Haluaisin hommata kotiin painonnostotangon, mutta kun katselin niitä netistä, niin kaikissa tuli mukana 4-5 erikokoiset painot. En haluaisi noita kaikkia vaan ihan vaan yhdet tai kahdet erikokoiset, suht kevyet kiekot. Saako tankoa ostaa mistään erikseen ja siihen sitten itse valita ne painot? ilman että tarvitsee ostaa "koko settiä"?
Haluaisin tuon tangon jalkalihasliikkeitä varten olkapäille laitettavaksi koska kahden käsipainon kanssa liikkeitä on jotenkin hankala tehdä. Olen nainen, enkä mikään bodari, joten sen takia kiekotkin saisi olla pienimmästä päästä. Tarkoitukseni olisi tuoda vähän muotoa alakroppaan, ja ilman painoja en ole siinä onnistunut!
Tanko ja "pienet" painot
4
1541
Vastaukset
- Punttisali paras keino
Osta edullinen yksiosainen tanko metallikiekoilla, ei siis hiekalla täytetyillä muoveilla. Yleensä halvoissa sarjoissa on tosin mukana säädettävät käsipainot. Kun voimasi kasvavat, haluat isommat kiekot, joten niistä tulee olemaan kuitenkin hyötyä.
Tosin kunnollista harjoittelua varten tarvitset sen verran painoja, että levytankoa ilman telinettä on hankala käyttää, joten punttisalilla varsinkin juuri jalkatreeniin saa paljon paremmin tehoa.Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, salilla ois parasta jalkatreeni vetää.
Jos välttämättä haluat painot kotiin ostaa, tässä ois muutama vaihtoehto
Tässä edullinen pumppisarja
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Products/3055
painoa vain 18kg, ne ei pitkään sulle riitä, joten tässä on vähän kalliimpi mutta sarjaa voi täydentää ostamalla lisäpainoja (en tiedä käykö nämä lisäpainot myös halvempaan sarjaa, todennäköisesti käy)
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Categories/KUNTOVALINEET/Lihaskuntovalineet/"Painot, painosarjat ja käsipainot"/15
Ja tässä tanko pienillä painoilla yhteensä 49kg, mukana ladattavat käsipainot
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Products/3005
Tohon sä et lisäpainoja tarvii ostaa, ellei sulla ole telinettä tangolle. Tai sit tarviit kaverin joka nostaa tangon niskaan.
Toivottavasti tästä oli jotain apua.- alkup, kirjoittaja
freely kirjoitti:
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, salilla ois parasta jalkatreeni vetää.
Jos välttämättä haluat painot kotiin ostaa, tässä ois muutama vaihtoehto
Tässä edullinen pumppisarja
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Products/3055
painoa vain 18kg, ne ei pitkään sulle riitä, joten tässä on vähän kalliimpi mutta sarjaa voi täydentää ostamalla lisäpainoja (en tiedä käykö nämä lisäpainot myös halvempaan sarjaa, todennäköisesti käy)
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Categories/KUNTOVALINEET/Lihaskuntovalineet/"Painot, painosarjat ja käsipainot"/15
Ja tässä tanko pienillä painoilla yhteensä 49kg, mukana ladattavat käsipainot
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Products/3005
Tohon sä et lisäpainoja tarvii ostaa, ellei sulla ole telinettä tangolle. Tai sit tarviit kaverin joka nostaa tangon niskaan.
Toivottavasti tästä oli jotain apua.olette varmaan oikeassa, helpompi olisi mennä salille. Varsinkin kun tilaa kämpässäkään ei pahemmin oli kaikille härveleille. Ja jos kunnolla haluan muokata alakroppaa niin isot painothan se vaatisi.
Ongelma on vaan se, että tanssiharrastuksen takia minulla ei jää paljoa aikaa salilla käyntiin. Koska pk-seudulla ainakin salit yleensä myyvät vain jotain kausikortteja (kalliita) ja vuosijäsenyyksiä niin en ole viitsinyt siihen sijoittaa.
No, mietin asiaa vielä!! Kiitos teille - Muutama juttu...
alkup, kirjoittaja kirjoitti:
olette varmaan oikeassa, helpompi olisi mennä salille. Varsinkin kun tilaa kämpässäkään ei pahemmin oli kaikille härveleille. Ja jos kunnolla haluan muokata alakroppaa niin isot painothan se vaatisi.
Ongelma on vaan se, että tanssiharrastuksen takia minulla ei jää paljoa aikaa salilla käyntiin. Koska pk-seudulla ainakin salit yleensä myyvät vain jotain kausikortteja (kalliita) ja vuosijäsenyyksiä niin en ole viitsinyt siihen sijoittaa.
No, mietin asiaa vielä!! Kiitos teilleEi kaikki. Monella salilla saat tehtyä kuukausisopparin Helsingissä ainakin. Siis ostat kuukausikortin. Mitään muotoa mihinkään lihakseen ei saa kevyillä painoilla. Painon tulee olla raskas itselle (toistot 6-10) ja painoja pitää nostaa jatkuvasti ylöspäin kun voimatasot paranevat. Ihme luuloja naisilla että lihakset kasvaisivat edes parissa vuodessa isoiksi. Parhaimman näköisen kropan saat vuosien kuntosalitreenillä, ei millään bodypump tms kestävyys tunneilla. Lihas on se mikä muokkaa kehoa paremman näköiseksi, lihas ei myöskään kasva jos ei ole tarpeeksi vastusta. Laihaläski lookin saa kyllä näillä pumppi tunneilla..
Tutustuhan www.pakkotoisto.com/vbulletin ja sieltä punttimimmit. Katselet treeniohjelmia ja ravintopuolta pikkaisen. Treenaa kroppaa tasapuolisesti kokokropan ohjelmilla (PERUSLIIKKEILLÄ VAPAILLA PAINOILLA, EI KONEITA paljoa ainakaan), jos käyt vain muutaman kerran salilla viikossa. Syö proteiinia paljon ja hyviä rasvoja. Omega-3, monivitsku, c-vitsku lisäravinteista ostoslistalle. Soijaproteiini ei olisi pahitteeksi, maksaa pusseissa alle 10e/kg luontaistuote/urheiluravinneliikkeissä. Yllätyt minkälaisia tuloksia saat kuntosalitreenillä ja uusi elämäntapa on tosiasia. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657