Hei kyselisin, että voiko exän kanssa olla kavereita? Mitä mieltä te olette?
exä kaverina
15
1665
Vastaukset
- oma valintasi
niin kauan kuin olette sinkkuja MOLEMMAT, sillä nyksille on kohtuuton vaatimus, että ex on se "paras kaveri".
- mitävain!
siis ollaan parisuhteessa, kumppanini vain pitää jatkuvasti yhteyttä exäänsä... Voiko eksän kanssa olla kamuja... hmmm...
- tuossa sanoin
mitävain! kirjoitti:
siis ollaan parisuhteessa, kumppanini vain pitää jatkuvasti yhteyttä exäänsä... Voiko eksän kanssa olla kamuja... hmmm...
noh noh .... eikö tuo siltikin päde? Sulla on ahdas olo.
Mä en kestäisi, että ex ois mun kumppanin kaveri. En edes, vaikka olisi lapsiakin olemassa.
sama nainen
- Yksi Barbababa
Kyllä voi olla kaveri. Jos toinen tapaa exäänsä salaa, eikä tunnu kertovan mitä tapahtuu heidän välillään, niin voisi olettaa, että jotain epäitävää on. Mutta, jos tapaamisista ym. kertoo avoimesti, eikä toinen suutu asiasta kysyttäessä, niin miksikäs ei. Perustana tälle ystävyydelle on kuitenkin mielestäni se, että kumpikaan ei halua toista takaisin.
Exäni on hyvä ystäväni, mutta muuta välillämme ei ole. Myös poikaystäväni on exänsä kanssa ystävä, ja minusta tämä on ok (kunhan kertoo asiasta minulle, eikä salaile). - mutta ei tarvitse tapailla
Exän kanssa voi olla ystävä, mutta ei silti tarvitse hankkiutua toistensa seuraan. Uutta suhdetta voisi sen verran kunnioittaa kumpikin, että lopettaa tapailun muuten kuin sattumalta, onhan varmaan muitakin ystäviä joitten kanssa voi olla. jos ei kestä olla näkemättä exää, niin se onkin sitten pahempi juttu
- vesipeto
Minun paras kaverini (jos nyt aikuisilla on enää parhaita kavereita) on exäni. Meillä ei ole enää mitään mielenkiintoa sillätavalla toisiimme, mutta kommunikaatio on täydellistä, joten miksi ei?
Onhan se selvää että exän kaverina pitäminen vaati vähän kypsyyttä ihmisiltä.- exä itsekin
onko sinulla uusi ihmissuhde? Itse en halua loukata uutta kumppaniani pitämällä yhteyttä exääni. En myöskään halua tulla exäni ja hänen uuden kumppaninsa väliin.
Miksi pitää yhteyttä exään, onhan uusi kumppanini sitä mitä haluan. - J o s k u s
on vain tyhmää olla kaveri, tai kai se riippuu millainen kaveri. Jos exän kanssa käy lomilla, nukkuu samassa vuoteessa, on kavaljeerina juhlissa. ei mene minun päähäni.
- vesipeto
J o s k u s kirjoitti:
on vain tyhmää olla kaveri, tai kai se riippuu millainen kaveri. Jos exän kanssa käy lomilla, nukkuu samassa vuoteessa, on kavaljeerina juhlissa. ei mene minun päähäni.
menee sun päähäsäsi, jos hän on jonkun toisen ihmisen kanssa em. lailla? Jos hänellä on ollut suhde saman kanssa, niin sitten asetelmat ovat muuttuneet pysyvästi ja ikuisesti?
- j o s k u s
vesipeto kirjoitti:
menee sun päähäsäsi, jos hän on jonkun toisen ihmisen kanssa em. lailla? Jos hänellä on ollut suhde saman kanssa, niin sitten asetelmat ovat muuttuneet pysyvästi ja ikuisesti?
mä että saa jonkun muun kanssa tehdä tota?? Ja missä kohden
Taidat olla välimerkin hyväksikäyttäjä ;) Provokaattori
- paskan kanssa
Jätän paskan taakseni ja kävelen eteenpäin.
- olla
Kaveri.
Minä itse olen hyvissä väleissä entiseni kanssa; meillä oli monen vuoden kiinteä parisuhde takana kunnes erosimme myrskyisästi. Parisen vuotta meni ettei oltu juurikaan yhteyksissä, mutta nykyisellään tulemme hyvin toimeen.
Ennen kaikkea olimme suhteessamme ystävät, ja tuntuu ihan luonnolliselta olla ystävä ihmisen kanssa jonka tuntee hyvin ja joka tuntee sut.
Tottakai nykyiseni tulee järjestyksessä ensin - miten muutenkaan - kun VAIN kavereita entisen kanssa enää olemme.
Molemmilla on kuitenkin uudet parisuhteet enkä ole missään vaiheessa mitään salaillut (käymisiäni hänellä, "piilotellut" ystävyyttämme tms), nykyiseni voi tulla kanssani entiselleni kahville ja niin poispäin, minun mukana tai ei. Tai vaikka ihan itsekseenkin kun hyvin juttuun tulevat keskenään.
Pääpointtina on ehkä se, että koska entisestäni olen aikoinani eronnut, kyllä hyvin tiedän etten kyseisen ihmisen kanssa halua olla. Ystävyydestä on turha olla mustis.
Toisaalta asiaa voi auttaa sekin, että olen nykyiselleni selvittänyt tuon aikaisemman suhteeni juurta jaksain, alut ja loput. Minulla ei ole mitään salattavaa ja jos häntä jokin mietityttää, saa kysyä ja minä rehellisesti vastaan. - sanon
Ei voi olla.
Eksän kanssa on lyhyt matka yhteisiin s**** muistoihin ja vanha suola voi alkaa janottamaan.- Tristar
aiheuttavat vanhan suolan janottamisen, voisi melkein väittää samalta istumalta että mikä tahansa fantasiointi aiheuttaa pomppaamisen vieraaseen sänkyyn. Sehän tunnetusti EI pidä paikkaansa :D pelkkä seksin ajatteleminen ei saa ihmisiä pettämään kumppaniaan.
*** - exän kanssa
Tristar kirjoitti:
aiheuttavat vanhan suolan janottamisen, voisi melkein väittää samalta istumalta että mikä tahansa fantasiointi aiheuttaa pomppaamisen vieraaseen sänkyyn. Sehän tunnetusti EI pidä paikkaansa :D pelkkä seksin ajatteleminen ei saa ihmisiä pettämään kumppaniaan.
***erosimme exän kanssa neljän vuoden jälkeen ja kumpikin halusi että pysymme ystävinä minusta siinä ei ole mitään kummallista miksi ihmiset ei voi erota sovussa ja pysyä ystävinä
ja miksi siitä olla mustasukkainen jos kerran ollaan erottu niin siinä on yleensä joku syy ja tuskin on halua enään yrittää jos se ei ole toiminut niin tuskin tulisi koskaan toimimaankaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213