ainakin se on vähä harmi.

mihnä sää nyt sitten alat päteä? satojen akat sitä akat tätä-viestien viikkovauhdilla? *LOL*

mut aika ei vaan niin enää tänne riitä. Toisille se voi olla onni, mut mulle ainakin se on vähä harmi.

...niin kuin jotkut toisetkin addiktit.
        No oikeesti en suosittele....

• Richartti kirjoitti:

...niin kuin jotkut toisetkin addiktit.
        No oikeesti en suosittele....

kyllä sitä aina jonkin verran palstalle aikaa löytää. Eikä se tervettä ole, mut mitä sitä ei tekis, et palstalle pääsis.

Mites tupa edistyy?

kyllä sitä aina jonkin verran palstalle aikaa löytää. Eikä se tervettä ole, mut mitä sitä ei tekis, et palstalle pääsis.

Mites tupa edistyy?

Piältä päin koht silleen valamis.
        Sisällä väliseinät pystyssä.

Ihan yllättävän ripeesti on edennyt, ku aattelee, että lapio iski maahan toukokuun lopulla.

• cookos

tuo on niin hyvä asenne, että ei voi kun onnistua. Pieni epäilys kuuluu asiaan..nm. kokemusta on.

• on kans luja usko tämän jutun onnistumiseen ja omien puheidensa mukaan toisellaki on, ja eniten ehkä pelottaakin se, et jos tää ei onnistukaan.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

on kans luja usko tämän jutun onnistumiseen ja omien puheidensa mukaan toisellaki on, ja eniten ehkä pelottaakin se, et jos tää ei onnistukaan.

tiedän tuon, kaikki niin loistavan hyvin, että miettii, voiko olla totta, ei tää voi olla pysyvää...ja murehtii jo sitä, mitä vaikeudet tois tullessaan.

Ihan tässä hetkessä vaan, huomisesta ei kukaan tiedä, miksi sitä pelkäämäänsä. Mä tiedän tuon, kun joskus lapsena sanottiin itku pitkästä ilosta. Ei ois saanut nauraa, kun se suru tulee kuitenkin..maanittiin pahaa.
        Vaan reilusti olemaan onnellinen..ja ole sille rehellinen, se on kaiken perusta.

• pelottaa.

Aloin seurustella vanhemman naisen kanssa, jolla on kolme murrosiän molemmin puolin olevaa lasta. Itellä ole yhtään penskaa enkä muutenkaan niiden kanssa tottunut touhuamaan. Mitähän tästäkin tulee. Onneksi on vähän välimatkaa, ettei ainakaan heti tarvitse yhteenmuuttoa olla suunnittelemassa.

• kuhan pelkäät vaan terveesti, etkä liikaa. Sil vanhemmalla naisel on kuitenki ymmärrystä aika paljo.

• mhdefjbd

yhteen naisen kanssa, jota et edes rakasta. Varmaan onnistuukin tosi pitkään. Voi naisparkaa. :( Maailma olisi todella paljon parempi paikka, kun sun kaltaisia ei olisi pilaamassa kaikkien miehien mainetta. Kunnioittaisit edes sitä naistasi sen verran, että antaisit sille tilaisuuden löytää mies, joka oikeasti välittää siitä. Kyllähän sinä saat pillua mistä vain.

• tältä naiselta saan paljo muutaki ku sitä pelkkää seksiä. Ja sitä muuta ei niin helposti saa muualta.

• mhdefjbd
        relaxed_eyes kirjoitti:

tältä naiselta saan paljo muutaki ku sitä pelkkää seksiä. Ja sitä muuta ei niin helposti saa muualta.

ei ole mitään oikeuksia, sen tehtävä on vain palvella sinua valheita vastaan niinkö? Tosi kiva. Juuri sun kaltaisten miesten takia minä olen sinkku.

• mhdefjbd kirjoitti:

ei ole mitään oikeuksia, sen tehtävä on vain palvella sinua valheita vastaan niinkö? Tosi kiva. Juuri sun kaltaisten miesten takia minä olen sinkku.

mitään vastaan. Se tekee jos tykkää, jos ei tykkää, ni ei tee. Tähän asti on tykänny.

• terox

sit tapa sitä akkaa heti ekana kuukautena..? Anna sen totutella sun typerään elämääs ja yritä edes tän kerran olla ihmisiksi..sun kaikki suhteet on kaatunu ja sä oot jo vanha jässikkä..

• rusalkaa

Onnea :)

Sun esiintymistiheydellä sulla on kyllä varaa olla pikkasen vähemmän palstalla...kerro sitten, kun olet perustanut oman miehen luolan. Toivottavasti siellä sitten on the Penkki eikä mikään pyykinkuivatusteline

• Levemir

luopuminen on aina rankkaa. Yhteenmuuttamisessa vaikeinta on kai se uusien reviirien luominen ja niiden toisen tapojen opettelu. Totuus kuitenkin on, ettei seurustellessa ole nähnyt toisesta ihan kaikkea, mitä yhteisessä huushollissa vastaan tulee.

Onnea teille (ja inhorealismia: jos ei siitä mitään tule, poiskin pääsee, turha sitä on toisiaan sitten hengiltäkään kiduttaa).

• on hienoa, onneks olkoon. Unohda panikoinnit, ei se mitään auta. Todennäköisesti kaikki menee loistavasti, joten nauti vain olosta ja menosta :)

• alk.

Sulje tietokone väh.vuodeksi ainakin keskustelupalstojen osalta.

• la.ra

jos fiiliksiäni kuvaamaan mahtuisi sana 'vittumaista', vaikka kuinka pienellä prosenttiosuudella tahansa. Pieni vittumainen on aina voimakkaampi kuin iso mukava. Jos se mukava tosiaan on vain 'mukava'.

• kysyä?

Tai siis kysyn. Kyinka kauan ootte jo ollut yksissä? Käsittääkseni nopeaa toimintaa jos jo yhteisen katon alle?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2000
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1829
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1358
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      739
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe