Oonpa kattellu työttömiä, opiskelijoita ja muita luusereita että on siinä kyvytöntä porukkaa. Voiko siitä syyttää edes geenejään jos ei saa jostain revittyä sitä fyffeä kasaan. Toisilla sitä fyffeä on toisilla ei, näin ne asiat tuppaa olemaan... Kattokaas asia on näin että paperialalla on osaajat ja menestyjät. Mulla palkka yli 4000 eur/kk, joten voidaan sanoo että mä tienaan sen kuussa, minkä työtön vuodessa.
Me ollaan rikkaita, mut ollaan osaajia... Ja sen voin sanoo teille työttömille että tänne tehtaan porttien sisäpuolelle ei teillä luusereilla ole asiaa. Meitä ei voida irtisanoa, me olemme koskemattomia, me olemme erottamattomia, muuten alkaa YLEISLAKKO. Me nostetaan sellanen äläkkä jos ykskin irtisanotaan ja pannaan tehtaat seis ja lakkovahdit oville. Katos me hallitaan tätä hommaa. Te kaduntallaajat ja työttömät pysykää sielä soppajonoissamme, mut me PAPERINMIEHET hoidellaan nää rahakkaammat jutut. Sovitaanko näin?
Ai niin, ostin muuten äskettäin uuden mersun... sitä te kaduntallaajat tuutte tuskin koskaan kokeilemaan... joten pistäkääpäs suu suppuun kun ensi kerran ohitesenne ajaa PAPERINMIES
Toisilla rahaa,,,
11
2671
Vastaukset
- työttmienluokka
Sinä unohdat että työttömiä on PALJON, yli 500.000.
Työttömien luokka käyttää JOUKKOVOIMAA hyväkseen! - köyhät
tekevät töitä.
- jallu
olipas harvinaisen huono provo
- Coca-Olli
Ihastuin sun fantasiamaailmaasi. Kuvittelet että 4000€ kuussa on jotenkin uskomattoman hyvä liksa. Ja että paperityöläinen olisi jotenkin korvaamaton luonnonvara. Reality check - hommat siirtyvät yhä useammin Kiinaan tms halpamaahan jossa kollegasi tekee työsi paremmin ja tehokkaammin, halvemmalla. Laiska suomalaisen paperimiehen hemmoteltu perse siirtyy nopeasti työttömyyskortistoon kun kiinalainen hintelä esimiestään pelkäävä rividuunari tekee 12-tuntisia päiviä eurolla tunti.
Mersu on yliarvostettu auto joten ajele vain sillä muutama vuosi ja myy vaikka manneille. Jos sulla olis oikeesti rahaa, sä ostaisit Lexuksen tai Bemarin uuden citymaasturin. Citymaasturihan on sellainen statussymboli että ei mitään rajaa. Rumat, kalliit autot menevät hyvin kaupaksi Suomessa, mistäköhän johtuu. Sinunlaisistasi ihmisistä. - suomessa kaikki on viela pi...
empa tuollaisella kk-palkalla viela noin proystailisi!!!monet yrittajatkin tienaavat 15000e/kk kateen!
- ollut joskus
paperikoneen hoitaja, kyllästyin tohon 4500€
kitupalkkaan. ja kouluttauduin uudestaan.
kannatti, päivätyö ja 5000-6500€ kuukaudessa.
eikä tarvinnut opiskella kuin pari vuotta.
hajoo sä vaan yö ja viikonloppu vuoroihin.
taidan ottaa parantavia jouluna ja juhannuksena.- pgfkhg
jos voin kysyä niin mihin hommaan pääsee parinvuoden koulutuksella ja tienaa noin hyvin?
- ihme alasi
kerro meillekkin tuo ihme alasi jolle kouluttauduit? joku pyramidi myynti juttuko?
- duunari jolla töitä riittää...
mitenkäs se alan hallinta nyt menikään? isolla monolla potkitaan pihalle kokoajan porukkaa.
hieman päivitystä voisit kertoa oletko niiden onnellisten joukossa joilla töitä riittää vielä nyt ja tulevaisuudessa.- no problem
osalla säily työpaikat
- jeessuuus
Provohan toi oli mutta ilmeisesti olet kateellinen paperimiehille. Itse olen työtön mutta palkkansa ovat ansainneet. Jos koneet seisoo niin silloin tulee tosi isot kulut eli se on työ missä hyvälle kannattaa maksaa.
Aina näissä kateellisuus jutuissa pitäis muistaa se että tää on vapaa maa ja voit ihanhyvin itse niihin juttuihin pyrkiä. Itse käyttäisin energian johonkin muuhun esim keskittyisin oman elämäni parantamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100