Aika erikoiselta näyttää palstan etusivu noin niinku otsikoikoiden perusteella.
Jaa tuota?
22
1338
Vastaukset
- äijä
tuli takas. Kiva. Ensin haukutaan sut, ni muuttuu normaaliks etusivu.
- kiva ku
relaxed_eyes kirjoitti:
että takas normaaliin päivänjärjestykseen? =D
vaa ku tulit. Paahan ämmät kuriin.
kiva ku kirjoitti:
vaa ku tulit. Paahan ämmät kuriin.
Mä en tiiä mikä kuvio tääl oike on menossa. Mut, kiitos vaan tervetulotoivotuksista, vaikka kyllä mä aina palstalle livahdan ku vähäkään on mahdollista. Sitä mahdollisuutta ny ei vaan hetkeen oo ollu.
- tarvii...
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en tiiä mikä kuvio tääl oike on menossa. Mut, kiitos vaan tervetulotoivotuksista, vaikka kyllä mä aina palstalle livahdan ku vähäkään on mahdollista. Sitä mahdollisuutta ny ei vaan hetkeen oo ollu.
se kerto, et se ei oo saanu piiskaa aikoihin ja haluis. Pystysikkö järkkää?
tarvii... kirjoitti:
se kerto, et se ei oo saanu piiskaa aikoihin ja haluis. Pystysikkö järkkää?
olishan se ny vähä noloa soitta sen ukolle ulkomaille asti, et ny äkkiä Suomeen piiskaamaan eukkoa. Vai eiks olis?
- se meidän
relaxed_eyes kirjoitti:
olishan se ny vähä noloa soitta sen ukolle ulkomaille asti, et ny äkkiä Suomeen piiskaamaan eukkoa. Vai eiks olis?
vika ole jos la.ralla on hätä.
- gek-ko
Minä ainakin olen täällä. Miten menee?
mitäs tässä, yksistä häistä tulossa, akka ja kersat meni jo nukkuun minä viel olutta täs hieman sieppaan, entäs ite?
- En.kerro
Niin miustakin...
- väliaika
parempaa sisältöä.
Mitä vikaa tässä? Ihan samaa tavaraa kuin aina ennenkin.Kuhan vaan tein tollasen huomion. Kyllä tää etusivu on jonkinmoinen maailmanennätys tai jotai, ainaki mun silmissä.
- olla...
yhden, max. kahden hullun tekosia.
...niin on.
relaxed_eyes kirjoitti:
saat nukkua sil mökkireissulla nii paljo ku jaksat. Joko hampaat on puhjennu?
...kaks yötä oon sain nukkua kohtuudella. Nyt sitten iski poikiin flunssa ja nenät on tukossa...
- En.kerro
Richartti kirjoitti:
...kaks yötä oon sain nukkua kohtuudella. Nyt sitten iski poikiin flunssa ja nenät on tukossa...
pojilla flunssa. Toissayön valvotti esikoinen ja viimeyön kuopus. Saa nähdä miten tänä yönä. Viime yön koitin väistellä kuopuksen jalkoja, oli pakko ottaa viereen kun ei jaksanut jatkuvasti nousta lohduttamaan ja pyyhkimään nenää...
En.kerro kirjoitti:
pojilla flunssa. Toissayön valvotti esikoinen ja viimeyön kuopus. Saa nähdä miten tänä yönä. Viime yön koitin väistellä kuopuksen jalkoja, oli pakko ottaa viereen kun ei jaksanut jatkuvasti nousta lohduttamaan ja pyyhkimään nenää...
Jalkoja sänky täynnä milloin tulee kantapäätä kylkeen, milloin suoraan lättyyn. Oikein mukava "nukkua". Meillä nuoremmalla ilmeisesti kasvukipujakin tällä hetkellä.
- En.kerro
Richartti kirjoitti:
Jalkoja sänky täynnä milloin tulee kantapäätä kylkeen, milloin suoraan lättyyn. Oikein mukava "nukkua". Meillä nuoremmalla ilmeisesti kasvukipujakin tällä hetkellä.
niillä tuntuu olevan jotain kipuja :) Meillä pitäis pojat viedä päivähoitoon maanantaina ekaa kertaa ja ite jaksaa lähteä töihin... Ehkä ne kapinoi tavallaan tulemalla kipeiksi juuri sopivasti.
En.kerro kirjoitti:
niillä tuntuu olevan jotain kipuja :) Meillä pitäis pojat viedä päivähoitoon maanantaina ekaa kertaa ja ite jaksaa lähteä töihin... Ehkä ne kapinoi tavallaan tulemalla kipeiksi juuri sopivasti.
...meilläkin vielä edessä päin. Hirvittää jo ajatuskin minkälaisia ne aamut mahtaa olla kun pojat pitäisi saada sängystä ylös 6-7 aikaan...
- En.kerro
Richartti kirjoitti:
...meilläkin vielä edessä päin. Hirvittää jo ajatuskin minkälaisia ne aamut mahtaa olla kun pojat pitäisi saada sängystä ylös 6-7 aikaan...
voin sitten kohta kertoa kauhukokemuksia :D No, tämä on nyt toistaiseksi väliaikaista, sijaisuutta kun lähden tekemään. Sittenhän sen näkee jaksaako...
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473
