Moi!
Kuten otsikko kertoo, tarvisin vähän apua. 18v tärähtää lasiin tossa ens perjantaina ja ilmeisen suuret juhlat tulossa ja tarvis polttaa pari levyä, eli lähinnä näitä kuultuja meneviä biisejä mitkä on esim. radiosta tuttuja.
Semmosia kappaleita jotka saa tytöt villiks, monet tanssii jos musiikki on kohdallaan :D
Kiitän
Musiikkia bileisiin
1
993
Vastaukset
- jyyyh
4 Minutes Video - Madonna feat Justin Timberlake & Timbaland,Timbaland - The Way I Are,Put Your Hands Up For Detroit,Kendi - Connected, Kosheen- Catch.
Waldos peoplen kappaleita-U drive me grazy, 1000 ways, back again.Alex Kunnari-lifter.
Dj Tieston kappaleet.
David guetta:n kappaleita: David Guetta & Chris Willis - Love Is Gone,Baby When The Light ym..
Siin on jotain kappaleita etit vaan noilla esittäjillä niin löytyy aika paljon hyviä kappaleita. Tässä vielä muita esittäjiä E-type,Madonna,Cascada,Groove Coverage,Scooter,Infernal,Basshunter,Timbaland, September,Movetron..
Eipä tuu muuta mieleen.. Onnea bileisiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698