Keulimisen Suomen ennätys

connecting

Siis olisiko jollain tietoa suomen polkupyörällä keulimisen ennätyksestä pääasiassa kiinnotaisi sen pituus mutta olosuhtteet olisi kiva tiätää myös. Itse pystyn keulia noin 5-6 kilometriä normaaleilla pyöräteillä missä on mutkia ala ja ylämäkeä ei mitään suoraa lentokenttää (käytän takajarrua), mutta olisiko suomen ennätys vielä lähelläkään tuota tulosta vai pitääkö mennä takaisin treenaamaan?

23

6235

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keulinut

turust vantaalle

• alkup. Maantiepyöräilijä
    • iisko

Se on lahelle 9kilsaa
      :-D

• Nikolas.b

Youtubesta löytyy video kun joku 10-15v poika keulii 6,13 kilometriä liikenteessä ja menee hyvin mutkat ja yhdellä kädellävielä

• JoopaJooTaas

Sattuipa silmään amerikkalainen keskustelu, jossa heppu kysyi josko joku hänen polkemansa 150 mailia olisi keulimisen amerikanennätys. Heti tuli kuitti, että heppu NN oli jo vuonna YY polkenut keulimalla Atlantilta Tyynellemerelle...

että silleen...

• Anonyymi

Omani ennätykseni 6.4km hyvinkään sisällä kaupungissa (mutkia tuli paljon ja osan matkasta vddin 1 kädellä kaverit vieressä todistamassa)

• Anonyymi

Eräa Javier Perez de Calhunho on keulinut Alskasta Jäämeren rannalta aina Argentiinaan Tulimaahan saakka. Lienee ennätys ellei joku keuli Euraasiaa ympäri .

• Anonyymi

Ite keulitin polkupyörällä 9.1 km

• Anonyymi

Minä keulin paljon, varmasti monta kilometriä, mutta polkupyöräni matkamittari on etupyörässä eikä se pyörinyt kuin muutaman kierroksen, joten tulokseni on mitttauksen mukaan 10 metriä.

• Anonyymi

200 km yhtä soittoa
      Nishiki/Mavic

• Anonyymi

Mun oma ennätys on 13km mutta YouTubessa on video ku joku keulitti 20km Suomessa nii eiköhän se oo se ennätys ja mulla on toiseksi paras ennätys koska en oo nähny ku yhen keulituksen joka on mennyt pitemmälle ja se on juuri tämä Suomen ennätys 20km

• Anonyymi

Oma ennätys on 9.8kilsaa

• Anonyymi

itel 15km mut jos saisin gopron koittasin vetää 20km

• Anonyymi

Yksi 14v poika keuli 22km polkupyörällä

• Anonyymi

Mä oon vetäny 100km etupyöränvarassa tandemilla.

• Anonyymi

Keulimisessa ei ole mitään järkeä, kun on niitä yksipyöräisiäkin olemassa.
      Kokeilkaa montako metriä sillä menee.

• Anonyymi

Onko joku mennyt keulimalla Tourin ja Giron reitit läpi?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Masaru Abe ajoi 500,5322 kilometriä 125-kuutioisella skootterilla pelkällä takarenkaalla keula pystyssä soikionmuotoisella ajoradalla Japanissa.10.5.2017

• Anonyymi

Abe sai siis sulan hattuunsa. Aivan tyhmää. Kaveri vai oliko se sen kaverin työkaveri veti sootterilla kahdellarenkaalla ainaki työmatkat. Siinä on kuitenkin järkee.
        En muista varmaan jos se olikin sen työkaverin kaveri.

• Anonyymi

Ken kuuseen kurkottaa, hän katajaan kapsahtaa.

• Anonyymi

Ois kiva tietää mikä on fatbike Suomen enkka kun ite pystyn keulimaan ihan hyvin niin kokeilu ois ihan kiva

• Anonyymi00024

Mä keulin tänään 7200 metriä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1780
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1392
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      44
      1257
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      173
      866
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      800
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      48
      742
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      40
      646
    Aihe