Hyvä mies osaa keskustella ja neuvotella. Hyvä mies osaa huomioida naistaan, ei huutele vieraille liikoja.Hyvä mies osallistuu kohtuudella kotitöihin ja käy töissä.
Ennen kaikkea hyvä mies osaa olla rakastaja. Hän opettelee miten naisen kanssa on mukavaa, miten oma kulta tyydytetään. Tyydytetty nainen ei koskaan ole ilkeä ja pikkumainen.
Tietoa on saatavilla ja omalta rakkaalta voi kysellä miten missäkin jutussa toimitaan.
Ruikuttavat miehet kertovat vain omasta tyhmyydestään.
Tämän monimutkaisempaa ei naisen logiikka ole.
Mistä tuntee hyvän miehen?
26
1709
Vastaukset
- Olet viisas nainen!
Ei lainkaan ole itsestään selvää, että asiat menisivät näin. Vain todella opea nainen osaa johdatella miehensä juuri tmän suuntaisilla ajatuksilla. Olet opea nainen!
- Eläkeläiset
töihinkö?
Tämä on 60 palsta, ja aika moni meistä on jo eläkkeellä.- raatamaan
Haistoin naisen viestistä päälimmäisen. Tienata hyvin törsäysrahaa tälle naiselle. Tärkein löytyy rivien välistä.
- mutta entäs?
Millainen on hyvä nainen?
Vai onko vaatimusten esittäminen vain naisten oikeus?
Olen itsekin nainen.On sellainen joka saa miehen tuntemaan itsensä valtakunnan upeimmaksi jätkäksi!
Yksinkertaista!- Antema
laiska-lasse kirjoitti:
On sellainen joka saa miehen tuntemaan itsensä valtakunnan upeimmaksi jätkäksi!
Yksinkertaista!Juuri noin! Mies tyytyväinen ja nainen saanut kaiken! Saavutukseen pääsyn on oltava hienovaraista ja miestä kunnioittavaa.
Tuon painottamasi intiimipuolen suhteen asioidenhan täytyy olla kunnossa.
Muutenhan matot olisi leikattu halki jo vuosia sitten!
Uskollisuus on itsestään selvä asia!
Muilta osin rimasi on alhaalla lukuun ottamatta tuota "työvelvollisuutta".
Jos olet niin itsekäs että haluat ukkosi olevan poissa säännöllisesti niin tarkistahan kantasi!
Kaiken lisäksi työssä käyminen haittaa muita toimintoja.
Miehen vastuulla oleva ruokahuolto, marketista tiskikoneeseen, vaikeutuu.
Samoin muutkin kotiaskareet tai sitten miehesi rasittuu ja stressaantuu niin pahasti että tärkein osa-alueesi saattaa häiriintyä.
Et myöskään mainitse mitään elinikäisestä, taloutta koskevasta huoltovelvollisuudesta.
Kuljetus-, opas-, tulkkaus- ym. palvelut jäävät sinulta huomiotta.
Suomi olisi tulvillaan onnellisia pareja jos kaikki naiset olisivat noin vähään tyytyväisiä!- Kulk.- Iltatähti
Minulle taas ei sopisi tuollainen tohvelisankari ollenkaan. Jos hän käy töissä, niin ei kyllä kotitöihin tarvitse osallistua. Autoihin liittyvät asiat jos hoitaa, käy vaikka tankkaamassa ym., sillävälin kun minä valmistan hänen lempiruokaansa.
Yleensäkin ihmettelen, miksi monilla tuntuu olevan niin kovasti kotitöitä. Omakotitalossa asujilla tietysti on enemmän, ja niistä töistä suuri osa taitaa jo olla miesten vastuulla.
Kodin voi järjestää helppohoitoiseksi ja silti viihtyisäksi.
Minusta olisi myös aika stressaavaa, rasittavaa ja tunnelmaa latistavaa, jos mies kovasti kyselee, että kuinka ja onko näin hyvä ym. Menee suorittamiseksi kiihkon kustannuksella? No, tuskin tulee koskaan tilanne eteen miehen kanssa, joka joutuu "opettelemaan" ja kyselemään "miten missäkin jutussa toimitaan"...
Miehen ehdoilla, jo luonnollisistakin syistä - innostutaan sitten yhdessä.
Minä haluan, että voin kunnioittaa ja arvostaa ja palvoa miestä. Hänen pitää olla käytännöllinen, älykäs, oikeudenmukainen ja luotettava. Hän saa kyllä istua lempituolissaan ja selittää viisaampana minulle asioita, sillävälin kun minä teen niitä vähäisiä kotitöitä! Ja hyvä olisi, jos hän tarvittaessa näyttää minulle, missä paikka. Mutta vain tarvittaessa.
Meitä naisia on niin monenlaisia. Minulle hyvä mies tarkoittaa edellämainittujen lisäksi ennen kaikkea sitä, että hänellä on suojeleva ja huolehtiva suhtautuminen lapsiin ja naisiin, ja erityisesti siihen omaansa ja ainoaansa.- skandinaavian nainen
oletkohan tästä kulttuurista ja tältä vuosisadalta?!
Kyllä on feministeillä vielä töitä!!
- huono mies
ruikuttaa ja hyvä nainen kailottaa erinomaisuuttaan. Seksitutkimuksessa havaittiin, että nuoret naiset ovat saaneet vähemmän orkkuja kuin vanhemmat. Kitisijä-ämmät ovat pesiytyneet kuitenkin tänne palstoille. Että rupee vaan veteleen kännyyn äläkä kääkätä.
- Antema
Ei näin agressiivisia mielipiteitä! Tosi on, että naiset vaatii "hyiä miehiä", mutta miehet ei niinkään naisia. Naiset on jotenkin ehkä marttyyrejä - en tiedä! Se on kuitenkin varma,että jos mies ja nainen YHDESSÄ sopeutuvat ja kehityvät ja ottavat molemmat huomioon toistensa tarpeet ja mieltymykset vuosien varrella, sopusointu ja tyydytys on - ei taattu - mtta hyvä. "Uhrauksia" tarvitaan puolin ja toisin. 48 vuotta kokemusta mulla on.
- turha rutista
Antema kirjoitti:
Ei näin agressiivisia mielipiteitä! Tosi on, että naiset vaatii "hyiä miehiä", mutta miehet ei niinkään naisia. Naiset on jotenkin ehkä marttyyrejä - en tiedä! Se on kuitenkin varma,että jos mies ja nainen YHDESSÄ sopeutuvat ja kehityvät ja ottavat molemmat huomioon toistensa tarpeet ja mieltymykset vuosien varrella, sopusointu ja tyydytys on - ei taattu - mtta hyvä. "Uhrauksia" tarvitaan puolin ja toisin. 48 vuotta kokemusta mulla on.
todellisen rakentavaa
- ihmisen hyvä
on ihan omanlaisensa, toisen hyvä voi olla vielä parempi.
Ei ole mitään määreitä, joilla sitä voidaan yksittäisesti määrittää. Turha ryhtyä arpomaan.
Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Parasta lienee että roolit ja työnjako muotoutuu henkilöiden ja tilanteiden mukaan.
Kyllä kai kaikki ottavat vakituisen elinkumppanin mieltymykset ja hyvinvoinnin huomioon!
Niin vanhanaikainen olen että alusta alkaen otin luonnollisella tavalla vastuun perheen toimeentulosta.
Kaikista asioista keskustellaan mutta jomman kumman täytyy kyitenkin, asiasta riippuen, tehdä lopullinen päätös.
Suuremmissa asioissa konsensus. Pienemmissä kunkin omien intressien mukaan.
En ymmärrä joidenkin tuttavapariskuntien suhteissa havaittavaa kilpailuasetelmaa!
Luonnotonta riitelyä päätösvallasta tai viimeisestä sanasta!- kommenttejasi
on ilo lukea.
Niistä huokuu samanlainen konsesnus, kuin meilläkin kodissa.
Yhdessä, yrittämällä, kumpikin tekee parhaansa, ja sen, minkä osaa.
Ihan turha vetää mitää keksittyjä sukupuolirooleja.
- PUNAKUPARI
Minusta on taasen hyvä mies sellainen,joka odottaa naiselta,että nainen laittaisi hyvää ruokaa,hoitaa yhdessä asioita perheessä ja JÄTTÄÄ NE KAHDEN KESKISET ASIAT OMAN PERHEEN TIETOON.Mies on hyvä,jos nainen osaa arvostaa,kunnioittaa ja rakastaa,eikä huutele pitkin kyliä ja loukkaa miestänsä.Naiset voisi mennä itseensä ja miettiä.Miten voisin olla miehelle mieliksi.Miehet kunnioittaa enemmän naisia,jotka osaa muutakin kuin tarjota itseään.
- Miksi roolipeliä
Mielestäni mikään roolipeli ei sovi kummallekaan, jos halutaan olevan hyvä mies tai hyvä nainen.
Se on aivan impulsseista kiinni, mikä on hyvää ja vähemmän hyvää. Jos mies laittaa parempaa ruokaa niin a vot! Ja jos nainen osaa vaihtaa öljyt autossa niin ok. --- Se on se harmonia, yhdessäolo, kemia, kiinnostus ja keskinäinen kipinä, seksikin ja toverillisuus, joskus jopa huumori. Nämä ovat hyvän miehen ja hyvän naisen ominaisuuksia - jaa, ja luonnekin on hyvä pointti, joihin tykästyy. Eikä nämä asiat katso ikää, ei ulkonäköä eikä lompakkoa. - roolipeliä
Miksi roolipeliä kirjoitti:
Mielestäni mikään roolipeli ei sovi kummallekaan, jos halutaan olevan hyvä mies tai hyvä nainen.
Se on aivan impulsseista kiinni, mikä on hyvää ja vähemmän hyvää. Jos mies laittaa parempaa ruokaa niin a vot! Ja jos nainen osaa vaihtaa öljyt autossa niin ok. --- Se on se harmonia, yhdessäolo, kemia, kiinnostus ja keskinäinen kipinä, seksikin ja toverillisuus, joskus jopa huumori. Nämä ovat hyvän miehen ja hyvän naisen ominaisuuksia - jaa, ja luonnekin on hyvä pointti, joihin tykästyy. Eikä nämä asiat katso ikää, ei ulkonäköä eikä lompakkoa.jos mies on mies ja nainen on nainen? Synnyttäjällä on voimakkaampi hoivavietti. Uroksella muut vietit. On myös yleensä fyysisesti vahvempi. Näin on luonto tarkoittanut, rautalankamallina. Ei lisäänny onnellisuus, jos noita kovasti yrittää sekoittaa. Nippeliasioita on kumpi tekee mitäkin .
Täällähän noita moottorisahan kanssa heiluvia naisia riittää. Minun suvun naisten ei tarvitse, niin kauan kun saha meikäpojan käsissä pysyy. - täysin kommenttisi,
Miksi roolipeliä kirjoitti:
Se on aivan impulsseista kiinni, mikä on hyvää ja vähemmän hyvää. Jos mies laittaa parempaa ruokaa niin a vot! Ja jos nainen osaa vaihtaa öljyt autossa niin ok. --- Se on se harmonia, yhdessäolo, kemia, kiinnostus ja keskinäinen kipinä, seksikin ja toverillisuus, joskus jopa huumori. Nämä ovat hyvän miehen ja hyvän naisen ominaisuuksia - jaa, ja luonnekin on hyvä pointti, joihin tykästyy. Eikä nämä asiat katso ikää, ei ulkonäköä eikä lompakkoa.paitsi nostan huumorin kovin ylhäälle. Sitä tarvitaan, mitä vanhammaksi tullaan. Sen avulla eivät krempat ja kränät pääse pääosaan elämässä.
Kivikautta naisen ja miehen roolit. Vain lapsen saanti erottaa naisen miehestä. Kaikki muu on vain sopimuksenvaraista, ja se tekee, ken parammin taitaa, ja ehtii.
Monella tavalla hyvyys tunnetaan ja monta on tapaa odottaa hyvyyttä.
Juuri se mies joka minusta tuntuu hyvälle, ei ole ehkä jonkun toisen mieleen, joten yleistys on väärä tapa arvioida miehen tai naisen erinomaisuutta.
Naisena en voi vaatia mieheltä mitään erityiskohtelua ellen ole sellaista ansainnut omalla käytökselläni, mutta tietysti hyvät tavat ja oma sisäinen minä ovat meille kaikille eduksi suhteessa ja yksin eläessä. Omaan kuoreensa sulkeutunut ihminen ei ehkä itsekeskeisyydessään kykene rakastamaan aidosti, koska toisen ihmisen huomioiminen on tärkeää.
Mikäli sanoo aina "minä" ja unohtaa sanan "me", osoittaa itsekkyyttä ja sellainen ei kuulu hyvän ihmisen käytökseen.
Voisimmeko "me" olla hyviä?- Mies Rööperistä
Sinä olet viisas nainen.
Kerroit muutamalla sanalla meidän suomalaisten ongelman.
Me olemme itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita, valitettavsti myös rakkauelämässä. - Seikku
Mies Rööperistä kirjoitti:
Sinä olet viisas nainen.
Kerroit muutamalla sanalla meidän suomalaisten ongelman.
Me olemme itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita, valitettavsti myös rakkauelämässä.Hyvä mies on toiset huomioiva, kiinnostunut,
ystävällinen, avulias tarpeen tullen.
Hyvä mies on sinut itsensä kanssa, vaikka ei olekaan adonis tai miljonääri.
Hyvä mies on ahkera, harrastaa jotakin liikunnallista, antaa puolisonsakin harrastaa omia juttujaan. Hyvä mies ottaa kainaloon pahana päivänä ja iloitsee hyvinä päivinä, ei herjaa ketään, ei kieroile eikä ole salakähmäinen.
Hyvän miehen ei tarvitse olla korkeasti koulutettu, vaan hän on oman alansa ammattilainen ja ylpeä aikaansaannoksistaan.
Hyvä mies ottaa puolisonsa huomioon sängyssä ja erotiikka on hänelle elämän suola!
Tällaista miestä minä rakastan, hamaan hautaan asti!! - mia.......
Seikku kirjoitti:
Hyvä mies on toiset huomioiva, kiinnostunut,
ystävällinen, avulias tarpeen tullen.
Hyvä mies on sinut itsensä kanssa, vaikka ei olekaan adonis tai miljonääri.
Hyvä mies on ahkera, harrastaa jotakin liikunnallista, antaa puolisonsakin harrastaa omia juttujaan. Hyvä mies ottaa kainaloon pahana päivänä ja iloitsee hyvinä päivinä, ei herjaa ketään, ei kieroile eikä ole salakähmäinen.
Hyvän miehen ei tarvitse olla korkeasti koulutettu, vaan hän on oman alansa ammattilainen ja ylpeä aikaansaannoksistaan.
Hyvä mies ottaa puolisonsa huomioon sängyssä ja erotiikka on hänelle elämän suola!
Tällaista miestä minä rakastan, hamaan hautaan asti!!sun aika kuluu tuollaista etsien,on se kamalaa,tua vaatimusten määrä.Ihmisiähän nua miehetkin ovat.
- 1943
mia....... kirjoitti:
sun aika kuluu tuollaista etsien,on se kamalaa,tua vaatimusten määrä.Ihmisiähän nua miehetkin ovat.
mukaan kannattaa odotella, että tuollainen paketti ilmestyy. Lisäisin luetteloon huumorintajun. Matkallamme kumppanini oli aamupalalla minun housuni jalassaan. Olivat tuulipuvun housuina melkein samanväriset. Nauroimme vain samoin kuin silloin kun Levillä nukuimme pommiin aamupalalta. Kaikki järjestyi. Etsimällä näitä paketteja ei löydä, ne vain pulpahtavat ykskaks.
- pakko nauraa
"ei huutele vieraille liikoja"
Eli saa huudella jonkun verran vai? - beessisloggi
mulle rakkaimmat,
- heistä oon huomannut sen!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041