Pieni ja nopee galluppi,

niinku tekijänsäkin, mut siis itse kysymys kuuluu. Koru vai alusasu?

56

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koru, riipuen onko miten uusi tuttavuus ja tietääkö vastaanottaja millainen velmu antaja on.

Tietysti syötävä alusasu olisi piriste seksielämään.

• gek-ko

tuli mieleen, että mun pyykit on pihalla.

Juu kyllä koru on parempi.

• nyt kun suomalaisten haluttomuus seksiinkin on ollut tapetilla, joten henk.koht. sen haluttomuuden ehkäisen ennenkuin se alkaakaan ja päädyin alusasuun.

Kiitä kaikkia galluppiin osallistuineita, teidän vastauksenne olivat ratkaisevan tärkeitä.

• relaxed_eyes kirjoitti:

nyt kun suomalaisten haluttomuus seksiinkin on ollut tapetilla, joten henk.koht. sen haluttomuuden ehkäisen ennenkuin se alkaakaan ja päädyin alusasuun.

Kiitä kaikkia galluppiin osallistuineita, teidän vastauksenne olivat ratkaisevan tärkeitä.

"Tässä sinulle jotain, mitä ilman sinut haluan nähdä"?

• gek-ko

ainoot vaihtoehdot?

• ja meni jo. Tietty vastata saa ihan vaan huvikseenkin.

• sirpamaikkarilta

Osaisitko sä alusvaatteita edes ostaa. Tissaritki pitää sovitella ja testailla moneen kertaan.

Mulle voit laittaa tulemaan sen Kalevalan Sisu-sarjan. Siin ois vähä niinku puukonterä sunki pohojanmaalisuutes kunniaks. =)

• Ostaa vaan tarpeeks ison teltan, että sopii varmasti.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ostaa vaan tarpeeks ison teltan, että sopii varmasti.

sillä menetelmällä saada. =D

Tietysti jos alusasuna pitää sellasta flanellista mummoyöpaitaa. Se vois olla ihan kivaki liian isona. Villasukat siihen vielä eroottiseks lisäykseks.

Sähä oot oikee helmi mieheks! Enkä oo aiempaa tajunnu!

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

sillä menetelmällä saada. =D

Tietysti jos alusasuna pitää sellasta flanellista mummoyöpaitaa. Se vois olla ihan kivaki liian isona. Villasukat siihen vielä eroottiseks lisäykseks.

Sähä oot oikee helmi mieheks! Enkä oo aiempaa tajunnu!

voideltuina eteeni, en oo helmi, vaan oma lehmä ojassa, pitää pitää huolta siitä, että palvelu pelaa jatkossakin.

Punasta silkkialushametta, tai yöaasua, tmv. itse ajattelin, mut tietty noi villasukatki... ;)

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

voideltuina eteeni, en oo helmi, vaan oma lehmä ojassa, pitää pitää huolta siitä, että palvelu pelaa jatkossakin.

Punasta silkkialushametta, tai yöaasua, tmv. itse ajattelin, mut tietty noi villasukatki... ;)

kyllä tulee aina alusklenninkejä ostella ku tekee vileipiä mieli..

Mä laitan kans sulle voileivän tulemaan heti ku oot lähettäny sen korisetin mulle.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

kyllä tulee aina alusklenninkejä ostella ku tekee vileipiä mieli..

Mä laitan kans sulle voileivän tulemaan heti ku oot lähettäny sen korisetin mulle.

se on vähä niinku neljännesvuosipalkka, jotta kyl yksil kalsareil saa aika paljo palvelua, muutaki ku voileipiä.

Tietty ne kalsarit ei varmaan kauaa enää riitä, mut pääasia, et mä pysyn askeleen edellä, eikä tarvi koskaan kuulla sitä, et 'mikset sä koskaan...'.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

se on vähä niinku neljännesvuosipalkka, jotta kyl yksil kalsareil saa aika paljo palvelua, muutaki ku voileipiä.

Tietty ne kalsarit ei varmaan kauaa enää riitä, mut pääasia, et mä pysyn askeleen edellä, eikä tarvi koskaan kuulla sitä, et 'mikset sä koskaan...'.

Sä mitää palveluja kauaa saa. Koko ajan alkaa vaatimaan kalliimpia juttuja. Kandee mieluumin kerran ostaa jotain kallista.

• kalluppiin :

neljä litraa hyvälaatuista tuulilasinpesunestettä tarjouksesta

• St Jude

tilanteesta ja ihmisestä.
      Henk.koht. en ole koruihmisiä,joten valkkaisin varmaan mieluummin alusasun...mut sen pitää sit kyl olla sopiva sekä koolta että tyyliltä..:)

• //////

..ainakin jos ostat naiselle(?), niin ehdottomasti koru.

• miehen näkökulmasta,helpompi on ostaa koru...sviddy!,semmoista naista ei olekkaa joka ei kalliista ja kiiltävästä tykkää;))..ainakin meikäläinen on huono ostelee naisten alusasuja!;)

• /////
        blackmetal68 kirjoitti:

miehen näkökulmasta,helpompi on ostaa koru...sviddy!,semmoista naista ei olekkaa joka ei kalliista ja kiiltävästä tykkää;))..ainakin meikäläinen on huono ostelee naisten alusasuja!;)

Tämän naisen kokemukseen perustuvasta näkökulmasta voi ainakin sen sanoa, että mies osuu useammin oikeaan koruvalinnoissa, kuin alusasuvalinnoissa.;)

• la.ra

kunhan tiedät mitat, jotta voit ostaa liian ison kuppikoon ja/tai liian pienet pöksyt.

• jos haluunki dildon?

siis että lävistys vai stringit?

• akalle

kaalimato ;)

• edellinen

Sä oot mun mies!

En noista (klitoris) lävistyksistä ja sringeistä piittaa!

• voita leivän mol. puolin
        edellinen kirjoitti:

Sä oot mun mies!

ja saat juustonsiivunkin voileivän päälle, tai leivon (sun) makkaran sinne väliin ja nuolen. :)))

• ei muuta
        edellinen kirjoitti:

Sä oot mun mies!

uskalla ;)

• kunhan
        voita leivän mol. puolin kirjoitti:

ja saat juustonsiivunkin voileivän päälle, tai leivon (sun) makkaran sinne väliin ja nuolen. :)))

et pure ;)

• mmmäääähhh

eeee....

• ...alusasu, jos haluat vaikutuksen tehdä.

• se on vähä niinku palkan oikeesti maksais, ittestäki ainaki tuntuu siltä, vaikka nainen kuinka paljo siitä tykkäis.

• se lämmittää
        relaxed_eyes kirjoitti:

se on vähä niinku palkan oikeesti maksais, ittestäki ainaki tuntuu siltä, vaikka nainen kuinka paljo siitä tykkäis.

kuule naisen sydäntä (!!!; tai jotain muuta) eikä maksakaan kuin 35 ekee!

Et uskalla ;-)

• otsikossa
        se lämmittää kirjoitti:

Et uskalla ;-)

yleensäkin muuten viittasi????

• se lämmittää kirjoitti:

Et uskalla ;-)

eihän siit mitään tulis ku mä tuun reissusta kotiin ja toine olis jo ihan tyydyttyny.

• kuten korulla/asulla
        relaxed_eyes kirjoitti:

eihän siit mitään tulis ku mä tuun reissusta kotiin ja toine olis jo ihan tyydyttyny.

höh... ota se kaalimato mukaan, tai pistä kassakaapiin, jos sille olet mustasukkainen poissaollessa

yhdessähän sitä pitää käyttää!

No, entä jos naiset pitää sitä seksikästä alusasua (ja vaikka soolosekstailee) poissaollessas?

Tai korua? Ja omaa kivaa.

*ei se välineestä kiinni ole*

• kuten korulla/asulla kirjoitti:

höh... ota se kaalimato mukaan, tai pistä kassakaapiin, jos sille olet mustasukkainen poissaollessa

yhdessähän sitä pitää käyttää!

No, entä jos naiset pitää sitä seksikästä alusasua (ja vaikka soolosekstailee) poissaollessas?

Tai korua? Ja omaa kivaa.

*ei se välineestä kiinni ole*

kaalimadon vois kännykällä ohjelmoida, ku aina ei jaksa. Tietty jos laittas kassakaappiin kännykäl toimivan lukon...hmmmm...

No siis, ei oo välineestä kiinni, ja ihan mieluusti saa pitää sitä omaa kivaa. Vai, että kaalimatokauppaan tästä pitäis... se vois olla kyl ihan ansaittu bonari. Pistetään harkintaan.

• relaxed_eyes kirjoitti:

se on vähä niinku palkan oikeesti maksais, ittestäki ainaki tuntuu siltä, vaikka nainen kuinka paljo siitä tykkäis.

...että tässä iässä naisilla on jo monen moista korua, niin se koru kohta vaan koru niiden muiden joukossa, jos se koru ei ois poikkeuksellisen näyttävä (lue. kallis).

Joo, totta tuokin, että koru tuntuu vähän "rahalta", mutta ehkä se naisista siltä tunnu, kun niitä kuitenkin ihan mielellään vastaanottavat.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

oimiva laite, kun mies on poissa..pitää vaimon kotona..

• Richartti kirjoitti:

...että tässä iässä naisilla on jo monen moista korua, niin se koru kohta vaan koru niiden muiden joukossa, jos se koru ei ois poikkeuksellisen näyttävä (lue. kallis).

Joo, totta tuokin, että koru tuntuu vähän "rahalta", mutta ehkä se naisista siltä tunnu, kun niitä kuitenkin ihan mielellään vastaanottavat.

ja nyt mietin tos iteki, et on se noinkin.

ps. kävin lukees, tupa hyväs mallis teillä.

• FiliaFerusFabulosus
        Richartti kirjoitti:

korun tartte olla kallis. Se voi olla esim. sydänkoru, josta molemmat kannatte oman puolikkaan.

Alusasuja on itsekkin vaikea sopivien rintsikoiden kanssa ostella, kun eivät aina pikkuhousut käy yhteen rintsikoiden kanssa. Ja sit muutenkin ne on eri mallisille tisuille tehty.

• FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

korun tartte olla kallis. Se voi olla esim. sydänkoru, josta molemmat kannatte oman puolikkaan.

Alusasuja on itsekkin vaikea sopivien rintsikoiden kanssa ostella, kun eivät aina pikkuhousut käy yhteen rintsikoiden kanssa. Ja sit muutenkin ne on eri mallisille tisuille tehty.

kokonaan pois, ja hankkii sinne alle kaikenlaista muuta?

• FiliaFerusFabulosus
        relaxed_eyes kirjoitti:

kokonaan pois, ja hankkii sinne alle kaikenlaista muuta?

tarkemmin... mitä muuta?
        Tissin alapuolelle tatuointi (sun nimes) vai?
        Vai tatuointi; Näpit irti, varattu!
        ;D

• FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

tarkemmin... mitä muuta?
        Tissin alapuolelle tatuointi (sun nimes) vai?
        Vai tatuointi; Näpit irti, varattu!
        ;D

alushameita, tmv.

• käytännöllinen

lahja ja saat itsekin jopa muuton jälkeen vapaat palstailla.

käsket vain akan käyttää lahjaansa sillä olet menossa palstailemaan..

lahja on KAALIMATO!!!!

• Suhinaqashi

Sopis niinku sun tyyliin.

• ...

...

• En.kerro

en käytä paljoa koruja :)

• vänkyrä-nainen

mieti sen naisen persoonallisuutta enemmän. Mistä just se nainen tykkää ja mikä on häntä itseään. Korut ja alusasut tietty sopii kaikille, eli on siksi hyviä, mutta voi jotain muutakin miettiä.

Esim.mulle toimisi kirja ja suklaalevy loistavasti. =)

• cookos

se ois alusasu...ei ois mitään niin viehättävää, kuin saada mieheltä sensuellit alusasut. ja saada mielessään hykertää, kuinka se on ne käynyt ostamassa...

• ja kyllä mäkin olen päätynyt siihen alusasuun, huomenna shoppailemaan.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

ja kyllä mäkin olen päätynyt siihen alusasuun, huomenna shoppailemaan.

jos itse saisin toivoo, ne olis lemmikin siniset, pitsiä ja satiinia. Mutta makunsa kullakin ja toiveensa.

• cookos
        cookos kirjoitti:

jos itse saisin toivoo, ne olis lemmikin siniset, pitsiä ja satiinia. Mutta makunsa kullakin ja toiveensa.

pientä ja niukkaa :D

• FiliaFerusFabulosus

niin mielummin se koru kiitos.

Alusasuni valitsen mielummin itse. Rintsikoita valittaessa täytyy muutenkin olla tarkka, etteivät hankaa mistään ja kuppikoko on oikea. Koru on helpompi valinta.

• rusalkaa

Koru.

Pitikö perustella?

No, alusasu on kuiteski jonkinmoista kertakäyttökamaa. Jos aattelet oikeen kallista alusasua, saat samalla hinnalla jotain kultaista tai jopa ikuista ...sanotaan timanteista. Ite en kyllä timanteista niin välitä, kun niihin liittyy nykyään kaikenlaista ei-toivottavaa.

Mulla on tapana ostaa jotain vanhoja koruja... 100 vuotta ja silleen. Niissä on oikeet kultasepän merkit ja leimat. Kenen alusasuja löydät nykyään niin vanhoi?... kuka sellasii edes haluu

• vuodessa niitä alusasuja? Niin mä oon päättäny ja sillo akalla on aina jotain munkin ostamaa.

• En tiedä miks mutta jokin siinä on, että mä en toivois alusasuja mieheltä lahjaks. Ensinnäkään mä en usko että ykskään mies (tai edes nainen) osais ostaa mulle sellaisia alusasuja, jotka istuu hyvin, tukee tarpeeks ja näyttää sen lisäks vielä hyvältä mun päällä kun mulla on vähän haastava itselläkin löytää oikeanlaisia. Siks toisekseen mä en kaipaa mitään keikistelyhepeneitä vaan kunnon käyttökamaa mikä toki saa näyttää hyvältä mutta ajatuksena tuo on mulle vieras. Onneks ei oo koskaan ykskään mies tuputtanu alusasuja...

Tuohan riippuu tietty aina naisesta, jotkut pitää hyvinkin paljon ja heille se olis paras mahdollinen lahja, joten tärkeintä miettiä mitä vastaanottaja itse pitäisi lahjasta.

• Levemir

eri valmistajilla on aiona eri mitoitus, joten ei ole kiva saada ihania vaatteita,jotka ei "istu".

• ehdottomasti..

Jos lahja siis on naiselle. Alusasuhan on enemmän lahja sulle ittelles...

Koru on vain naiselle, alusasuista tulee sellainen fiilis, että on pakkovelvollisuus pukeutua niihin ja antaa jotain takaisinkin.. Inhottava lahja alusasut.

• vsds

voi olla tiellä, mutta saahan ne pois.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1238
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      566
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe