Nyt kun neljä parasta joukkuetta ovat varmasti selvillä niin spekuloidaanpa ketkä pelaavat finaalissa?
Jyväskylä ja Pori kohtaavat toisessa välierässä ja siitä menee selkeästi jatkoon Jyväskylä. Ja toisesta välierästä jatkoon menee helposti Lapua. Loppuottelussa nähdään siis Kirittäret - Virkiä ja pronssipelissä Peto-Jussit - Pesä Karhut.
Lapuan Virkiä on minun suosikkini mestariksi. Tällä hetkellä on vaikea kuvitella, että mikään muu joukkue pystyisi haastamaan pohjanmaalaisia?
Naisten välierät
10
1126
Vastaukset
- sipoo
On todella vaikea nähdä, että ainakaan MAALAISET voittaisivat!
- lapuarules
onhan se varma että Lapualla juhlitaan tänä suvena mestaruutta tai vähintäänkin hopeaa. Mestaruutta veikkaan minä. Ei tuolla kokoonpanolla oikein voi muuta odottaa, kun katsoo muiden joukkueiden kokoonpanoja ja tämän hetkisiä esityksiä.
- Pohojalaane
..on sielä kaks joukkuetta ;)
"Tällä hetkellä on vaikea kuvitella, että mikään muu joukkue pystyisi haastamaan pohjanmaalaisia?" Kannattaa varoa mitä kirjoittaa.. - yx vaan
että Lapua on loppuottelussa. Sääliksi vaan käy vierasjoukkuetta, koska lapualla on epäurheilijamaisimmin käyttäytyvä yleisö kuin missään muualla.
- yleisössä istuva
kuinka niin on epäurheilijamainen yleisö?
- jep!
yleisössä istuva kirjoitti:
kuinka niin on epäurheilijamainen yleisö?
Lappeenrantakin voi nousta vielä neljän parhaan joukkoon. Peto-Jussit voittaa!
- tuomari8967
Todellakaan Lappeenranta ei viimeisellä kierroksella ohita Lapuaa. Rauma on aivan heittopussi ja Lapualaiset eivät pysty sitä peliä häviämään. Ja Lappeenrantalaiset eivät taas ole lähelläkään pisteitä Jyväskylää vastaan.
- hahhaa
joka on kovempi joukkue kuin Lapua, joten todellakin voi voittaa myös Lapuan :D Se oliskin oikeestaan ihan oikein... Jyväskylän ja Lappeenrannan tämän kauden kohtaamiset on olleet tiukkoja, alkukaudesta Jkl:ssä tuli Lpr:lle puhdas voitto ja Lpr:ssa niukka voitto 1-0 Jkl:lle. Missä siis perusteet sille, ettei Lpr tule saamaan pisteitä Jyväskylästä?
- Hienua..
hahhaa kirjoitti:
joka on kovempi joukkue kuin Lapua, joten todellakin voi voittaa myös Lapuan :D Se oliskin oikeestaan ihan oikein... Jyväskylän ja Lappeenrannan tämän kauden kohtaamiset on olleet tiukkoja, alkukaudesta Jkl:ssä tuli Lpr:lle puhdas voitto ja Lpr:ssa niukka voitto 1-0 Jkl:lle. Missä siis perusteet sille, ettei Lpr tule saamaan pisteitä Jyväskylästä?
Mä kun muistelin, että Lapua hävis puhtaaksi Raumalle toiseksi viimeisellä kierroksella :) Älä nuolaise vielä...
- superi
Hienua.. kirjoitti:
Mä kun muistelin, että Lapua hävis puhtaaksi Raumalle toiseksi viimeisellä kierroksella :) Älä nuolaise vielä...
Raumalla on täysin paineeton tilanne, sillä he ovat menettäneet mahdollisuutensa jatkopaikkaan. Mikäli Lapua sekä Lappeenranta jäävät pisteittä, jatkopaikan ottaa Lappeenranta, sillä heillä on yksi kolmen pisteen voitto enemmän. Eli jatkopaikka ei ole enää Lapuan käsissä. Mikäli molemmat voittaa 2-0, L-ranta menee jatkoon. Rauma on ollut paha vastus Lapualle aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446