Merenneidon pystöt..??

merenneito x)

Siis kun joillakin ihmisillä on noita merenneito-pyrstöjä kun sukeltavat, niin saako niitä esim. ostettua jostain vai pitääkö ottaa ompelukone käyttöön?

22

4423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaa

      monofin-räpylöiksi kutsuttuja kapineita, joita ainakin jotkut vapaasukeltajat käyttävät.
      Käännypä jonkun sukellusliikkeen puoleen.

      Hyvin nopeasti etsittynä löytyi ainakin
      http://www.spierre.com/

      • tarkoittanut

        En nyt ihan. Tarkoitin itse pyrstöä. Voisihan sinne toki laittaa "pyrstö-osaan" monoräpylän.. :D


    • Mermaid♥

      No sitä pyrstöä mäkin etsin, mut saan sen sivulta: www.mermagica.com

      • Merenneitopyrstö

      • gtvrbf
        Merenneitopyrstö kirjoitti:

        Jep! Täälläkin merenneidon pyrstö https://merenneidot.fi

        Hyvähyvä. Nämä aiemmat varmaankin kirjoittelivat neljä vuotta etukäteen tarpeestaan saada merenneidonpyrstö...


    • kysyn vaan..

      Onko joku tilannu amerikasta suomeen tollaasta pyrstöö?

    • Merenneitowwwwwwww

      Merenneito-pyrstöjä saa: www.mermagica.com www.3 fins.com www.pixy tails.com Niistä saa ostettua. Valitse vain mieleisesi pyrstö.

    • nazupupu

      Saisit sellasia magictailista :)

    • TIATO

      Hei! Tiedän miten voi MUUTTUA merenneidoksi. Ennen muuta; odota täysikuuta. Koske veteen kun on täysikuu

      • merenneitohullu

        oii kotan rakastan merenneitoja nyt säästän siihen oukuun mut kun tulee seuraava täysikuuu nii koitan


    • tYHMÄ

      Mä en osaa käyttää magictailii :( Ois kiva löytää suomesta
      kauppa jos vois käydä testaamassa sellasta :)
      Jos niin ei tule käymään meen sukeltaja.fi ja ostan monoräpylät :D

    • ei pyrstö....

      Mä oon löytänyt sen pyrstö osan.... Mistä löytää semmoisen PUVUN.....??? VASTAUKSIA KIITOS VAI PITÄÄKÖ ITSE TEHÄ....???!!

      • Mie tarviin pyrstön!

        Hei ei pyrstö, tota mistä oot löytäny sen pyrstö osan?


      • Alishamarie

        Finfanmermaid.com sieltä löytyy


    • h20

      Haluisin kanssa Suomesta löytää ihan PYRSTÖJÄ sellasia, että ei pelkkiä räpylöitä tms. :)

      • miten tehdä pyrstö

        Haluaisin tietää miten voi tehdä merenneidon pyrstön


      • Aida mäkelä aurora
        miten tehdä pyrstö kirjoitti:

        Haluaisin tietää miten voi tehdä merenneidon pyrstön

        En tidä pitäkö mun vastata tuhon


    • mermade

      mun merenidon pyrstö on ostettu lahden uimakaupastta

    • Osku.vahamaki

      En mä oo asiantuntija.

    • Anonyymi

      Nykyään saa pyrstöjä myös www.vesikaste.fi ja ihan suomesta.

    • Anonyymi

      Oon oikee merenneito synnyin merenneitona pystyn uimaan kovaa nukun kuutamo altaassa jos tahot niinku zac ille tapahtu nii menkää Islantiin mako saarella kuutamo altaaseen ja mun nimi on lyla tiiätkö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe