Hei kaikki! olen kovasti kiinnostunut töistä Norjassa, varsinkin kerroshoitajan työstä. Tietääkö kukaan mitä kerroshoitaja on norjaksi? Tai miten hakea töitä Norjasta? Millaiset palkat on kerroshoitajilla? Miten asuminen maassa? Onko kallista?
Kiitos jos viitsitte vastata.
kerroshoitoa norjassa
13
1711
Vastaukset
- on ..
Stuepike norjaksi. Itse työskentelin ko. tehtävässä hotellissa täällä norjassa pari vuotta, nyt oon siirtynyt hieman koulutusta vastaavimpiin töihin. Töitä on helpohko saada ainakin kesäsesongin aikaan, en tiiä miten nyt syksyllä/talvella on tarjolla,ehkä jossain laskettelukeskuksissa voisi olla, meidän hotellissa on kans suurin kysyntä juuri kesällä/keväällä. Palkka on normaalista ns. "tessin" eli tariffin mukainen, mitähän se nyt on, 128 kr eli n.15 euroa. Asuminen järjestyy monesti suht halvalla etenkin jos asuu juuri hotellin kautta, esim. meillä on oma huone 50e/kuussa. Eläminen muutoin on nykyään melkeinpä samoissa hinnoissa kuin suomessa.
Toivottavasti oli apua :)- kertteri
Vastauksestasi oli paljon apua. Missäpäin Norjaa itse olit? Viihdyitkö? Vai oletko siellä vieläkin?
Puhun ruotsia hyvin koska olen asunut Ruotsissa, englannilla pärjään myös. Norjaakin opin varmasti kun olen oppinut ruotsiakin.
Vielä kerran kiitos :) - täällä..
kertteri kirjoitti:
Vastauksestasi oli paljon apua. Missäpäin Norjaa itse olit? Viihdyitkö? Vai oletko siellä vieläkin?
Puhun ruotsia hyvin koska olen asunut Ruotsissa, englannilla pärjään myös. Norjaakin opin varmasti kun olen oppinut ruotsiakin.
Vielä kerran kiitos :)Norjassa olen, löysinhän täältä miehenkin :) Täällä aika rannikolla, suht keskisessä Norjassa. Vaikka onkin suht pieni paikka, viihdyn tosi hyvin :) Etenkin kesäisin on paljon menoa ja meininkiä. Se helpottaa varmasti jos osaa ruotsia, ja kyllä se norja tarttuu äkkiä, väittäisin että on huomattavasti helpompaa suomalaisille oppia kuin ruotsi :) Onko aikaisempaa siivouskokemusta? sekin varmasti jelppaa. Pistä vain e-maili osoitetta jos haluat tietää enempi :)
- kertteri
täällä.. kirjoitti:
Norjassa olen, löysinhän täältä miehenkin :) Täällä aika rannikolla, suht keskisessä Norjassa. Vaikka onkin suht pieni paikka, viihdyn tosi hyvin :) Etenkin kesäisin on paljon menoa ja meininkiä. Se helpottaa varmasti jos osaa ruotsia, ja kyllä se norja tarttuu äkkiä, väittäisin että on huomattavasti helpompaa suomalaisille oppia kuin ruotsi :) Onko aikaisempaa siivouskokemusta? sekin varmasti jelppaa. Pistä vain e-maili osoitetta jos haluat tietää enempi :)
kerroshoitajana täällä kotimaassa. Ihan mukavaa työtä vaikkei oma ala olekaan. Pidän kyllä tästä työstä, hommat menee jo rutiinilla. Jotenkin vain tämä Suomessa olo taas tökkii. Ihan vaihteen vuoksi voisin kokeilla Norjaa. Maa on aina kiinnostanut minua, Ruotsi on jo tavallaan tullut tutuksi.
Jos haluat kertoa lisää Norjan kokemuksiasi ja kaikesta muustakin niin kirjoita ihmeessä, olen kovasti kiinnostunut. Osoite on
[email protected] - ToCa
täällä.. kirjoitti:
Norjassa olen, löysinhän täältä miehenkin :) Täällä aika rannikolla, suht keskisessä Norjassa. Vaikka onkin suht pieni paikka, viihdyn tosi hyvin :) Etenkin kesäisin on paljon menoa ja meininkiä. Se helpottaa varmasti jos osaa ruotsia, ja kyllä se norja tarttuu äkkiä, väittäisin että on huomattavasti helpompaa suomalaisille oppia kuin ruotsi :) Onko aikaisempaa siivouskokemusta? sekin varmasti jelppaa. Pistä vain e-maili osoitetta jos haluat tietää enempi :)
kerrothan minullekin vinkkejä ja omia kokemuksiasi sähköpostilla!!! kiitos jo etukäteen! [email protected]
- Jobb sökande
kertteri kirjoitti:
Vielä kerran kiitos :)Hej!!
Luinpa viestejäsi. Olet kovasti kiinnostunut Lähtemään Norjaan töihin?
Olen työskennellyt Norjassa,ja lähdössä etsimään töitä sieltä. Otapa yhteyttä jos olet edelleen kiinnostunut. - kertteri
Jobb sökande kirjoitti:
Hej!!
Luinpa viestejäsi. Olet kovasti kiinnostunut Lähtemään Norjaan töihin?
Olen työskennellyt Norjassa,ja lähdössä etsimään töitä sieltä. Otapa yhteyttä jos olet edelleen kiinnostunut.Hei vaan, olen yhä kovasti kiinnostunut lähtemään Norjaan. Jotenkin tämä Suomen maa ei inspiroi. Töitä olen valmis tekemään kovastikin, mieluiten kerroshoitajan töitä kun ne nyt kuitenkin hallitsen. Tokihan muukin käy.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. - tsyhel
täällä.. kirjoitti:
Ja täällä myös yksi Norjasta kiinnostunut ilmoittautuu, hotellihommat sekä myös muu vastaava kiinnostaa. Sähköposti [email protected]
- Kertteri
kertteri kirjoitti:
Hei vaan, olen yhä kovasti kiinnostunut lähtemään Norjaan. Jotenkin tämä Suomen maa ei inspiroi. Töitä olen valmis tekemään kovastikin, mieluiten kerroshoitajan töitä kun ne nyt kuitenkin hallitsen. Tokihan muukin käy.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected].Olet kiinostunut yhä!? Otapa yhteyttä heti.
- olen
Kertteri kirjoitti:
Olet kiinostunut yhä!? Otapa yhteyttä heti.
enemmän kiinnostunut lähtemään norjaan varmaan kuin kukaan muu! jos jollain on jotain ideoita tai mahd olet itse jo norjassa jossain ja firmassasi avoin paikka niin otathan minuun yhteyttä! [email protected]
- Olen
olen kirjoitti:
enemmän kiinnostunut lähtemään norjaan varmaan kuin kukaan muu! jos jollain on jotain ideoita tai mahd olet itse jo norjassa jossain ja firmassasi avoin paikka niin otathan minuun yhteyttä! [email protected]
Hei!
Otapa yhteyttä,olen lähdössä hakemaan töitä Norjasta.paikasta paikaan,kyselemään.
vain apukuskin paikka puutuu.
Terveisin Mari
- paikka johon
voi hakea.
Radisson sas avaan uuden kylpylähotellin, jonne haetaan työntekijöitä vähän kaikkialle:
keittiöön, spa:han, siivoukseen, tiskiin jne.
terv.alkuperäiselle kysyjälle ensimmäisenä vastannut :)
http://www.jobbtrysil.no/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=29&Itemid=60 - Anonyymi
minäkin haluaisin lähteä norjaan töihin olen tehnyt siivous töitä ainakin 20 vuotta ja ollut grilli yrittäjäkin ja osaan autoista ja rakennus hommista kaikkea olen tehnyt jos vain jotakin löytäisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848