hellou naikkoset! =)
ajattelin näin viikonlopun kunniaks avata oikein uuden keskustelun.. tuo vanha kun taas kerran (mukavaa kylläkin) venähti niin pitkäksi, että melkein sain jo rasitusvamman sormeen, kun hilasin hiirellä alaspäin :D
sannalle terveiset, et mä syön kyllä aivan SIKANA ja tällä viikolla ei ole urheiltua tullut kovin paljoa.. se lähteminen on aina vaikeinta, kyllä säkin sit taas saat lähdettyä aamulenkille, kun joskus olis sellainen ilma, ettei taivaalta sada kissoja ja koiria, että sinne huvittaa mennä. ja tosiaan, sit kun se eka kerta on taas takana päin ja huomannut kuin hyvä olo siitä liikkumisesta tullut, niin sitten kynnys seuraavalla kerralla lähtee on paljon matalampi:)
tuutko mun mukaan ens viikoks tsemppiviikkoon? =) otetaan tavoitteeks liikkua ainakin 30min joka päivä. se on niin lyhyt aika et mitää tekosyitä ei voi olla, ettei muka olis ehtinyt :D
herkutonta viikoa en voi ittelleni luvata, mut yritän parhaani..
jokos viljalla on parempi olo?
mulla eilinen oli taas ihan tajuton syöntipäivä, kyläilin ja tottakai sikamaisiin tapoihini kun kuuluu, niin maistelin kaikkia mitä pöydässä oli.. ja siellähän oli tavaraa viinereistä kekseihin ja voileivistä jäätelöön.. äähh, mä vaan olen oikea sika!!!
sit hävettää kun miettii, että jossain gambiassa paistellaan MUTAleipiä auringossa ja samalla mä survon suuni täyteen kaikkea roskaa ja kehtaan vielä valittaa kun on kauhee ähky ja lihon!!!
aaarrgghhh!!!!
nooh, jospa tänään olis parempi päivä.. ja vähän suunnittelin, josko pystyisin pitämään la-su mehupäivinä.. vähän keventyis olo ja taas pääsis helpommin herkuttelusta eroon, mulla kun se tuppaa jäämään "päälle"..
tosiaan, eilisen sukuloinnin takia en sit ehtinyt lenkkeilemäänkään joten toivottavasti tänään saan perseeni (ja se on iso!!!:/) ylös penkistä.. ostin eilen uudet juoksutossutkin ni nyt olis hyvä lähtee niitä testaamaan...
ensi viikolla taas oma koti kullan kallis kutsuu ja varasin jo jumppia.. aion ottaa tämän löysäily-ja sikailuviikon takaisin oikein urakalla!
nii, katsoin eilen olympialaisia (tai olivatko uusintoja mut eniveis) näytettiin tero pitkämäen heitto, jossa hän heitettyään keihään jotenkin kompastui.. siis, vitsi miten hän ponnahti ylös siitä maasta! mikään paikka hänen kropassa ei edes värähtänyt, vaan hän oikein ponnahti siitä maasta kuin huippuun viritetty jousi..
tiedän et hän on huippu-urheilija ja mies, mutta miettii et ite kun kaatuis niin, ni tällänen löllerö varmaan pääsis edes ylös siitä maasta ilman jotain melaa, jolla kammettais..
ja läskit löllyis varmaan vielä vartin päästä siitä kaatumisesta :/
huoh.. mun tarvii vaan ottaa tavoitteeks että sitten ku olen jonku 90vee ni olen rantakunnossa..
kiva lähtee tällä kropalla johkin ulkomaille :/ nehän luulee siellä, että mä olen se norsu, jota ne käyttää kiertoajelulla viidakossa :D
ei hjyvä..
et tämmöistä tälle hirviö-possulle.. mitä muille?
missä netta?
VIIMEINEN LAIHDUTUSYRITYS VOL1 to be continued...
56
1594
Vastaukset
- vilja
Hellurei!
possuselle kiitos uuesta ketjusta. Kylläpä oli itseinhoa täynnä tuo sun kirjotus:D mut sä kirjotat niin hauskasti et ei silti ärsytä lukea tommosta, todellakaan! Ihan kiitettävästi porukka taas kuulumisia kertoillu, ku meinas välillä niin hiipua tää kokonaan..
Kyllä mulla on jo parempi olo, ja eväs taas maistuu vähän liiankin hyvin.. ääh. Pitiki valittaa siitä, ku ei maistunut.. ois voinu jatkua pitempäänkin!!!
Ni possu mihis sä oot menos ulkomaille? mä en oo matkaa viel varannu mut kyllä sitä johonki pitäs tossa syssyllä lähtä;) varmaan lokakuulla, ja sillon todellakin OLEN biksukunnossa, en vain AIO olla, vaan OLEN!!!!!!!!!!!!! eli korkeintaan painan silloin sen 57kg!! Pitää aatella niin, et inhottaa sitte jälkeenpäin katella reissukuvia ku muut tyttäret siinä keimailee langanlaihoina pikku narubikineissä ja tää läjä siinä koittaa irvistää joku kaamee ns.mekko ( lue KAAPU ) päällä ja peitellä ihrojaan..Ni eiköhän siinä oo TSEMPPIÄ!! parempi olla;) Mut possu, anna joku vinkki minkä näkönen oot, ku entäs jos mä sit istun sun selässä siellä viidakossa norsuajelulla??????:D:D::D jos satutaan yhtäaikaa samaan maahan... :D no ei sentääsä, mut iteppähän keksit:P
Niin, se on kyllä ku nuita olympialaisia kattoo ni sillai et ite tuntuu meleko hytisevältä ja tärisevältä kasalta, ku ne siellä on niin vimosen pääle timmejä ettei mikää kohta kehossa värähdäkään kun vähä kaatuilee.. mut on ne sen eteen töitäkin tehnyt et suodaan se ihanuus heille!! :)
Viikonpäästä alkaa mullaki jumpat, ku saleilla alkaa syyskausi syyskuun alusta:) jospa sitä sit tulis vähä ryhtiä tähänkin kehoon!
Missäs Netta? ethän oo unohtanu meitä??
nyt tuli kiirus, palataan taas- Uusi elämä
Iltaa neideille!
Possu lähden mielelläni tuohon ensi viikon suunnitelmaan mukaan. Joskos sitä pääsisi taas oikein kunnon kuntoilun makuun.
paino on minulla tällähetkellä taas siinä 70, mutta onneksi ei tästä mässäilystä huolimatta ole noussut ylemmäksi. Ihan hirveä turvotus on koko ajan, tuntuu että naama ja maha on yksi iso ilmapallo.. ja siltä se välillä kuulostaakin :/
No huomenna tosiaan pää täyteen, sunnuntai krapulassa ja maantaina uusi elämä alkaa, ajattelin mennä flexi ja venyttely tunnille. ehkä myös pilatekseen. Sellainen pehmeä lasku taas kurinalaiseen viikkoon.
Nyt on kyllä niin paha olo ollut ja niin kiukkuinen fiilis että uskoisin olevan aika helppoa syödä ens viikolla kunnolla kun saa paremman olon itselleen.
kattelin että tonne kuntosalille tulee korsetti tunti, mikä on siis nimenomaan ryhtiä parantava tunti. Luulempa että siellä ainakin alan käymään joskos saisi tätä rankaa parempaan malliin :)
Mutta nyt ei muuta kuin ihanaa v.loppua kaikille!
Sanna - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
Iltaa neideille!
Possu lähden mielelläni tuohon ensi viikon suunnitelmaan mukaan. Joskos sitä pääsisi taas oikein kunnon kuntoilun makuun.
paino on minulla tällähetkellä taas siinä 70, mutta onneksi ei tästä mässäilystä huolimatta ole noussut ylemmäksi. Ihan hirveä turvotus on koko ajan, tuntuu että naama ja maha on yksi iso ilmapallo.. ja siltä se välillä kuulostaakin :/
No huomenna tosiaan pää täyteen, sunnuntai krapulassa ja maantaina uusi elämä alkaa, ajattelin mennä flexi ja venyttely tunnille. ehkä myös pilatekseen. Sellainen pehmeä lasku taas kurinalaiseen viikkoon.
Nyt on kyllä niin paha olo ollut ja niin kiukkuinen fiilis että uskoisin olevan aika helppoa syödä ens viikolla kunnolla kun saa paremman olon itselleen.
kattelin että tonne kuntosalille tulee korsetti tunti, mikä on siis nimenomaan ryhtiä parantava tunti. Luulempa että siellä ainakin alan käymään joskos saisi tätä rankaa parempaan malliin :)
Mutta nyt ei muuta kuin ihanaa v.loppua kaikille!
Sannahellurei ja moikkamoi!
ah, ihkuu kun aurinko on taas tänään paistellut B) heti paljon parempi fiilis!
mä päätin kans tehdä niin,et kun ei tää viikko nyt oikein sujunut ni menköhön mettään sitten ihan niin syvälle ku pääsee..
ehkä sit ens viikolla ei tee herkkujakaan niin mieli kun nyt niit on puputtanut kuin viimistä päivää.. (toivottavast ainakin)
äsken kyllä kävin juoksemassa 40min lenkin kaverin kanssa, et edes jotain positiivista tännekin suuntaan..
juuh, viljalle tiedoks, että etköhän sä mut tunnista jos viidakkoajelulle lähdet, oon niistä norsuista se, jolle pähkinöiden sijaan heitellään kokonaisia fazerin texas-pitkoja :)
thaimaaseen olis tarkoitus lähtee tuossa muutaman kuukauden päästä, eli lokakuussa siis!
voisin mäkin ottaa tavoitteeks, et siellä painaisin vaan korkeintaan 57kg mut liekö onnistua?
kyl motivaatiota pitäs olla, mut kun tää itsekuri on mitä on...
nyt pitäs lähtee kauppaan, toivottavasti pysyn terveellisten ostosten linjassa :)
..mut vähän siideriä mukaan myös, onhan kuitenkin lauantai :P
kirjoitellaan naiset, mut nettaa alkaa olla jo ikävä.. - vilja
munkki-possu kirjoitti:
hellurei ja moikkamoi!
ah, ihkuu kun aurinko on taas tänään paistellut B) heti paljon parempi fiilis!
mä päätin kans tehdä niin,et kun ei tää viikko nyt oikein sujunut ni menköhön mettään sitten ihan niin syvälle ku pääsee..
ehkä sit ens viikolla ei tee herkkujakaan niin mieli kun nyt niit on puputtanut kuin viimistä päivää.. (toivottavast ainakin)
äsken kyllä kävin juoksemassa 40min lenkin kaverin kanssa, et edes jotain positiivista tännekin suuntaan..
juuh, viljalle tiedoks, että etköhän sä mut tunnista jos viidakkoajelulle lähdet, oon niistä norsuista se, jolle pähkinöiden sijaan heitellään kokonaisia fazerin texas-pitkoja :)
thaimaaseen olis tarkoitus lähtee tuossa muutaman kuukauden päästä, eli lokakuussa siis!
voisin mäkin ottaa tavoitteeks, et siellä painaisin vaan korkeintaan 57kg mut liekö onnistua?
kyl motivaatiota pitäs olla, mut kun tää itsekuri on mitä on...
nyt pitäs lähtee kauppaan, toivottavasti pysyn terveellisten ostosten linjassa :)
..mut vähän siideriä mukaan myös, onhan kuitenkin lauantai :P
kirjoitellaan naiset, mut nettaa alkaa olla jo ikävä..Hoomenta päivää!
Vaan olipa kerrassaan IHANA nukkua piiiitkät yöunet! Kaikki univelat pois, ompa rento fiilis nyt.:) Lenkkijalkaa vipattaa, mut pitää ootella yks kaveri mukkaan. Mahassa kiertää, ku se yks ihana tulee illalla reissusta mun tykö. :) heh!
Possu, vai ihan Fazerin texaspitkoja, voi olla et sit kyytiläisetki ( ainaki yks ) mussuttaa norsuille tarkotettuja herkkupaloja! Menny taas ihan täysin porsasteluksi tää elämä, oon ihan varmasti taas päälle 60 ja reippaasti!! :( Mut ensviikolla tsemppi päälle taas....
Saanen minäki ottaa vastaan ton haasteen, et joka päivä liikuttava vähintään se 30min? Tehtäskö vielä niin, et jokainen myös raportoi tänne mitä on liikkunu, ni on sit semmonen tavallaan "pakko" liikkua ku ei viitti olla liikkumatta ku muut liikkuu.... :D ymmärrättekö mitä tarkotan? Kokeilen VIELÄ KERRAN myös herkutonta viikkoa, jossen onnistu ni en yritä enää ikinä!!! PAKKO. Kun syyskuu vaihtuu, mä painan max 59,3 :P Saa kai näitä tavotteita asettaa, ku ei ne koskaan toteudu...
mutta siis, huomisesta alkaa HERKUTON VIIKKO. VIELÄ KERRAN kokeilen.
Näillä mennään
rentouttavaa lepopäivää kaikille - munkki-possu
vilja kirjoitti:
Hoomenta päivää!
Vaan olipa kerrassaan IHANA nukkua piiiitkät yöunet! Kaikki univelat pois, ompa rento fiilis nyt.:) Lenkkijalkaa vipattaa, mut pitää ootella yks kaveri mukkaan. Mahassa kiertää, ku se yks ihana tulee illalla reissusta mun tykö. :) heh!
Possu, vai ihan Fazerin texaspitkoja, voi olla et sit kyytiläisetki ( ainaki yks ) mussuttaa norsuille tarkotettuja herkkupaloja! Menny taas ihan täysin porsasteluksi tää elämä, oon ihan varmasti taas päälle 60 ja reippaasti!! :( Mut ensviikolla tsemppi päälle taas....
Saanen minäki ottaa vastaan ton haasteen, et joka päivä liikuttava vähintään se 30min? Tehtäskö vielä niin, et jokainen myös raportoi tänne mitä on liikkunu, ni on sit semmonen tavallaan "pakko" liikkua ku ei viitti olla liikkumatta ku muut liikkuu.... :D ymmärrättekö mitä tarkotan? Kokeilen VIELÄ KERRAN myös herkutonta viikkoa, jossen onnistu ni en yritä enää ikinä!!! PAKKO. Kun syyskuu vaihtuu, mä painan max 59,3 :P Saa kai näitä tavotteita asettaa, ku ei ne koskaan toteudu...
Näillä mennään
rentouttavaa lepopäivää kaikilleheips!
se on kyl ihana tunne kun saa kaikki univelat nukuttua! mä jouduin viime viikolla heräämään joka aamu nii aikasin, et nyt ku eilen ja tänää olis saanu nukkua, ni herään 8.00!! =( tänään aattelin,et varmast en nouse, ni tunnin sain viel nukuttuu ja sit ysilt olin pirtee ku peipponen..
mulla on kohta sama rytmi ku jollain mummeleilla :D herään viideltä lukeen lehtee ja 20,00 nukkumaan..
tervetuloa vaan mukaan ensi viikon tsemppaukseen vilja. mä tuun sun kans yrittää myös sitä herkutonta, mut en puhu siit viel sen enempää ku tiedän, ettei siit kuitenkaan mitään oikeesti tule :/
mut tosiaan, viiminen yritys sitten..
se sopii hyvin et kirjotetaan tänne kuin paljo ollaan liikuttu. ja ehkä voitais koittaa, et pidetään viikon ajan myös ruokapäiväkirjaa tänne. ei sitä sit joka päivä kehtaa kirjottaa et on syönyt sellasen texaspitkon =D
ja sit kun muutkin kirjottais ni ei vois jättää sellaisia päiviä kirjoittamatta milloin tulee syötyy ihan sikana!
mä olen koko aamun siivonnut, yök! mut toisaalta, nyt on siistiä ja kivampi olla kun villakoirien ja pullanmurujen keskellä..
pitäis kans lähtee täst taas juoksemaan..
otettiin kavereiden kans tavoitteeks juosta 13.9 puolimaraton, jos ei kokonaan jakseta juosta ni sit kävellään mut kuitenkin.. ni nyt sitä treenaamaan..
KIRJOITA NETTA!! ja tietty muut myös..
p.s mahtoiko ne uudet pelästyä, ku kirjoitin etten välttämät olis halunnut heitä kirjoitteleen?!?! ei se siis mun maailmaa olis kaatanut, vaikka tulisivatki keskustelee meitin kans :)
ku eipä ole heistäkään mitää kuulunut... - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
Hoomenta päivää!
Näillä mennään
rentouttavaa lepopäivää kaikillehei taas naiset!
Eilen olikin aika lyhyt ilta olin jo puoli yksi kotona, joten tänään ei ole krapulaa ja muutenkin hyvä olo :) Nukuttiin silti yhteen asti kun mie oli töissä yön.
Vilja ollaan yhdessä myös herkuton viikko ja se liikunnallinen viikko nyt on pakko saada itseäni niskasta kiinni taas :)
Hieman mielialaa häiritsee että tosiaan menkkani alkoivat viikon etuajassa pillereistä huolimatta ne loppuivat jo torstaina ja eilen ne alkoivat uudestaan. Ja nyt vuoto on ihan kirkasta verta :/ Vähän pelottaa että mitä siellä on, täytyy huomenna soittaa lääkärille. Nyt meinaan vuotanu jo 10 päivää.. No pillerit menee ainakin vaihtoon jos ei muuta ole.
Kaikki tuolle alueelle kuuluvat vaivat ja häiriöt ovat vaan jotenkin niin inhottavia, heti alkaa miettimään vaikka mitä vaihto ehtoja.
Huomenna on tosiaan se vapaa päivä ja mikäli vain pääsen niin mene pilates ja flexi tunnille :)
Ihanaa sunnuntaita kaikille :)
Netasta tosiaan kuulisi mielellään jotain :(
Sanna
- selviä
sokeririipuvaisen ongelmia. Oletko edes kokeillut hiilareiden selväävähentämistä?
- Uusi elämä
Olen kokeillut ihan vhh:ta ja se auttoi todella paljon nyt on vain raha tilanne sellainen, että joudun pari viikkoa syömään pastaa ja puuroa. Sen jälkeen palaan takaisin tuohon vhh-ruokavalioon ja pidän raha asiat sellaisina että keskeytyksiä ei diettiin enää tulisi. :)
- vilja
jäin jumittaan tähän koneelle,. surffailin tossa netisä ja subilta löyty sit joku sarja jossa etsitää uutta tanssijaa pussycat dollsiin, katoin sen niin tuli ihan mieletön läskipossu olo itellä ku niillä tytöillä oli niin upeat kropat.. Mä en kestä enää oikeesti näitä läskejä! Miksei nää ala lähtä.. mun on pakko laittaa ihan kaikki herkut nyt mäkeen ja alkaa liikkuun enemmän! mä haluan samanlaisen littanan mahan heti.. En tämmöstä inhottavaa uimarengasta vyötärölle.
Oon tässä koittanu viimepäivät käydä keskusteluja itteni kans ku tuntuu niin toivottomalta ku nää läskit ei lähe.. Et haluanko näistä eroon vai en. Tottakai haluan. Haluanko laihtua vai syödä pullaa ja karkkia. Äh, haluan molempia. Ei mahollista. Kumpaa haluan enemmän? Laihtua. Noniin, eli nyt sitten oikeesti herkut pois. Ja lenkille.
Pitää vaan alkaa ajattelemaan tosissaan mitä sitä suuhunsa laittaa. Aina, kun pulla on jo menossa kohti turpaa, ni sit vaan pitää miettiä, et onko mulla oikeesti parempi olo sen jälkeen ku pulla on syöty. Tod näk olo on huonompi kun läskit lisääntyy ja itsesyytökset paisuu.. Ja sit, et haluaako takas ne pari kiloa jotka nyt on jo lähteny. Todellakaan niillä ei ole takas tulemista.
Kyllä se taitaa olla korvien välissä tää asia.
Elikkäs tytöt, Sanna ja munggis, ( tuleeko Netta messiin? ) ensviikon ajan jokainen meistä kirjoittaa tunnollisesti toistemme luettavaksi ja ennenkaikkea KOMMENTOITAVAKSI ruokapäiväkirjansa ja liikkumisensa päivittäin!
Oisko ideaa, et otettas joku semmonen tavote, et johonki mennessä pudotetaan yhdessä _yhteensä_ esim 5kg? tulipa vaan mieleen... :) se vois olla jännää!
Vai miten Sannalla, mikä sun paino on nyt? Vieläkö sä meinaat siis pudottaa vai alakko pitämään painoas siinä mis se nyt on, eikse ollu joku 68kg vai..?
possu, jokos sun paino alkaa nelosella:D et oo pitkään aikaan kyllä kertonu mitä vaaka näyttää!!
:D- Uusi elämä
Vilja tuo kuulostaa oikein hyvältä! Täytyy ottaa vanha ruokapäivä kirja vihko käyttöön niin muistaa illalla vielä mitä on syönyt.
Paino nyt siis siinä 69-70 välillä eli pikkasen pitäs tippua vielä. Mutta luultavasti vaihdan ens viikon jälkeen taas siihen vhh:valioon jolloin nesteet taas lähtee ja paino alenee sen 2kg joten en mitään hirveää tiputus tavoitetta ota itselleni.
Mutta jos nyt edes otettaisiin tuo ruoka ja liikunta juttu käyttöön. Ehkä sitä ei kehtaa olla liikkumatta ja mässyttää sontaa jos se täytyy tänne kirjottaa :D
Eli huomisesta aloitetaan :) Mulla on tietokone ihan sekaisin ja totaalisen jumissa :( Eilen tuli viimeinen niitti sen kanssa ja tänään olisi tarkoitus tyhjentää koko sisältö; eli KAIKKI tiedot ja käyttis veks ja sit kaikki uusiksi. Meneehän siihen moooonta tuntia mutta jos se rakkine alkaa toimimaan niin on se sen arvoista. En tykkää yhtään Vistasta. Pitää ensin jostain kaivaa vanhan tietokoneen levyt esille ennen kuin alan mitään tyhjentämään. Nyt siis kirjoitan kaverin luona.
Sanna: Saako kysyä että millaset ne sun menkat sitten olivat silloin kun alkoivat viikon etuajassa? Meinaan vaan että mulla joskus tuli ns. esivuotoa viikkoa ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa. Vuoto saattoi olla rusehtavaa, runsaampaa valkkaria tai sit erittäin niukkaa verta. Uusi kiertohan aletaan kuitenkin laskemaan vasta sitten kun ne menkat alkavat normaalisti eli sulla varmaankin vasta eilen… Entä otitko varmasti joka päivä pillerin? Joskus jopa yhden unohtaminen saa kierron sekaisin (nimim. kokemusta löytyy).
Voisin lähteä mukaan tuohon herkuttomaan viikkoon. Yritän myös saada mursun persuukseni ylös ja liikkua päivittäin vähintään sen 30min. Syömisiä noin muutoin en vielä kovin ala rukkaamaan mutta kirjotellaan niitä päiväkirjoja tänne kuitenkin.
Ei tämä henkinen olotila ole miksikään muuttunut. Edelleen on kurja olo ja sitä on vielä lisännyt se että ollaan miehen kanssa tässä lähipäivinä kinattu milloin mistäkin :’( Mies ei vain näy tajuavan kuinka kurja olo mulla on ja se nyt vain tulee ulos pienenä kärtyämisenä. Ajattelin siis että yritän tehdä jotain tämän olotilan parantamiseksi kun ei toi aika näytä auttavan; olkoonkin että tyhjennyspäivä oli VASTA 2,5vk sitten (kiertopäivä 18 menossa).
Toki hetkittäin on iloisiakin hetkiä mutta kuitenkin alla piilee synkkä ja pas** olo. Pitää siis yrittää ottaa ohjat omiin kätösiin.
Vilja: Mulla on kans ollut samantapaisia itseinhoajatuksia. Paino on prikulleen aloituslukemissa ja itseinho suurimillaan, kuitenkin eilen mätin karkkia tähän pohjattomaan kitaan :p Haluan molempia, näyttää hyvälle sekä syödä karkkia, suklaata tms. Molempia kun ei saa niin pakko tehdä valinta; huomenna siis herkuton viikko! Tai aloitin jo tänään :p
Minä kun aina olen ollut vahvasti tunnesyöjä joten en sitten enää haasteellisempaan aikaan voinut valita tätä herkutonta viikkoa :p
Viikon päästä sunnuntaina olis kummipojan veljen 4vuotis synttärit. Kekkerit lasten osalta ei kauheasti jännitä, ongelma piilee taas kerran siinä että jaksanko/huvittaako olla aikuisille seurallinen… Niin minun herkuton viikko kestäisi sit sunnuntaiaamuun asti; en viitsi noilla synttäreillä olla syömättä mitään :p
Nyt pitää lopetella. Seuraavan kerran kirjoitan TOIVOTTAVASTI omalta koneelta joka on kunnossa!- vilja
Netta80 kirjoitti:
Mulla on tietokone ihan sekaisin ja totaalisen jumissa :( Eilen tuli viimeinen niitti sen kanssa ja tänään olisi tarkoitus tyhjentää koko sisältö; eli KAIKKI tiedot ja käyttis veks ja sit kaikki uusiksi. Meneehän siihen moooonta tuntia mutta jos se rakkine alkaa toimimaan niin on se sen arvoista. En tykkää yhtään Vistasta. Pitää ensin jostain kaivaa vanhan tietokoneen levyt esille ennen kuin alan mitään tyhjentämään. Nyt siis kirjoitan kaverin luona.
Sanna: Saako kysyä että millaset ne sun menkat sitten olivat silloin kun alkoivat viikon etuajassa? Meinaan vaan että mulla joskus tuli ns. esivuotoa viikkoa ennen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa. Vuoto saattoi olla rusehtavaa, runsaampaa valkkaria tai sit erittäin niukkaa verta. Uusi kiertohan aletaan kuitenkin laskemaan vasta sitten kun ne menkat alkavat normaalisti eli sulla varmaankin vasta eilen… Entä otitko varmasti joka päivä pillerin? Joskus jopa yhden unohtaminen saa kierron sekaisin (nimim. kokemusta löytyy).
Voisin lähteä mukaan tuohon herkuttomaan viikkoon. Yritän myös saada mursun persuukseni ylös ja liikkua päivittäin vähintään sen 30min. Syömisiä noin muutoin en vielä kovin ala rukkaamaan mutta kirjotellaan niitä päiväkirjoja tänne kuitenkin.
Ei tämä henkinen olotila ole miksikään muuttunut. Edelleen on kurja olo ja sitä on vielä lisännyt se että ollaan miehen kanssa tässä lähipäivinä kinattu milloin mistäkin :’( Mies ei vain näy tajuavan kuinka kurja olo mulla on ja se nyt vain tulee ulos pienenä kärtyämisenä. Ajattelin siis että yritän tehdä jotain tämän olotilan parantamiseksi kun ei toi aika näytä auttavan; olkoonkin että tyhjennyspäivä oli VASTA 2,5vk sitten (kiertopäivä 18 menossa).
Toki hetkittäin on iloisiakin hetkiä mutta kuitenkin alla piilee synkkä ja pas** olo. Pitää siis yrittää ottaa ohjat omiin kätösiin.
Vilja: Mulla on kans ollut samantapaisia itseinhoajatuksia. Paino on prikulleen aloituslukemissa ja itseinho suurimillaan, kuitenkin eilen mätin karkkia tähän pohjattomaan kitaan :p Haluan molempia, näyttää hyvälle sekä syödä karkkia, suklaata tms. Molempia kun ei saa niin pakko tehdä valinta; huomenna siis herkuton viikko! Tai aloitin jo tänään :p
Minä kun aina olen ollut vahvasti tunnesyöjä joten en sitten enää haasteellisempaan aikaan voinut valita tätä herkutonta viikkoa :p
Viikon päästä sunnuntaina olis kummipojan veljen 4vuotis synttärit. Kekkerit lasten osalta ei kauheasti jännitä, ongelma piilee taas kerran siinä että jaksanko/huvittaako olla aikuisille seurallinen… Niin minun herkuton viikko kestäisi sit sunnuntaiaamuun asti; en viitsi noilla synttäreillä olla syömättä mitään :p
Nyt pitää lopetella. Seuraavan kerran kirjoitan TOIVOTTAVASTI omalta koneelta joka on kunnossa!Hei Netta, tosi kiva kuulla susta taas:)
Jospa saisit koneesi kuntoon!
Tosi kurjaa, kun miehesi kans kinaatte:( Varmasti myös miehesi on surullinen keskenmenon vuoksi, joten hänelläkin on sit pinna kireemmällä, ja hermot menee helpommin ku ennen. ihan ymmärrettävää, eikö? Keskustelkaa, keskustelkaa,keskustelkaa. :) Kyllä se aika haavoja aina parantelee, vaikkei susta/teistä siltä vielä tunnukaan. Usko pois vaan! Elämä jatkuu.
Kiva kun tuut Netta mukaan tuohon tsemppausviikkoon! Porukalla se on mukavempaa:)
Nyt ei muutaku oottelemaan kevyempää ensiviikkoa tytöt! Kyllä me pystytään oleen viikko syömättä herkkuja! eikai me todellakaan niin lösöjä olla etteikö meistä ois siihen!! :) Näin riskejä naisia, et meiltä onnistuu mikä vaan, sehän näytetään! ennenkaikkea itselle, tai sille possulle joka ainaki minussa asustaa;)
Have a nice sundaynight! - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
Hei Netta, tosi kiva kuulla susta taas:)
Jospa saisit koneesi kuntoon!
Tosi kurjaa, kun miehesi kans kinaatte:( Varmasti myös miehesi on surullinen keskenmenon vuoksi, joten hänelläkin on sit pinna kireemmällä, ja hermot menee helpommin ku ennen. ihan ymmärrettävää, eikö? Keskustelkaa, keskustelkaa,keskustelkaa. :) Kyllä se aika haavoja aina parantelee, vaikkei susta/teistä siltä vielä tunnukaan. Usko pois vaan! Elämä jatkuu.
Kiva kun tuut Netta mukaan tuohon tsemppausviikkoon! Porukalla se on mukavempaa:)
Nyt ei muutaku oottelemaan kevyempää ensiviikkoa tytöt! Kyllä me pystytään oleen viikko syömättä herkkuja! eikai me todellakaan niin lösöjä olla etteikö meistä ois siihen!! :) Näin riskejä naisia, et meiltä onnistuu mikä vaan, sehän näytetään! ennenkaikkea itselle, tai sille possulle joka ainaki minussa asustaa;)
Have a nice sundaynight!Ne menkat jotka alkoivat silloin toissa viikolla olivat ihan kunnolliset, ei mitään sellaista pientä tiputtelua. Ja jatkuivat sen 7 päivää mitä minulla normaalistikin kestävät. Ja sitten oli pari päivää taukoa ja nyt alkoivat tosiaan uudestaan.
Nytkin on kunnon vuotoa, tulee oikeastaan aika paljon verrattuna normaaliin, mutta ihan kirkasta verta.
Enkä ole nyt unohtanut yhtään pilleriä :/ - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
Ne menkat jotka alkoivat silloin toissa viikolla olivat ihan kunnolliset, ei mitään sellaista pientä tiputtelua. Ja jatkuivat sen 7 päivää mitä minulla normaalistikin kestävät. Ja sitten oli pari päivää taukoa ja nyt alkoivat tosiaan uudestaan.
Nytkin on kunnon vuotoa, tulee oikeastaan aika paljon verrattuna normaaliin, mutta ihan kirkasta verta.
Enkä ole nyt unohtanut yhtään pilleriä :/heip! olipa mukava yllätys, kun katoin, et meidän ketjuun oli tullut näin monta uutta viestiä =)
ja ihanaa, et netta on vielä mukana tässä ja ennenkaikkea elävien kirjoissa =)
tosiaan, niinkun viljakin kirjoitti, niin on ihan ymmärrettävää, et teillä molemmilla on pinna kireämmällä ja tulee sanomista. mut tärkeetä on sit, et tekee toiselle selväks, mistä se johtuu, eikä niin et esim. sun mies luulee, et sua ärsyttää hänessä jokin (tai siis et hän tajuaa, että sun huonotuulisuus johtuu siitä keskenmenosta) ja tosiaan, keskustelu varmast auttaa.. nuo miehet ku on vaan usein sellaisia etteivät niin avoimesti haluu puhua, vaikka pinnan alla pulppuiskin..
sun mies käy varmasti ihan samoja tunteita läpi, vaikka susta tuntuiskin, ettei hän ymmärrä..
eli PUHUKAA!!! ja ei siitä niin kauaa vielä ole, että aika olis alkanut auttaan.. mut ehkä parin kk päästä sulla on paremmat fiilikset?
ja puhu ihmeessä asiasta jollekin hyvälle kaverille ja onhan sairaalassakin varmasti tarjolla keskustelutukea tuollaisesta tilanteesta selviytyville. ei se mun mielestä ainakaa ole mitenkää pahasta, et puhuu vaikka jollekin ammatti-ihmiselle huonosta olostaan, kun ei koskaan tiedä miten paljon se auttaa!
sannalle: onpa kurja juu, et sulla jatkuu tuollanen inhottava vuoto! mun mielestä ainakin se on kaikista v-mäisintä ku koko ajan saa kulkee jos jonkin paksunen tampaksi tai side housuissa, inhaa :/ toivottavast loppuu pian..
en kyl sit tiedä, mistä tuo johtuu jos et oo pillereitäkää unohtanut. mulla on kans se, ettei tarvii ku yks jättää välistä (tai joskus jopa se, että ottaa sen illalla kun normaalisti ottaa aamulla ni riittää) et kierto on sekasin..
vilja, auta!! säähän tiedät näistä terveys-jutuista!!
ja sitten tähän meidän ensi viikon ryhmätyöhön:
siis niin hyvä idea! nyt tsempataan kaikki ja kohta me ollaan paljon makeempia kissoja ku mitkää pussycat dollsin vinkuja-amerikkalaisneitoset :D
viljallekin tulee niin timmi maha, et voit sitä käyttää pyykkilautana, i promise :)
nyt vaan kova tsemppi päälle! ja eiköhän se auta, että kun muutkin kirjoittaa tänne ruokapäivikset ja liikunnat, ni ei kai tämä porsaskaan nyt voi jatkaa puputtelua, en haluu olla porukan luuseri! =)
mä en oo muuten siks ilmoitellut painoa, kun painan varmaan 70kg enkä ole siks uskaltautunut vaa'alle, mut jospa keskiviikkona jo pystyis siihen astuu :P
niin, eilen illalla tosiaan menin hakemaan vielä hiukopalaa GRILLILTÄ, koska
-olen sika
-minulla ei ole itsekuria
-viikko oli mennyt jo muuutenkin metsään
-kaverini olivat käyneet grillillä, joten miksen minäkin?
-tekösyitä on niin paljon, etten jaksa enempää kirjoittaa
tänään sitten aattelin aamulla, että EI S***ANA!!! olen ihan kamalan näköinen, turvonnut ja haiseva sika!!!! :D (siis ei ollut hauskaa aamulla)
tänään olen sen vuoksi syönyt erittäin vähän ja kävin vielä juoksemassa 55min lenkin ja siihen vielä 10min kävelyä päälle :)
-sika siis edistyy..
lisäksi tein äsken ruokapäiväkirja- ja tilitysvihon, johon aion kirjoittaa, jos mua himottaa pulla, mut en aio syödä sitä pullaa!!
tänään söin siis:
-lautasellinen kuitumuroja
-rasvatonta vaniljajugurttia (40kcal/100g)
-kahvia
nyt vasta äsken
-150g rasvatonta maustamatonta rahkaa
-banaani
-pakastevadelmia
enkä muuta!
yritän muutenkin ottaa tavoitteeks, et syön paljon proteiinia. en vhh:lle kuitenkaan ala, kun haluun syödä hedelmiä ja puuroa ja muroja, mutta vähennän esim. turhaa leivän jyrsintää ja riisiä yms.. ja lisään proteiinia.
mutta kauhee, mikä teksti, itteekin väsyttää, saati teitä, naiset! =)
im sori!
huomenna aloitetaan siis reippain mielin tää yhteistyö-projekti!
eikä anneta periks kiusauksille, vaan silloin kun pullanhimo on pahimmillaan, niin lähdetään sille 30min ulkoilulle!
eiköhän se siitä sit taas :) - munkki-possu
munkki-possu kirjoitti:
heip! olipa mukava yllätys, kun katoin, et meidän ketjuun oli tullut näin monta uutta viestiä =)
ja ihanaa, et netta on vielä mukana tässä ja ennenkaikkea elävien kirjoissa =)
tosiaan, niinkun viljakin kirjoitti, niin on ihan ymmärrettävää, et teillä molemmilla on pinna kireämmällä ja tulee sanomista. mut tärkeetä on sit, et tekee toiselle selväks, mistä se johtuu, eikä niin et esim. sun mies luulee, et sua ärsyttää hänessä jokin (tai siis et hän tajuaa, että sun huonotuulisuus johtuu siitä keskenmenosta) ja tosiaan, keskustelu varmast auttaa.. nuo miehet ku on vaan usein sellaisia etteivät niin avoimesti haluu puhua, vaikka pinnan alla pulppuiskin..
sun mies käy varmasti ihan samoja tunteita läpi, vaikka susta tuntuiskin, ettei hän ymmärrä..
eli PUHUKAA!!! ja ei siitä niin kauaa vielä ole, että aika olis alkanut auttaan.. mut ehkä parin kk päästä sulla on paremmat fiilikset?
ja puhu ihmeessä asiasta jollekin hyvälle kaverille ja onhan sairaalassakin varmasti tarjolla keskustelutukea tuollaisesta tilanteesta selviytyville. ei se mun mielestä ainakaa ole mitenkää pahasta, et puhuu vaikka jollekin ammatti-ihmiselle huonosta olostaan, kun ei koskaan tiedä miten paljon se auttaa!
sannalle: onpa kurja juu, et sulla jatkuu tuollanen inhottava vuoto! mun mielestä ainakin se on kaikista v-mäisintä ku koko ajan saa kulkee jos jonkin paksunen tampaksi tai side housuissa, inhaa :/ toivottavast loppuu pian..
en kyl sit tiedä, mistä tuo johtuu jos et oo pillereitäkää unohtanut. mulla on kans se, ettei tarvii ku yks jättää välistä (tai joskus jopa se, että ottaa sen illalla kun normaalisti ottaa aamulla ni riittää) et kierto on sekasin..
vilja, auta!! säähän tiedät näistä terveys-jutuista!!
ja sitten tähän meidän ensi viikon ryhmätyöhön:
siis niin hyvä idea! nyt tsempataan kaikki ja kohta me ollaan paljon makeempia kissoja ku mitkää pussycat dollsin vinkuja-amerikkalaisneitoset :D
viljallekin tulee niin timmi maha, et voit sitä käyttää pyykkilautana, i promise :)
nyt vaan kova tsemppi päälle! ja eiköhän se auta, että kun muutkin kirjoittaa tänne ruokapäivikset ja liikunnat, ni ei kai tämä porsaskaan nyt voi jatkaa puputtelua, en haluu olla porukan luuseri! =)
mä en oo muuten siks ilmoitellut painoa, kun painan varmaan 70kg enkä ole siks uskaltautunut vaa'alle, mut jospa keskiviikkona jo pystyis siihen astuu :P
niin, eilen illalla tosiaan menin hakemaan vielä hiukopalaa GRILLILTÄ, koska
-olen sika
-minulla ei ole itsekuria
-viikko oli mennyt jo muuutenkin metsään
-kaverini olivat käyneet grillillä, joten miksen minäkin?
-tekösyitä on niin paljon, etten jaksa enempää kirjoittaa
tänään sitten aattelin aamulla, että EI S***ANA!!! olen ihan kamalan näköinen, turvonnut ja haiseva sika!!!! :D (siis ei ollut hauskaa aamulla)
tänään olen sen vuoksi syönyt erittäin vähän ja kävin vielä juoksemassa 55min lenkin ja siihen vielä 10min kävelyä päälle :)
-sika siis edistyy..
lisäksi tein äsken ruokapäiväkirja- ja tilitysvihon, johon aion kirjoittaa, jos mua himottaa pulla, mut en aio syödä sitä pullaa!!
tänään söin siis:
-lautasellinen kuitumuroja
-rasvatonta vaniljajugurttia (40kcal/100g)
-kahvia
nyt vasta äsken
-150g rasvatonta maustamatonta rahkaa
-banaani
-pakastevadelmia
enkä muuta!
yritän muutenkin ottaa tavoitteeks, et syön paljon proteiinia. en vhh:lle kuitenkaan ala, kun haluun syödä hedelmiä ja puuroa ja muroja, mutta vähennän esim. turhaa leivän jyrsintää ja riisiä yms.. ja lisään proteiinia.
mutta kauhee, mikä teksti, itteekin väsyttää, saati teitä, naiset! =)
im sori!
huomenna aloitetaan siis reippain mielin tää yhteistyö-projekti!
eikä anneta periks kiusauksille, vaan silloin kun pullanhimo on pahimmillaan, niin lähdetään sille 30min ulkoilulle!
eiköhän se siitä sit taas :)sanna, huomasin vasta äsken tuon sun päivällä kirjoittaman viestin ja siitä tuli mieleen, et kyllä se voi olla nuiden pillerien merkistä!
mulla itellä oli pari vuotta sitte ku aloitin pillerit, ni ensin yasminellet tai jotkut sinne päin ja vuosin tosiaan ainakin kuukauden kuin seula! ja se ei kans ollut mitää tiputtelua, vaan oikeen niagara fallsit pienoismuodossaan..
ilmoitin sit lääkärille, et en näitä syö, ku mitä teen pillereillä, joiden kans mulla on koko ajan menkat?!?!
ni hän ihmetteli, et miten mulle ylipäänsä oli määrätty ne yasminellet, kun niissä on niin korkee estrogeeni-pitoisuus, et ne kuulemma sopii harvalle.
nykysin mulla on melianet ja mitää ongelmaa ollut koskaan (kun muistaa vaan ottaa ne pilsut) - vilja
munkki-possu kirjoitti:
sanna, huomasin vasta äsken tuon sun päivällä kirjoittaman viestin ja siitä tuli mieleen, et kyllä se voi olla nuiden pillerien merkistä!
mulla itellä oli pari vuotta sitte ku aloitin pillerit, ni ensin yasminellet tai jotkut sinne päin ja vuosin tosiaan ainakin kuukauden kuin seula! ja se ei kans ollut mitää tiputtelua, vaan oikeen niagara fallsit pienoismuodossaan..
ilmoitin sit lääkärille, et en näitä syö, ku mitä teen pillereillä, joiden kans mulla on koko ajan menkat?!?!
ni hän ihmetteli, et miten mulle ylipäänsä oli määrätty ne yasminellet, kun niissä on niin korkee estrogeeni-pitoisuus, et ne kuulemma sopii harvalle.
nykysin mulla on melianet ja mitää ongelmaa ollut koskaan (kun muistaa vaan ottaa ne pilsut)taitaa tällä tyärellä olla lievästi tekemisen puute ku kokoajan kirjottelen!! varmaan kymmenes viesti tänään.. :P Pakko olla jotain tekemistä ku maha kuralla juoksen vessassa kokoajan, kun odottelen et Herra Ihanuus saisi ittensä tänne perille jo! hui! tulossa se on kovaa vauhtia..ollu reissussa!
Sanna, heti aamulla menet lääkäriin. Syy vuotoon voi olla pillerin merkissä, Niinkuin possu jo sano, ni tuo merkki käy harvalle. tai sitten syy voi olla jossain muussa mut normaalia tuo ei todellakaan ole, jos kerta et pilsuja oo unohdellutkaan. Älä todellakaan ala kärsimään kroonisista menkoista, vaan tosiaa mene sinne lääkäriin ja vaadi erimerkkiä:) Varmasti tosi inhottavaa tuommonen vuotaminen, nippanappa kestää sen 4-5pvää minkä menkat kestää, kyllä mulla ainaki lähtis mielenterveys jos pitäs kestää monta viikkoa! Lupaa mulle et meet aamulla heti lääkäriin?
taitaa muutenki meikäläisen mielenterveys vipata ja pahasti ku tyhjässä kämpässä yksinään nauraa hirnun.. no ei vaan mä en voi mitää sille et ku luen possun turinoita ni mulla on nauruunkuolemiskohtalo erittäin lähellä useasti!!!:´D Niin kertamakaikkiaan huumori kirjotustyyli! ihana!
possu sä oot kohta ihan säästöliekillä ku syöt ihan mielettömän VÄHÄN!! Tyttö nyt syömään siitä! * heristää etusormea * Varo oikeesti ettei mee säästölle, sitte sä et saa kiloja tippumaan millään! Äläkä itke sitä grillillä käyntiä, mieti tulevaa kevyttä viikkoa...:) kohta me ollaan kevyitä kuin keijukaiset ja hurmaavampia kuin koskaan!
mut, nyt on mentävä., jänskättää.. - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
taitaa tällä tyärellä olla lievästi tekemisen puute ku kokoajan kirjottelen!! varmaan kymmenes viesti tänään.. :P Pakko olla jotain tekemistä ku maha kuralla juoksen vessassa kokoajan, kun odottelen et Herra Ihanuus saisi ittensä tänne perille jo! hui! tulossa se on kovaa vauhtia..ollu reissussa!
Sanna, heti aamulla menet lääkäriin. Syy vuotoon voi olla pillerin merkissä, Niinkuin possu jo sano, ni tuo merkki käy harvalle. tai sitten syy voi olla jossain muussa mut normaalia tuo ei todellakaan ole, jos kerta et pilsuja oo unohdellutkaan. Älä todellakaan ala kärsimään kroonisista menkoista, vaan tosiaa mene sinne lääkäriin ja vaadi erimerkkiä:) Varmasti tosi inhottavaa tuommonen vuotaminen, nippanappa kestää sen 4-5pvää minkä menkat kestää, kyllä mulla ainaki lähtis mielenterveys jos pitäs kestää monta viikkoa! Lupaa mulle et meet aamulla heti lääkäriin?
taitaa muutenki meikäläisen mielenterveys vipata ja pahasti ku tyhjässä kämpässä yksinään nauraa hirnun.. no ei vaan mä en voi mitää sille et ku luen possun turinoita ni mulla on nauruunkuolemiskohtalo erittäin lähellä useasti!!!:´D Niin kertamakaikkiaan huumori kirjotustyyli! ihana!
possu sä oot kohta ihan säästöliekillä ku syöt ihan mielettömän VÄHÄN!! Tyttö nyt syömään siitä! * heristää etusormea * Varo oikeesti ettei mee säästölle, sitte sä et saa kiloja tippumaan millään! Äläkä itke sitä grillillä käyntiä, mieti tulevaa kevyttä viikkoa...:) kohta me ollaan kevyitä kuin keijukaiset ja hurmaavampia kuin koskaan!
mut, nyt on mentävä., jänskättää..Vilja, soitan kyllä heti aamulla tuonne lääkärille. Että mitä tehdään. Minä olen siis aloittanut niilla jasmineilla silloin joskus, mutta vaihdoin ne sitten merciloniin koska eivät sopineet minulle. Mutta eivät nämäkään nyt sitten näytä oikein toimivan. (tai no tämä on ensimmäinen kerta 2 vuoden aikana kun on jotain häikkää)
mutta tosiaan nyt kaikki hirveä tsemppi päälle! Kohta voidaan perustaa tyttöbändi (joku muu laulaa ja me vaan näytellään meidän timmejä mahoja :D)
sanna - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
Vilja, soitan kyllä heti aamulla tuonne lääkärille. Että mitä tehdään. Minä olen siis aloittanut niilla jasmineilla silloin joskus, mutta vaihdoin ne sitten merciloniin koska eivät sopineet minulle. Mutta eivät nämäkään nyt sitten näytä oikein toimivan. (tai no tämä on ensimmäinen kerta 2 vuoden aikana kun on jotain häikkää)
mutta tosiaan nyt kaikki hirveä tsemppi päälle! Kohta voidaan perustaa tyttöbändi (joku muu laulaa ja me vaan näytellään meidän timmejä mahoja :D)
sannahyvää maanantai-huomenta vaan!
mitäs siellä lääkärissä sanottiin,sanna? kerropa, että osasivatko veikata mistä tuollainen voi johtua?
viljalla ilmeisesti miehen odotus päättyi onnellisesti kun ei susta enää sitten illalla kuulunut :D se on nii ihana tunne, kun on perhosia vatsassa jo pelkästä toisen ajattelusta - Uusi elämä
munkki-possu kirjoitti:
hyvää maanantai-huomenta vaan!
mitäs siellä lääkärissä sanottiin,sanna? kerropa, että osasivatko veikata mistä tuollainen voi johtua?
viljalla ilmeisesti miehen odotus päättyi onnellisesti kun ei susta enää sitten illalla kuulunut :D se on nii ihana tunne, kun on perhosia vatsassa jo pelkästä toisen ajattelustaheips kaikki!
Soitin lääkärille aamulla ja sanoi että voi johtua ihan mistä tahansta; eli siitä muutetusta ruokavaliosta, stressistä(mitä mieheni aiheuttaa aika kiitettävästi), univelasta tai mistä tahansa.
Kehotti nyt kokeilemaan vielä näillä, eli keskiviikkona aloitetaan uusi levy, jos senkin kanssa on vielä ongelmia niin sitten täytyy vain vaihtaa takaisin vahvempaan merkkiin.
Muuten en ole vielä oikein päässyt käyntiin, eilen illalla tuli ihan älytön vatsatauti (olen syönyt jotain sopimatonta) joten en vielä tänään ole syönyt mitään.
Illalla olin ajatellut mennä pilateksee ja flexiin, mutta muistin juuri että meillä on työpaikka palaveri klo 18.15 joten katsotaan endinkö vain tuohon flexiin.. toisaalta sen jälkeen on ventttely joka ei kyllä myöskään tekisi yhtään pahaa.
Eilen kävin 40min kävelemässä vesisateessa, tuntui vähän tyhmältä kävellä sateenvarjon kanssa :D Mutta olo parani kyllä heti. (on ollut vähän alakuloinen olo, liekkö sitten johtuu noista yli pitkistä menkoista)
possu tuo sinun syömisen jaksottaminen kuulostaa hyvältä, koska siis luin jostain että 04-12 keho puhdistautuu eli aamupala olisi hyvä olla hedelmä/marja pitoista, lisänä tärkkelystä.
sitten 12-20 keho ottaa ravintoa käyttöönsä proteiini pitoinen ruoka olisi hyvä saada tähän väliin, kasvisten yms kanssa
ja sitten klo 20-04 keho ottaa ravinteita ja hyväksikäyttää ruuan. eli tällöin ei enää pitäisi syödä ainakaan mitään kovin raskasta ja suurta ateriaa.
saikohan tuosta jotain selvää :D
Mutta kuitenkin tsemppiä kaikille herkuttomaan viikkoon, näytetään että pystytään siihen!!
ja eikun sitä 30 min liikuntaa haalimaan kasaan !
sanna
- munkki-possu
heippa vaan!
sanna:toivottavasti nuo vuodot johtuis vaan stressistä tai siitä ruokavalion muutoksesta. se voi kyllä hyvin olla, että kun vaihtaa ruokavalionsa ihan täysin erilaiseksi kuin mitä se aiemmin ollut, nii ei kroppa pysy mukana heti..
mut toivottavasti mahdollisimman pian loppuu tuo.
mulla on tää eka päivä mennyt ihan mukavasti tähän mennessä. mä olen nyt niin innokas, et kirjoitan tän päivän juttuja jo nyt, vaikka iltaa on vielä jäljellä..
eli ruokapäiväkirjaa...
9.00
-2 grahamsämpylää
-välissä kevytlevi,salaatti,juusto(17%),kinkku ja kurkku
-kahvia mustana
-light mehua 0,33l
*kävelyä koti-keskusta-keskustassa pyörimistä-takas kotiin, yhteensä ainakin 8km ja aikaa meni 4h jonka aikana istuin yhteensä korkeintaan 1h joten aika paljon kävelyä :O
klo 14
-banaani
(kaupungilla hiukopalaksi)
klo 15.30
-3 kreikkalaista lihapullaa (eines:/, mut lihapitoisuus aika hyvä ja proteiinia 17g/100g ja rasvaa vaan 5,4g/100g) eli niitä noin 80g
-raejuustoa vähän alle 100g (sitä normaaliversiota)
-2 palaa maalaisleipää, jossa päällä pari siivua juustoa 17%
klo 17.00
-proteiinipatukka 60g (212 kcal ja 14g proteiinia)
*pyöräily salille ja takasin, yhteensä 5km (n.15min per suunta)
*bodycombat 1h
*bodypump 1h
tulen kotiin vasta 21.30 maissa, joten saas nähdä josko juon vain dexal light palautumisjuomaa, jossa on 11kcal/dl ja syön seuraavaks vasta aamulla. voi olla, et hiukoo niin pahasti, että pakko käydä kaapilla ennen nukkumista :D
ilmoitan sit huomenissa kuin kävi..
miten muilla tää päivä sujunut?
koputan puuta, mut vielä ei herkkuhimo oo äitynyt ylivoimaseks :)
tästä vielä hengis selvitään!Mulla menossa toista hetkutonta päivää ja lisää itsehillintähaasteita luvassa :/ Kuten jo aiemmin kerroin että olen tunnesyöjä eli tässä elämäntilanteessa se on ISO haaste. Se lisähaaste tuli sitten flunssan muodossa *niiskuttaa*. Mies ollut jo vissiin viikon kipeä/flunssassa ja nyt tänään flunssa sitten iski kyntensä myös minuun :( Yleensä kipeänä en syö ruokaa tms. vaan napostelen kaikenlaista pientä ja HERKKUJA :p Eli pitipäs sattua flunssa juuri kun päätin pitää herkuttoman viikon.
Toistaiseksi olen on onnistunut pitämään näppini erossa herkuista =) Nukuin pitkään (kuten yleensäkin kipeänä); jonnekin 12 asti taisin nukkua mutta meninkin nukkumaan vasta 3-4 aikaan ja kävin hereillä vähän yli 7 aamulla kun mies tuli koiran kanssa mettältä, sain kuitenkin jonkin ajan päästä unen uudestaan.
Tänään en siis ole toistaiseksi syönyt kuin pakastealtaasta quick'n taste lohikeiton (350g) 52kcal/100g ja lisäsin siihen 100g pakastekatkarapuja (66kcal/100g). Saa nähdä mitä sitä vielä tänään syöpi... Ollaan tällasia yökukkujia joten syödään kelloon nähden aika myöhään :p
Näin flunssaisena jää kyllä minun osalta tämän haasteen liikuntaosuus mutta herkuton linja pysyy; olen nyt niin päättänyt! :)
Oma kone on nyt käytössä. En sitten tyhjentänytkään tätä mikä oli muuten onni. Huomasin ennen tyhjentämistä ottaa selville saako tälle koneelle tarvittavia ajureita xp-käyttikselle (alunperin siis vista) ja eihän niitä saanutkaan :( Otin kuitenkin kaikki henkilökohtaiset tiedot talteen ja käytin tekemääni Vistan palautuslevyä joka siis palauttaa tietokoneen alkuperäisiin tehdasasetuksiin; suomeksi siis koneeseen jäi pelkästään uudelleenasennettu käyttöjärjestelmä. Sen jälkeen oli luvassa palomuurien ym. suojausten laittaminen ja päivittäminen eikä tietenkään pidä unohtaa käyttöjärjestelmän päivittämistä ja koko tietokoneen tarkistusskannaamista; meni siis koko halavatun ilta ja yö :p koneessa ei edes vielä ole minun omia ohjelmia ja niitä henkilökohtaisia tiedostoja joten luvassa on edelleen muutaman tunnin työ; se vain saapi nyt toistaiseksi odotella jahka jaksan paneutua...
Jos ^ tuosta sepustuksesta nyt kukaan mitään ymmärsi tai kiinosti...
Nyt takas sänkyyn peiton alle.
-Aivasteleva ja niiskuttava NettaNorsu-- vilja
Netta80 kirjoitti:
Mulla menossa toista hetkutonta päivää ja lisää itsehillintähaasteita luvassa :/ Kuten jo aiemmin kerroin että olen tunnesyöjä eli tässä elämäntilanteessa se on ISO haaste. Se lisähaaste tuli sitten flunssan muodossa *niiskuttaa*. Mies ollut jo vissiin viikon kipeä/flunssassa ja nyt tänään flunssa sitten iski kyntensä myös minuun :( Yleensä kipeänä en syö ruokaa tms. vaan napostelen kaikenlaista pientä ja HERKKUJA :p Eli pitipäs sattua flunssa juuri kun päätin pitää herkuttoman viikon.
Toistaiseksi olen on onnistunut pitämään näppini erossa herkuista =) Nukuin pitkään (kuten yleensäkin kipeänä); jonnekin 12 asti taisin nukkua mutta meninkin nukkumaan vasta 3-4 aikaan ja kävin hereillä vähän yli 7 aamulla kun mies tuli koiran kanssa mettältä, sain kuitenkin jonkin ajan päästä unen uudestaan.
Tänään en siis ole toistaiseksi syönyt kuin pakastealtaasta quick'n taste lohikeiton (350g) 52kcal/100g ja lisäsin siihen 100g pakastekatkarapuja (66kcal/100g). Saa nähdä mitä sitä vielä tänään syöpi... Ollaan tällasia yökukkujia joten syödään kelloon nähden aika myöhään :p
Näin flunssaisena jää kyllä minun osalta tämän haasteen liikuntaosuus mutta herkuton linja pysyy; olen nyt niin päättänyt! :)
Oma kone on nyt käytössä. En sitten tyhjentänytkään tätä mikä oli muuten onni. Huomasin ennen tyhjentämistä ottaa selville saako tälle koneelle tarvittavia ajureita xp-käyttikselle (alunperin siis vista) ja eihän niitä saanutkaan :( Otin kuitenkin kaikki henkilökohtaiset tiedot talteen ja käytin tekemääni Vistan palautuslevyä joka siis palauttaa tietokoneen alkuperäisiin tehdasasetuksiin; suomeksi siis koneeseen jäi pelkästään uudelleenasennettu käyttöjärjestelmä. Sen jälkeen oli luvassa palomuurien ym. suojausten laittaminen ja päivittäminen eikä tietenkään pidä unohtaa käyttöjärjestelmän päivittämistä ja koko tietokoneen tarkistusskannaamista; meni siis koko halavatun ilta ja yö :p koneessa ei edes vielä ole minun omia ohjelmia ja niitä henkilökohtaisia tiedostoja joten luvassa on edelleen muutaman tunnin työ; se vain saapi nyt toistaiseksi odotella jahka jaksan paneutua...
-Aivasteleva ja niiskuttava NettaNorsu-hellou!
Ihan hyvin menny tää eka päivä, kyllä se tästä lähtee menemää.. kaapissa fanipalat poltellu vähän mut onneksi se pussi on kiinni ni ei tuu otettua niin helposti;)
syöny tänään:
7.00 Lasi sokeritonta mehukeittoa
8.30 puoli kuppia kahvia maito
banaani
leipää (en kuollaksenikaan muista sen nimeä, vaaleaa kuitenki :/ ), päällä aamupalajuustoviipale (rasvaprosentteja ei tiedossa:) )
11.00 Annos Neljän Viljan-puuroa, mansikoita
joku Wilhelm - nakki :P
Lasi maitoa
14.30 Kuppi kahvia maito
16.00 Omena, ruispala molemmat puolet, välissä Flora-levitettä ja kasvispihvi
18.30 pikku purkillinen ananaspaloja
Saas nähä mitä tulee tänään vielä syötyä! Mulla aamulla pakko saada syödä paljon, en muuten lähe käyntiin ja lounas aikaan oon ihan puolikuollu nälkään:) Mut leipä on ongelma ku sitä tulee syötyä liikaa!!
sori ei ehi kirjotteleen enempää.. palailen huomena asiaan!
Ainiin liikkunu oon reilu tunti reipasta kävelyä, ja noin 45min rauhallista pyöräilyä:) - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
hellou!
Ihan hyvin menny tää eka päivä, kyllä se tästä lähtee menemää.. kaapissa fanipalat poltellu vähän mut onneksi se pussi on kiinni ni ei tuu otettua niin helposti;)
syöny tänään:
7.00 Lasi sokeritonta mehukeittoa
8.30 puoli kuppia kahvia maito
banaani
leipää (en kuollaksenikaan muista sen nimeä, vaaleaa kuitenki :/ ), päällä aamupalajuustoviipale (rasvaprosentteja ei tiedossa:) )
11.00 Annos Neljän Viljan-puuroa, mansikoita
joku Wilhelm - nakki :P
Lasi maitoa
14.30 Kuppi kahvia maito
16.00 Omena, ruispala molemmat puolet, välissä Flora-levitettä ja kasvispihvi
18.30 pikku purkillinen ananaspaloja
Saas nähä mitä tulee tänään vielä syötyä! Mulla aamulla pakko saada syödä paljon, en muuten lähe käyntiin ja lounas aikaan oon ihan puolikuollu nälkään:) Mut leipä on ongelma ku sitä tulee syötyä liikaa!!
sori ei ehi kirjotteleen enempää.. palailen huomena asiaan!
Ainiin liikkunu oon reilu tunti reipasta kävelyä, ja noin 45min rauhallista pyöräilyä:)No niin raportoin nyt minäkin herkutonta päivääni. Eli siis söin ensimmäisen kerran vasta klo 14 jolloin:
-2 siivua lämmintä ruisleipää, päällä tomaattia ja juustoraastetta
14.45
-1/4 lautasellinen uunivuokaa (perunasipulisekoitus, kesäkurpitsaa, tomaattia ja kevyt kermaa, juustoraaste)
- 1/2 kuoreton makkara
klo 18.00
-pikavälipala banaani ja elovena välipalajuoma
palaverissa repesi taas pupeltaminen käsistä ja söin kaksi sämpylää täytteillä.
-30min felxi tunti
-lasillinen A vilja jugurttia (ei rasvaton)
-kourallinen cashew pähkinöitä (ei suolattuja tai muuten maustettuja)
Päivällä kävelin kirjastoon ja takaisin ja kiertelin muutenkin kauppoja varmaan sellaisen tunnin. (lasketaanko liikunnaksi? )
Hyvät ja energiset fiilikset, vuodosta ja vatsa kivuista huolimatta. Hyvin on mennyt eka päivä ja tsemppi on korkealla :)
huomenna jatketaan! :)
Sanna Netta80 kirjoitti:
Mulla menossa toista hetkutonta päivää ja lisää itsehillintähaasteita luvassa :/ Kuten jo aiemmin kerroin että olen tunnesyöjä eli tässä elämäntilanteessa se on ISO haaste. Se lisähaaste tuli sitten flunssan muodossa *niiskuttaa*. Mies ollut jo vissiin viikon kipeä/flunssassa ja nyt tänään flunssa sitten iski kyntensä myös minuun :( Yleensä kipeänä en syö ruokaa tms. vaan napostelen kaikenlaista pientä ja HERKKUJA :p Eli pitipäs sattua flunssa juuri kun päätin pitää herkuttoman viikon.
-Aivasteleva ja niiskuttava NettaNorsu-Herkuton päivä on pitänyt loppuun asti! Kaupat ovat kiinni ja ärrälle ei enää ehdi (hyvä niin). Tosin mies oli tänään ostanut ihanan näköistä kuningatar kääretorttua :p Toivottavasti itsekuri ja päätös pitää nyt etten sorru mussuttaan.. Tänään on kyllä niiiin tehnyt mieli jotain hyvää. Tunnustan että pari kertaa jopa "lupasin" itselleni herkutella mutta onneksi kuitenkin ehdin muuttaa mieltä enkä edes lähtenyt kauppaan -> mies kävi kaupassa ja osti sen ihanan kääretortun :p HÄN KYLLÄ TIESI ETTEN SYÖ HERKKUJA KOKO VIIKKONA, PRKL RETKU!!!!! Ties mitä muuta hän minun selkäni takana mussuttaa... Syököön mitä lystää mutta minä pidän pintani!!! Miten teillä muilla? Onko ollut kiusausta/houkutuksia? Vai olenko ainoa porsas :p
Tämän päivän syömiset koostui huonosti mutta enpä niitä syömisiä vielä suurennuslasin alle laitakaan. Kunhan annoskoot pysyvät kurissa!
Eli se lohikeitto katkaravuilla.
- Grandiosa täysjyväpiiras jonka päälle 50g
- katkarapuja ja ripaus juustoraastetta.
- 3/4 annosta lohikiusausta.
Eineksiä siis mutta en jaksanut alkaa ruokaa tekeen. Jo pelkkä jalkeilla olo alkaa päätä paukuttaan ja nenän vuotamaan :( Huomenna on uusi päivä ja toivottavasti jaksan jotain ruokaa tehdä..- munkki-possu
huomenet!
ihku ilma, aurikoinen ja ihan tyyni! nyt olis mitä mainioin keli lähtee juoksulenkille, ellei paikat olis ihan jumissa ja toisessa jalassani olis kamalaa vesikelloa :/
eilen kun olin niissä jumpissa ja pääsin kotiin, ni mun oikeen jalan isovarvasta alkoi vihloa ihan pirusti! en tiedä mist johtui, käytin siinä jotain herne-maissi-paprikapussii ja kääntelin,vääntelin ja asetteli sitä mitä eriskummallisimpiin asentoihin, mut eipä hän halunnu lakata sattumasta :/
lopulta otin buranan et sain nukutuks ja nyt ei enää tee kipeetä. siis ei sen päälle pystynyt ees astuu kunnolla :O
en huomannu ainakaa et olisin sen jumpassa kolhassut johonkin tai muuten loukannut..
mahtaako olla tuokin joku herkkujen puutos-oire? :D
noh, pääasia, ettei vaivaa enään..
mut hei naiset! teillä näyttänyt menneen tosi mahtavasti eilinen! tiiän netta, kuin tuskaa on ku toinen on iha kukkakeppi vaik vetelee herkkuja minkä ehtii ja ihan meikäläisen nenän ees :/ mut siinä se luonteenlujuus sit punnitaan ja teikäläinen on TOSI SANKARI!!! =)
te väititte et mä syön liia vähän mut tehän syötte paljo vähemmän!!! mä olen kyllä se tän porukan mussuttelija!
ja leipä on myös mun "herkuton" heikkouteni.. nyt tuntuu et oon nii leipääntynyt ruisleipään ettei sitä tee mieli, niinpä oon pupeltanut nuita sämpylöitä ja maalais-HIIVA-leipää!
niih, eilen tosiaan niide jumppien jälkee söin vielä 2 palaa sitä maalaisleipää, päällä kevytlevi,juusto ja kinkku sekä rasvatonta maitoa palanpainikkeeks.
mut mies haki grilliltä itselleen mega-aterian ja vaik vähän himoitsin niitä sen ranskiksia ni ihmeen vähän kuitenki teki sitä moskaa mieli :)
tästä näyttää taas tulevan tämmönen maraton-teksti, mikä alkaa olla meikäläisen tunnusmerkki, mutta sanokaa sitte vaan suoraan, että:
-POSSU; EI NUITA JAKSA LUKEA ERKKIKÄÄN!!! nii tajuan ehkä tiivistää tätä mahtavan älyllistä aikaansaannostani :)
nii, pointti oli se, et eilen ku siellä kaupungilla liehuin ja kaverin kanssa kävin kaffekupposella (minkä muute unohdin eilen kirjoittaa ruokapäivikseen) ni tuli tosi huono olo, ihan voimaton ja pyörryttävä, vaik olin aamulla syönyt ne 2 sämpylää hyvillä täytteillä.
eli huomasin, et mun kandee alkaa pitää laukussa vaikka porkkana/omenasiivuja rasiassa tai vaikka sellaista protskupatukkaa...
ku mulla toi kavereiden kans treffailu aina venyy, eikä sitä näillä palkoilla (ja kiloilla) huvita aina käydä ulkona syömässäkään.
ni tänäänki ku taas lähden liikenteeseen tuossa 11 maissa, ni aattelin syödä vielä lautasellisen puuroa äsken surauttamani kuitupommin lisäks :)
mut kirjoitan myöhemmin sen ruokapäiviksen ja kirjoitelkaa tekin, myös kommentteja saa antaa :)
tänään taas jumppailua tiedossa illalla, mikäli tuo varvas suostuu yhteistyöhön :)
mukavaa päivää teille kaikille! ja muistakaa, tämän päivän jälkeen enää 3pv ja kaikki on voittajina maalissa =)
päästään sinne varmasti! - vilja
munkki-possu kirjoitti:
huomenet!
ihku ilma, aurikoinen ja ihan tyyni! nyt olis mitä mainioin keli lähtee juoksulenkille, ellei paikat olis ihan jumissa ja toisessa jalassani olis kamalaa vesikelloa :/
eilen kun olin niissä jumpissa ja pääsin kotiin, ni mun oikeen jalan isovarvasta alkoi vihloa ihan pirusti! en tiedä mist johtui, käytin siinä jotain herne-maissi-paprikapussii ja kääntelin,vääntelin ja asetteli sitä mitä eriskummallisimpiin asentoihin, mut eipä hän halunnu lakata sattumasta :/
lopulta otin buranan et sain nukutuks ja nyt ei enää tee kipeetä. siis ei sen päälle pystynyt ees astuu kunnolla :O
en huomannu ainakaa et olisin sen jumpassa kolhassut johonkin tai muuten loukannut..
mut hei naiset! teillä näyttänyt menneen tosi mahtavasti eilinen! tiiän netta, kuin tuskaa on ku toinen on iha kukkakeppi vaik vetelee herkkuja minkä ehtii ja ihan meikäläisen nenän ees :/ mut siinä se luonteenlujuus sit punnitaan ja teikäläinen on TOSI SANKARI!!! =)
te väititte et mä syön liia vähän mut tehän syötte paljo vähemmän!!! mä olen kyllä se tän porukan mussuttelija!
ja leipä on myös mun "herkuton" heikkouteni.. nyt tuntuu et oon nii leipääntynyt ruisleipään ettei sitä tee mieli, niinpä oon pupeltanut nuita sämpylöitä ja maalais-HIIVA-leipää!
niih, eilen tosiaan niide jumppien jälkee söin vielä 2 palaa sitä maalaisleipää, päällä kevytlevi,juusto ja kinkku sekä rasvatonta maitoa palanpainikkeeks.
mut mies haki grilliltä itselleen mega-aterian ja vaik vähän himoitsin niitä sen ranskiksia ni ihmeen vähän kuitenki teki sitä moskaa mieli :)
tästä näyttää taas tulevan tämmönen maraton-teksti, mikä alkaa olla meikäläisen tunnusmerkki, mutta sanokaa sitte vaan suoraan, että:
-POSSU; EI NUITA JAKSA LUKEA ERKKIKÄÄN!!! nii tajuan ehkä tiivistää tätä mahtavan älyllistä aikaansaannostani :)
nii, pointti oli se, et eilen ku siellä kaupungilla liehuin ja kaverin kanssa kävin kaffekupposella (minkä muute unohdin eilen kirjoittaa ruokapäivikseen) ni tuli tosi huono olo, ihan voimaton ja pyörryttävä, vaik olin aamulla syönyt ne 2 sämpylää hyvillä täytteillä.
eli huomasin, et mun kandee alkaa pitää laukussa vaikka porkkana/omenasiivuja rasiassa tai vaikka sellaista protskupatukkaa...
ku mulla toi kavereiden kans treffailu aina venyy, eikä sitä näillä palkoilla (ja kiloilla) huvita aina käydä ulkona syömässäkään.
ni tänäänki ku taas lähden liikenteeseen tuossa 11 maissa, ni aattelin syödä vielä lautasellisen puuroa äsken surauttamani kuitupommin lisäks :)
mut kirjoitan myöhemmin sen ruokapäiviksen ja kirjoitelkaa tekin, myös kommentteja saa antaa :)
tänään taas jumppailua tiedossa illalla, mikäli tuo varvas suostuu yhteistyöhön :)
mukavaa päivää teille kaikille! ja muistakaa, tämän päivän jälkeen enää 3pv ja kaikki on voittajina maalissa =)
päästään sinne varmasti!moi!
täältä löytyy sit se porukan luuseri.. ei onnistunu multa herkuton viikko! ja tässä tulee kootut selitykset.
Eilinen meni muuten hyvin, mutta illalla eksyin yhteen kyläpaikkaan jossa sit tuli syötyä vähä vaikka mitä sontaa.
Tänään töissä pomon synttärit - kakkua ei todellakaan viittiny olla ottamatta. Tais siinä pullaki upota.
paska! munkki-possu kirjoitti:
huomenet!
päästään sinne varmasti!Mites possun jalka voi? Kai sentään puhkaisit sen vesikellon, ne on kyllä inhottavia *irvistää*. Eikä noi sun tekstit ole ollut liian pitkiä :)
Tänäänkään ei ole ruoka oikein maistunut, hyvä startti tää flunssa :p
- Päivällä söin 2kpl saarioisen kalatäytepihvejä ja 50g raejuustoa.
- Äsken söin vajaa lautasellisen kanakeittoa ja 1,5 kunto näkkäriä päällä 2tl beceliä ja kalkkuleike.
- Iltapalaksi vois syödä vielä yhden kalatäytepihvin raejuustolisukkeella...
Herkuton linja pysyy edelleen ja toistaiseksi ei ole ollut houkutuksiakaan, toivottavasti ei tulekaan!Netta80 kirjoitti:
Mites possun jalka voi? Kai sentään puhkaisit sen vesikellon, ne on kyllä inhottavia *irvistää*. Eikä noi sun tekstit ole ollut liian pitkiä :)
Tänäänkään ei ole ruoka oikein maistunut, hyvä startti tää flunssa :p
- Äsken söin vajaa lautasellisen kanakeittoa ja 1,5 kunto näkkäriä päällä 2tl beceliä ja kalkkuleike.
- Iltapalaksi vois syödä vielä yhden kalatäytepihvin raejuustolisukkeella...
Herkuton linja pysyy edelleen ja toistaiseksi ei ole ollut houkutuksiakaan, toivottavasti ei tulekaan!Flunssa alkoi helpottaa eilen illalla ja sen myötä ruokahalukin palasi :p
Tässä eiliset syömiset:
- Iltapäivällä vajaa lautasellisen kanakeittoa ja 1,5 kunto näkkäriä päällä 2tl beceliä ja kalkkuleike.
- Iltaruuaksi 2kpl paistettuja kananmunia seassa n.50g katkarapuja.
- Iltapalaksi vielä 2kpl paahdettuja ruispaloja päällä 2tl beceliä ja gotler leikkele (miehen leikkeleitä ku omat oli loppu).
Eilen myöhään illalla iski niiiiin kauhea suklaanhimo että ihan ketutti. Onneksi kaapeissa ei ole mitään jemmassa! Ei tästä tulisi mitään jos kaapissa polttelisi milloin mitäkin; eli kaupassa käydessä pitää vain olla tiukkana eikä kansaa kotiin mitään "odottamaan herkkupäivää".
Luin tuolta yhestä ketjusta (joku suklaajuttu) että siellä olisi ns.suklaakielto. Joku siellä on aika rankasti sortunut kun tarjouksessa oli halvalla 3kpl maraboun suklaalevyjä. Itse ainakin mietin ja lasken mikä se TODELLINEN tarjous on, eli lasken tuotteen normaalihinnan mukaan esim. 3x ja jos alennukseksi tulee vaikka 0,50e niin siinä olkoon "tarjous". Huijaustahan tuo suorastaan on. Monesti noista tarjouksista on hyötynyt JOPA ruhtinaalliset 0,30e :O. Makeistarjoukset ovat oiva esimerkki noista "tarjouksista".
Nyt pitää lähteä asioille ja kauppakierrokselle. Monta asiaa hoidettavana joten tulee varmasti käveltyä hyötyliikuntana :)
- Risu
Moikka!
"Liityin teihin" muistaakseni kesäkuussa, mutta parin viestin jälkeen katosin kiireiden ja loman sekaan. Nyt kesän jälkeen salakavalien kesäkilojen jälkeen päätin lopettaa jo melkein tavaksi tulleen mässäämisen ja ajattelin kysellä, että vieläkö saan jatkaa kirjoittelua tässä keskustelussa? :) Ymmärrän jos en, olinhan tässä pari kuukautta osallistumatta... Kertokaa jos joukkoon vielä mahtuu! :)- vilja
mun puolesta terevetulua jos luppaat olla häviämättä enää mihinkää kiireitten sekkaan!
- Uusi elämä
vilja kirjoitti:
mun puolesta terevetulua jos luppaat olla häviämättä enää mihinkää kiireitten sekkaan!
hei kaikki
minunkin puolesta mukaan voi tulla kun ei kerran ne 2 aikaisempaa alkanetkaan kirjottelemaan. Mieti vaan tosiaan että jaksaa sit kans kirjotella..
Vilja hei tänään on vasta tiistai vielä ehtii skarpata! Nyt vaan loppu viikko ilman herkkuja :)
Netta voi miten sie tuut toimeen noi vähällä ruualla :D mie syön ku hevonen vaikka olisin kipeä... tosin usein herkkuja ja muuta sontaa..
Possu ei nuo sinun tekstit oo yhtään liian pitkiä! miten jalka voi nyt ? kuulostaa tosi oudolta.
Minulla menee hyvin, ei oikeastaan kovin pahasti tee mitään mieli. eikä täällä ole kyllä edes mitään syötävää.En ole eilisen aamun jälkeen syönyt leipää ja maha on paljon parempi taas, ei nipistelyä eikä ilmavaivoja.. onkohan minulla keliakia vielä kaiken muun vaivojen päälle.. :/
Ajattelin nyt kuitenkin olla ilman viljoja, tai käyttää hirssiä ja quinoa joskos tämä vatsa tästä paranisi.
Mutta siis
aamulla: 2paistettua munaa ja kurkkua, yksi omena
päivällä töissä: salaattia (tomaattia, kurkkua, salaattia, raejuustoa, tonnikalaa ja kananmuna)
Välipalaksi: kourallinen cashew-pähkinöitä ja toinen omena.
ja nyt iltaruuaksi: samaa kuin eilen eli sitä uunivuokaa ja kuoreton makkara.
Nyt lähden sille 30min lenkille, sen jälkeen varmaan vielä lasi jugurttia tai jotain muuta.
Tsemppiä kaikille!
sanna - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
hei kaikki
minunkin puolesta mukaan voi tulla kun ei kerran ne 2 aikaisempaa alkanetkaan kirjottelemaan. Mieti vaan tosiaan että jaksaa sit kans kirjotella..
Vilja hei tänään on vasta tiistai vielä ehtii skarpata! Nyt vaan loppu viikko ilman herkkuja :)
Netta voi miten sie tuut toimeen noi vähällä ruualla :D mie syön ku hevonen vaikka olisin kipeä... tosin usein herkkuja ja muuta sontaa..
Possu ei nuo sinun tekstit oo yhtään liian pitkiä! miten jalka voi nyt ? kuulostaa tosi oudolta.
Minulla menee hyvin, ei oikeastaan kovin pahasti tee mitään mieli. eikä täällä ole kyllä edes mitään syötävää.En ole eilisen aamun jälkeen syönyt leipää ja maha on paljon parempi taas, ei nipistelyä eikä ilmavaivoja.. onkohan minulla keliakia vielä kaiken muun vaivojen päälle.. :/
Ajattelin nyt kuitenkin olla ilman viljoja, tai käyttää hirssiä ja quinoa joskos tämä vatsa tästä paranisi.
Mutta siis
aamulla: 2paistettua munaa ja kurkkua, yksi omena
päivällä töissä: salaattia (tomaattia, kurkkua, salaattia, raejuustoa, tonnikalaa ja kananmuna)
Välipalaksi: kourallinen cashew-pähkinöitä ja toinen omena.
ja nyt iltaruuaksi: samaa kuin eilen eli sitä uunivuokaa ja kuoreton makkara.
Nyt lähden sille 30min lenkille, sen jälkeen varmaan vielä lasi jugurttia tai jotain muuta.
Tsemppiä kaikille!
sannaheips!
ihan nopeasti vaan kirjoittelen, töiden jälkeen sitten enempi, ruokapäivyrit yms..
vilja: ei tosiaankaan maailma kaadu tuollaisiin =) ja se on niin v-mäistä ku joskus vaan täytyy "sosiaalisten tilanteiden pakottamana" ottaa pulla tai pari! niinku sanna sanoi, ni nyt et jää sinne piparkakkutaloon syömään seiniä vaan jatkat loppuviikon ilman herkkuja, ihan niinku mitää retkahdusta ei olis tapahtunutkaan!
varvas on jo parantunut. luultavasti johtui siitä, et oli kynsi päässyt kasvamaan liian pitkäks, ja sit se jotenkin otti siihen mun jumppakenkää vasten kiinni tai kahnasi koko 2 jumpan ajan.
meinaan ku leikkasin sen kynnen eilen ja illalla olin jumpassa, ni ei ollut enään mitää ongelmaa.. ja vesikellotki puhkoin :)
äsken käväsin 35min aamukävelyllä, et sain jalkalihakset edes vähäsen auki, tuntui et olivat oikein umpisolmussa, venytellä vaan pitäis enempi =)
juu, mun puolesta myös tervetluoa risu, en mä kaikkia haluu säikyttää pois täältä :)
mut iltapäivästä lisää =)
netalle paranemisia! - munkki-possu
munkki-possu kirjoitti:
heips!
ihan nopeasti vaan kirjoittelen, töiden jälkeen sitten enempi, ruokapäivyrit yms..
vilja: ei tosiaankaan maailma kaadu tuollaisiin =) ja se on niin v-mäistä ku joskus vaan täytyy "sosiaalisten tilanteiden pakottamana" ottaa pulla tai pari! niinku sanna sanoi, ni nyt et jää sinne piparkakkutaloon syömään seiniä vaan jatkat loppuviikon ilman herkkuja, ihan niinku mitää retkahdusta ei olis tapahtunutkaan!
varvas on jo parantunut. luultavasti johtui siitä, et oli kynsi päässyt kasvamaan liian pitkäks, ja sit se jotenkin otti siihen mun jumppakenkää vasten kiinni tai kahnasi koko 2 jumpan ajan.
meinaan ku leikkasin sen kynnen eilen ja illalla olin jumpassa, ni ei ollut enään mitää ongelmaa.. ja vesikellotki puhkoin :)
äsken käväsin 35min aamukävelyllä, et sain jalkalihakset edes vähäsen auki, tuntui et olivat oikein umpisolmussa, venytellä vaan pitäis enempi =)
juu, mun puolesta myös tervetluoa risu, en mä kaikkia haluu säikyttää pois täältä :)
mut iltapäivästä lisää =)
netalle paranemisia!juuh, eilinen meni aika kätevästi ilman sen suurempia sokerihimoja ja just tajusin, et tää on sit meikäläisellekin jo 4pv ilman herkkuja, koska en sunnuntaina syönyt niitä =) aikamoinen saavutus tältä pullapitkohiireltä:P
elikäs, eilisen päivän liikunta- ja ruokapäivyrit tulee tässä, ta ta daaa :D
klo 8.30
-kuitupommi (vanhan reseptin mukaan, eli banaani, pakastevadelmia, sokeritonta mehukeittoa, vehnäleseitä ja 200g rasvatonta maustamatonta jugurttia) teharilla sileäks ja nassuun =)
-kahvia mustana
klo 10.30
-annos kaurapuuroa lisukkeenaan 2 rkl ihan sokerista raparperisosetta
*pyöräilyt yhteensä 10km, joku 40min
klo 13.30
-2½palaa maalaisleipää, jossa voileviä, juustoa, kinkkua
-rasvatonta maitoa
klo 14.30
(herkkuhimo iski, pikkuisen ja olin ostanut uunituoretta ruisleipää, jota teki mieli myös :P)
-2 palaa ruisleipää samoilla päällisillä ku aiemmat leivät
-vähäsen n.1dl rasvatonta maitoa
-150g vaniljajugurtti (2%rasvaa) ja 3 tlk sitä raparperisosetta
*bodystep 1h
*intervalli-jumppa (airopikkiä ja lihaskuntoliikkeitä vuorotellen) 1h
klo 20.00
-vieläki 2 palaa ruisleipää samoilla päällysteillä ja maitoa myös
eli eilinen meni syöden AIKA PALJON LEIPÄÄ!!! tais tulla kaloreitakin vähän liiaks =/ mut mä olen vaan sellainen hiilihydraatti-lover, et jos en sitä pullaa saa ni sit puputan leipää :)
tänään kyl teki niin kovasti mieli ihanaa omenahillomunkkia, jota työkaveri syö suupielet sokerissa :P
saas nähdä, et tuleeko sitä viikonloppuna sit syötyä tän viikonkin edestä, vai pysyiskö herkuton linja silloinkin.. ??!!!?
netta muute: oikees oot nuiden tarjousten suhteen, eipä niistä oo hyötyä ku lähinnä käyttötavaroiden suhteen, esim. jos leivinpaperia saa pari pkt halvemmalla ku ne säilyy..
tuollaisten karkkitarjoukset on nii petollisia: huijaa itseää et ostaa nyt kerralla enemmän ja "näistä riittää sit moneks herkkupäiväks" :D HAH! paskat!!! kerrallahan nuo kaikki menee!
vieläkö vilja on surkee eilisestä vai ootko jo noussut sieltä kuin voittaja konsanaan, niinkun sun pitääki? =) kato, mieti se niin, et olisit voinut syödä paljon enemmänkin! mitäs nyt yks pulla/keksi/kakkupala tai parikaan! olisithan voinut sikailla niinku mä yleensä, et ensin se pullapitko naamaan ja sit grillin kautta suolaista hakemaan :/
tuohan on pientä siihen verrattuna, joten älä tosiaankaan oo moksiskaan!
kirjoittelepa taas kuulumisia :)
nyt taidan vähän siivoilla ja sitte taas jumpat kutsuis porsasta :)
huomenna viimeistään kirjoittelen jälleen!
"see" you friends - Risu
munkki-possu kirjoitti:
juuh, eilinen meni aika kätevästi ilman sen suurempia sokerihimoja ja just tajusin, et tää on sit meikäläisellekin jo 4pv ilman herkkuja, koska en sunnuntaina syönyt niitä =) aikamoinen saavutus tältä pullapitkohiireltä:P
elikäs, eilisen päivän liikunta- ja ruokapäivyrit tulee tässä, ta ta daaa :D
klo 8.30
-kuitupommi (vanhan reseptin mukaan, eli banaani, pakastevadelmia, sokeritonta mehukeittoa, vehnäleseitä ja 200g rasvatonta maustamatonta jugurttia) teharilla sileäks ja nassuun =)
-kahvia mustana
klo 10.30
-annos kaurapuuroa lisukkeenaan 2 rkl ihan sokerista raparperisosetta
*pyöräilyt yhteensä 10km, joku 40min
klo 13.30
-2½palaa maalaisleipää, jossa voileviä, juustoa, kinkkua
-rasvatonta maitoa
klo 14.30
(herkkuhimo iski, pikkuisen ja olin ostanut uunituoretta ruisleipää, jota teki mieli myös :P)
-2 palaa ruisleipää samoilla päällisillä ku aiemmat leivät
-vähäsen n.1dl rasvatonta maitoa
-150g vaniljajugurtti (2%rasvaa) ja 3 tlk sitä raparperisosetta
*bodystep 1h
*intervalli-jumppa (airopikkiä ja lihaskuntoliikkeitä vuorotellen) 1h
klo 20.00
-vieläki 2 palaa ruisleipää samoilla päällysteillä ja maitoa myös
eli eilinen meni syöden AIKA PALJON LEIPÄÄ!!! tais tulla kaloreitakin vähän liiaks =/ mut mä olen vaan sellainen hiilihydraatti-lover, et jos en sitä pullaa saa ni sit puputan leipää :)
tänään kyl teki niin kovasti mieli ihanaa omenahillomunkkia, jota työkaveri syö suupielet sokerissa :P
saas nähdä, et tuleeko sitä viikonloppuna sit syötyä tän viikonkin edestä, vai pysyiskö herkuton linja silloinkin.. ??!!!?
netta muute: oikees oot nuiden tarjousten suhteen, eipä niistä oo hyötyä ku lähinnä käyttötavaroiden suhteen, esim. jos leivinpaperia saa pari pkt halvemmalla ku ne säilyy..
tuollaisten karkkitarjoukset on nii petollisia: huijaa itseää et ostaa nyt kerralla enemmän ja "näistä riittää sit moneks herkkupäiväks" :D HAH! paskat!!! kerrallahan nuo kaikki menee!
vieläkö vilja on surkee eilisestä vai ootko jo noussut sieltä kuin voittaja konsanaan, niinkun sun pitääki? =) kato, mieti se niin, et olisit voinut syödä paljon enemmänkin! mitäs nyt yks pulla/keksi/kakkupala tai parikaan! olisithan voinut sikailla niinku mä yleensä, et ensin se pullapitko naamaan ja sit grillin kautta suolaista hakemaan :/
tuohan on pientä siihen verrattuna, joten älä tosiaankaan oo moksiskaan!
kirjoittelepa taas kuulumisia :)
nyt taidan vähän siivoilla ja sitte taas jumpat kutsuis porsasta :)
huomenna viimeistään kirjoittelen jälleen!
"see" you friendsRisu siis liittyy uudestaan joukkoon iloiseen, kiitos siitä teille :)
Mulla on mennyt tämä viikko hyvin, taino "hyvin", olen syönyt aiiiivan liian vähän. Varmaan vain n. puolet kaloreista mitä pitäisi. Mulla alkoi tulla niin kauhea itseinho kesällä karttuneiden kilojen takia, että "rankaisin" itseäni olamalla nälässä. Hölmöähän tuo, mutta sainpahan takaisin innostukseni laihdutuksen ja liikkumisen suhteen (toivottavasti!!!), sillä jatkoin kuntosali jäsenyttäni nyt taas vuodella eteenpäin ja herkkuja ei tee mieli, vaan terveellistä ruokaa. Kaverini liittyi samaiselle kuntosalille missä minäkin, joten päätin jatkaa jäsenyyttäni, muuten olisin lopettanut sen kokonaan. Toivottavasti tämä oli oikea päätös... En ole nimittäin keän aikana käynyt salilla juuri ollenkaan. Omaa laiskuuttani ja lomien sun muiden typeryyksien takia. Ja nyt on olokin sen mukainen. Selkä on kipeä, kamala turvotus ja ihan vetelä olo. Mitään ei meinaa oikein jaksaa tehdä. Loma rentoutti mut vähän liiaksi ;) Mutta nyt! Huomenna aloitan salin taas. Aloitan hiljalleen BodyBalance tunnilla, ettei mene maku kun joutuu veri suussa hikipäissään väkisin veivaamaan jotain himotreeniä näin pitkän ajan jälkeen. En malta odottaakaan... :)
Hei! nyt tuli soitto ja kyyti tohon alas, täytyy jatkaa myöhemmin, palaillaan :) - Uusi elämä
Risu kirjoitti:
Risu siis liittyy uudestaan joukkoon iloiseen, kiitos siitä teille :)
Mulla on mennyt tämä viikko hyvin, taino "hyvin", olen syönyt aiiiivan liian vähän. Varmaan vain n. puolet kaloreista mitä pitäisi. Mulla alkoi tulla niin kauhea itseinho kesällä karttuneiden kilojen takia, että "rankaisin" itseäni olamalla nälässä. Hölmöähän tuo, mutta sainpahan takaisin innostukseni laihdutuksen ja liikkumisen suhteen (toivottavasti!!!), sillä jatkoin kuntosali jäsenyttäni nyt taas vuodella eteenpäin ja herkkuja ei tee mieli, vaan terveellistä ruokaa. Kaverini liittyi samaiselle kuntosalille missä minäkin, joten päätin jatkaa jäsenyyttäni, muuten olisin lopettanut sen kokonaan. Toivottavasti tämä oli oikea päätös... En ole nimittäin keän aikana käynyt salilla juuri ollenkaan. Omaa laiskuuttani ja lomien sun muiden typeryyksien takia. Ja nyt on olokin sen mukainen. Selkä on kipeä, kamala turvotus ja ihan vetelä olo. Mitään ei meinaa oikein jaksaa tehdä. Loma rentoutti mut vähän liiaksi ;) Mutta nyt! Huomenna aloitan salin taas. Aloitan hiljalleen BodyBalance tunnilla, ettei mene maku kun joutuu veri suussa hikipäissään väkisin veivaamaan jotain himotreeniä näin pitkän ajan jälkeen. En malta odottaakaan... :)
Hei! nyt tuli soitto ja kyyti tohon alas, täytyy jatkaa myöhemmin, palaillaan :)Heips naiset!
Eilen illalla oli ihan älyttömät herkkuhimot! mutta onneksi ei ollu mitään herkkuja. illalla kävin siis 40min lenkillä, mutta tänään siis:
Ruokailut:
Samat kuin eilen paitsi illalla pastaa ja pastakastiketta.
Jonkun pienen iltapalan tarvitsen vielä, täytyy katsoa mitä :)
Tänään olin 45min fitnes pilateksessa, olisin jäänyt pumppiinkin mutta kun en muistanut ottaa kenkiä mukaan :/
Eipä tässä oikeastaan enempää, huomiseen :)
sanna
Huomenta päivää! Tänään oli aikainen herätys kun klo 8:40 oli se hammaslääkäri :O Siis mulla on aivan järkyttävä hammaslääkärikammo mutta nyt näiden viimeaikaisten tapahtumien vuoksi on toi hammaslääkärikammo saanut uudet mittasuhteet; nyt se hammaslääkärissä käynti tuntuu paaaljon pienemmältä pahalta :)
Soitin tänään myös sinne työpaikalle missä kävin oppisopimustapaamisessa ja eivät olleet vielä palaveeranneet asiasta kun siellä on joku tärkeä henkilö ollut työmatkalla; tuli kuulemma vasta tänään ja kyllä herra kuulosti niin pöppyräiseltä että taisinpa herättää hänet :/ En kyllä kovin huonoa omatuntoa pidä koska olihan kello jo 10 ja mistä olisin voinut tietää että hän on ollut työmatkalla ja tullut vasta tänä aamuna takas... Aikovat palaveerata ja ilmoittavat sitten mulle miten käy... Toivoisin että tämä onnistuu koska jos ei niin sitten joudun tyytymään pas**töihin :( Jotain pitää kuitenkin alkaa ihan lähikuukausina tekemään tai muuten tulee lähtö. Sitäpaitsi kyllästyttää nämä päivät kun ei ole mitään elämässä; jää vain aikaa miettiä kaikkea tapahtuneita...
Syömiset oli eilen taas ihan retuperällä (siis liian vähän) mutta hiljaa hyvä tulee.
- loput 2kpl saarioisen kalatäytepihvejä ja 50g raejuustoa.
- Hirvenlihakäristystä ja 1,5 keitettyä perunaa, 1kpl kunto näkkäriä päällä 1tl becel ja kalkkunaleikkele.
- 2kpl paahdettua ruispaloja päällä 1tl becel ja kalkkunaleikkele.- munkki-possu
heip!
netta: toivottavasti saat sen paikan! pidän peukkua täällä pystyssä :P
oon kans ollut työttömänä, tosin vaan 3kk mut oli siinäki.. ekan se oli mukavaa, sai päivät viettää just niiku halus, mutta sitte tuli tää tulopolitiikka vastaan ja tekemisen puute =/ on päivissä ihan erilainen rytmi, kun on töissä.
vaik totta on se, mitä kirjoitit, ettei mitää p**katöitäkää haluis, siin kärsii vaan mielenterveys ja työntekemisen halu..
mulla alkaa pikkuhiljaa olla mitta täynnä tuota puljua, missä oon töissä, mut kun ei oo kokemusta toimistohommistakaan ku jo muutaman kesän takaa, ni eihän kukaan mua valitse!
pitäis varmaa sitä oppisopimusta itsekin harkita.
mut tosiaan, lykkyä tykö =)
ja mukavaa, et hammaslääkärikammoskin helpotti :P
mihis viljan kuulumiset ovat kadonneet? nyt kirjoittelemaan,neiti hyvä!
vai onko tuo unohtanu meitit ku on tavannut sen miekkosen?! :P
nonii, mutta kerron tässä nyt sit omat asiat:
eli eilisen syönnit ja liikunnat:
*kävelylenkki n.4km,35min (reipastahtinen)
klo 8.00
-kuitupommi
klo 11
-3 lihapullaa
-paistettuja perunoita
-porkkana-ananassalaattia
-pieni omena (työkaverin puusta) :)
klo 13
-ruisleipä, jonka välissä maksamakkaraa, suolakurkkua, salaattia ja jotain levitettä
-kahvia mustana
klo 15
-kuitumuroja
-sokeritonta mehukeittoa
*bodyattack 1h
*bodycombat 1h
klo 20
-proteiinipatukka 35g
klo 21.30
-2 grahamsämpylää (voilevi,juusto, kinkku)
-rasvatonta maitoa
eli syön edelleen kuin sika!! mut mua on kyl auttanut tää muutaman tunnin välein syöminen ni makeenhimon hallinnassa..
tänään taas kylläkin teki niin paljon mieli herkkuja, et mietin jo kertaalleen, ostanko. tää on kuitenkin jo 5 päivä ilman herkkuja, ni tietty keksin kaiken maailman tekosyitä, miksi saisin sikailla...
no vielä en ainakaan sortunut..
ja illalla taas jumppaamaan, joten kyllä tää päivä tästä..
miten muuten te aattelitte, ootteko ihan viikonlopunkin herkuitta, vai vaan tän "arjen"?
mä en tiedä, kestänkö enää viikonloppua :P mut yritys on kova, jos ryhmän paine on vastassa :D
nooh, kirjoitellaan, tämä sikanen lähtee taas tästä kaapille :O
p.s täällä ihan tosi ällö ilma! - Risu
munkki-possu kirjoitti:
heip!
netta: toivottavasti saat sen paikan! pidän peukkua täällä pystyssä :P
oon kans ollut työttömänä, tosin vaan 3kk mut oli siinäki.. ekan se oli mukavaa, sai päivät viettää just niiku halus, mutta sitte tuli tää tulopolitiikka vastaan ja tekemisen puute =/ on päivissä ihan erilainen rytmi, kun on töissä.
vaik totta on se, mitä kirjoitit, ettei mitää p**katöitäkää haluis, siin kärsii vaan mielenterveys ja työntekemisen halu..
mulla alkaa pikkuhiljaa olla mitta täynnä tuota puljua, missä oon töissä, mut kun ei oo kokemusta toimistohommistakaan ku jo muutaman kesän takaa, ni eihän kukaan mua valitse!
pitäis varmaa sitä oppisopimusta itsekin harkita.
mut tosiaan, lykkyä tykö =)
ja mukavaa, et hammaslääkärikammoskin helpotti :P
mihis viljan kuulumiset ovat kadonneet? nyt kirjoittelemaan,neiti hyvä!
vai onko tuo unohtanu meitit ku on tavannut sen miekkosen?! :P
nonii, mutta kerron tässä nyt sit omat asiat:
eli eilisen syönnit ja liikunnat:
*kävelylenkki n.4km,35min (reipastahtinen)
klo 8.00
-kuitupommi
klo 11
-3 lihapullaa
-paistettuja perunoita
-porkkana-ananassalaattia
-pieni omena (työkaverin puusta) :)
klo 13
-ruisleipä, jonka välissä maksamakkaraa, suolakurkkua, salaattia ja jotain levitettä
-kahvia mustana
klo 15
-kuitumuroja
-sokeritonta mehukeittoa
*bodyattack 1h
*bodycombat 1h
klo 20
-proteiinipatukka 35g
klo 21.30
-2 grahamsämpylää (voilevi,juusto, kinkku)
-rasvatonta maitoa
eli syön edelleen kuin sika!! mut mua on kyl auttanut tää muutaman tunnin välein syöminen ni makeenhimon hallinnassa..
tänään taas kylläkin teki niin paljon mieli herkkuja, et mietin jo kertaalleen, ostanko. tää on kuitenkin jo 5 päivä ilman herkkuja, ni tietty keksin kaiken maailman tekosyitä, miksi saisin sikailla...
no vielä en ainakaan sortunut..
ja illalla taas jumppaamaan, joten kyllä tää päivä tästä..
miten muuten te aattelitte, ootteko ihan viikonlopunkin herkuitta, vai vaan tän "arjen"?
mä en tiedä, kestänkö enää viikonloppua :P mut yritys on kova, jos ryhmän paine on vastassa :D
nooh, kirjoitellaan, tämä sikanen lähtee taas tästä kaapille :O
p.s täällä ihan tosi ällö ilma!Sateista iltapäivää! :S
Kamala ilma on juu! Pitäis lähteä salilla käymään Balancessa ja vettä tulee kun esterin... sieltä! Tosin näyttää pikkuhiljaa kirkastuvan. Toivottavasti ei sada enää silloin. Ja voi olla että saan kyydin kaverilta myös.
Hei munkki-possu, et syö todellakaan niin kuin sika! Kamalan määrän menetät kaloreita noissa jumpissa ja lenkissä. En tajua kuin voit vetää kaksi noin kovaa treeniä peräkkäin :D Mulla meinaa lähteä taju jo yhdestä! Ja sit vielä toi sun aamuinen lenkki päälle. Saat tollasella huhkinnalla kyllä syödäkin, ja tuo ei ole mun mielestä edes kauhea määrä vaikket jumppaiskaan.
Tänään olen itse syönyt aamupalaksi (n. klo 6:30) kaurapuuroa veteen tehtynä, ja sitten sellainen pieni vitalinean rasvaton vanilja jogurtti ja 2 jälkiuuni ruisviipaletta ja margariinia.
Lounaalla (n. klo 11)söin finduksen muistaakseni sellasen valmis pakasteaterin missä oli nuudelia ja kasviksia joka ei maistunu yhtään millekään, niin lisäsin ruokalusikallisen creme bon jourin Hell-levitettä sinne. Ja 2 viipaletta jälkiuuni ruisleipää. Jälkkäriksi mandariinin.
Ennen Balancea voisin syödä vielä ruisleipää, 9%juustoa ja kalkkunaleikettä niskaan. Ja Balancen jälkeen sitten vaikka salaattia. Enpä ole kauheesti proteiinia saanut, täytyy alkaa kiinnittämään siihen lisää huomiota... Mutta kai tää tästä alkaa taas rullaamaan pikkuhiljaa :) Nyt alan pakkailemaan jumppakamppeita.
p.s. viikonlopusta taitaa tulla kyllä vaikea kun menen porukoille ja heillä ei rasvaa eikä sokeria säästellä. Iskä taitaa yrittää tappaa äidin korkeeseen verenpaineeseen ja kolesteroliin. Äiti on saanut lääkäriltä ohjeita, että millä ruokavaliolla saisi niitä alenemaan, mutta en tajua mikä siinä on kun sitä ei voi noudattaa. Ja sitten menee rahaa kalliisiin lääkkeisiin... Noh, mutta... Koitetaan selvitä viikonlopusta kunnialla! :) - Uusi elämä
Risu kirjoitti:
Sateista iltapäivää! :S
Kamala ilma on juu! Pitäis lähteä salilla käymään Balancessa ja vettä tulee kun esterin... sieltä! Tosin näyttää pikkuhiljaa kirkastuvan. Toivottavasti ei sada enää silloin. Ja voi olla että saan kyydin kaverilta myös.
Hei munkki-possu, et syö todellakaan niin kuin sika! Kamalan määrän menetät kaloreita noissa jumpissa ja lenkissä. En tajua kuin voit vetää kaksi noin kovaa treeniä peräkkäin :D Mulla meinaa lähteä taju jo yhdestä! Ja sit vielä toi sun aamuinen lenkki päälle. Saat tollasella huhkinnalla kyllä syödäkin, ja tuo ei ole mun mielestä edes kauhea määrä vaikket jumppaiskaan.
Tänään olen itse syönyt aamupalaksi (n. klo 6:30) kaurapuuroa veteen tehtynä, ja sitten sellainen pieni vitalinean rasvaton vanilja jogurtti ja 2 jälkiuuni ruisviipaletta ja margariinia.
Lounaalla (n. klo 11)söin finduksen muistaakseni sellasen valmis pakasteaterin missä oli nuudelia ja kasviksia joka ei maistunu yhtään millekään, niin lisäsin ruokalusikallisen creme bon jourin Hell-levitettä sinne. Ja 2 viipaletta jälkiuuni ruisleipää. Jälkkäriksi mandariinin.
Ennen Balancea voisin syödä vielä ruisleipää, 9%juustoa ja kalkkunaleikettä niskaan. Ja Balancen jälkeen sitten vaikka salaattia. Enpä ole kauheesti proteiinia saanut, täytyy alkaa kiinnittämään siihen lisää huomiota... Mutta kai tää tästä alkaa taas rullaamaan pikkuhiljaa :) Nyt alan pakkailemaan jumppakamppeita.
p.s. viikonlopusta taitaa tulla kyllä vaikea kun menen porukoille ja heillä ei rasvaa eikä sokeria säästellä. Iskä taitaa yrittää tappaa äidin korkeeseen verenpaineeseen ja kolesteroliin. Äiti on saanut lääkäriltä ohjeita, että millä ruokavaliolla saisi niitä alenemaan, mutta en tajua mikä siinä on kun sitä ei voi noudattaa. Ja sitten menee rahaa kalliisiin lääkkeisiin... Noh, mutta... Koitetaan selvitä viikonlopusta kunnialla! :)Heips
Tänään melkein herkuton päivä join yhden novelle fruityn missä siis lähdevettä ja mustikka ja omena mehua, ei tainnut olla kuin hedelmä sokeria eikä sitäkään mitenkään älytöntä määrää. Joten ei kovin paha.
Muuten päivän syömiset:
aamupala sama kuin aikaisemminkin
Päivällä: Keitettyä quinoa ja kasviksia, tonnikalaa
Välipalaksi: Omena ja pähkinöitä
ja vähän myöhemmin vielä juotava A jugurtti
Ilta ruokana;: Pastaa ja pastakastiketta (tomaatti murskaan tehtyä)
Vettä tulee täälläkin yhä edelleen, mutta täytyy kattoa josko lähtisi miehen kanssa 30 min kävelylle. Selkä ollu älyttömän kipeä. Joten saa nähdä meneekö tämä ilta vain makoilun puolelle.
V.lopusta sen verran että täysin 0 linjalla ei mennä, ulos olisis tarkoitus lähteä joten muutaman lonkeron juon kyllä, tai light siiderin :P
Mutta hauskaa v.lopun odottelua :)
sanna Voi jumaliste kun tekee mieli karkkia tai suklaata, SIIS AIVAN JÄRJETTÖMÄSTI. Tässä on koko illan saanut täysillä pistää vastaan! Toivottavasti kestää loppuun asti; ainakin niin pitkään että kaupat ja ärrä menee kiinni!!!!
Tarkoitus olis vielä perjantai pysyy herkuttomalla linjalla (jos vaan pystyn). Lauantaina pidän karkkipäivän ja sunnuntaina olis ne synttärit joten siellä otan pienen palan kakkua ja jotain pientä. Ensviikolla souvi taas uusis :p- Uusi elämä
Netta80 kirjoitti:
Voi jumaliste kun tekee mieli karkkia tai suklaata, SIIS AIVAN JÄRJETTÖMÄSTI. Tässä on koko illan saanut täysillä pistää vastaan! Toivottavasti kestää loppuun asti; ainakin niin pitkään että kaupat ja ärrä menee kiinni!!!!
Tarkoitus olis vielä perjantai pysyy herkuttomalla linjalla (jos vaan pystyn). Lauantaina pidän karkkipäivän ja sunnuntaina olis ne synttärit joten siellä otan pienen palan kakkua ja jotain pientä. Ensviikolla souvi taas uusis :pnoni piloille meni viikko täälläkin käytiin yli tunnin kävelyllä ja eksyttiin kauppaan siinä samalla tuli sitten syötyä pieni suklaapatukka ja irtokarkkeja... :/
Mutta ei tähän lannistuta huomenna taas jatkuu jos vaikka saisi sitten taas ainakin sen 4-5 päivää pidettyä ilman
Tärkein tavoite on nyt kuitenkin se että alan taas liikkumaan kunnolla enkä syö herkkuja joka päivä :)
sanna - munkkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
noni piloille meni viikko täälläkin käytiin yli tunnin kävelyllä ja eksyttiin kauppaan siinä samalla tuli sitten syötyä pieni suklaapatukka ja irtokarkkeja... :/
Mutta ei tähän lannistuta huomenna taas jatkuu jos vaikka saisi sitten taas ainakin sen 4-5 päivää pidettyä ilman
Tärkein tavoite on nyt kuitenkin se että alan taas liikkumaan kunnolla enkä syö herkkuja joka päivä :)
sannarepsahdus tapahtui täälläkin päässä eilen :/
arrggghhh!!!!
nyt ei ehdi enempää ku tän tunnustuksen tekeen, lisää sitte iltapäivästä..
mukavaa perjantaita kaikille! - Uusi elämä
munkkki-possu kirjoitti:
repsahdus tapahtui täälläkin päässä eilen :/
arrggghhh!!!!
nyt ei ehdi enempää ku tän tunnustuksen tekeen, lisää sitte iltapäivästä..
mukavaa perjantaita kaikille!hei taas pikainen aamukirjottamien ennen töihin lähtöä.
Eli siis minähän olet nyt venklannut näitten ruokajuttujen kanssa edes takaisin ja lopetin taas leivän ja pastan syömisen maanantaina kun vatsa vaan oireelee.
Nyt olen sitten kokeillut esim. sitä quinoa ja gluteenitonta pastaa. Kahden viikon päästä olisikin sitten aika lääkärille ja tehdään testit keliakiaa varten.. sehän tästä vielä puuttuikin!
Mutta illalla siis lisää juttua.
sanna
Selviydyin voittajana eilisestä :D Taoin päähän ajatuksen että itse tämän herkuttoman viikon päätin joten jos nyt sorrun niin olen LUUSERI!!! En halua olla läskiluuseri joten pidin pintani :) Vielä tämä päivä pitäisi pystyä olla herkuitta!
Tässä eiliset syömiset:
- 2kpl rukiinen karjalanpiirakka päällä 1/2tl beceliä ja kalkkunaleikkele.
- n.50g paistettua grillipekonia (oli pakko maistaa kun oli poistomyynnissä) ja 150g porkkanaraastetta.
- Eilistä hirvenlihakäristystä ja 1-2kpl keitettyjä pottuja, 1kpl kunto näkkäriä päällä 1tl beceliä ja viipale polar 15% juustoa.
- 2kpl paahdettua ruispaloja päällä 1tl beceliä ja viipale polar 15% juustoa.
Flunssa on jo parempi. Muutenkin henkinen olo näyttäisi tällä hetkellä olevan parempi. Jaksoin eilen jopa siivota koko huushollin, vaihtaa lakanat, viikata pestyt pyykit kaappiin (niitä kertyi iso läjä kun oli se viemäri tukossa) ja käydä kaupassa. Toivottavasti tämä elämä tästä nyt lähtisi paremmin rullaamaan!
MUTTA NYT; hyi hyi teitä naiset *heristää sormea*, tuolla lailla heititte herkuttoman viikon romukoppaan :p No ei sentään, hih, elkää suuttuko :p Sattuuhan sitä eikä noi tainneet olla mitään maailmaakaatavia repsahtamisia...- vilja
Helouta!
Hienoa naiset, hyvin olitte monta päivää syömättä herkkuja:) Mut nyt ku viimeisimmissä viesteissä teitte tunnustuksia ni nyt mäki tulin sit kertoo mikä possu oon.. :) ei ollu ennemmin pokkaa!:P Netta, upeaa! saatas susta kattoa mallia jokainen!:)
Elikkäs, mulla on tää "herkuton" viikko ollu erittäin herkullinen viikko.... voi pentskele! Oon syöny jokapäivä jotain hyvää. Selityksen makua, ollu niin perseestä fiilikset viimepäivinä ettei mitää järkeä.. anteeksi kielenkäyttöni, mutta ymmärtänette kunhan kerron mistä tää ketutus johtuu.. Se mun ihanainen hanipallero ottaa ja muuttaa kauas! varmaan 600km ellei enemmänki päähän! mä en kestä! :´( Kerranki vilja rakastua pamauttaa ni näin sitte käy... lähtee opiskeleen sinne. PASKA. Noin kaukaa ei muuten niinvaan tullakkaan joka vkloppu käymään...... AAARGH.
On tää ollu tiedossa ja sitä ajatellen oon koittanu pitää fiiilikset tätä jätkää kohtaan suht neutraaleina mut ollaan viimeaikoina oltu ihan hulluna yhessä ja en voinu sille mitää et ne suklaasilmät sulatti mun sydämen täysin.. Mut nyt se vasta iski kunnolla tajuntaan et se todellakin lähtee, ku katteli eilen sen muuttohommia..Enää kerran nähdään ennenku se lähtee! :(
Että ei hulluna nyt nappaa aatella meneekö kurkusta alas namu vai kaksi!! Tunnesyöjä kun olen!
Mut pakko myöntää, et olo on tosi turvonnu, läski ja HUONO myös nuitten syömisten takia. En mä todellakaan halua näin jatkaa..Mä en halua et nää kilot ja läskit on mun mielessä kokoajan, mä en jaksa katella niitä, mä haluan ne pois..mä en jaksa olla tämmönen LÄJÄ. Mä voin huonosti. Nyt ku alkaa taas uus kuukausi ja JUMPAT, ni jospa sitä sais motivaatiopotkun.. Eipähän ainakaa poju oo häirittemässä!!!!!!:P muussa ku mielessä ehkä, mut eipähä ainakaa oo fyysisesti:P
Milläs fiiliksillä muut on liikenteesä? anteeksi tää vuodatus, mut kylläpä helpotti..
Hauskaa vkonloppua for all! - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
Helouta!
Hienoa naiset, hyvin olitte monta päivää syömättä herkkuja:) Mut nyt ku viimeisimmissä viesteissä teitte tunnustuksia ni nyt mäki tulin sit kertoo mikä possu oon.. :) ei ollu ennemmin pokkaa!:P Netta, upeaa! saatas susta kattoa mallia jokainen!:)
Elikkäs, mulla on tää "herkuton" viikko ollu erittäin herkullinen viikko.... voi pentskele! Oon syöny jokapäivä jotain hyvää. Selityksen makua, ollu niin perseestä fiilikset viimepäivinä ettei mitää järkeä.. anteeksi kielenkäyttöni, mutta ymmärtänette kunhan kerron mistä tää ketutus johtuu.. Se mun ihanainen hanipallero ottaa ja muuttaa kauas! varmaan 600km ellei enemmänki päähän! mä en kestä! :´( Kerranki vilja rakastua pamauttaa ni näin sitte käy... lähtee opiskeleen sinne. PASKA. Noin kaukaa ei muuten niinvaan tullakkaan joka vkloppu käymään...... AAARGH.
On tää ollu tiedossa ja sitä ajatellen oon koittanu pitää fiiilikset tätä jätkää kohtaan suht neutraaleina mut ollaan viimeaikoina oltu ihan hulluna yhessä ja en voinu sille mitää et ne suklaasilmät sulatti mun sydämen täysin.. Mut nyt se vasta iski kunnolla tajuntaan et se todellakin lähtee, ku katteli eilen sen muuttohommia..Enää kerran nähdään ennenku se lähtee! :(
Että ei hulluna nyt nappaa aatella meneekö kurkusta alas namu vai kaksi!! Tunnesyöjä kun olen!
Mut pakko myöntää, et olo on tosi turvonnu, läski ja HUONO myös nuitten syömisten takia. En mä todellakaan halua näin jatkaa..Mä en halua et nää kilot ja läskit on mun mielessä kokoajan, mä en jaksa katella niitä, mä haluan ne pois..mä en jaksa olla tämmönen LÄJÄ. Mä voin huonosti. Nyt ku alkaa taas uus kuukausi ja JUMPAT, ni jospa sitä sais motivaatiopotkun.. Eipähän ainakaa poju oo häirittemässä!!!!!!:P muussa ku mielessä ehkä, mut eipähä ainakaa oo fyysisesti:P
Milläs fiiliksillä muut on liikenteesä? anteeksi tää vuodatus, mut kylläpä helpotti..
Hauskaa vkonloppua for all!Täällä röhkii taas yksi emakko.. maha on turvonnut ja kipeä tänään silleen kevyesti heseä ja irtokarkkeja.. Ei hyvä.
Eipä tässä mitenkään kannata lähteä puolustelemaan, ei vain itsekuri riitä. Liikkua en ole tänään ehtinyt/jaksanut josko sitten huomenna.
Tosi kurjaa vilja että käy noin :/ Mutta eipähän se maailmaa kaada, kyllähän kaukosuhteitakin on! Vaikka ei se tietenkään sama asia ole.
Nyt jotenkin pää ihan tyhjä ei tule mitään fiksua mieleen. joten taidan tovottaa hyvä v.loput ja mennä nukkumaan.
sanna - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
Täällä röhkii taas yksi emakko.. maha on turvonnut ja kipeä tänään silleen kevyesti heseä ja irtokarkkeja.. Ei hyvä.
Eipä tässä mitenkään kannata lähteä puolustelemaan, ei vain itsekuri riitä. Liikkua en ole tänään ehtinyt/jaksanut josko sitten huomenna.
Tosi kurjaa vilja että käy noin :/ Mutta eipähän se maailmaa kaada, kyllähän kaukosuhteitakin on! Vaikka ei se tietenkään sama asia ole.
Nyt jotenkin pää ihan tyhjä ei tule mitään fiksua mieleen. joten taidan tovottaa hyvä v.loput ja mennä nukkumaan.
sannaHeippuli vaan kaikille =)
ja jo heti alkuun anteeks, jos unohdan jotain kommentoida, tätä asiaa ku riittää:/
ekana vilja: tosi inha tilanne :( mut kannattaa välimatkasta huolimatta yrittää kuitenkin, jos toisesta nuin paljon välität! mullakin oli miehen kanssa välimatkaa just sama 600km sen aikaa ku hän oli armeijassa (vuoden) ja se aika meni tosi hyvin :) tottakai ikävä oli välillä hirvee ja ei kamalan usein pystynyt näkee, mut kyllä se myös vahvisti suhdetta.. tosin teillä vissiin vähän pidempi aika tiedossa,jos miehes oli lähdossä opiskeleen..
mut toisaalta, koulustakin on pitkät talvi-ja kesälomat, josko miehes sit tulis sun seuduille päin töihin/oleileen?
älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
juuh, ja netasta tosiaan pitäis ottaa mallia, muijallahan on itsekuria vaikka muille jakaa! oot netsku aivan mahtava!! kadehdin sua!!! =)
eikä meidän uusi jäsen Risukaan näytä kauheesti herkuttelevan? ei ainakaa tilitä himoista tänne samanlailla kuin allekirjoittanut :P
juu meikäläisellä eilinen herkkuhimoitus johtui varmaan väsymyksestäkin ja siihenhän joku fiksumpi olis jätskin sijasta ottanut ruisleipää tai hedelmää mut en mä...
otin 2 mars-jäätelöpatukkaa, jälkkäriks kourallisen irtokarkkeja..
ei siis mulle määrällisesti kovin suuri herkuttelu, mut otti päähän tää herkuttoman pilaus..
en sit saanut itseäni jumppaankaan eilen, johtuen myös tuosta väsymyksestä ja siitä, et se keskiviikkonen kahden tosi raskaan jumpan yhdistys ei tosiaan ollut mikää maailman fiksuin veto, oli meinaan kuolema lähellä korjata meikäläisen!
mut en oo edes hulluimmasta päästä: niillä keskiviikon tunneilla oli yks toinen nainen, joka jäi attackin ja combatin jälkeen vielä pumppiin! mä en olis ikipäivänä jaksanut!
tänäänki meni alas yks sosiaalisten tilanteiden pakottama pulla (siis ei voinut olla syömättä!!) =/
nooh, aattelin taas koittaa olla viikonlopun tosi kevyellä linjalla ja sit maanantaina aloitella uutta viikkkoa ja uutta kuukautta uudella innolla..
nyt ajattelin piristää iltaani katsomalla kumman kaa-dvdtä! siinä on paras sarja ikinä! :D - munkki-possu
munkki-possu kirjoitti:
Heippuli vaan kaikille =)
ja jo heti alkuun anteeks, jos unohdan jotain kommentoida, tätä asiaa ku riittää:/
ekana vilja: tosi inha tilanne :( mut kannattaa välimatkasta huolimatta yrittää kuitenkin, jos toisesta nuin paljon välität! mullakin oli miehen kanssa välimatkaa just sama 600km sen aikaa ku hän oli armeijassa (vuoden) ja se aika meni tosi hyvin :) tottakai ikävä oli välillä hirvee ja ei kamalan usein pystynyt näkee, mut kyllä se myös vahvisti suhdetta.. tosin teillä vissiin vähän pidempi aika tiedossa,jos miehes oli lähdossä opiskeleen..
mut toisaalta, koulustakin on pitkät talvi-ja kesälomat, josko miehes sit tulis sun seuduille päin töihin/oleileen?
älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
juuh, ja netasta tosiaan pitäis ottaa mallia, muijallahan on itsekuria vaikka muille jakaa! oot netsku aivan mahtava!! kadehdin sua!!! =)
eikä meidän uusi jäsen Risukaan näytä kauheesti herkuttelevan? ei ainakaa tilitä himoista tänne samanlailla kuin allekirjoittanut :P
juu meikäläisellä eilinen herkkuhimoitus johtui varmaan väsymyksestäkin ja siihenhän joku fiksumpi olis jätskin sijasta ottanut ruisleipää tai hedelmää mut en mä...
otin 2 mars-jäätelöpatukkaa, jälkkäriks kourallisen irtokarkkeja..
ei siis mulle määrällisesti kovin suuri herkuttelu, mut otti päähän tää herkuttoman pilaus..
en sit saanut itseäni jumppaankaan eilen, johtuen myös tuosta väsymyksestä ja siitä, et se keskiviikkonen kahden tosi raskaan jumpan yhdistys ei tosiaan ollut mikää maailman fiksuin veto, oli meinaan kuolema lähellä korjata meikäläisen!
mut en oo edes hulluimmasta päästä: niillä keskiviikon tunneilla oli yks toinen nainen, joka jäi attackin ja combatin jälkeen vielä pumppiin! mä en olis ikipäivänä jaksanut!
tänäänki meni alas yks sosiaalisten tilanteiden pakottama pulla (siis ei voinut olla syömättä!!) =/
nooh, aattelin taas koittaa olla viikonlopun tosi kevyellä linjalla ja sit maanantaina aloitella uutta viikkkoa ja uutta kuukautta uudella innolla..
nyt ajattelin piristää iltaani katsomalla kumman kaa-dvdtä! siinä on paras sarja ikinä! :Dtänään olin kyllä pumpissa, et liikunnan suhtee ei tää päivä ihan pepulleen mennyt =)
mut nyt annen ja ellun pariin, iltoja naiset! =) vilja kirjoitti:
Helouta!
Hauskaa vkonloppua for all!Höh, mie sit vissiin olin ainoa joka ei lipsunut, TÄLLÄ KERTAA :p Vai oliks tää "uus" (risukohan se oli) mukana tässä herkuttomassa viikossa...
Vilja: Voi harminpaikka kun ihanainen muttaa noin kauas :( Kyllä teidän kuitenkin kannattaa kokeilla toimiiko teidän kaukosuhde; jos kumpikin tykkää toisistaan niin kyllä sen pitäisi kestää! Eihän sitä tiedä vaikka olisit vilja vuoden päästä muuttamassa perässä, hih :p
Mulla ja minun miehuksella oli alussa (vain) 3h ajomatka välissä ja jo alle puolen vuoden päästä muutin perässä ja muutettiin yhteen- vilja
Netta80 kirjoitti:
Höh, mie sit vissiin olin ainoa joka ei lipsunut, TÄLLÄ KERTAA :p Vai oliks tää "uus" (risukohan se oli) mukana tässä herkuttomassa viikossa...
Vilja: Voi harminpaikka kun ihanainen muttaa noin kauas :( Kyllä teidän kuitenkin kannattaa kokeilla toimiiko teidän kaukosuhde; jos kumpikin tykkää toisistaan niin kyllä sen pitäisi kestää! Eihän sitä tiedä vaikka olisit vilja vuoden päästä muuttamassa perässä, hih :p
Mulla ja minun miehuksella oli alussa (vain) 3h ajomatka välissä ja jo alle puolen vuoden päästä muutin perässä ja muutettiin yhteenkukkuluuruuuuuu!
Kjeh, kello puoli 3 ja mä hillun vieläki yökkäri päällä!!:) tämmönen mähötysvapaapäivä..rennolla meiningillä! tai no oon täälä siivota huiskinu, et en ehk sitkää oo ihan tajuttoman laiska ollu.:) Lakanat meni vaihtoon ja villakoirat saa kyytiä! Kohta lenkille, kunha pyykkikone pysähtyy, ni jospa sitä tästä virkistys!
Kiitokset kaikille ihanista sanoista ku tsemppailitte mua et kyl mä kestän elävänä vaikka hani muuttaakin.. tänään vielä nähdään, jos hyvä flaksi käy ni myös pikapikasesti huomenna mut sitte...se lähtee.
Netta, sä oot kyllä todellinen esimerkki meille! Hienoa, 2kg! Eikä ne tule takas, ku sä oot noin vahva ettet popsi herkkuja niinku me kaikki muut *punastuu* noh, jospa tää tästä..
Se alkas maanantaina uus kuukausi! Nyt ihan armoton tsemppi päälle tytöt!! eikai me koko loppuelämää pudoteta muutamaa hassua kiloa!? ainakaa mä en...... Maanantaina alkaa jumpat, jes... :) Tällä hetkellä isoimpana motivaationa toimii lokakuun ulkomaanmatka, pakko olla siellä biksukunnossa! matkaa ei oo kyllä vielä varattu.... :D mut tarkotus on lähtä!
mut mäpä häivyn tästä kuivine juttuineni..lenkille,suihkuun ja tälläytyyn, pitää olla nättinä ku kulti tulee :):):)
ihanaa! - Risu
vilja kirjoitti:
kukkuluuruuuuuu!
Kjeh, kello puoli 3 ja mä hillun vieläki yökkäri päällä!!:) tämmönen mähötysvapaapäivä..rennolla meiningillä! tai no oon täälä siivota huiskinu, et en ehk sitkää oo ihan tajuttoman laiska ollu.:) Lakanat meni vaihtoon ja villakoirat saa kyytiä! Kohta lenkille, kunha pyykkikone pysähtyy, ni jospa sitä tästä virkistys!
Kiitokset kaikille ihanista sanoista ku tsemppailitte mua et kyl mä kestän elävänä vaikka hani muuttaakin.. tänään vielä nähdään, jos hyvä flaksi käy ni myös pikapikasesti huomenna mut sitte...se lähtee.
Netta, sä oot kyllä todellinen esimerkki meille! Hienoa, 2kg! Eikä ne tule takas, ku sä oot noin vahva ettet popsi herkkuja niinku me kaikki muut *punastuu* noh, jospa tää tästä..
Se alkas maanantaina uus kuukausi! Nyt ihan armoton tsemppi päälle tytöt!! eikai me koko loppuelämää pudoteta muutamaa hassua kiloa!? ainakaa mä en...... Maanantaina alkaa jumpat, jes... :) Tällä hetkellä isoimpana motivaationa toimii lokakuun ulkomaanmatka, pakko olla siellä biksukunnossa! matkaa ei oo kyllä vielä varattu.... :D mut tarkotus on lähtä!
mut mäpä häivyn tästä kuivine juttuineni..lenkille,suihkuun ja tälläytyyn, pitää olla nättinä ku kulti tulee :):):)
ihanaa!Moi!
Juu, minä en ollut tässä herkuttomassa mukana kun ponkasin tänne keskenkaiken väliin :) Mutta ensi kerralla voisin tulla mukaan!
Eiliset syömiseni menivät pikkauisen herkuttelun puolelle, mutta annan ne anteeksi, koska herkuttelen vain kerran viikossa. Eli näin tuli syötyä:
Aamupalaksi kaurapuuroa ja rasvatonta jpgurttia ja yks ruisleivän puolikas, muutama napostelu porkkana
Lounaaksi Subwayn paahdettukananrinta patonki 30 cm täysjyväpatongilla ja barbequekastikkeella. En laske tätä ihan kamalaksi synniksi, olihan se täysjyväpatonki ja kanaa ja kasviksia, ehkä tuo kastikse oli pahin, mutta ei sitäkään paljoa ollut.
Kahvitauolla "jouduin" ottamaan palan omenapiirakkaa, tarjottimelta valitsin kuitenkin pienimmän palan ja kuumensin mikrossa ja pistin päälle vaniljajätskiä vielä :)
Päivälliseksi söin lihamureketta ja äiskän omalta kasvimalta 4 uutta perunaa ja tilliä ja kevyt margariinia. Plus kaali-porkkana-ananassalaattia. Ja juissi mahua.
Saunan jälkeen söin vielä Aino mustikkapiirakka jätskiä kahden ruokalusikallisen verran maistiaisiksi.
En mielestäni mennyt ihan kamalan överiksi herkutteluni suhteen. Toisaalta kerran viikossa saakin hekutella, eikö niin :) Mä olen pitänyt muuten vissiin 5 vai 6 vuotta jo herkutonta huhtikuuta, siinä kuule teille jo haastetta :D aina olen pystynyt olemaan ilman herkkuja. Ihme ja kumma...
Tänään olen syönyt myslipuikulan aamupalaksi juustolla, kalkkunaleikkeellä, tomaatilla ja kevyt margariinilla. Ja lasi juissimehua.
Kohta syön taas mureketta ja perunaamuussia. Loppuillan syöpöttelyjä en osaa sanoa, kun nään kaveria jne. Voi olla että pari siideriä menee, tai sitten ei... Ei ossoo sanoa.
Kuntosalille liittyy nyt sitten 2 mun kaveria sittenkin. Toivottavasti ne saa potkittua mua salille enemmän ja olisin timmissä kunnossa ensi kesänä ;)
Onko teillä millasia kiloja vielä pudotettavana? Itse saisin pudottaa 10 kg, kun menin lihoomaan kesällä laihdutettujen kilojen lisäksi. Harmittaa, mutta itsepähän sitä ruokaa tungin naamaani. Lähinnä grilliruokaa, ei niinkään makeita herkkuja.
Pysytään tiukkoina, tytöt! :)
-Risu - Uusi elämä
Risu kirjoitti:
Moi!
Juu, minä en ollut tässä herkuttomassa mukana kun ponkasin tänne keskenkaiken väliin :) Mutta ensi kerralla voisin tulla mukaan!
Eiliset syömiseni menivät pikkauisen herkuttelun puolelle, mutta annan ne anteeksi, koska herkuttelen vain kerran viikossa. Eli näin tuli syötyä:
Aamupalaksi kaurapuuroa ja rasvatonta jpgurttia ja yks ruisleivän puolikas, muutama napostelu porkkana
Lounaaksi Subwayn paahdettukananrinta patonki 30 cm täysjyväpatongilla ja barbequekastikkeella. En laske tätä ihan kamalaksi synniksi, olihan se täysjyväpatonki ja kanaa ja kasviksia, ehkä tuo kastikse oli pahin, mutta ei sitäkään paljoa ollut.
Kahvitauolla "jouduin" ottamaan palan omenapiirakkaa, tarjottimelta valitsin kuitenkin pienimmän palan ja kuumensin mikrossa ja pistin päälle vaniljajätskiä vielä :)
Päivälliseksi söin lihamureketta ja äiskän omalta kasvimalta 4 uutta perunaa ja tilliä ja kevyt margariinia. Plus kaali-porkkana-ananassalaattia. Ja juissi mahua.
Saunan jälkeen söin vielä Aino mustikkapiirakka jätskiä kahden ruokalusikallisen verran maistiaisiksi.
En mielestäni mennyt ihan kamalan överiksi herkutteluni suhteen. Toisaalta kerran viikossa saakin hekutella, eikö niin :) Mä olen pitänyt muuten vissiin 5 vai 6 vuotta jo herkutonta huhtikuuta, siinä kuule teille jo haastetta :D aina olen pystynyt olemaan ilman herkkuja. Ihme ja kumma...
Tänään olen syönyt myslipuikulan aamupalaksi juustolla, kalkkunaleikkeellä, tomaatilla ja kevyt margariinilla. Ja lasi juissimehua.
Kohta syön taas mureketta ja perunaamuussia. Loppuillan syöpöttelyjä en osaa sanoa, kun nään kaveria jne. Voi olla että pari siideriä menee, tai sitten ei... Ei ossoo sanoa.
Kuntosalille liittyy nyt sitten 2 mun kaveria sittenkin. Toivottavasti ne saa potkittua mua salille enemmän ja olisin timmissä kunnossa ensi kesänä ;)
Onko teillä millasia kiloja vielä pudotettavana? Itse saisin pudottaa 10 kg, kun menin lihoomaan kesällä laihdutettujen kilojen lisäksi. Harmittaa, mutta itsepähän sitä ruokaa tungin naamaani. Lähinnä grilliruokaa, ei niinkään makeita herkkuja.
Pysytään tiukkoina, tytöt! :)
-Risuheippa naiset!
Herkuttelu jatkuu vieläkin, mutta menkööt :D Ehkä tosiaan uuden kuukauden tullen voisi ryhdistäytyä.
Netalta kyllä aivan mahtava suoritus, saisimpa minäkin joskus mietittyä ennen kun sorrun! Yleensä vaan menen ja tungen kaiken suuhuni ja mietin vasta sitten.
Työpäivä takana, ja ruokaa tehdään, sen jälkeen pitäisi yrittää siivota, tavarat on taas päässeet siirtymään paikoiltaan pahan kerran ja tiskivuori senkun kasvaa..
Ja illalla pitäisi tosiaan kaverin kanssa mennä yhdelle. Huomenna ajattelin mennä reisi vatsa pakara jumppaan tai pumppiin :)
Possu minulla on yksi kaveri joka tekee just jotain tuollaista eli menee kolme ihan tajutonta jumppaa putkeen. mutta mielestäni siinä on kyllä terveellisyys kaukana. Ei keho pysty 3 tuntia kesteämään putkeen hirveää rääkkiä. tai pystyy mutta ei siitä kyllä vastaavaa hyötyä enää saa....
Mutta eipä tässä muuta kuin viikonloppuja kaikille :)
sanna - munkki-possu
Uusi elämä kirjoitti:
heippa naiset!
Herkuttelu jatkuu vieläkin, mutta menkööt :D Ehkä tosiaan uuden kuukauden tullen voisi ryhdistäytyä.
Netalta kyllä aivan mahtava suoritus, saisimpa minäkin joskus mietittyä ennen kun sorrun! Yleensä vaan menen ja tungen kaiken suuhuni ja mietin vasta sitten.
Työpäivä takana, ja ruokaa tehdään, sen jälkeen pitäisi yrittää siivota, tavarat on taas päässeet siirtymään paikoiltaan pahan kerran ja tiskivuori senkun kasvaa..
Ja illalla pitäisi tosiaan kaverin kanssa mennä yhdelle. Huomenna ajattelin mennä reisi vatsa pakara jumppaan tai pumppiin :)
Possu minulla on yksi kaveri joka tekee just jotain tuollaista eli menee kolme ihan tajutonta jumppaa putkeen. mutta mielestäni siinä on kyllä terveellisyys kaukana. Ei keho pysty 3 tuntia kesteämään putkeen hirveää rääkkiä. tai pystyy mutta ei siitä kyllä vastaavaa hyötyä enää saa....
Mutta eipä tässä muuta kuin viikonloppuja kaikille :)
sannatäällä tosiaan menee penkin alle kaikki, niin syömiset kun tää rakkauselämäkin...
ahdistaa ja itkettää!!!
:(
nooh, huomennahan on uusi päivä ja maanantaina alkaa uusi kuukausi!
tsempataan taan! :)
nyt ei oikeen huvita kirjoitella, tosi tosi tosi huonot fiilikset kaiken suhteen.
taidan mennä kohta jo nukkuun, kun ottaa ihan hirveenä kupoliin!
kunhan kirjoittelin, et hengessä olen kuitenki mukana!
p.s netalle onnittelut ihan mahtavan upeasta painonpudotus saavutuksesta! :)
ja kivaa lauantain jatkoa!
- Anonyymi
Mitäs vilja, netta ja possu nykyään? Itse tässä juuri mietin, pitäisikö kaupasta hakea kunnon herkkuja vai jotain helvetin taateleita.
- Anonyymi
Moi!! Ei hitsit tää keskustelu on 15 vuoden takaa ja "vilja" tässä hei 😅 kauhea lukea noita omia juttuja. On sitä ollu lapsi ja tyhmä 😁
Nyt niin seesteinen aikuinen perheenäiti <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!! Ei hitsit tää keskustelu on 15 vuoden takaa ja "vilja" tässä hei 😅 kauhea lukea noita omia juttuja. On sitä ollu lapsi ja tyhmä 😁
Nyt niin seesteinen aikuinen perheenäiti <3Jaha, se "Kulti" tuli, vei ja teki "tekosensa", jos nyt on kolme lasta!
Vai, onko toinen "Kulti" kuvassa?
Mites äitykkä auttaa lapsiaan edes ensi luokilla lukemaan ja kirjoittamaan, kun tuo oma kirjoituskyky on kyllä ymmärrettävää, mutta tuskin opettajan hyväksymää?
Pääasia olla ymmärrettävä niissä omissa kuppikunnissa.
Toivottavasti on yhtä hauskaa kuin 15 vuotta sitten tyttökavereiden kanssa.
Henkilöt vain ovat vaihtuneet "teatterissa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1385220Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271554- 1041422
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621358Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781204- 59942
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.128922- 53890
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215796- 47717