hairtrade

tyhmis

Onko kukaan tilannut clip-oneja tai mitään muutakaan tuolta hairtrade.com:ista? Onko ihan luotettavaa ostaa tuolta, eikös hiukset pidä maksaa ennen lähetystä? Olisin tilaamassa ruskeaa 22tuuman kiharaa hiusta, paljokos se tekee senteissä? painoa ainakin tulee 130g, riittää koko pään pidennykseen? Entäpäs sitten hinnan kanssa, £76,99, paljonko tekee euroissa?
Entä paljon on tullut postikuluja? Kiva olisi jos joku osaisi vastata, luulisi että tuolta jos tilaa niin tulee halvemmaksi kuin esim. hairiumilta tilattaessa!

36

9174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 445fgr

Ehkä olisi helpompaa ja turvallisempaa ostaa kampaamosta? :)
      Isommista ruokakaupoistakin kyllä löytyy.
      Suosittelen ostamaan kaupasta, paljon helpompaa.

• nailholic
      • dandx15

Kirjoittanut: nailholic / 23.8.08 / klo 00:05 En osaa itse sanoa tosta hairtrade.comista, mutta itse olen tilannut: http://www.afrocare.com/ , oli tosi nopea toimitus (oliskohan mennyt neljä arkipäivää) ja olin tyytyväinen. Sivut on ehkä hieman sekavan tuntuiset aluksi, mutta tuolla on kyllä mistä valita! Postikuluja uli muistaakseni noin 4£, eli noin 5€. Tuolta voit laskea punnat euroiksi: http://www.napsu.fi/matkailu/valuuttalaskuri?kw=valuuttalaskuri&gclid=true .
        Toi 22tuumaa on noin 55cm. 18tuumaa on 45cm.

-siis minkälaiset ostit, minkä pituset ja paljonko tuli maksamaan yhteensä??

• wrotiagj

itse tilasin hairtadesta juuri clip- on pidennykset, suorat. tilasin ne jotka on 35 senttiset, hiukset maksoi punnissa n.42 ja toimituskulut oli n. 9-10 puntaa. kirjauduin paypaliin, jonka kautta maksoin ne. yhteensä tililtä lähti euroissa n. 55 euroa, eli todellisuudessa valuuttakurssien vaikuttaessa noi hiukset tuli mulla halvemmalla :) periaatteessa säästin koko sen toimituskulun. ja on ollut todella hyvät!

• tyhmis

Onko se sitten ihan turvallista kirjautua sinne paypaliin?

• dandx15

mihin asti ne sun 35cm:n pidennykset ylttyy?? ja kuinka pitkät sun omat hiukset on??

kiitos jo etukäteen :)

• -samaa mieltä-

Kannattaa tilata Hairtradesta. Itse olen tilannut ja ihan luotettava paikka. Samoin muita halpoja ja hyviä paikkoja ovat connect2-hair.com ja Afrocare. Tulee paljon paljon halvemmaksi:)

• miuku-mauku^^

Moi! Oliko sun tilaama hius hyvälaatusta? Itse tilasin kaksi punttia, yhden vaalean ja yhden tumman. laatu oli aivan karsea. vaalea olis kuin hevosen häntä, joukossa oli paljon mustia hiuksia, kihartui ja takkuuntui kun kasteli. Sama homma tumman puntin kanssa, muuttui parin pesun jälkeen takkuhampuksi. En voi kyllä suositella kenellekään :S Päteeköhän tässä tilanteessa se "laatu maksaa"?

• VERONICA MARS.
        miuku-mauku^^ kirjoitti:

Moi! Oliko sun tilaama hius hyvälaatusta? Itse tilasin kaksi punttia, yhden vaalean ja yhden tumman. laatu oli aivan karsea. vaalea olis kuin hevosen häntä, joukossa oli paljon mustia hiuksia, kihartui ja takkuuntui kun kasteli. Sama homma tumman puntin kanssa, muuttui parin pesun jälkeen takkuhampuksi. En voi kyllä suositella kenellekään :S Päteeköhän tässä tilanteessa se "laatu maksaa"?

Ihan yleisesti kannattaa jatkojen kanssa käyttää KUNNON TUOTTEITA,
        ei mitään kaupan Herbiinaa. PALJON PALJON jätettävää hoitoainetta.
        Letillä hiukset kun nukutte.
        MUISTAKAA ETTÄ JATKO VAIKKA ONKIN 100% AITOHIUSTA ON KUITENKIN
        KUOLLUTTA TUKKAA !!!
        Järki käteen näissä asioissa.

miuku-mauku^^ > Olethan huomannut että ko. paikassa on myynnissä 3 ERI LAATUISTA HIUSTA !

• nuitui
        VERONICA MARS. kirjoitti:

KUOLLUTTA TUKKAA !!!

miuku-mauku^^ > Olethan huomannut että ko. paikassa on myynnissä 3 ERI LAATUISTA HIUSTA !

itse tilasin omat pidennykseni hairtradelta noin.. 10 minuuttia sitten. :D ensin meinasin tilata suomalaiselta dreamhairilta, mutta tyssäsi siihen että ei ollut mun hiuksille sopivaa värivalikoimaa eikä pituutta. ja säästin siinä sivussa n. 40euroa kaikenlisäksi ;P paljon halvempia noi pidennykset hairtradella. postituskulut oli vähän päälle kympin (jotain 13e) mutta tilattiin kaverin kanssa yhdessä niin menee nekin puoliksi. itte tilasin noi 22tuumaset eli 55cm pitkät :) oon kuullu hairtradesta aika paljo hyvää ja muotibloggareita seuratessa niistä on saanu tietoa ja kuulemma ovat tyytyväisiä olleet muutkin. tilaus tulee alle viikossa, toivottavasti jo parin päivän päästä.

• PLÖÖ
        VERONICA MARS. kirjoitti:

KUOLLUTTA TUKKAA !!!

veronica mars: kyse on klippi pidennyksistä -> ne otetaan yöks pois ettei takkuunnu

• tsirppaa
        nuitui kirjoitti:

itse tilasin omat pidennykseni hairtradelta noin.. 10 minuuttia sitten. :D ensin meinasin tilata suomalaiselta dreamhairilta, mutta tyssäsi siihen että ei ollut mun hiuksille sopivaa värivalikoimaa eikä pituutta. ja säästin siinä sivussa n. 40euroa kaikenlisäksi ;P paljon halvempia noi pidennykset hairtradella. postituskulut oli vähän päälle kympin (jotain 13e) mutta tilattiin kaverin kanssa yhdessä niin menee nekin puoliksi. itte tilasin noi 22tuumaset eli 55cm pitkät :) oon kuullu hairtradesta aika paljo hyvää ja muotibloggareita seuratessa niistä on saanu tietoa ja kuulemma ovat tyytyväisiä olleet muutkin. tilaus tulee alle viikossa, toivottavasti jo parin päivän päästä.

niin, siis harvoin ihan sama väri kuin kuvissa. Varmaan jokainen bloggarikin värjännyt ne clipsit omaan tukkaan sopiviksi. :)

• huolestunut
        nuitui kirjoitti:

kuinka nopeasti nuo hiukset sitten loppu peleissä tulivat ? ihan muillekkin kysymykseksi etta kauan se toimitus kestää itselläni mennyt jo pari viikkoa onko se normaalia ?:o olen hiukan huolissani että ne eivät tule ollenkaaan ! onko huoleen syytä ?

• apuaaaa
        nuitui kirjoitti:

olen itse tilannut tuolta hairtradelta ja kas kummaa ne eivät olekkaan tulleet! tilauksen vahvistuksesta on nyt 2 viikkoa ?!?!?:o kauvan teillä muilla meni noiden pidennysten tulossa ??! kiitos vastauksista jo etukäteen :)

• aaaino

tilasin afrocaresta clup-on pidennykset maksoin ne tossa maanantaina mutta missään ei ollut mitään että koska ne tulee ja mistä ne sitten voi noutaa? että jos joku tietää ni olis kiva tietää mihin teijän tilaukset tuli ja akauinka nopeesti.

• aaaino

*clip :D

• Haluaa pidennykset

• tsirppaa
        Haluaa pidennykset kirjoitti:

http://www.afrocare.com/catalog/Silky_Silver_Clip_In_Hair_Extensions__12_pcs_Full_Set_397.html
        Onko noi kysyiset aitoa hiusta vai kuitua ?
        ja onko noi hyvä laatuset?
        Voiko noita kihartaa ja suoristaa?
        Paljonko maksaa yhteensä euroissa noi 45cm (18inches) postimaksut

vai kannattaisiko ostaa nämä vaikka onkin kalliimmat:
        http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/91

Human Hair Extensions lukee siellä sivussa ja sen alta sitten löytyy ne aitohiukset. Ja nuohan ovat sen alla.
        Googlen kun kirjoitat vaikka "29,90£ to €" saat vastauksen. Mutta kurssithan muuttuu päivittäin joten hinta on aina noin-hinta.

Aito hiusta voi kihartaa ja suoristaa.

Mutta iha vinkiksi nyt näille kyselijöille, että jos ei ole mitään kieliosaamista/valuutanmuuntamis osaamista/hajuakaan miten tuonne maksetaan niin, ei pakolla kannata netissä asioida. Menee aika säätämiseksi.. :D

• Jikoreal
        tsirppaa kirjoitti:

Human Hair Extensions lukee siellä sivussa ja sen alta sitten löytyy ne aitohiukset. Ja nuohan ovat sen alla.
        Googlen kun kirjoitat vaikka "29,90£ to €" saat vastauksen. Mutta kurssithan muuttuu päivittäin joten hinta on aina noin-hinta.

Aito hiusta voi kihartaa ja suoristaa.

Mutta iha vinkiksi nyt näille kyselijöille, että jos ei ole mitään kieliosaamista/valuutanmuuntamis osaamista/hajuakaan miten tuonne maksetaan niin, ei pakolla kannata netissä asioida. Menee aika säätämiseksi.. :D

Kun vaihdatte Hairtradella oikeesta yläkulmasta sen EURO -lipun (keskimmäinen) niin hinnat tulee euroissa jo valmiiksi. ;)

• jusths
        Haluaa pidennykset kirjoitti:

http://www.afrocare.com/catalog/Silky_Silver_Clip_In_Hair_Extensions__12_pcs_Full_Set_397.html
        Onko noi kysyiset aitoa hiusta vai kuitua ?
        ja onko noi hyvä laatuset?
        Voiko noita kihartaa ja suoristaa?
        Paljonko maksaa yhteensä euroissa noi 45cm (18inches) postimaksut

vai kannattaisiko ostaa nämä vaikka onkin kalliimmat:
        http://www.hairtrade.com/product_info.php/cPath/92_30_38/products_id/91

Itse ostin nuo, meni pari viikkoa jonka jälkeen meni ihan sutuksi... Annettiin palautetta ja vastauksessa tuli että sisältää myös synteettistä.. muista en sitten tiedä, itse en tilaa tuolta enää...

• mintsuumauu

Kannattaisiko tilata tuota parempaa laatua, jossa tyvet ja latvat on samoin päin? Vai tuota halvempaa laatua missä tyvet ja latvat ovat sekaisin? Eli REMY vai EURO lisäkkeet? Onko ero niin huikea, että pitäisi maksaa 20e enemmän 'paremmasta laadusta' .100% aitoa karvaa molemmat.

• kkkkkkkkkkkkkkkkk

sanoisin että on. remy hiukset ei mene niin helposti takkuun kuin noi toiset. mieti nyt itekkin jos ne hiukset on jo valmiiks sikinsokin et mitä siit seuraa.

• Remy !

Ehdottomasti Remy! Hiuksissahan on suomuja, jotka ovat kiinni alaspäin. Kun hiuksia laitetaan sikinsokin väärinpäin, voit vain kuvitella kuinka erisuuntaiset suomut hankaavat toisiinsa => menevät takkuun ja kuluvat nopeasti.
        Itse tein viime syksynä sen virheen, että ostin klipsipidennykset, jotka olivat 100% aitoa hiusta, mutta ei Remy-laatua. En silloin vielä tiennyt, että tällaisiakin laatuluokituksia on olemassa. Ihmettelin heti alusta lähtien, kuinka ne hiukset menivät niin helposti takkuun jo pelkästä pään heilautuksesta, puhumattakaan siitä kun iltaisin yritin harjata hiuksia auki.. Äkkiä latvat kuluivat risaisiksi ja monihaaraisiksi. Näitä hiuksia en viitsi enää käyttää, kun ei ole kiva kantaa epäsiistiä takkupehkoa, kun oma hiuslaatu on todella sileä ja kiiltävä.

• vastauksia !
    • hshs

kannattaa opetelle englantia! siinä lukee mitä hiukset on ja kaikki tiedot. tai jos et osaa niin ota sanakirja käteen.

toivoo: ystävällinen

• pidennysten käyttäjä
    • pidennykset päässä

Pidennysten käyttäjä:
      Oon tilannut noita pari vuotta, tosin ruskeana ja vaaleanruskeana sävynä, ja tosi hyvät on joka kerta ollut! nytkin on vapusta asti pidennykset olleet ja edelleen on ihan silkkisen pehmeät ja helposti harjattavat! oma kokemus ainakin siis tosi hyvä:) värjännytkin olen ja kunto ei oo huonontunut..

• jenny

hei! olen juuri tilailemassa hair tradelta hiuksia, väriä 18/613 eikkäs ash blonde/light blonde.
      Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä väristä??
      Haluaisin tietää onko kyseessä todellakin tuhkan vaalea eikä laisinkaan punertava?
      edellinen tilaus rapunzelilta meni mönkään koska kuva oli niin pahasti eri värinen kuin mitä hiukset olivat luonnossa...tuhkan vaalea osottautuikin kuparin oranssiksi,auts :D

Kiitos!!!

• ojnmåkom

613 on kellertävä vaalea eli ei tuhka

• josseiki

onko kukaan tilannut tuota luxury weft tukkaa hairtardelta, tekis mieli kokeilla mutta en tiiä maksaako turhasta enemmän.. olen tilannut aina p27/613 hiusnauhaa ja välillä ollut hyvää laatua mutta viime kerroilla aivan takussa ollut melkein heti.. voisin maksaa enemmän jos tietäisin sen olevan hyväkuntoista. rapunzelia en uskalla edes kokeilla.

• tukkataikuri
    • paksut hiukset

tukkataikuri, oletko itse tilannut tuolta huuto.netistä?
      jos joku on kyseisiä hiuksia ostanut, niin kuinkahan paksut ne on ? :D ku mulla on tosi paksut hiukset nii....

• vinkuxxx

tuolla ylemmällä olevalle: jos pidennysten nimessä tai muussa osassa mainitaan SILVER, ne on puoliksi oikeaa ja puoliksi keinokuitua. Että sanasto halkuun pienokaiset.

Itse olen tilannut hairtradelta sekä ihan vaaleinta blondia, medium blondia ja msutaa hiusta, musta ja medum eivät kuitenkaan tulleet omaan päähäni joten en niitten laadusta niin tiedä. Ja olivat tuota silkyä eli huonoimman laatuista. Mun kokemuksen perusteella hairtradella on ehkä parhainta hiusta. Varsinkin hinta-laatusuhde on ollut loistava. (HUOM, kokemukseni ihan vaaleimman histen kohdalla) Nyt jännityksellä odotan sieltä saapuvaksi tumman ruskeaa tukkaa. Jahka se tulee, pitää pistää tämä platinainen hetkeksi lepoon kampaajalla että saa sitten sen ruskean pehkon päähän asti.

• hoxhox!

huomasin ite kun tuota traden sivuilta katsoin heillä on omatkin remy hiukset! että ne jotka haluatte sitä remy pidennyksit niin hairtradelta löytyy! Itse olen rapuzelia käyttänyt viimeiset 3 vuotta ja nyt aijon vaihtaa firmaa. Ihan siitä syystä, että tukka on jatkuvasti ollu huonolaatuista takkuuntuu helposti sekä katkeilee. Nykyiset 50cm ovat tällä hetkellä aboutia rallaa 50cm pitkät...

• hoxhox1

ateeksii ne on nyt siis 30 cm pitkät...

• Muutoksia

Itse ajattelin kokeilla myös hairtradea! Jatkuvasti joutunut pettymään Rapunzelin tuotteisiin ja asiakaspalvelu on naurettavaa. Reklamaatio lähes mahdotonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      324
      6309
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      67
      4154
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3505
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      81
      3416
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      97
      3359
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      192
      3278
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2698
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      66
      2688
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2395
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe