Jaa tuota?

Aika erikoiselta näyttää palstan etusivu noin niinku otsikoikoiden perusteella.

22

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä

      tuli takas. Kiva. Ensin haukutaan sut, ni muuttuu normaaliks etusivu.

      • että takas normaaliin päivänjärjestykseen? =D


      • kiva ku
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että takas normaaliin päivänjärjestykseen? =D

        vaa ku tulit. Paahan ämmät kuriin.


      • kiva ku kirjoitti:

        vaa ku tulit. Paahan ämmät kuriin.

        Mä en tiiä mikä kuvio tääl oike on menossa. Mut, kiitos vaan tervetulotoivotuksista, vaikka kyllä mä aina palstalle livahdan ku vähäkään on mahdollista. Sitä mahdollisuutta ny ei vaan hetkeen oo ollu.


      • tarvii...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mä en tiiä mikä kuvio tääl oike on menossa. Mut, kiitos vaan tervetulotoivotuksista, vaikka kyllä mä aina palstalle livahdan ku vähäkään on mahdollista. Sitä mahdollisuutta ny ei vaan hetkeen oo ollu.

        se kerto, et se ei oo saanu piiskaa aikoihin ja haluis. Pystysikkö järkkää?


      • tarvii... kirjoitti:

        se kerto, et se ei oo saanu piiskaa aikoihin ja haluis. Pystysikkö järkkää?

        olishan se ny vähä noloa soitta sen ukolle ulkomaille asti, et ny äkkiä Suomeen piiskaamaan eukkoa. Vai eiks olis?


      • se meidän
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olishan se ny vähä noloa soitta sen ukolle ulkomaille asti, et ny äkkiä Suomeen piiskaamaan eukkoa. Vai eiks olis?

        vika ole jos la.ralla on hätä.


    • gek-ko

      Minä ainakin olen täällä. Miten menee?

      • mitäs tässä, yksistä häistä tulossa, akka ja kersat meni jo nukkuun minä viel olutta täs hieman sieppaan, entäs ite?


    • En.kerro

      Niin miustakin...

    • väliaika

      parempaa sisältöä.

      Mitä vikaa tässä? Ihan samaa tavaraa kuin aina ennenkin.

      • Kuhan vaan tein tollasen huomion. Kyllä tää etusivu on jonkinmoinen maailmanennätys tai jotai, ainaki mun silmissä.


    • olla...

      yhden, max. kahden hullun tekosia.

      • mut silti näyttää vähä erikoiselta. :)


    • ...niin on.

      • saat nukkua sil mökkireissulla nii paljo ku jaksat. Joko hampaat on puhjennu?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        saat nukkua sil mökkireissulla nii paljo ku jaksat. Joko hampaat on puhjennu?

        ...kaks yötä oon sain nukkua kohtuudella. Nyt sitten iski poikiin flunssa ja nenät on tukossa...


      • En.kerro
        Richartti kirjoitti:

        ...kaks yötä oon sain nukkua kohtuudella. Nyt sitten iski poikiin flunssa ja nenät on tukossa...

        pojilla flunssa. Toissayön valvotti esikoinen ja viimeyön kuopus. Saa nähdä miten tänä yönä. Viime yön koitin väistellä kuopuksen jalkoja, oli pakko ottaa viereen kun ei jaksanut jatkuvasti nousta lohduttamaan ja pyyhkimään nenää...


      • En.kerro kirjoitti:

        pojilla flunssa. Toissayön valvotti esikoinen ja viimeyön kuopus. Saa nähdä miten tänä yönä. Viime yön koitin väistellä kuopuksen jalkoja, oli pakko ottaa viereen kun ei jaksanut jatkuvasti nousta lohduttamaan ja pyyhkimään nenää...

        Jalkoja sänky täynnä milloin tulee kantapäätä kylkeen, milloin suoraan lättyyn. Oikein mukava "nukkua". Meillä nuoremmalla ilmeisesti kasvukipujakin tällä hetkellä.


      • En.kerro
        Richartti kirjoitti:

        Jalkoja sänky täynnä milloin tulee kantapäätä kylkeen, milloin suoraan lättyyn. Oikein mukava "nukkua". Meillä nuoremmalla ilmeisesti kasvukipujakin tällä hetkellä.

        niillä tuntuu olevan jotain kipuja :) Meillä pitäis pojat viedä päivähoitoon maanantaina ekaa kertaa ja ite jaksaa lähteä töihin... Ehkä ne kapinoi tavallaan tulemalla kipeiksi juuri sopivasti.


      • En.kerro kirjoitti:

        niillä tuntuu olevan jotain kipuja :) Meillä pitäis pojat viedä päivähoitoon maanantaina ekaa kertaa ja ite jaksaa lähteä töihin... Ehkä ne kapinoi tavallaan tulemalla kipeiksi juuri sopivasti.

        ...meilläkin vielä edessä päin. Hirvittää jo ajatuskin minkälaisia ne aamut mahtaa olla kun pojat pitäisi saada sängystä ylös 6-7 aikaan...


      • En.kerro
        Richartti kirjoitti:

        ...meilläkin vielä edessä päin. Hirvittää jo ajatuskin minkälaisia ne aamut mahtaa olla kun pojat pitäisi saada sängystä ylös 6-7 aikaan...

        voin sitten kohta kertoa kauhukokemuksia :D No, tämä on nyt toistaiseksi väliaikaista, sijaisuutta kun lähden tekemään. Sittenhän sen näkee jaksaako...


    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe