Miehen varastaneelle huoralle kostaminen

-uhri-

Itse olen kertonut kaikille, että kyseinen kanttura on kodinrikkojahuora. Nautin siitä, kun ihmiset katsovat sitä lehmää kieroon....se ämmä on pahempaa saastaa kuin mikään muu tämän maan päällä.

57

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan....

varma, ettei sinua puolestaan katsota vähäsen säälien..?

Ihmiset kun tekevät omia johtopäätöksiään sen lisäksi, että ovat kuulleet sinun katkerat kommenttiisi...
      Sinä saatat heidän mielessään olla luuseri, joka ei pystynyt pitämään miestänsä...?
      Mies vastaavasti aivoton himojensa orja, joka nai kaikkea, minkä kiinni saa..?

Hei, ennen kuin alat haukkua "sitä huoraa", ota huomioon se, ettei "se huora" yksin kaikkea tehnyt...

• itse kutakin...

Että ihan miehen varastanut... voi voi..
      Kyllä tämä "varas" ehdottomasti on pahinta saastaa, taakse jää nämä pikkupahikset kuten pedofiilit, murhaajat, sutenöörit, ihmiskauppiaat... Älkäämme unohtako Idi Aminia tai Isä Aurinkoista (Stalin). Kyllä yhden "varkaan" pahuus on iso juttu...

Sinun kielenkäyttösi on rumaa. Osaatko tuolla suulla puhua lemmestä ja lämmöstä ollenkaan?

• kulkija gee

Sä et vaan oo tarpeeksi hyvin suojellu sun omaisuuttas. Oisit pitäny lukkojen takana ja vahtinut tarkemmin. Tai sä oot vaan huonosti kasvattanu sen miehen.

• tyhmä 10

kuinka mies varastetaan? Olisikohan sinussa ehkä jotain syytä kun mies lähtee toisen matkaan?Teet itsesi naurettavaksi kun haukut tuollalailla. ei se miehesi ehkä halua olla enään sinun kanssasi.

• katkeruutesi ..

olet oikeutetusti vihainen ,on olemassa naisia jotka tyrkyttävät itseään ukkomiehille jos miehesi sattui olemaan hieman uuno ja meni sekasi naisen houkutuksista et voi kuin inhota molempia (niin minäkin inhoan molempia he tulevat saamaan rangaistuksensa aikanaan miehesikin tulee huomaamaan että on lyönyt kätensä kyynärpäitä myöten paskaan ),voi ola hyvä että pääsit miehestäsi noin helposti eroon , pitemmän päälle hän olisi voinut muuttua jopa riesaksi elämässäsi , hoida nyt itsesi kuntoon sulla on vielä hyvä elämä edessä ,löydät kunnon miehen jolla on arvostelukyky tallessa eikä kaikkien huorien houkutuksiin lankea sillä heitäkin vielä on .

• ::::

aiemmin että on iskeny kätensä paskaan kun
        sinun kanssa yhteen meni.
        Huomatessaan etsi nopeesti kauniimmin ja kiltimmin puhuvan naisen. Aina naiset ei ymmärrä
        että tälläsillä on iso merkitys. Kukaan ei halua eikä jaksa kuunnella kiroilevaa rastaan äänellä rääkkyvää naista. Sorry nyt vaan.

• juuri yksi
        :::: kirjoitti:

aiemmin että on iskeny kätensä paskaan kun
        sinun kanssa yhteen meni.
        Huomatessaan etsi nopeesti kauniimmin ja kiltimmin puhuvan naisen. Aina naiset ei ymmärrä
        että tälläsillä on iso merkitys. Kukaan ei halua eikä jaksa kuunnella kiroilevaa rastaan äänellä rääkkyvää naista. Sorry nyt vaan.

niistä paskoista jotka kinuaa ukkomiehiä jalat levälään hyi mikä sika emakko .

• gxgvn
        juuri yksi kirjoitti:

niistä paskoista jotka kinuaa ukkomiehiä jalat levälään hyi mikä sika emakko .

Sinä olet kinunut mieheltäsi jalat levälläään kolme vuotta, ja ihan turhaan, kuka nyt kännistä ämmää haluaisi. Toisen nainen ei ole tarvinnut kinuta.

Naisen äänestä kuulee milloin hän juo liikaa. Liika viina turvottaa äänihuulia pysyvästi ja ääni madaltuu ja puheesta tulee vastenmielisen kuuloista. Lopeta ryyppääminen, lopeta kiroilu, korjaa kielenkäyttöäsi, niin ehkä joskus saat isketyksi jonkun puliukon. Kunnon miestä et koskaan.

• koskaan ole
        gxgvn kirjoitti:

Sinä olet kinunut mieheltäsi jalat levälläään kolme vuotta, ja ihan turhaan, kuka nyt kännistä ämmää haluaisi. Toisen nainen ei ole tarvinnut kinuta.

Naisen äänestä kuulee milloin hän juo liikaa. Liika viina turvottaa äänihuulia pysyvästi ja ääni madaltuu ja puheesta tulee vastenmielisen kuuloista. Lopeta ryyppääminen, lopeta kiroilu, korjaa kielenkäyttöäsi, niin ehkä joskus saat isketyksi jonkun puliukon. Kunnon miestä et koskaan.

maistunut ,MINUN EI KOSKAAN ole tarvinnut kerjätä seksiä mieheltäni SITÄ ON OLLUT YLTÄKYLLIN joka päivä , ei ole kysymys mistään huonosta vaimosta vaan tapa pettävästä miehestä ,ei yksikään huora ole hänelle merkinnyt YHTÄÄN MITÄÄN vaikka toisin väität olet naurettava ja kateellinen perheellisille .

• hgjygdj
        koskaan ole kirjoitti:

maistunut ,MINUN EI KOSKAAN ole tarvinnut kerjätä seksiä mieheltäni SITÄ ON OLLUT YLTÄKYLLIN joka päivä , ei ole kysymys mistään huonosta vaimosta vaan tapa pettävästä miehestä ,ei yksikään huora ole hänelle merkinnyt YHTÄÄN MITÄÄN vaikka toisin väität olet naurettava ja kateellinen perheellisille .

Kumma homma. Avioliittoone on täydellinen, eikä miehesi välitä kenestäkään toisesta naisesta millin vertaa.

Ja silti hän on noin vain "varastettavissa"... Silti toinen nainen voi noin vain tulla ja napata hänet matkaan, eikä hän pistä yhtään vastaan...Aika tahdoton otus tuo ukkosi...

Ai niin,mutta senhän sinä myönsitkin alkuperäisessä viestissäsi sanomalla että hänet on vastatettu.

Ts. hän on laillista omaisuuttasi kuten asunto ja auto, hän on sinulle kuuluvaa tavaraa, eikä hän itse ollenkaan pysty päättämään eikä vaikuttamaan siihen kenen nainen kanssa hän kulloinkin on. Hän on sen naisen kanssa joka on hänet itselleen ostanut, kuten matto on sen ihmisen kodissa joka maton osti ja kuten telkkua katsotaan sen kodissa joka telkun osti.

Sen toisen nainsen olisi pitänyt tietenkin ostaa hänet sinulta, sopia hinta ja maksaa ja viedä mennessään, tai vuokrata kohtuullista korvausta vastaan. Mutta mennä nyt varastaman toisen omaisuutta! Hyi!

• heh heh
        hgjygdj kirjoitti:

Kumma homma. Avioliittoone on täydellinen, eikä miehesi välitä kenestäkään toisesta naisesta millin vertaa.

Ja silti hän on noin vain "varastettavissa"... Silti toinen nainen voi noin vain tulla ja napata hänet matkaan, eikä hän pistä yhtään vastaan...Aika tahdoton otus tuo ukkosi...

Ai niin,mutta senhän sinä myönsitkin alkuperäisessä viestissäsi sanomalla että hänet on vastatettu.

Ts. hän on laillista omaisuuttasi kuten asunto ja auto, hän on sinulle kuuluvaa tavaraa, eikä hän itse ollenkaan pysty päättämään eikä vaikuttamaan siihen kenen nainen kanssa hän kulloinkin on. Hän on sen naisen kanssa joka on hänet itselleen ostanut, kuten matto on sen ihmisen kodissa joka maton osti ja kuten telkkua katsotaan sen kodissa joka telkun osti.

Sen toisen nainsen olisi pitänyt tietenkin ostaa hänet sinulta, sopia hinta ja maksaa ja viedä mennessään, tai vuokrata kohtuullista korvausta vastaan. Mutta mennä nyt varastaman toisen omaisuutta! Hyi!

kyllä naurattaa kakkosten kateus , saatte aivan rauhassa kiehua omassa katkerassa sopassanne ,levittele sitä persettäsi kaikille aivan rauhassa voi olla ettet kelpaa enään kellekkään ,ukot kiertää sinut kaukaa vanha luuska kaikkien kaluama hehe heeeee .

• riemua täälläkin
        heh heh kirjoitti:

kyllä naurattaa kakkosten kateus , saatte aivan rauhassa kiehua omassa katkerassa sopassanne ,levittele sitä persettäsi kaikille aivan rauhassa voi olla ettet kelpaa enään kellekkään ,ukot kiertää sinut kaukaa vanha luuska kaikkien kaluama hehe heeeee .

Nytkö jo naurattaa, vaikka samalla olet aivan raivona? Päätä nyt oletko riemuissasi vai raivoissasi. Vai osaatko olla molempia yhtä aikaa? Siinä tapauksessa olet todellinen ihme. Minä pystyn olemaan vain jompaa kumpaa mutta en molempia samanaikaisesti.

Suotta sinä minulle kiukuttelet. Minähän olin vain kanssani samaa mieltä ja ymmärsin pointtisi. Siis sen, että mies on omaisuuttasi ja hänet olisi pitänyt ostaa tai vuokrata sinulta, mutta ei varastaa.

Mitäpä jos teet rikosilmoituksen varkaudesta. Sano että omaisuttasi on ryöstetty.

Siis että minä olen katkera? Siitäkö että sinun miehesi on varastettu? Miksi se minua katkeroittaisi, eihän se asia koske minua mitenkään, enhän edes tunne teitä kumpaakaan.

Mutta sinä onneksi et ole ollenkaan katkera etkä kostonhimoinen. Sanoistasi huokuu elämänilo, lämpö ja hyvä tahto. Olet varmaan ihana nainen jota kukaan mies ei ikinä voisi pettää, saati jättää. Oma miehesikään ei sitä tehnyt, hänethän varastettiin vastoin tahtoaan.

• heh heh heee
        riemua täälläkin kirjoitti:

Nytkö jo naurattaa, vaikka samalla olet aivan raivona? Päätä nyt oletko riemuissasi vai raivoissasi. Vai osaatko olla molempia yhtä aikaa? Siinä tapauksessa olet todellinen ihme. Minä pystyn olemaan vain jompaa kumpaa mutta en molempia samanaikaisesti.

Suotta sinä minulle kiukuttelet. Minähän olin vain kanssani samaa mieltä ja ymmärsin pointtisi. Siis sen, että mies on omaisuuttasi ja hänet olisi pitänyt ostaa tai vuokrata sinulta, mutta ei varastaa.

Mitäpä jos teet rikosilmoituksen varkaudesta. Sano että omaisuttasi on ryöstetty.

Siis että minä olen katkera? Siitäkö että sinun miehesi on varastettu? Miksi se minua katkeroittaisi, eihän se asia koske minua mitenkään, enhän edes tunne teitä kumpaakaan.

Mutta sinä onneksi et ole ollenkaan katkera etkä kostonhimoinen. Sanoistasi huokuu elämänilo, lämpö ja hyvä tahto. Olet varmaan ihana nainen jota kukaan mies ei ikinä voisi pettää, saati jättää. Oma miehesikään ei sitä tehnyt, hänethän varastettiin vastoin tahtoaan.

osittain osuit oikeaan olen lämmin elämän iloinen ,ei minun miestä kukaan varastanut lainsi vaan olisi kyllä varastanut mutta kun mieheni aina karkasi takasi kotiin heti kun silmä vältti , mua vain naurattaa ihmisten sekoilut .

• Kauhuissani luin!
        heh heh heee kirjoitti:

osittain osuit oikeaan olen lämmin elämän iloinen ,ei minun miestä kukaan varastanut lainsi vaan olisi kyllä varastanut mutta kun mieheni aina karkasi takasi kotiin heti kun silmä vältti , mua vain naurattaa ihmisten sekoilut .

Miehesi joutui siis KARKAAMAAN, ts. häntä pidettiin lukkojen takana? Hänet siis pakotettiin sen naisen asuntoon pyssyllä uhaten ja sen jälken ovi pantiin takalukkoon? Joutuiko hän pakenemaan ikkunasta?

"mua vain naurattaa ihmisten sekoilut . "

Kuulinko oikein: sinua vain naurattaa?

Sinustako on vain hauskaa, että oma miehesi joutui niin vakavan rikoksen kuin vapaudenriiston uhriksi, vieläpä usemman kerran- koska hän onnistui AINA karkaamaan takaisin luoksesi? Sinäkö vain naurat vaikka toista pidetään väkisin miehenvarastajan kotona yhä uudestaan?

Miksette tee rikosilmoitusta varkaudesta ja vapaudenriistosta?

Kerroit että se varas särki kotinnekin. Miten? Tuliko hän sahan ja kirveen kanssa pistämään seiniäkin palasiksi? Helisivätkö ikkunalasit? Sellainen on häirintää ja ilkivaltaa. Nauroitko sillekin? Ei siinä ole mitään nauramista. Kai sinä sentään siitä teit rikosilmoituksen?

Annatko kriminaalin jatkaa rikosen sarjaa? Sallitko rikollisen mielin määrin ja yhä uudestaan varastaa miehesi, pitää häntä lukkojen takana vankina ja rikkoa vielä talosi seiniä? Sinäkö et tee muuta kuin kerrot siitä ihmisille ja NAURAT kamalasti? Mikä siinä on niin hauskaa, ja mikset sen sijaan kerro poliisille?

• ilmeisesti --
        Kauhuissani luin! kirjoitti:

Miehesi joutui siis KARKAAMAAN, ts. häntä pidettiin lukkojen takana? Hänet siis pakotettiin sen naisen asuntoon pyssyllä uhaten ja sen jälken ovi pantiin takalukkoon? Joutuiko hän pakenemaan ikkunasta?

"mua vain naurattaa ihmisten sekoilut . "

Kuulinko oikein: sinua vain naurattaa?

Sinustako on vain hauskaa, että oma miehesi joutui niin vakavan rikoksen kuin vapaudenriiston uhriksi, vieläpä usemman kerran- koska hän onnistui AINA karkaamaan takaisin luoksesi? Sinäkö vain naurat vaikka toista pidetään väkisin miehenvarastajan kotona yhä uudestaan?

Miksette tee rikosilmoitusta varkaudesta ja vapaudenriistosta?

Kerroit että se varas särki kotinnekin. Miten? Tuliko hän sahan ja kirveen kanssa pistämään seiniäkin palasiksi? Helisivätkö ikkunalasit? Sellainen on häirintää ja ilkivaltaa. Nauroitko sillekin? Ei siinä ole mitään nauramista. Kai sinä sentään siitä teit rikosilmoituksen?

Annatko kriminaalin jatkaa rikosen sarjaa? Sallitko rikollisen mielin määrin ja yhä uudestaan varastaa miehesi, pitää häntä lukkojen takana vankina ja rikkoa vielä talosi seiniä? Sinäkö et tee muuta kuin kerrot siitä ihmisille ja NAURAT kamalasti? Mikä siinä on niin hauskaa, ja mikset sen sijaan kerro poliisille?

päästäsi täysin mennyt seksi sinu jutusta ei saa mitään selvää kutsunko ambulanssin hakemaan sinut , ota kuitankin lääkkeesi että RAUHOTUT .

• hämmästyn kovasti....
        ilmeisesti -- kirjoitti:

päästäsi täysin mennyt seksi sinu jutusta ei saa mitään selvää kutsunko ambulanssin hakemaan sinut , ota kuitankin lääkkeesi että RAUHOTUT .

" täysin mennyt seksi sinu jutusta "

Anteeksi, mutta seksi ei ole mennyt jutustani, koska se ei ole jutussani alunperinkään esiintynyt; en ole missään vaiheessa seksistä puhunutkaan.

Kuten et sinäkään. Et ole edes väittänyt, että miehesi olisi harrastanut seksiä sen toisen naisen kanssa. Hän on vain ollut vastoin tahtoaan varastettuna vankina naisen talossa, mutta onneksi onnistunut karkaamaan. Seksiä siellä ei varmaankaan ole harjoitettu.

• *kokenut*

Joo, totta syytän miestä ensinnä. Mutta kyllä syytän sitä naistakin. Sen jälkeen, kun jatkoi suhdetta vaikka TIESI että mies on naimisissa ja lapsia. Minkälainen nainen voi niin tehdä? Itse EN IKINÄ!!!!!

Tuhlasin vuosia elämästäni, kun uskoin ja luotin miehen puheisiin. Ja puhui samaa sontaa myös toiselle. Ja kun soitin toiselle aina joskus, olivat kuulemma "ystäviä". Joopa joo. Miksi mies ei jättänyt kertaheitolla minua silloin kauan sitten, miksi piti VALEHDELLA. Se tässä eniten kipeää ottaa! Tuhlasin omaa ainutkertaista elämääni roskaan, näytelmään, kuvitelmiin. Kun uskoin omaan aviomieheen!

Ja tämä idiootti nainen olisi voinut suoraan sanoa minulle, että joo, suhde on. Olisin tiennyt ja häipynyt. Mutta sitä kierreltiin, kaarreltiin... Kunnes kaikki rävähti silmilleni! Minä olen rikki. No joo, mies oli pettänyt tyttöystäväänsä tän ystävättären kanssa myös, ja ties kenen muun kanssa, joten ei kai se onni kukoista sielläkään. Mutta minä kyllä rakastin ja uskoin. Ja sain turpiini sekä mieheltä, että siltä naiselta.

Joten ymmärrän sinua täysillä! Ne jotka eivät ymmärrä, eivät ole kokeneet aitoa helvettiä.

• ?pates?

Mitä sinä et ole. Oletko äkäinen huutaja, läskiperse vai seksihaluton lahna? Vai niitä kaikkia?

• .......
        ?pates? kirjoitti:

Mitä sinä et ole. Oletko äkäinen huutaja, läskiperse vai seksihaluton lahna? Vai niitä kaikkia?

pakkomielle vieraisiin naisiin. Turha siitä vaimoa on syyttää, jos miehen korvien väli on kipeä. Kun nuo elämäntapapettäjät ymmärtäisivät mennä hoitoon, mutta eiväthän he halua tervehtyä, aikuistua ja lopettaa "leikkimistään ja seikkailemistaan". Jos korvien väli tulee kuntoon, joutuu ottamaan vastuun suhteen toimivuudesta, ja se ei ole ainakaan sitä että petetään. On myös naisia, jotka ovat jääneet murrosikäisen tasolle henkisessä kehityksessään.

• .......
        ....... kirjoitti:

pakkomielle vieraisiin naisiin. Turha siitä vaimoa on syyttää, jos miehen korvien väli on kipeä. Kun nuo elämäntapapettäjät ymmärtäisivät mennä hoitoon, mutta eiväthän he halua tervehtyä, aikuistua ja lopettaa "leikkimistään ja seikkailemistaan". Jos korvien väli tulee kuntoon, joutuu ottamaan vastuun suhteen toimivuudesta, ja se ei ole ainakaan sitä että petetään. On myös naisia, jotka ovat jääneet murrosikäisen tasolle henkisessä kehityksessään.

nuo naiset tunnistaa näistä kirjoituksista, jotka alkaa "on niin IHANAA", olla vaimo tai kakkonen tai muuta naurettavaa.

• ed.
        ?pates? kirjoitti:

rakastava, hoikka (jos sillä edes merkitystä), USKOLLINEN vaimo. Mutta piti olla monta! Itseäni syytin tarpeeksi kauan, en enää. En minä miehen sairaudelle mitään voi.

Kipeää otti, kun olin luottanut niin kovasti. Annoin kaikkeni, sain - kipua, ei muuta.

Mutta minkäs teet. Elämä antaa joskus paskaa, vaikka muuta toivot. Myös vaimolle.

Miksi loukkaat, kun muutenkin on jo ottanut kipeää? Arvet eivät todellakaan ole parantuneet, kun elämä onkin ollut pelkkää kulissia. Tai täällähän on tietty kiva lyödä lyötyä. Joillekin nähtävästi harrastus, paremman puutteessa. Ihmisyydestä ei tietoakaan.

• on varmaan ollut
        ed. kirjoitti:

rakastava, hoikka (jos sillä edes merkitystä), USKOLLINEN vaimo. Mutta piti olla monta! Itseäni syytin tarpeeksi kauan, en enää. En minä miehen sairaudelle mitään voi.

Kipeää otti, kun olin luottanut niin kovasti. Annoin kaikkeni, sain - kipua, ei muuta.

Mutta minkäs teet. Elämä antaa joskus paskaa, vaikka muuta toivot. Myös vaimolle.

Miksi loukkaat, kun muutenkin on jo ottanut kipeää? Arvet eivät todellakaan ole parantuneet, kun elämä onkin ollut pelkkää kulissia. Tai täällähän on tietty kiva lyödä lyötyä. Joillekin nähtävästi harrastus, paremman puutteessa. Ihmisyydestä ei tietoakaan.

sellainen tapapettäjä, joka pettää, vaikka kotona olisi kuinka hyvin. Osa pettäjistä on sellaisia. Itse olin suhteessa perheelliseen mieheen, jolla on ulkoisesti tosi kivat puitteet elämässä, vaimo ja kolme lasta,komea mies ja ihailtu perhe paikkakunnallaan..mutta mikä on, että mies pettää vaimoaan jatkuvasti. Vaimo fiksun oloinen nainen..ulkoisesti ei mitään vikaa..ja miehellä jatkuvasti käynnissä salasuhde, mutta ei aikomustakaan erota vaimostaan.

• työssä käyvä
        ?pates? kirjoitti:

tunnollinen vaimo , kaikki elämän arvot kohdallaan , mies huikentelia kylläkin työssä käyvä mutta kaikki naiset kelpaa joka vähänkin vastaa miehen flriltiin , mies ei piittaa muusta kuin omasta viehätys voimastaan , hän koko ajan kokeilee vaikutustaan naisiin ,ja naiset ovat heti jalat levällään hurmiosta kun vain joku mies heihin vilkaisee luulevat olevansa ainoita kaunottaria miehelle ,hieman naurettavaa naisten sinisilmäisyys kun kelpaa lapsiperheen isä moiseen seksin tarpeen tyydytykseen ,ukko samalla musta sukkainen omasta vaimostaan , ei voi muuta kuin ihmetellä naisia ja heidän moraliaan , miehen ymmärtää hän on sairas heikolla itsetunnolla varustettu ,mutta naisia en ymmärrä heidän täytyy olla tavallista tyhmempiä , mulle ei kelpaisi moinen ukko vaikka olisi mimmonen rahapussi taskussa .

• minun suulla
        ed. kirjoitti:

kirjoitettu , meitä kunnon naisia taitaa olla enemänkin meidän yhteiskunnassa ,kysynkin MIKSI osa on saanut kunnon kristillisen kasvatuksen ja miksi niin moni muista piittaamattoman paljon pahaa ympäristöön tuottavan kasvatuksen , vai onko se pelkästään luonne kysymys ?

• niin on
        työssä käyvä kirjoitti:

tunnollinen vaimo , kaikki elämän arvot kohdallaan , mies huikentelia kylläkin työssä käyvä mutta kaikki naiset kelpaa joka vähänkin vastaa miehen flriltiin , mies ei piittaa muusta kuin omasta viehätys voimastaan , hän koko ajan kokeilee vaikutustaan naisiin ,ja naiset ovat heti jalat levällään hurmiosta kun vain joku mies heihin vilkaisee luulevat olevansa ainoita kaunottaria miehelle ,hieman naurettavaa naisten sinisilmäisyys kun kelpaa lapsiperheen isä moiseen seksin tarpeen tyydytykseen ,ukko samalla musta sukkainen omasta vaimostaan , ei voi muuta kuin ihmetellä naisia ja heidän moraliaan , miehen ymmärtää hän on sairas heikolla itsetunnolla varustettu ,mutta naisia en ymmärrä heidän täytyy olla tavallista tyhmempiä , mulle ei kelpaisi moinen ukko vaikka olisi mimmonen rahapussi taskussa .

että monelle vaimolle moinen kelpaa, juuri sen rapussin ansiosta.

• # #
        niin on kirjoitti:

VAIMOT ONKIN ERIASIA MUTTA HUORIA EI VOI YMMÄRTÄÄ !!!!!!!?????????

• ## #
        niin on kirjoitti:

VAIMOT ONKIN ERI ASIA MUTTA HUORIA EI VOI YMMÄRTÄÄ !!!!!! ?????

• -- --
        niin on kirjoitti:

VAIMOT ONKIN ERIASIA MUTTA HUORIA EI VOI KUKAAN YMMÄRTÄÄ !!!!

• vähemmällä uskota?
        -- -- kirjoitti:

VAIMOT ONKIN ERIASIA MUTTA HUORIA EI VOI KUKAAN YMMÄRTÄÄ !!!!

Mikäs se on nainen joka miehen kanssa on rahapussin takia?

• jepjepjep
        # # kirjoitti:

VAIMOT ONKIN ERIASIA MUTTA HUORIA EI VOI YMMÄRTÄÄ !!!!!!!?????????

Huoraksi kutsutaan naista joka on miehen kanssa rahan takia. Ihan riippumatta siitä asuuko hän omassa asunnossaan, bordellissa vain samssa asunnossa miehen kanssa. Huora hän on jos rahan takia antaa, vaikka hän käyttäisikin itsestään nimitystä vaimo.

Kakkonen ei saa mieheltä rahaa, eikä siis ole huora.

Tokihan huoravaimoa voi ymmärtää. Hän on se joka antaa rahan takia, saa ylöspidon seksiä vastaan. Ihan hyvä kauppa. Kyllä sen ymmärtää.

Kakkosta on vaikeampi ymmärtää koska hän antaa ilmaiseksi ja rakkaudesta. Totta.

• älä jätä
        vähemmällä uskota? kirjoitti:

sinut se jättää näköjään .

• katkeran --
        jepjepjep kirjoitti:

Huoraksi kutsutaan naista joka on miehen kanssa rahan takia. Ihan riippumatta siitä asuuko hän omassa asunnossaan, bordellissa vain samssa asunnossa miehen kanssa. Huora hän on jos rahan takia antaa, vaikka hän käyttäisikin itsestään nimitystä vaimo.

Tokihan huoravaimoa voi ymmärtää. Hän on se joka antaa rahan takia, saa ylöspidon seksiä vastaan. Ihan hyvä kauppa. Kyllä sen ymmärtää.

Kakkosta on vaikeampi ymmärtää koska hän antaa ilmaiseksi ja rakkaudesta. Totta.

kateellisen kakkosen mielipide vain , olet naurettava kateudessassi perheellisille .

• .......
        jepjepjep kirjoitti:

kakkonen, kun vaimon rinnastat huoraan. Missään avioliittolupauksessa ei puhuta rahan haluamisesta vaan tahtomisesta rakastaa.

Mies on itse vaimonsa valinnut ja sanonut "tahdon" ja todistajien läsnäollessa.
        Se on aivan eri asia kuin kakkoselle rakastamisen puhumisesta...

• .......
        vähemmällä uskota? kirjoitti:

esim. tsekkiläinen strippari.
        Tai muu yhtä "tasokas"...
        Kuitenkin sellainen, ketä ei ole julkisesti vihitty avioliittoon, koska vihityiltä kysytään "tahdotko rakastaa"...

• ed.
        on varmaan ollut kirjoitti:

sellainen tapapettäjä, joka pettää, vaikka kotona olisi kuinka hyvin. Osa pettäjistä on sellaisia. Itse olin suhteessa perheelliseen mieheen, jolla on ulkoisesti tosi kivat puitteet elämässä, vaimo ja kolme lasta,komea mies ja ihailtu perhe paikkakunnallaan..mutta mikä on, että mies pettää vaimoaan jatkuvasti. Vaimo fiksun oloinen nainen..ulkoisesti ei mitään vikaa..ja miehellä jatkuvasti käynnissä salasuhde, mutta ei aikomustakaan erota vaimostaan.

Kulissit kai olivat, mitkä miehelle vain merkitsivät. Tosiaan, edustava vaimo, kauniit lapset, komea talo, hienot autot.... Hienoja juhlia tuttavapiirille, ihailevia/kateellisia katseita...

Neljän seinän sisällä alistamista, väkivaltaa ja sitä pettämistä. Jokainen vastaantuleva nainen jonkinlainen testi miehisyydestä. Vanhetessa vain pahentunut, ja naiset nuorentuneet. Nyt vajaa 50v etsii 25-vuotiaita.

Kun lopulta romahdin ja hain eroa, sain sellaiset uhkailut päälleni, että piti mennä poliisin puheille. Erota ei olisi saanut, kulissien olisi pitänyt pysyä pystyssä, minun uskollisena jne... Asumuseron aikana uhkaili minua tekstiviestein, että jos en pysy uskollisena, niin.... Ja itse samaan aikaan naisystävänsä kanssa ulkomailla kylpylälomalla, sain myöhemmin tietää! "Työmatkalla".

Ero on jo virallinen, mutta vieläkin vonkaa takaisin, olisi kuulemma mahdollisuus korjata kaikki ym. Ja samaan aikaan pitää suhteita yllä muualla, ja kehittelee uusia.

Joku mainitsi uskonnollisuudesta. Hm, en ole samaa mieltä, koska itse olen ateisti täynnä inhimillisyyttä, mies on muka uskonnollinen, leikkii pyhimystä. Arvot eivät tule uskonnosta, vaan ihmisen sisältä.

• tapelko miehestä

Älkää ihmeessä tapelko tuollaisista miehistä, turha tollasten perään on itkeä.

Jospa me naiset vaihdettaisiinkin puolta, perustettaisiin uudenlainen naisten vapautusliike, jossa me naiset kusetettaisiin kimpassa noita miehiä. Tehtäisiin niistä vain käyttötavaraa. Annetaan niiden tehdä työt, käytetään me rahat ja patukka.

• olla niin
        ?pates? kirjoitti:

Itse olin suurimmaksi osaksi reilu, olen laiha ja ok näköinenki. Silti piti pettää. Vaikka lapsiakin on yhessä tehty. Ei se aina niin mee, että jokaiselle ansionsa mukaan.

• petetyksi ja

sellaista mistä tuskin lötytyy jota en pettäisi. Mutta sen verran olen katsonut peiliin, että mysö minussa on vikaa, koska mieheni petti minua ja NIIN ON MYÖS SINUSSA ja MIEHESSÄSIKIN. Tuskin miehensi väkisin pani tätä naista.

• Kakkonen,nro1

Pidä sinä pihtari ämmä vaan se turpasi kiinni! Etkö tiedä että jos ei oma akka pidä huolta ukostaan, aina, ja huom.AINA löytyy joku toinen joka sen tekee! Se on kuule sun myöhästä itkee ja vinkuu ku on jo housussa!! Vai että oikein huora ja varastanut sun ukko riepus?!! HAH HAH HAAAA.....kannatti tulla taas tälle palstalle,sai ainakin päivän makeimmat naurut!! voi voi sentään ku joku tuli tämänkin ämmän kotiin ja vei tämän ukko ressukan eikä tuonu takas!! se huora, kodin rikkoja! Ja totta kai raiskasi tämän ihanan perheen isukin! Voi herran jumala sentään! Voiko oikeesti kukaan aikuinen olla noin tyhmä ja idiootti että tosissaan aattelee noin ja kirjottaa tänne?????!! Ja jos tosissaan joku ämmä noin kirjotti, oli vaan ihan oikein että mies ymmärsi lähteä litomaan tollasen hullun, tiukkapiposen pihtari ämmän luota! Varmaan parasta mitä mies elämässään tehnyt! Toivottavasti hän ja rakkaansa elävät onnellisena elämänsä loppuun asti!!! Toi nalkuttava pihtari akka saa suksia vaikka hevon kuuseen! Ketä kiinnostaa??

• pahasti sairas
        Kakkonen,nro1 kirjoitti:

Pidä sinä pihtari ämmä vaan se turpasi kiinni! Etkö tiedä että jos ei oma akka pidä huolta ukostaan, aina, ja huom.AINA löytyy joku toinen joka sen tekee! Se on kuule sun myöhästä itkee ja vinkuu ku on jo housussa!! Vai että oikein huora ja varastanut sun ukko riepus?!! HAH HAH HAAAA.....kannatti tulla taas tälle palstalle,sai ainakin päivän makeimmat naurut!! voi voi sentään ku joku tuli tämänkin ämmän kotiin ja vei tämän ukko ressukan eikä tuonu takas!! se huora, kodin rikkoja! Ja totta kai raiskasi tämän ihanan perheen isukin! Voi herran jumala sentään! Voiko oikeesti kukaan aikuinen olla noin tyhmä ja idiootti että tosissaan aattelee noin ja kirjottaa tänne?????!! Ja jos tosissaan joku ämmä noin kirjotti, oli vaan ihan oikein että mies ymmärsi lähteä litomaan tollasen hullun, tiukkapiposen pihtari ämmän luota! Varmaan parasta mitä mies elämässään tehnyt! Toivottavasti hän ja rakkaansa elävät onnellisena elämänsä loppuun asti!!! Toi nalkuttava pihtari akka saa suksia vaikka hevon kuuseen! Ketä kiinnostaa??

oletko muistanut ottaa lääkkeesi , voi voi voi kun joku ukkomies on sinut hyljännyt etkä kelvannukaan hänelle .

• ota lääkkeesi
        Kakkonen,nro1 kirjoitti:

voi voi voi kun olet pahoin pettynyt kun et kelvannutkaan ukkomiehelle , joku toinen oli ukolle mieleisempi .

• miehes..

se kodinrikkojahuora oli, ei se nainen. Turha syytellä sitä naista avioliittonne hajoamisesta, miehesi sen päätöksen pettämisestä teki, ihan itsenäisesti.

• Ensin 2 nyt 1

totuus. Mutta sitähän nuo exät eivät halua ymmärtää.

• neiti näpsä

.....

• neiti näpsä

SÄ OOT KIPEE.PIDÄ OMA MERKKIS.
        MINÄ EN TOLLASTA TEKSTIÄ TÄNNE SUOLTAISI!!!

• neiti näpsä
        neiti näpsä kirjoitti:

SÄ OOT KIPEE.PIDÄ OMA MERKKIS.
        MINÄ EN TOLLASTA TEKSTIÄ TÄNNE SUOLTAISI!!!

olen käynyt läpi näitä keskusteluja ja kummasti tämä naikkonen käyttelee toisten nimimerkkejä ja haukkuu ihmisiä ala-arvoisilla nimillä!
        ei mitään kunnioitusta!
        terveisin:neiti näpsä,se originelli ja alkuperäinen!:)

• Naikkonen vapaana

Siis pistä se ny jo kiinni jollain ketjulla!
      Sehän on jo vaaraks ihmisille kun
      ei osaa pitää vetoketjuunsa kiinni.
      Ihan mahoton. Mitä sä sille syötät?
      Ei poronsarviuuttetkaan tehoo tollain.
      Vai oletsä aivopessy sen ku ei osaa pysyy kotopihalla vaan aina vieraitten naisten perään lähtee juoksee ja kuseksii toisten portinpieliin.

• Kielen käyttösi

viittaa vahvasti siihen, mitä USA:ssa kutsutaan termillä "white trash".

Sivistyneissä piireissä ei jäsennetä asioita noin, eikä käytetä tuollaista kieltä.

• lls dd

Toisen kanssa naiminen ei ole koskaan kenenkään naisen syy. Mies panee, vainen vain antaa.

Ketään miestä ei isketä, jos miehellä on kotona asiat suhteelisen ok.
      Eli syyllinen on aina muu kuin se, jota pannaan.

Katso ekaks peilistä ja mieti miksi miehesi pani muuta.

• ei taida toimia kostona....

Siis, onko sinun kostosi se, että kuljet talosta taloon, kerrot tulleesi petetyksi, kerrot naisen nimenkin ja sanot kaikille että se nainen on huora?

Millä lailla se nainen tuosta kärsii, kun ei ole edes paikan päällä kuulemassa?

Mistä sinä tiedät että kaikki ihmiset katsovat sitä naista sen jälkeen kieroon?

Sinä toivot että niin on, mutta et voi tietää. Voi olla ettei koko asia muita edes kiinnosta ja he unohtavat sen saman tien kun menet pois.

Voi olla jopa, että he kauhistuvat kielenkäyttöäsi ja käytöstäsi, ajattelevat että "ei ihme että mies löysi toisen kunoma on tuollainen hysteerinen rääväsuu", ja menevät sen toisen naisen puolelle.

Ehkä joku heistä todella asettuu puolellesi, ymmärtää tilanteesi ja katsoo sitä naista sen jälkeen kieroon. Mutta entä jos se nainen on niin hajamielinen ettei edes huomaa?

Keksi jokin parempi kostokeino. Tämä ei välttämättä toimi. Saatat itse idiootin maineen.

Parempi idea:
      Iske nuori komea kolli ja esiinny hänen kanssaan julkisesti kaikkialla, mene aina sinne missä miehesi on sen naisen kanssa näyttämään heille millaisen adoniksen olet löytänyt. Miestä voi ruveta harmittamaan.

• hohhoijaa...

Kaikille olet kertonut, kaikkia varmasti tavattomasti kiinnostaa. Mitä jos puhuisit taas vain makaroonilaatikkoresepteistä kuten tähänkin asti.

• ja kierrän kaukaa

naiset jotkä käyttävät tuollaista törkykieltä. Ilmoituksesi jälkeen kategorioisin sinut säälittäväksi pohjasakaksi.

• kysyvä Elli

Kertoisitko missä päin tämä mainitsemasi kodinrikkoja asustaa?

• asustaa

MÄNTSÄLÄSSÄ.

• alkuper. kirjoittaja

Käytät varsin voimakasta kieltä. Mutta totta on, että mitä pienempi paikkakunta, sen voimakkaammin sinä saat sympatiaa ja miehesi ja uusi naisystävä tuomitaan, vaikka olisikin ihan fiksu. Häpeää riittää myös sukulaisille, varsinkin äidille.

• parkaa

Ei se mitään sympatiaa ole mitä osaksesi saat vaan sääliä....Otan osaa.

• kolmiotarina

No tohon ei voi kuin todeta, että meidän kolmiotarinassa oli vähän fiksumpia osapuolia.

Mies ei huolinut ketä tahansa ykköseksi tai kakkoseksi. Lisäksi hän oli vahvatahtoinen mies, joka tiesi, mitä halusi.

Kai sitä sitten on sellaisia miehiä, joilla ei ole omaa tahtoa. Ja jotka huolivat naisen kuin naisen mukaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8483
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4714
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4373
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3962
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3503
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3490
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3378
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2891
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2654
    Aihe