Neljän päivän dieetti

Chitoh

Hei,

Aloitin eilen ns. paremman lentoemännän dieetin ja yksi onnistunut päivä takana :o) Ko. dieetti löytyy alla olevasta linkistä...

http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=217799

Kaikkinensa sisältö tuntuu minulle sopivalta; ei tarvitse kituuttaa. Olen kerran aiemmin vetänyt dieetin läpi (silloin sama tilanne kuin nyt eli parin viikon ajan tullut mässättyä ja aika vetää tilanne nollille ettei pääse kiloja kertymään) ja silloin "ylimääräiset" kilot karisivat mukavasti, noin 2-3kg taisi lähteä. Nesteitähän siitä suurin osa oli, mutta niitähän sitä nimenomaan mässätessä kertyykin.

Eli nyt vain kohti päivä kakkosta jo hieman keventyneen oloisena!

7

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallopala

      Kunhan tuota dieettiä jatkaa sitten paremmilla ruokailutottumuksilla loppuelämän ajan, niin tuskin 4 päivän dieetistä hirveästi haittaakaan on.

      Toki jos palaat samoille syömisille jotka ennen dieettiä oli, niin paino nousee takaisin.

      Rasvapainoa ei neljässä päivässä ehdi hirveästi putoamaan, toisaalta ei ehdi hirveästi lihaspainoakaan. Jos nestepainon pudottaminen motivoi muuten pitkäkestoiseen ruokailutottumusmuutokseen, niin hyvä niin.

      • Chitoh

        Hyvä huomioita kerroit...toisaalta olen omalla kohdallani asian ajatellut niin, ettei "ylimääräiset" kilotkaan kohdallani ole täysin rasvaa vaan myös tätä kertynyttä nestettä. Kyse kun on siitä että paino on viikon parin aikana huitaissut 2-3kg ylöspäin mässyn seurauksena...

        Ja tässä dieetissä on aikalailla ne tuotteet, joita jatkossakin käytön terveellisessä ruokavaliossa. Joten siinä mielessä pidän ko. "kuurista".

        Varsinaisesti omalla kohdallani ruokavalio on ollut hyvä, mutta nyt reagoin erinäisiin asioihin pistämällä sen lekkeriksi. Tästä on hyvä palata arkeen :)

        ps. hiukan hiilihydraattien vähyys tuntuu päässä kun on tottunut puuron/leivänpuputtaja...


    • Cuuden päivän sota

      Mä aloitin tänään puoliltapäivin sen paremman laitossiivoojan diettiin.
      Ko. dietti on vaan jaossa suullisesti, enkä jaksa sitä tähän naputella, mutta tässä pääkohdat:
      Vedä rankkaa anaerobista harjoitusta ihan sykerajan maksimissa.
      Syö vain se mitä tarfitsee jotta glykogeenitaso säilyy optimissa, ketoosin kolkuttamatta ovella ja asidoosin saavuttamattomissa.
      Pidä huolta, että lihasmassa saa sen tarvitsemat kreatiinit ja lysiinit, mutta varo proteiineja, sillä ne eivät välttämättä ole tarpeen, koska saattaa olla, että olet edellisenä aamuna sitonut itse kengännauhasi ilman mamin apua.

      Kun olet noudattanut tätä diettiä kaksi tuntia on parasta että hakkaat kallosi paloiksi tai palaat japanilaiseen pallokaladiettiin.
      Siinä syödään huonosti kypsennetty ja käsitelty pallokala proteiinin lainkaan pilkkoutumatta.

      Siinä sirkuksessa ei ehdi pilkkoutua edes lyhyet hiilihydraatit, puhumattakaan pitkäketjuisista, koska pallo kalahtaa lattiaan ennen ensi suupalan nielaisua.

      Ota neuvoja vain niiltä, jotka ymmärtävät mitä sanovat, eivätkä ole kuntosalihulluja, jotka ottavat neuvoja niiltä joita tapaavat:
      Toiset myy mömmöjä ja toiset mielipiteitä.

      Kuntosalihemmoilla on erilaiset rasvanpolttokaavat kuin lihavilla, mutta siitä huolimatta ne yrittää esittää asiantuntijaa.

      Se on ihan sama kuin kalakukkokokki menisi kokkamaan pallokalaa.
      Siinä se menisi ainoa.
      Asiakkaalta joka kuunteli ja uskoi.

      • nyt 48kg

        No siis kaikki väittää etteikö dieetit toimis mutta mulla lähti neljän päivän ihmedietin ansiosta 4kg ja siitä on jatkanut vaan putoamista. Ja kyseisestä dieetistä on nyt lähes vuosi aikaa eikä kilot ole tulleet takaisin.


      • No ei varmaan..
        nyt 48kg kirjoitti:

        No siis kaikki väittää etteikö dieetit toimis mutta mulla lähti neljän päivän ihmedietin ansiosta 4kg ja siitä on jatkanut vaan putoamista. Ja kyseisestä dieetistä on nyt lähes vuosi aikaa eikä kilot ole tulleet takaisin.

        Ollut pelkästään 4 päivän dietin ansiota.
        Muutit ravinto ja liikuntatottumukset samalla.

        2-3 päivän dietti joka ikinen viikko niin silloin dietistä on pysyvä hyöty.


    • lollot

      pieni paasto ei tee ollenkaan pahaa mässäilyn jälkeen.

    • veijo63987362ss

      Jojoilijoita tuntuu piisaavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe