Miten voin liittyä paikalliseen rauhanyhdistykseen?
Rauhanyhdistyksen nettisivulta ei löydy tietoa liittymisestä.
Miten liityn rauhanyhdistykseen?
10
1091
Vastaukset
- ...
Hakemuksella paikallisen rauhanyhdistyksen johtokunnalle. Yleensä edellytetään parannusta.
- Janoava
"Yleensä edellytetään parannusta."
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Janoava kirjoitti:
"Yleensä edellytetään parannusta."
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?Sinulle pitää jonkun vl-uskovaisen saarnata synnit anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä.
- Noviisi...
Devoit kirjoitti:
Sinulle pitää jonkun vl-uskovaisen saarnata synnit anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä.
Voinkos sitten itse parannella muita, kun minut on ensin paranneltu?
Noviisi... kirjoitti:
Voinkos sitten itse parannella muita, kun minut on ensin paranneltu?
..Voit ja sinun pitääkin sitten "parannella", muita. Mutta muista ettet tuota synninpäästö mantraa voi lukea muille kuin itse sitä itselleen pyytäville. Muille se on tehoton.
Olen verrannut tätä lestadiolaisuskon siirtymistä hippaleikkiin. He kun Raamatun vastaisesti väittävät, että sinun täytyy kuulla synninpäästösanat, eikä luetusta tekstistä heidän mukaansa voi tulla uskoon.
Lestadiolaisuudessa elää myytti lapin mariasta, joka antoi "hippa kosketuksensa" lars leevi lestadiukselle. Tosiasiassa koko tuota taikauskoista lestadiolaismantaa ei ollut vielä keksittykään. Ja tämä maria kuului ns. lukijoihin, joka vastaa nykyisiä babtisteja, että se siitä myytistä..
Tiesitkö, että Lutherkin oli vl? :)- sai "tartunnan"
Devoit kirjoitti:
..Voit ja sinun pitääkin sitten "parannella", muita. Mutta muista ettet tuota synninpäästö mantraa voi lukea muille kuin itse sitä itselleen pyytäville. Muille se on tehoton.
Olen verrannut tätä lestadiolaisuskon siirtymistä hippaleikkiin. He kun Raamatun vastaisesti väittävät, että sinun täytyy kuulla synninpäästösanat, eikä luetusta tekstistä heidän mukaansa voi tulla uskoon.
Lestadiolaisuudessa elää myytti lapin mariasta, joka antoi "hippa kosketuksensa" lars leevi lestadiukselle. Tosiasiassa koko tuota taikauskoista lestadiolaismantaa ei ollut vielä keksittykään. Ja tämä maria kuului ns. lukijoihin, joka vastaa nykyisiä babtisteja, että se siitä myytistä..
Tiesitkö, että Lutherkin oli vl? :)ns. vapaiden suuntien eli Pyhän Hengen inspiroiman uskon kautta. Panee miettimään. Minne aito Pyhän Hengen tuli kadonnut? Toisaalta se mahdollista löytää Jumalan armosta uudelleen, kun vl.piirit saavat uudelleen "tartunnan". Johdatusta meille kaikille!
- baptisteja!
Devoit kirjoitti:
Tiesitkö, että Lutherkin oli vl? :)Vaan herrnhutilaisia. Kyseessä oli Saksassa 1700-luvulla syntynyt luterilainen herätysliike, joka levisi Pohjoismaihin. Ruotsissa lukijaiset jakautui vähintään yhtä moneen ryhmään kuin lestadiolaiset nykyjään. Joku näistä ryhmistä liittyi myöhemmin baptisteihin, mutta LLL:n aikana lukijaisilla ei ollut mitään tekemistä baptistien kanssa. Että silleen. Eipäs sotkeita asioita.
- Heh
tapa nauruun. Liian läpinäkyvä provo.
- Janoava
...Vapaa-ajattelijoihin, se on paljon helpompaa, parannustakaan ei tarvita.
Jäsenhakemuskin löytyy netistä:
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/jasenhakemus - Morovaa
Ei sinun ole pakko liittyä mihinkään rauhanyhdistykseen, en itsekkään ole varmaankaan missään jäsenenä, en ole ihan varma.
silti voit käydä ihan normaalisti rauhanyhdityksillä seuroissa, ja jos tunto herää, niin siellä vaikka puhujilta käy kyselee lisää, ne kyllä antaa neuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691