Miten saa helpoiten suonet "pullistumaan" käsiin? Olen tyttö ja rasvaprosenttini on melko alhainen. Ne näkyy jo ihan vähän jos teen jotain käsillä ja "valutan" vereni käsiini. Miten ne saa paremmin näkyviin?
suonet esiin
6
1085
Vastaukset
- guntteri
takia ne suonet pitäisi naisella näkyä käsissä ?Jos ne näkyy säärissä niitä sanottaisiin suonikohjuiksi. Itsellä näkyy suonet sekä käsissä että että keskijalassa eikä se mielestäni mikään itseisarvo ole. Ts. ehkä kannattaa ottaa jotain hieman konkreettisempia tavoitteita...
- waffa
No helposti saa näkymään nostamalla painoja usein. Ja juoksemalla lyhyitä matkoja kuten 100m x 5, tällöin verisuonet laajenevat kuljettaakseen enemmän verta elimistöön.
En vain tajua, miksi tyttö haluaisi suonia näkyviin? Leikatakko niitä meinaat vai mitä? Tyttö on tyttö ja hyvännäköinen sellaisenaan, ei se mikään kehonrakentaja täydy olla. >. - Entinen piripää
Aiotko käyttää suonensisäisesti jotain kemikaaleja, vai mihin niitä suonia tarvitaan?
- kfkfkfkfkfkkf
Olen nostellut painoja pitkään, en ole kehonrakentajan näköinen mutta lihaksikkaampi kuin ehkä keskivertonainen yleensä. Ja suoneni pullistelevat käsissä välillä HULLUNA, varsinkin kuumalla ilmalla. Ja ne ovat mielestäni etovat. Itse kysyisin ennemminkin, että miten ne saa pois. Mutta eihän niitä saa muulla kai kuin lisäämällä rasvakerroksen määrää.
- suonia
kfkfkfkfkfkkf kirjoitti:
Olen nostellut painoja pitkään, en ole kehonrakentajan näköinen mutta lihaksikkaampi kuin ehkä keskivertonainen yleensä. Ja suoneni pullistelevat käsissä välillä HULLUNA, varsinkin kuumalla ilmalla. Ja ne ovat mielestäni etovat. Itse kysyisin ennemminkin, että miten ne saa pois. Mutta eihän niitä saa muulla kai kuin lisäämällä rasvakerroksen määrää.
Mulla paino heilahdellut 10 kiloa ylös ja alas vähän vähemmän, silti suonet käsissä pullottaa ällöttävästi. Nuoresta asti ollut vaikka silloin olin laiha, nyt painoindeksi lähellä 24. En mitenkään saa niitä pois näkyvistä. Ongelma vain käsissä ranteesta sormiin. Johtunee kait liiallisesta kortisonivoiteiden käytöstä lapsena ja nuorena, oli maitorupi-ihottumaa nääs. Siksi käsien iho ohentunut.
- Carmela3
No HYI helvetti......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031