Nutrilett vai Allevo?

kumpi parempaa?

Alotan ens viikon maanantaista nutraamisen ja huomenna ajattelin käydä ostamassa parin viikon nutripaketit.. En sit tiedä kumpaa kannattais ostaa, kun en oo koskaan maistanut.. Allevon tuotteista oon kuullu et ne maistuis vähän paremmalle mut kertokaapa mielipiteitänne.

10

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..aloittaja

Ajattelin viittä pussia päivässä (niinkuin pitääkin), joista 2 pirtelöitä ja 3 keittoa, tai toisin päin.. Onko noi pirtelöt kauheen makeita, kun en kauhean paljon makeasta välitä?

• parempaa

Minun mielestä Allevo on paremman makuista. Kokemusta Allevon sekä peruna-purjokeitosta että herkkusienikeitosta. Allevon vadelma-banaanipirtelö myös tuttua. Ei mielestäni liian imelää, minä tykkään. Jos patukoita aiot käyttää niin ne taas on mielestäni Nutrilettilla parempia. Mutta makunsa kullakin. Tsemppiä!

• "Metsämarja"

on Nutrilett-pirtelöistä mielestäni parasta, ei liian makeaa.

• TKV

Nutrilettin kanakeitto on sairaan hyvää ja ihan äkkiä en ole kyllästynyt. Suosittelen. Voihan sitä kokeilla useimpia.

• mielipiteeni...

Kokemusta molemmista

Allevon peruna-purjo jauhoista ja oudonmakuista, vieläkin pusseja kaapissa, ei mennä alas sitten millään, eikä sekoitu edes kunnolla.

Nutrin kanakeitto ehdottomasti parasta, menee alas myös suklaa-nutri ja mansikkakin jotenkin.

Patukat ei juuri ole käytössä, liian makeita minusta, mutta kuitenkin todella hyviä, karkkimaisia kaikki.

Kaiken kaikkiaan nutri minulla vie voiton, makunsa kullakin, hyvä että itse kullekin löytyy mieleinen valinnan monipuolisuudesta.

• aloittaja
        mielipiteeni... kirjoitti:

Kokemusta molemmista

Allevon peruna-purjo jauhoista ja oudonmakuista, vieläkin pusseja kaapissa, ei mennä alas sitten millään, eikä sekoitu edes kunnolla.

Nutrin kanakeitto ehdottomasti parasta, menee alas myös suklaa-nutri ja mansikkakin jotenkin.

Patukat ei juuri ole käytössä, liian makeita minusta, mutta kuitenkin todella hyviä, karkkimaisia kaikki.

Kaiken kaikkiaan nutri minulla vie voiton, makunsa kullakin, hyvä että itse kullekin löytyy mieleinen valinnan monipuolisuudesta.

Tarttee varmaan vaan sit kokeilla mistä tykkää, tai no ei se oikeen oo mahdollista.. Olis ihan kiva jos niitä pakkauksia löytyis vähän pienemmässä koossa niin pystyis kokeileen mistä tykkää.. Mutta kyllä mä sen 2 vko aattelin vetästä loppuun vaikka en jostakin tuotteesta minkä oon ostanu, niin kauheesti tykkäiskään.. Jotenkin oon kallistunu sinne Allevo-tuotteiden puolelle (ja ehkä Nutrilettin kanakeiton puolelle kans ku oon kuullu monesta paikkaa et se on hyvää).

• Bangit-----------------

Moikka!

Ite käytän vähän sekasin joskus näitä tuotteita. Nutrauksen 5vrk starttipakkauksesta pidän tosi paljon kasvisliemestä. Myös kanakeitto on ollut ihan ok, tuli tosin vain kerran syötyä.
      Myös minulla on laatikollinen Nutrin suklaapirtelöä mutta luulen että olen vaihtamassa mansikkaan, minun mielestä jotenkin parempaa ja 'raikkaampaa' kuin suklaa.
      Nutrin patukoista en pidä, niin kovin suklaisia :( maistuvat makeanhimoisille kyllä varmasti, mutta itselläni ei oikein mene, joten olen jättämässä ne pois.

Sitten Allevo!
      Minulla on paketti peruna-purjo keittoa joka on mielestäni tosi hyvää :) Sekä muutama patukka on tuota kaneli-omena patukoita jotka myös tosi kivan makusia, eivät omaa sitä suklaata lainkaan joten minulle maistuu. Jossain vaiheessa ajattelin kokeilla myös mustikkapatukkaa :)

Ajattelin jossain vaiheessa kyllä käydä ostamassa Allevon muut keitot, sekä nuo peruna-jauho snaksejä.
      Allevosta en ole vielä löytänyt mitään huononmakusia tuotteita mutta en ole niitä niin laajasti testaillut kuten Nutrin.

VINKKI: ihan tuosta sekoittamisesta. Kannattaa hankkia noille keitoille ja pirtelöille sellanen oma rasia missä sekotat ne. Eli kannellinen minkä saa tiiviisti kiinni ja sitä sitten ravistelet sen minuutin kaks. Sekoittuu kaikista parhaiten mun mielestä :) ite tein muutaman kerran iha lusikalla vispaten mut ravistustekniikalla paljo parempaa ja saa purkaa hermoja jos joku suututtaa!

• hyi hitto

Kanakeitto on aivan JÄRKYTTÄVÄN makuista. Oksensin juotuani kupillisen sitä mönjää. Loput pussit heitin roskiin ja siirryin pirtelöihin. Vitutti kylläkin kun 20e meni taivaan tuuliin roskiin heitetyn kanakeitto paketin myötä, mutta en vaan pystynyt niitä juomaan. Pirtelöt oli ihan ok, vaikka ei niitäkään hyvänmakuisiksi voi sanoa.

• jämäkkä mummeli

tere , joko lihavat loppu SUOMESTA , ko ollu tällä palstalla näin vaisua . Kato Allevo kuurista sen keskustelupalstalla . nim. jämäkkä mummeli

• Joskus kevyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe