Kokeilen nyt tätä kautta, jos onnistais.. Eli etsin sulkiskaveria esim. kerran viikossa pelailuun. Jonkin verran olen aikasemmin harrastanut, mut viimeaikoina jääny vähemmälle ja haluaisin siis alottaa uudestaan.
Olen 22v. nainen. Yhteydenottoja odottelen:).
Sulkiskaveri
6
1172
Vastaukset
- Sulka!
Olen itsekin pelikaveria vailla. Nyt on ollut taukoa, mutta jonkin verran olen pelannut kyllä. Minään superhyvänä en silti itseäni pidä. Kerro missä päin haluaisit pelata ja mitkä ajat sopisivat sinulle? Olen 27-v nainen.
- infoa.
Tikkurilassa haluaisin käydä pelailee, mut olen kyllä valmis liikkumaan pidemmällekin, mihin vaan julkiset kulkee Vantaalla :).
Viikonloput sopisivat mulle. Tällä hetkellä myös ma-pe kävisi klo 15 jälkeen, mutta myöhemmin jatkan kaksivuorotyötä, joten pystyisin käydä vain joka toisella viikolla tuohon aikaan. Minkälaisia toiveita sulla olis ajan ja paikan suhteen? - Sulka!
infoa. kirjoitti:
Tikkurilassa haluaisin käydä pelailee, mut olen kyllä valmis liikkumaan pidemmällekin, mihin vaan julkiset kulkee Vantaalla :).
Viikonloput sopisivat mulle. Tällä hetkellä myös ma-pe kävisi klo 15 jälkeen, mutta myöhemmin jatkan kaksivuorotyötä, joten pystyisin käydä vain joka toisella viikolla tuohon aikaan. Minkälaisia toiveita sulla olis ajan ja paikan suhteen?Eli pelaisin mieluiten arkisin joko, aamusta 10-12 aikaan tai sitten illalla 19 jälkeen.. Viikonloputkin voisitvat olla ok ainakin joskus. Mieluisin pelipaikka olisi jossain itä-vantaalla tai arksisin itä-helsingissä.
- onnistua
Sulka! kirjoitti:
Eli pelaisin mieluiten arkisin joko, aamusta 10-12 aikaan tai sitten illalla 19 jälkeen.. Viikonloputkin voisitvat olla ok ainakin joskus. Mieluisin pelipaikka olisi jossain itä-vantaalla tai arksisin itä-helsingissä.
arkisin onnistuis tohon aikaan aamulla mullakin, kunhan alan tekemään myös iltavuoroa duunissa. eli toisin sanoen joka toinen viikko kävisi ilta ja joka toinen viikko aamu..
haluaisitko sä käydä esim kerran kokeilemassa tota pelaamista ainakin näin aluks?
ja niin, voisitkohan vastata vaikka sähköpostilla seuraavaksi, niin vois olla vähän helpompaa jatkaa keskustelua? osote olis:
[email protected] - Viikonloppuisin
onnistua kirjoitti:
arkisin onnistuis tohon aikaan aamulla mullakin, kunhan alan tekemään myös iltavuoroa duunissa. eli toisin sanoen joka toinen viikko kävisi ilta ja joka toinen viikko aamu..
haluaisitko sä käydä esim kerran kokeilemassa tota pelaamista ainakin näin aluks?
ja niin, voisitkohan vastata vaikka sähköpostilla seuraavaksi, niin vois olla vähän helpompaa jatkaa keskustelua? osote olis:
[email protected]Itä-Espoossa Asusteleva mies 27 vuotta, lapsena olin tosi hyvä ja vieläkin aika jees vaikken olekaan juuri yhtään viime aikoina pelannut. Eli jos aloittelijaa parempaa vastusta löytyis mullekin niin laita viestiä
[email protected] Mulle sopii vain pe-su mihin aikaan vain.
- Jii
Moi
Olen 4-kymppinen aktiiviharrastaja ja pelaamme 2 kertaa viikossa 4-peliä laaksolahdessa. Etsin nuorempaa peliparia kehittämään 4-pelikuvioita eli jos olet kiinnostunut niin soittele 050-3308486 jii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171