KOKEMUKSIA KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ? Ite ollut jo about.4kk töissä kyseisessä puljussa. Kaikki toiminut hyvin ainakin toistaiseksi. Palkka tulee ajallaan (parempi kuin alan TES), työvaatteet ja kengät järjestettiin kyselemättä, ja kaikki muutkin velvoitteet hoidettu moitteetta. Haluaisinkin tietää millaisia kokemuksia muilla on kyseisen firman toiminnasta. Kuopiossa melko uusi vielä mutta muualla ilmeisesti toiminut jo pitkään...
CL-YHTIÖPALVELU OY
4
2548
Vastaukset
- joskus kauan sitten...
No pääkaupunkiseudulla ainakin toiminta kaukana hyvästä. Palkkaavat ihan kenet tahansa töihin ja maksavat jonkun saman palkan kaikikille. Markka-aikaan tämä palkka oli 40mk/tunti. Tunteja oli todella vähän lukuun ottamatta muutamaan kuukautta jolloin töitä oli koko ajan. Yleensä ainakin tässä vuokrafirmassa on paljon miehiä jotka ovat töissä muutaman viikon tai kuukauden ja pääsevät opiskelemaan tai omalla/johonkin muualle alalle töihin. Itse pääsin pois saamalla oman ala töitä.
- Myös kokemusta omaava
Itsellänikin oli komusta viime kesänä kyseisestä lafkasta. Palkka oli aina alle TESn. Pekkasia ei maksettu eikä lomarahojakaan ole vielä näkynyt.
Tähän kun laittaa vielä päälle sen, että kyseisestä firmasta valehdeltiin kaikesta mahdollisesta (työajoista, työn kestosta, työkavereista jne.), niin jokainen voi tehdä oikean ratkaisun ja olla menemättä kyseisen firman listoille.
- ...ihan totta.
Voi jessus. Taasko tämä Kuopion CL-yhtiöpalvelun työntekijä Ville Varakas täällä kirjoittelee eri nickillä. Mene nyt ihan oikeasti jo pois tältä foorumilta, alkaa jo kärsiä koko firman maine. Luulet varmaan hankkivasi hyvää mainosta ko. puljulle mutta vaikutus on ihan tasan päinvastainen. Tiedämme jo että työskentelet siellä ja että tarvitset ilmaista mainostilaa, raukkaparka.
- YxVuokraukko
Anteeksi mutta nyt taidat haukkua väärää puuta!! En tiedä mistä edes puhut?? Kukahan tämä Ville Varakas mahtaa olla?? En itse ole ainakaan törmännyt kyseiseen henkilöön asioidessani Kuopion toimistolla....
Ja ei minun hyvistä tai huonoista kokemuksista tarvitse vetää hernettä nenään.nämä ovat vain ja ainoastaan minun kokemuksia. Kerro toki omistasi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628