Hartaista odotuksista huolimatta YLE ei ole missään vaiheessa näyttänyt keihäänheiton tuloslistaa loppukilpailijoitten osalta kokonaan sellaisenaan kuin miksi se muodostui. Tämä on todella hämmästyttävää. Urheilu-uutisten toimittaja kyllä totesi suullisesti, että tulos on paras suomalaisten osalta yleisurheilussa oliko se nyt 72 vuoteen!
Lupamaksun maksajana minä olisin halunnut nähdä kolme Suomen siniristilippua päällekkäin tulosluettelossa kolmantena, neljäntenä ja viidentenä. Sitä ei YLE ole halunnut näyttää. Jossain on vikaa. Jos 100 metrin juoksussa suomalaiset olisivat olleet sijoilla 3-5, niin mistään muusta ei puhuttaisikaan kuin mainiosta joukkuesuorituksesta ja tulosluettelo olisi esillä jatkuvasti.
YLE boikotoi Suomen lippuja
5
340
Vastaukset
- Pöllölaaksosta..
Mitä näyttämistä siinä enää on? Varsinkin keihäässä? Tuossa just Pitkämäki ruikutti, miten vammojen täyttämä kesä on ollut ym. selityksiä. Jos nyt olisi sen kultamitalin heittänyt, mutta kun ei osaa heittää.
- höpöbasso
Kuka haluaa nähdä lippuja mitalisijojen ulkopuolella, varsinkin kun juuri se mitä eniten odotettiin jäi puuttumaan..
- naurettavaa....
Lupamaksun maksajana sinulla on lupa tyytyä siihen mitä tarjotaan ja pitää turpasi kiinni.
- menit....
maksamaan, kun ne olisivat näykyneet ihan ilmaiseksi.
http://www.yle.fi/urheilu/tapahtumat/pekingin_olympialaiset_2008/olympiakisat_nahdaan_ilmaiseksi_myos_tulevaisuudessa_118553.html
Olympiakisat nähdään ilmaiseksi myös tulevaisuudessa Hyvää Sunnuntaita! Ja kiitokset kommenteista! Joopa joo, kyllähän tosiaan vastineen saaminen lupamaksulle on tullut mieleen. Vielä ainakin toistaiseksi on tullut lupamaksu maksettua. Eikä huippu-urheilukaan ole päällimmäisen tärkein asia tässä epätäydellisessä maailmassa. Suomen siniristilippua kyllä arvostan ja olisihan se säväyttänyt kolmen sinisristilipun näkeminen keihäänheiton tulosluettelossa, jos sellaisen listan olisin saanut nähdä YLEn tarjoamana, mutta kun ei niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017993- 1075637
- 2784962
- 494903
- 763677
- 532906
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328