Osaisko joku neuvoa hyvän hiuksiin jätettävän latvahoitoaineen? Mulla on pitkät hiukset,joitten latvat on aina vaan pörröiset ja homssuisen näköset. Oikeastaan ne ei edes ole mitenkään huonokuntoiset, ei esim kaksihaaraisia. Eikä leikkaaminenkaan auta, "uusi latva" on samantien taas samanlainen pörröinen. Olen jo vuosia käyttänyt bonacuren repare rescue latvahoitoa, mutta ei siitä tunnu mitään apua olevan. Kaipaisin siis aineen joka silottaa pörröisiä latvoja ja tietysti myös ravitsee ja kosteuttaa.
hyvä latvahoito?
2
767
Vastaukset
- hentei
itselläni monta kertaa(kahdesti kuussa)värjätyt hiukset joten tuttu juttu,latvat kärsii.itse tykkään avonin advance techniques:in seerumista kuiville hiuslatvoille.öljymäinen ja hajuton.juhliin mennessä sipaisen sitä yleensä joka puolelle hiuksia,kiiltää kuin peili.I LOVE...
samalla merkillä on myös muita hiuksiin jätettäviä aineita.käy katsomassa www.avon.fi ja kurkkaile siellä kuvastoa. - potion 9
Oma suosikkini latvahoitona on Sebastianin Potion9. Oikeasti todella hoitava ja vähän muotoiluominaisuuksia eli pitää latvapörröt kurissa. Hidastaa minulla kaksihaaraisten syntymistä merkittävästi ja latvat ei tunnu karheilta. Hinta on melko paha normaalisti, mutta välillä löytyy hyviä tarjouksia. 50ml tuubi kestää kuukausia, isompiakin purkkeja toki löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791