Mistä nettikaupasta tällaisen tuoksun saisi ostettua halvalla? Olen käynyt tuoksuja liikkeessä nuuhkimassa ja tähän tykästyin. Ei kuitenkaan ollut rahaa tuolloin mukana ja omalta asuinpaikkakunnaltani ei tätä tuoksua löydy. Mieluiten nettikauppa, jossa on mahdollista maksaa tuote vasta kun sen noutaa postista. Nimittäin en ala maksamaan ennen kuin tuote on käsissäni, koska en halua tulla turhaa huijatuksi.
Olisi muuten hyvä, että laittaisitte postimaksun hinnan myös jos sen tiedätte ettei minun tarvitse lähteä sitä sivustolta etsimään.
Armani Acqua Di Gio halvalla?
12
1921
Vastaukset
- yksi:
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Miehille/Parfyymit/After-shave-lotion/Acqua-di-Gio-Pour-Homme-After-Shave.htm
Toimitusmaksu 4.9 €, lasku onnistuu (katso ylhäältä support>ostoehdot)
En tiedä onko 44.01 €/100 ml halpa vai ei, koska ei huvita ryhtyä puolestasi Google-sulkeisiin. - ...
Tarkoitatko kenties Giorgio Armanin "Aqua di Giota"? (Muistaakseni nimi kirjoitetaan noin...)
Mä nyt vähän luulen, ettet sä tota partavettä (tiedän kyllä, että mitä tarkoitat) "nettikaupasta" sen erityisesti halvemmalla hinnalla saa. Tuo on basic ja jo kohtuullisen vanha. Se löytyy takuulla asuinaluettasi lähinnä olevasta City-Sokoksestasi (ja sieltä luultavimmin varmastikin myös ehkäpä halvimmalla hinnallakin). Kehoittaisinkin sinua ehkäpä odottelemaan kyseistä tuoksua koskevia tarjouksia kaupoista, jos halvalla haluat päästä. Vaihtoehtoisesti voit mennä vaikkapa laivaristeilylle, (tms.?).
En nyt "nettikauppaa" tyrmääkään, mutta siellä sinä joudut maksamaan toimituskulut jokatapauksessa. Jollet asu kovin harvaan asutulla seudulla, kehoittaisinkin sua siis odottamaan seuraavaa reissua kaupunkiin ja hakemaan silloin tuon Aquasi vaikkapa sieltä City-Sokoksesta(?).
Aitoja partavesiä sinä et saa erityisen halvalla mistään. Aqua di:n hintaa en muista, mutta hinta on aina ainakin n. viidenkymmenen euron tuntumassa.
Olen itse nimittäin Armanin tuoksujen suuri fani, joskin nainen.;) "She" on ikuisuustuoksuni ja mm. "Codesta" pidän myös.- ketjussa...
oli ennen sua yksi vastaus, ja senkin vilkaiseminen oli sulle ylivoimaista. Se on _Acqua_, kuten linkin nimestäkin näkyy. Acgua puolestaan on oma keksintösi.
- ...
ketjussa... kirjoitti:
oli ennen sua yksi vastaus, ja senkin vilkaiseminen oli sulle ylivoimaista. Se on _Acqua_, kuten linkin nimestäkin näkyy. Acgua puolestaan on oma keksintösi.
"Acgua puolestaan on oma keksintösi."
Mä mistään "Acguasta" mitään puhunut. Luit väärin. Mä puhuin "Aquasta", mutta vastasin kylläkin aloittajalle lukematta muuta ketjuun kirjoitettua. Mulle on kuule ihan sama, että miten nimi on, mutta arvelen tietäväni, että mitä partavettä aloittaja tarkoittaa.
Minä nyt en vain ymmärrä, että miten merkittävässä määrin siinä voisi "säästää", jos joku ostaa brändituoksun nettikaupasta. Suosittelisinkin lähinnä City-Sokosta (tms.) aloittajalle. On varmastikin ainakin yksi edullisimmista. Se ( ainakin) löytyy varmasti melkein joka kylästä tai ainakin kylän liepeiltä.
Armanin vanhemmat tuoksut ainakin ovat jokapaikasssa melko yleisesti saatavilla ja joskus tarjousten muodossa jopa kepeäänkin hintaan, jos tuuri käy. - otsikkoasi...
... kirjoitti:
"Acgua puolestaan on oma keksintösi."
Mä mistään "Acguasta" mitään puhunut. Luit väärin. Mä puhuin "Aquasta", mutta vastasin kylläkin aloittajalle lukematta muuta ketjuun kirjoitettua. Mulle on kuule ihan sama, että miten nimi on, mutta arvelen tietäväni, että mitä partavettä aloittaja tarkoittaa.
Minä nyt en vain ymmärrä, että miten merkittävässä määrin siinä voisi "säästää", jos joku ostaa brändituoksun nettikaupasta. Suosittelisinkin lähinnä City-Sokosta (tms.) aloittajalle. On varmastikin ainakin yksi edullisimmista. Se ( ainakin) löytyy varmasti melkein joka kylästä tai ainakin kylän liepeiltä.
Armanin vanhemmat tuoksut ainakin ovat jokapaikasssa melko yleisesti saatavilla ja joskus tarjousten muodossa jopa kepeäänkin hintaan, jos tuuri käy.Ai nyt se nimi onkin ihan sama? Hehe, sä olet mainio ylimielisyydessäsi.
- ...
otsikkoasi... kirjoitti:
Ai nyt se nimi onkin ihan sama? Hehe, sä olet mainio ylimielisyydessäsi.
"Vilkaisepa
otsikkoasi... 19.8.2008 klo 00.54
Ai nyt se nimi onkin ihan sama? Hehe, sä olet mainio ylimielisyydessäsi. "
Mitä "otsikkoa"? Kai sinulle äidinkielen tunnilla aikoinaan opetettiin, että jos henkilö kysyy, kysymyksen näin: Mikä ihmeen "Acgua Di gio"?, tarkoittaa se sitä, että henkilö käyttämällä lainausmerkkejä kyseenlaistaa termin "Acgua Di Gio"?
Suoraan sanottuna mulle on aika lailla yks hevon hailee, että mistä partavesi ostetaan, etenkin jos asiallisiin vinkkeihin suhtaudutaan noin omituisesti. "Partavesi" on muuten sikäli eri asia, kuin "tuoksu", että miestentuoksuja ei yleensä koskaan tavata kutsua "tuoksuiksi" samalla tapaa kuin naisten hajuvesiä, vaan pelkästään partavesiksi.
- ihmeen....
... kirjoitti:
"Vilkaisepa
Mitä "otsikkoa"? Kai sinulle äidinkielen tunnilla aikoinaan opetettiin, että jos henkilö kysyy, kysymyksen näin: Mikä ihmeen "Acgua Di gio"?, tarkoittaa se sitä, että henkilö käyttämällä lainausmerkkejä kyseenlaistaa termin "Acgua Di Gio"?
Suoraan sanottuna mulle on aika lailla yks hevon hailee, että mistä partavesi ostetaan, etenkin jos asiallisiin vinkkeihin suhtaudutaan noin omituisesti. "Partavesi" on muuten sikäli eri asia, kuin "tuoksu", että miestentuoksuja ei yleensä koskaan tavata kutsua "tuoksuiksi" samalla tapaa kuin naisten hajuvesiä, vaan pelkästään partavesiksi.
"patravesi"?
- ------
... kirjoitti:
"Vilkaisepa
jaksat jauhaa paskaa. Tuossakin sarjassa on After Shaven lisäksi "Acqua di Gio Pour Homme Eau de toilette".
- ...
ihmeen.... kirjoitti:
"patravesi"?
"Mikä
ihmeen.... 19.8.2008 klo 01.29
"patravesi"?"
Lotraahan vaikka tyynyliinalles pullo parasta "patravettäs", niin heräät huomenna nopeampien reaktioiden kanssa varustettuna. - ...
... kirjoitti:
"Mikä
ihmeen.... 19.8.2008 klo 01.29
"patravesi"?"
Lotraahan vaikka tyynyliinalles pullo parasta "patravettäs", niin heräät huomenna nopeampien reaktioiden kanssa varustettuna.Olihan toi "patravesi" kieltämättä hauska.;D En kiistä.( Aiheellista oli.)
- ...
------ kirjoitti:
jaksat jauhaa paskaa. Tuossakin sarjassa on After Shaven lisäksi "Acqua di Gio Pour Homme Eau de toilette".
..väärälle henkilölle.
"Että sä
------ 19.8.2008 klo 01.34
jaksat jauhaa paskaa. Tuossakin sarjassa on After Shaven lisäksi "Acqua di Gio Pour Homme Eau de toilette"."
Hyvää yötä. - ------
... kirjoitti:
..väärälle henkilölle.
"Että sä
------ 19.8.2008 klo 01.34
jaksat jauhaa paskaa. Tuossakin sarjassa on After Shaven lisäksi "Acqua di Gio Pour Homme Eau de toilette"."
Hyvää yötä.>"Partavesi" on muuten sikäli eri asia, kuin "tuoksu", että miestentuoksuja ei yleensä koskaan tavata kutsua "tuoksuiksi" samalla tapaa kuin naisten hajuvesiä, vaan pelkästään partavesiksi.<
Loppu oli päin persettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894